< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » welke buggy op de fiets

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
welke buggy op de fiets
14/10/2008 @ 17:56
Hilke

Hoi!

Weet er iemand welke buggy je het beste kunt kopen als je deze op de fiets wil vervoeren met een buggy-mee van Steco? Ik zie dat er nu buggy's van Kruidvat in de aanbieding zijn. Weet er iemand of deze buggy licht genoeg is voor de drager? En is het een fijne buggy?

Bedankt!

Groetjes,
Hilke
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 18:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

ik geloof dat de quinny zapp mee op de fiets kan
mss is kijke op hun site

groetjes

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 18:57
Sterreke

Hey,

Bij de zapp kan je een speciale adapter kopen om op je fiets te monteren, kan je hem opvouwen en gemakkelijk vastmaken aan je fiets

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 20:29
Happy

Hoi

wat ik van mijn fietsenmaker begreep is dat alle buggy's op een buggydrager van een fiets passen, behalve de mclaren buggy. Ik heb pas een buggy gekocht bij de jysk, ding kostte geloof ik 25 euro. Nu ga ik binnenkort weer naar de fietsenwinkel, een drager erop laten zetten. die van kruidvat kon volgens hem ook. of ze fijn zijn weet ik niet, maar zien er goed uit, zal best goed zijn toch. geen wonderen van de kwaliteit verwachten natuurlijk maar als ze 1 kind meegaan vind ik het prima. Anna zit voornamelijk nog in haar kinderwagen. maar is zo lastig vervoeren op de fiets

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 13:56
Hilke

Online Status Bekijk profiel
Bedankt voor de reacties!

Zijn er toch nog mensen die de buggy van de kruidvat hebben? Ik vraag me af of die licht genoeg is voor de fietsdrager?!?!

Groetjes!

Hilke

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 16:47
Kindercola

Ik heb ook een buggy mee op mijn fiets en de maclaren past daar wel op hoor!!! Je moet er alleen voor zorgen dat de buggy niet te zwaar is. Die van mij kan tot 7 kilo maar ik heb toch liever een lichtere buggy eraan hangen! Je moet al zoveel kilo's meeslepen!

Groetjes,

Carola

[Laatst gewijzigd door Kindercola - 16/10/2008 @ 16:49] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]