[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/10/2008 @ 20:44 mupke ![]() | hallo Is dat die waar er 1 onderaan (hangt) ? Kun je die dan ook naast elkaar maken? groetjes |
11/10/2008 @ 13:05 ![]() | Hey , Ik ben net eens gaan kijken en dan vind ik de urban jungle toch mooier, vooral die moskleur... Die Phil en teds vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd. |
| 11/10/2008 @ 13:52 T | Hoi, wij hebben een gewone dubbele buggy achter elkaar, gekocht bij Premaman. Die is eigenlijk ook heel gemakkelijk, kan overal door, rijdt zeer vlot op borduren en zo... Naast elkaar vind ik persoonlijk niet zo handig, omdat je dan moeilijker door winkeldeuren en zo kan. Onze 2 oudste schelen maar 17 maanden en dus hadden we echt een dubbele buggy nodig. Ik zie dat er een groter leeftijdsverschil zal zijn tussen je kindjes. Zou je het niet kunnen proberen met een meerijdplankje? of baby in draagzak en buggy voor de oudste tot hij vlot meestapt? Het zijn maar ideetjes hoor... Onze 2de en 3de schelen 2 jaar in leeftijd en zitten nu soms nog samen in de dubbele buggy, vooral bij langere wandelingen. |
| 11/10/2008 @ 19:29 ikke | Ben zeer tevreden van mijn koelsta... |
| 24/10/2008 @ 08:56 mupke ![]() | ik ga voor de easywalker.. |
| 24/10/2008 @ 10:40 1 | heb je er mss ook een mandje/cocoon van? waar is dat af te halen? mss stuur je me enkele foto's naar dasha.s@live.be |
| 25/10/2008 @ 19:57 Anneke | Wij hebben de Urban Jungle Duo, een superhandig ding! Je kan hem besturen met 2 vingers bij wijze van spreken. (want er zit natuurlijk wel wat gewicht in van de 2 kindjes!) We geraken er ook overal mee door, hij is maar een heel klein beetje breder dan onze enkele buggy. (wielen van de UJ staan onder de zitjes, bij onze andere buggy opzij van het frame) Ik kan er hier in huis ook mee door de deuropeningen rijden! Wat ons betreft een super ding |
[Reageer]

Welke duobuggy?