< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Beebje moeten afgeven door BBZ

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Beebje moeten afgeven door BBZ
07/10/2008 @ 11:21
Lief Konijntje

Online Status Stuur bericht
Deze zaterdag ben ik met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zijn er nog dames die dit hebben meegemaakt? Ik vond en vind het nog steeds verschrikkelijk een groeiend iets te moeten afgeven omdat het niet op de juiste plek zit.
Ik begrijp wel dat het niet anders kon maar het doet toch wel pijn. Ik heb nu nog een beetje bloedverlies van de operatie maar vraag me af hoe lang het zal duren vooraleer ik mijn regels voor de eerste keer terug zal doorkrijgen. Uiteindelijk moet mijn lichaam terug zijn weg zoeken hé...
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik voel me op dit moment op dat punt echt alleen...

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:05
Marije

Hi

Wat naar zeg en ook nog een operatie, blehh!!! Zeker heel cru dat het weggehaald is omdat het niet op de juiste plek zat.
Het kan heel verschillend zijn wannneer je regels weer komen. Kan varieren van 4 tot 7 a 8 weken.

IK heb ook net een buitenbaarmoedelijke zwangerschap achter de rug. Ik hoefde niet geopereerd te worden omdat het bij mij zelf aan het afstoten was. Maar dat ging wel gepaard met veel ellende en pijn.
Ben nu al bijna 8 weken bezig en constant veel buikpijn, bloedverlies, duizeligheid.
Mijn hcg waardes zijn nu gezakt naar 9 dus het einde lijkt in zicht.

Ik werd trouwens na mijn miskraam vier jaar geleden na 7 weken ongesteld. TOen ben ik gecurreteerd omdat het al tot 10 weken gegroeid was (in de baarmoeder)

Sterkte meid!!
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:54
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ik heb het ook meegemaakt.
Was 19j en wist totaal niet dat ik zwanger was. Had bruinverlies wat ik al raar vond en begon elke dag meer en meer pijn te krijge.
Na dokterbezoek zei ze mij dak ofwel zwanger kon zijn ofwel gewoon mijn hornomen. Was Zo blij en hoopte dak zwanger was.
S'avonds kreeg ik telefoon van de dokter om te zegge dak zwanger was maar dat het wel is mis kon zijn door de sympomen e.
Na vele bloedafnames en onderzoeke bleek het een BBZ te zijn.
Heb wel een inspuiting gehad.Was toen 8weken.
Voelde mij zo slecht dat ik een levend mensje moest late wegneme.
het leefde en dat kon ik ni accepteren.Alle ja hoe zeg je da ni verwerke. Had het gevoel dat ik mijn kind vermoorde. Heb er lang voor geweent. Zelf nu denk ik er nog aan.
Maar zoals je kan zien heb ik nu een gezond zoontje gekrege van al 1jaar,dus geef de moed ni op e. Vergete zul je nooit doen ma de pijn kan wel verzacht worde.

gr Sarah

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 17:30
Tweety

Online Status Stuur bericht
Hoi Lief Konijntje,

Drie jaar geleden had ik ook een BBZ. Ik was 9 weken zwanger op dat moment en het kwam als een donderslag bij heldere hemel. Ik was 's morgens opgestaan met verschrikkelijke krampen. Heb toen de huisarts opgebeld en die zei me dat het waarschijnlijk een BBZ was en dat ik direct naar het ziekenhuis moest. In het ziekenhuis aangekomen werd er een echo genomen en moest ik direct geopereerd worden. Mijn eileider was al gebarsten en die moesten ze ineens wegnemen. De eerste dagen na de operatie was ik echt verdoofd, ik kon niet geloven wat me overkomen was. Maar door de steun van mijn vriend en familie en vrienden ben ik erdoor geraakt. Nu drie jaar later heb ik het soms nog moeilijk, zeker omdat de gynaecoloog me toen vertelde dat ik niet op natuurlijke wijze mag zwanger worden om een herhaling te vermijden. Dus moeten we via IVF zwanger worden. Daar gaan we nu in januari mee beginnen. De gynaecoloog stelde 3 jaar geleden voor om er direct mee te beginnen, maar daar was ik toen niet klaar voor. We hebben het zo lang uitgesteld, ten eerste omdat de schrik er toch nog een beetje inzat en ten tweede omdat we juist een huisje hadden gekocht dat helemaal opgeknapt moest worden. Maar nu is de tijd rijp voor de uitbreiding van ons gezinnetje.
Als je wil praten mag je altijd een mailtje sturen.

Veel sterkte.

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 21:31
joke

Online Status
ook ik werd met spoed opgenomen op 4 oktober voor een opertie van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.Begin september deed ik een positieve zwangerschapstest,we waren heel blij natuurlijk.Maar na een week bruinverlies.gGebeld naar gyneacoloog en we konden er direct naartoe,heel slecht nieuws zei hij er is nog helemaal niks te zien,kom volgende week nog maar eens terug misschien is het nog te vroeg.Dus zogezegd zo gedaan,weer niks te zien zei waarschijnlijk heb je een vroeg miskraam gekregen,maar na weken van helse buikpijn bleek ik dus toch nog zwanger te zijn alleen zat het niet waar het moest zitten,het doet toch pijn dan te horen na al die tijd dat er wel nog leven in je lichaam zit alleen "sliep"die man blijkbaar toen hij me onderzocht.Ondertussen ben ik toch een eileider kwijt en heel veel afgezien.Normaall kan ik nog zwanger worden maar de schrik zit er toch in hoor,ik hoop dit geen 2e keer mee te maken.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]