< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » hoelang ongevoelig na keizersnede??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
hoelang ongevoelig na keizersnede??
06/10/2008 @ 15:14
fiekemarieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

ik had graag geweten hoelang jullie buik ongevoelig was na de keizersnede?
Ik ben 3 weken geleden bevallen met een ongeplande keizersnede (na 11uur zweten en puffen, hebben ze gemerkt dat mijn bekken te smal was!!)
Ik heb nog veel zwelling rond mijn wonde, maar ook een gevoelloze strook er net boven. Nu denk ik dat dit wel normaal is, maar ik had graag geweten hoelang dit duurt dat er weer gevoel in komt?!?
Hoelang heeft dit bij jullie geduurt?

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 20:53
tati

Online Status Stuur bericht
dat zal wel nog een hele tijd duren, bij mij is het nu morgen 13 weken geleden en nog altijd zonder gevoel.
de zwelling is al weggetrokken, litteken mooi genezen, maar de huid tussen litteken en navel is wel nog gevoelloos en soms ook een naar gevoel als er iets tegen duwt, of tegen kast of tafel ofzo leun.

volgens mij normaal hoor en als ik me juist herinner had de gyne gezegd dat dit toch een jaartje kon duren tegen dat het gevoel voleedig terug is.
ergens normaal denk ik, alle laagjes zijn ook doorgesneden en opnieuw aaneen gehecht.

nog veel geluk met je kleintje

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 14:51
Sofie

hoi fiekemarieke
ik ben nu 2.5 jaar geleden bevallen met een kz en de huid juist boven het litteken en eronder is nog altijd niet hetzelfde als ervoor het is hoe zal ik het zeggen een doof gevoel en ja tegen de tafel leunen en zo vond ik ook een raar gevoel maar dat gaat over ik voel het ook aan mijn litteken als het weer gaat veranderen dan begint het te jeuken in ieder geval je hebt een operatie gehad en het word nooit meer hetzelfde als ervoor

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 15:39
Mirjam

Hey

Hier zijn de zenuwtjes ook niet volledig hersteld, maar dat is het minst van mijn zorgen hoor!
Bij mij is het zo dat als je een koude hand bovenaan op m'n buik legt dat ik dan zoiets heb van weg met die hand, leg je diezelfde hand net boven m'n litteken dan heb ik zoiets van ja dat is wel een beetje koud, maar niet overdreven.
Het gevoel is er dus wel, maar niet hetzelfde

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]