[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 12:05 Marije | Hi Wat naar zeg en ook nog een operatie, blehh!!! Zeker heel cru dat het weggehaald is omdat het niet op de juiste plek zat. Het kan heel verschillend zijn wannneer je regels weer komen. Kan varieren van 4 tot 7 a 8 weken. IK heb ook net een buitenbaarmoedelijke zwangerschap achter de rug. Ik hoefde niet geopereerd te worden omdat het bij mij zelf aan het afstoten was. Maar dat ging wel gepaard met veel ellende en pijn. Ben nu al bijna 8 weken bezig en constant veel buikpijn, bloedverlies, duizeligheid. Mijn hcg waardes zijn nu gezakt naar 9 dus het einde lijkt in zicht. Ik werd trouwens na mijn miskraam vier jaar geleden na 7 weken ongesteld. TOen ben ik gecurreteerd omdat het al tot 10 weken gegroeid was (in de baarmoeder) Sterkte meid!! ![]() |
| 21/10/2008 @ 21:31 joke | ook ik werd met spoed opgenomen op 4 oktober voor een opertie van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.Begin september deed ik een positieve zwangerschapstest,we waren heel blij natuurlijk.Maar na een week bruinverlies.gGebeld naar gyneacoloog en we konden er direct naartoe,heel slecht nieuws zei hij er is nog helemaal niks te zien,kom volgende week nog maar eens terug misschien is het nog te vroeg.Dus zogezegd zo gedaan,weer niks te zien zei waarschijnlijk heb je een vroeg miskraam gekregen,maar na weken van helse buikpijn bleek ik dus toch nog zwanger te zijn alleen zat het niet waar het moest zitten,het doet toch pijn dan te horen na al die tijd dat er wel nog leven in je lichaam zit alleen "sliep"die man blijkbaar toen hij me onderzocht.Ondertussen ben ik toch een eileider kwijt en heel veel afgezien.Normaall kan ik nog zwanger worden maar de schrik zit er toch in hoor,ik hoop dit geen 2e keer mee te maken. ![]() |
[Reageer]

Beebje moeten afgeven door BBZ