[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/10/2008 @ 09:54 wij | weet er iemand in waar we een doorgroeikamer kunnen kopen in de buurt van wvl of brugge??? |
| 10/10/2008 @ 23:00 Vicky | Bij Paradisio in Waregem. Wij hebben zo'n 700eur betaald (doorgroeibed, 3-deurskleerkast, commode + verdieper en nachtkastje). Zeer goede kwaliteit! Was een van de "goedkoopste" die ze hadden ivgl met de andere, maar ik vind het toch genoeg geld hoor! ![]() |
| 11/10/2008 @ 09:24 | meubelprofijt hoi ik heb mijn kinderkamer in meubelprofijt gehaald, twee kast deur, ververscommode, doorgroeibedje en nachttafeltje en dit alles voor 530 euro en ze leveren nog eens gratis thuis ook. En ook heel tevreden over de kwaliteit. Groetjes |
| 11/10/2008 @ 11:54 Floor | Absoluut Meubelprofijt!!!! Hier ook een kamertje, alles erop en eraan voor nog geen 600 euro én gratis thuisgeleverd! Staat alleen niet zo mooi gepresenteerd als in een babywinkel of zo, maar blijven toch mooie meubeltjes! |
| 11/10/2008 @ 18:40 tati ![]() | bij dreambaby ook gratis thuislevering en nog zéér vlug ook, de dinsdag besteld en de vrijdag geleverd. als je kamertje nog in grote voorraad is weliswaar |
[Reageer]

babykamer