< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » goede homeopaat in het Antwerpse

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
goede homeopaat in het Antwerpse
07/10/2008 @ 16:57
AM

Hallo

Ik heb een zoontje van 12 maanden en hij sukkelt al een tijdje met zijn longetjes, veel hoesten en regelmatig bronchitis etc... Nu heeft hij weer een virale infectie. Ik heb een goede KA maar het probleem is dat ze veel te vlug antibiotica voorschrijft en ik ben daar zo tegen. Vandaar dat ik graag een kinder homeopaat wil vinden en daar eens langsga om zijn ideeen en oplossingen te vragen !
Ikzelf van Schilde maar rij gerust wat verder om een goede dokter te vinden !

tx
Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 18:35
Wasda...

Online Status Stuur bericht
kijk eens naar deze berichtjes
Hoi,

Ik heb goede ervaringen voor ons kleintje met homeo, ook specifiek wat luchtwegenaandoeningen betreft. <
Alleen woon ik in Brussel en heb hier wel een fantastische pediater gevonden die met homeopathie werkt.
In de discussie 'ervaring met homeopathie' op het forumonderdeel 'je baby' (heb deze even geüpt want weet niet hoe een link in mijn bericht te zetten) vind je een naam uit het Antwerpse.
Succes.
Wasda...

[Laatst gewijzigd door Wasda... - 07/10/2008 @ 18:37] - Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 19:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik weet wel een goede osteopaat in Edegem, die werkt ook met homeopatische produkten! Ben zelf van limburg maar heb daar een hele tijd naartoe geweest... Dus het is een goeie Als je de naam, adres en tel wel zeg je het maar!

[Laatst gewijzigd door mossie_83 - 07/10/2008 @ 19:13] - Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:47

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dr Evelyn Van der schueren in Schoten , maar die heeft het alijd zo druk dat je best een tijd op voorhand een afspraak maakt... Maar wel een uitstekende homeopaat!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]