< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » babykamer

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/10/2008 @ 09:54
wij

weet er iemand in waar we een doorgroeikamer kunnen kopen in de buurt van wvl of brugge???
Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 18:29
tati

Online Status Stuur bericht
ik heb de mijne gehaald bij dreambaby in kortrijk, maar je kan ze ook bestellen in dreamland in brugge.
het nadeel is dan wel dat je ze niet kan zien, daarom hebben wij naar kortrijk gereden om hem daar te gaan bekijken.

we zijn der heel content van, hele zware kwaliteit, want het babybedje kan ik amper zelf opheffen alleen.

en de prijs valt ook heel goed mee, zo'n 500 €uro, dan hebben wij een 3deurskast, de commode met afneembaar verlengstuk voor het ververskussen, het babybedje met de bijhorende planken om een 1pers bed te maken

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 23:00
Vicky

Online Status
Bij Paradisio in Waregem. Wij hebben zo'n 700eur betaald (doorgroeibed, 3-deurskleerkast, commode + verdieper en nachtkastje). Zeer goede kwaliteit! Was een van de "goedkoopste" die ze hadden ivgl met de andere, maar ik vind het toch genoeg geld hoor!

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 09:24

meubelprofijt
hoi
ik heb mijn kinderkamer in meubelprofijt gehaald, twee kast deur, ververscommode, doorgroeibedje en nachttafeltje en dit alles voor 530 euro en ze leveren nog eens gratis thuis ook.
En ook heel tevreden over de kwaliteit.
Groetjes
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 11:54
Floor

Absoluut Meubelprofijt!!!!

Hier ook een kamertje, alles erop en eraan voor nog geen 600 euro én gratis thuisgeleverd!

Staat alleen niet zo mooi gepresenteerd als in een babywinkel of zo, maar blijven toch mooie meubeltjes!
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 18:40
tati

Online Status Stuur bericht
bij dreambaby ook gratis thuislevering en nog zéér vlug ook, de dinsdag besteld en de vrijdag geleverd.
als je kamertje nog in grote voorraad is weliswaar

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]