[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/10/2008 @ 10:27 nanz ![]() | Wie heeft er goede ervaringen met een lodger? Ik ben aan het overwegen om er eentje te kopen voor mijn 2de kindje, maar had graag wat pro's en contra's gehoord! |
| 14/10/2008 @ 10:37 nanz ![]() | Lodger Shelter kan ook als draagzak gebruikt worden geloof ik, ik zou eerder voor die gaan. Maar het lijkt me toch iets heel goed, zeker voor winterbaby's! |
| 15/10/2008 @ 10:10 Baukje ![]() | Ik ben helemaal fan van Lodger en heb ze ook bijna allemaal. De Wrapper die heb je in katoen en fleece de katoen is een beetje kleiner en minder warm maar ik vind ze allebij geweldig. Die van katoen gebruik ik niet meer maar de fleece gebruik ik als speelkleed. De Bunker is ook ideaal geen gedoe met jasjes nu maar als het echt winter word dan zal een jas wel nodig zijn. En ook heb ik de Dreamer dit zijn dekentjes voor in het ledikantje die heb ik ook in katoen en fleece. Omdat Lodger goed materiaal gebruikt blijft ook alles mooi zelfs naar heel vaak wassen. Voor de prijzen even op http://www.babyonboard.nl kijken het is wel een Nederlandse winkel maar de prijzen zijn geloof ik overal gelijk. |
| 15/10/2008 @ 15:18 | Hallo, Ik ben ook een absolute bunkerfan! Onze zoon ligt niet graag in de wandelwagen met een lakentje en dekentje, maar wel als dat lodgerdeken erin ligt! Voor de volgende zet ik zeker een wrapper op de lijst! Groetjes |
| 18/10/2008 @ 16:54 patti en pieter ![]() | Wij zijn grote fan van de shelter! We gebruiken die al vanaf week 1 (intussen is onze dochter 8 weken) zowel als draagzak als in de maxi cosi. Een aanrader! |
| 18/10/2008 @ 19:58 nanz ![]() | Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga toch voor de shelter gaan! Ik ben overtuigd! |
[Reageer]

lodger