< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » Welke duobuggy?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
Welke duobuggy?
10/10/2008 @ 17:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Aangezien er hier een tweede kindje op komst is, verzinnen we erover om een duobuggy te kopen.
Tweedehands of nieuw, maakt niet uit.

Nu vragen we ons af welke een goede is.
Naast elkaar,achter elkaar?
Welk merk?
Liefst eentje met een zwenkwiel.

Weet iemand raad?

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 17:21

als je er 1 neemt is denk ik de beste phil &teds te bekijken via google, of de urban jungle duo, dat zijn denk de 2 beste,
aangezien keano al heel goed loop laat ik het gewoon bij mn bugaboo met meerijdplankje en heb nog een gewone buggy staan voor keano als we met zijn 4en weggaan

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 17:31
MamaN

Online Status Stuur bericht
zonder enige stwijfel de Phil en teds!!!!

Je kunt er 1 buggy van maken of 2 achtereen of langs elkaar.

Onlangs was er zelfs een actie bij prenatal dat je gratis de duozit erbij kreeg!

Wij hebben de donkerblauwe uitvoering ,hij is heel goed wendbaar ,zeer stabiel ,je kunt er zelfs door nauwe gangen mee rijden ,
noem maar op

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 20:21
karen

Ik heb ook een Phil en Teds en ben er super tevreden over. Hij rijd even soepel met 1 als met 2 kindjes en is niet langer/breder dan een enkele buggy dus zijn winkels geen probleem. Hij is zeer wendbaar.
Echt een aanrader
Groetjes
Karen

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 20:44
mupke

hallo
Is dat die waar er 1 onderaan (hangt) ?
Kun je die dan ook naast elkaar maken?

groetjes

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 12:35
Cinke

Hier ook een Phil & teds fan!
Ze zitten idd onder elkaar, en kunnen niet naast elkaar.
Denk dat er op men profiel nog een foto van opstaat.
Ondertussen heb ik nieuwe bekleding gekocht, de lime kleur.

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 13:05

Hey ,

Ik ben net eens gaan kijken en dan vind ik de urban jungle toch mooier, vooral die moskleur...
Die Phil en teds vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd.

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 13:52
T

Online Status
Hoi,
wij hebben een gewone dubbele buggy achter elkaar, gekocht bij Premaman. Die is eigenlijk ook heel gemakkelijk, kan overal door, rijdt zeer vlot op borduren en zo... Naast elkaar vind ik persoonlijk niet zo handig, omdat je dan moeilijker door winkeldeuren en zo kan. Onze 2 oudste schelen maar 17 maanden en dus hadden we echt een dubbele buggy nodig. Ik zie dat er een groter leeftijdsverschil zal zijn tussen je kindjes. Zou je het niet kunnen proberen met een meerijdplankje? of baby in draagzak en buggy voor de oudste tot hij vlot meestapt? Het zijn maar ideetjes hoor...
Onze 2de en 3de schelen 2 jaar in leeftijd en zitten nu soms nog samen in de dubbele buggy, vooral bij langere wandelingen.

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 19:29
ikke

Ben zeer tevreden van mijn koelsta...
Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 08:56
mupke

ik ga voor de easywalker..

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 09:00
ellen

hallo,

Ik hoor dat jullie op zoek zijn naar een duobuggy.
Ik heb er een te koop staan van het merk easywalker, kleur lime.
Is slechts een jaar oud. Vraagprijs 500 euro.
indien je interesse hebt, kan je me altijd mailen.

grtjes ellen

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 10:40
1

heb je er mss ook een mandje/cocoon van?
waar is dat af te halen?
mss stuur je me enkele foto's naar dasha.s@live.be
Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 19:57
Anneke

Wij hebben de Urban Jungle Duo, een superhandig ding!
Je kan hem besturen met 2 vingers bij wijze van spreken. (want er zit natuurlijk wel wat gewicht in van de 2 kindjes!)
We geraken er ook overal mee door, hij is maar een heel klein beetje breder dan onze enkele buggy. (wielen van de UJ staan onder de zitjes, bij onze andere buggy opzij van het frame) Ik kan er hier in huis ook mee door de deuropeningen rijden!
Wat ons betreft een super ding
Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 21:18
Bo

Wij hebben ook de Urban Jungle, heb hem nog niet met het bakje gebruikt, maar wel met neefje en zoon erin, hij rijdt super!!!

Kom je met de Phil en Teds niet met je schenen tegen het onderste zitje aan?
Vind het ook een beetje zielig voor het kindje dat onderaan zit, die kan alleen maar an opzij kijken. En waar laat je je boodschappen?
En kan er ook een bakje op voor de eerste maanden zodat je baby helemaal plat ligt?

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 21:26

Vind zelf de phil en teds ook ni echt mooi. kan mij voorstellen dat het handig is als het verschil tussen de kindjes te groot is voor echt een dubbele kinderwagen, maar te klein voor een meerijdplankje. hier gaan er maar 17 maanden tussen zitten, dan heb ik voor seppe echt nog wel een kinderwagen nodig denk ik. Heb al wel een paar keer iets gezien van de Firstwheels. lijkt mij wel interessant omdat je de zitjes los van elkaar ook naar je toe kan draaien. heb nu een queeny speedy maar mis dat er wel wat bij. iemand ervaring met die firstwheels? denk wel da je hem alleen in nl kan krijgen, ben zelf van b maar hier nog niet gezien.

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 21:39
Cinke

Hey Neleke, ik zie dat je terug zwanger bent, proficiat he!
Jij gaat ook 2 kindjes snel achter elkaar hebben
Ieder zijn smaak natuurlijk ivm de kinderwagen.
Maar ik kijk vooral naar de praktische kant van een kinderwagen, en zeker van een dubbele.
De phil & teds neemt maar de plaats in van een enkele, is niet zo zwaar als de meeste kinderwagens, en kan je zonder probleem voor een kindje gebruiken ook.

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 15:04

Danku Cinke! ja, hier ook twee kort na elkaar. beste wel spannend eigenlijk, hoe het gaat lopen en zo.
Is wel helemaal waar hoor, smaken verschillen hé. zag nu wel op de website van baby baby dat phil&teds ook een echte duobuggy heeft. dus twee zitjes naast elkaar en dan maar 72cm breed dus je kan wel door elke deur. geen idee hor breed de queeny speedy is da ik nu heb, maar zal niet veel smaller zijn denk ik. nadeel is natuurlijk dat die dubbele kinderwagens niet zo klein opvouwen, dus dan zal ik vaker met mijn man zijn auto moeten rijden. ik dacht eerst ook aan een meereidplankje, maar eigenlijk doe ik hier in kapellen de meeste dingen te voed en ben dan soms wel een halve dag op wandel. dan moet je kindje natuurlijk al héél goed kunnen stappen voor dat lukt dus hier eigenlijk geen optie. heb natuurlijk nog tijd genoeg om veel winkels af te schuimen, op zoek naar de perfecte duobuggy.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]