[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/10/2008 @ 18:40 Leen | de vraag zegt het al... wij hebben de driewieler van de Voorzorg gekregen, maar de banden staan erg zacht. Je kan de band bijeen knijpen. Ik vroeg me af hoe had deze normaal moeten zijn? Wie weet dit? |
11/10/2008 @ 22:38![]() | Ik vraag dat aan mijn man veronderstel dan dat hij wel weet hoe hard die moeten? ![]() |
| 16/10/2008 @ 12:55 Wardatje ![]() | Hallo Leen.. hoe zijn die 3-wielers? zijn ze makkelijk in gebruik? en heb je er eventueel een fotoke van? (op de site zelf of zo) Ik ga die namelijk ook krijgen.. Groetjes |
| 17/10/2008 @ 16:10 Cindy VM@work | Normaal gezien moet dat staan op de gebruiksaanwijzing van dien kinderwagen. Tenminste als dat banden zijn die ge met luchtdruk (aan een benzinestation) moet oppompen..... Grtjs en prettig weekend iedereen. Cindy |
| 17/10/2008 @ 18:53 Britt ![]() | @wardatje: als je van de provincie A'pen bent dan is het de Torck wandelwagen Jazz. je kan die bekijken op dreambaby . be (Home > Baby op stap > Meegroeiwandelwagens) |
[Reageer]

hoe hard banden kinderwagen oppompen?