< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » baby houdt niet van maxi cosi...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
baby houdt niet van maxi cosi...
14/10/2008 @ 20:59
Carla

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Mijn dochtertje is nu 3 maanden oud en is tot nu toe steeds vervoerd geweest in een draagmand. We hebben een kinderwagen met draagmand en "maxi cosi" van chicco gekocht (Vertigo) en de draagmand kan door middel van 2 punten vastgemaakt worden met de gordels achteraan in de auto.
Maar onze kleine meid begint nu stilaan wat groot te worden voor de draagmand waardoor ik haar nu laat kennis maken met het stoeltje (iets zoals een maxi cosi maar dan van chicco) en ze houdt er echt helemaal niet van!
Tine ligt heel graag te zwieren met armen en benen en in dat ding heeft ze helemaal geen plaats. Van zodra ik er haar in zet, begint ze te huilen en je ziet dat ze echt verdriet heeft. Normaal is het altijd een heel blije baby dus het ligt echt aan dat ding.
Heeft er daar nog iemand problemen mee gehad? En heb je dat kunnen oplossen?
Of heeft iemand anders ideeën?

Groetjes,
Carla

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 21:09
Sara

Online Status Bekijk profiel
Wij hebben hier de gewone Maxi Cosi, en onze meid is er ook niet zo'n fan van hoor. Als ik haar erin zet, huilt ze ook. Totdat we effectief op pad zijn, dan babbelt ze tegen de knuffeltjes die aan de boog hangen en lacht ze ertegen, en na een tijdje hobbelen in de auto valt ze steevast in slaap.
Misschien wat leuke knuffeltjes in haar zicht hangen ofzo?

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 21:52
Els296

Hier ook geen maxi cosi zitter. Hij heeft vooral iets tegen de gordeltjes, maar dat heeft hij elders ook. Relaxje, auto - draagmand,... Van zodra Sten voelt dat hij beperkt wordt, is de pret over. Maar al bij al valt het nog mee hoor.
Wandelen doen we nooit met de maxi - cosi. Maar in de auto heb ik een leuk speeltje van Tiny Love met een spiegeltje. Ik kan hem dan in het oog houden en hij ziet zichzelf.
Voor hem heeeeel veel plezier en ik ben gerustgesteld. Nu doet hij zo'n 10min. een praatje met zichzelf in de spiegel en dan valt hij in slaap!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 22:46
Marge

Online Status
Hoe heet dat spiegeltje van Tiny Love? Waar heb je het gevonden?

Alvast bedankt!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 09:09
Els296

Ben net even op hun site gaan kijken : http://www.tinylove.com
Ikzelf heb het speeltje gevonden bij Dada in Lier (België).
Je kan het bekijken bij Car Toys : Frog Kick en Mirror.
Ik heb in de week bij Dada gezien dat er nu ook een versie is met muziek, maar dan is het een zeehond of een inktvis ofzo.
Als je het even intypt in google, kan je het bestellen zie ik bij http://www.babyplezier.nl, onder Speelgoed.
Voor België : http://www.dekleinezebra.com.
Daar kan je ze bestellen! Is echt de moeite hier!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 15:58
Marge

Online Status
Ziet er leuk uit. Thanks!

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 16:12
Carla

Bedankt voor de tip!
Het is misschien wel een oplossing!
Ik heb al gemerkt, zolang we rijden gaat het nog maar van zodra we gestopt zijn (bv. een rood licht of zo) is het misèrie.
Waarschijnlijk omdat ze dan niet meer afgeleid is van al die bewegende dingen buiten.
Dus mocht ze afgeleid zijn binnen de auto, zal het misschien wel lukken...

Eigenlijk wel jammer he.
Dit wil zeggen dat we dus ook niet meer zullen kunnen gaan wandelen zolang ze een hekel heeft aan die maxicosi.

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 20:34
melis

je kan je kindje toch in de buggy zetten om te wandelen? helemaal plat is geen probleem hoor!

groetjes melis
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:10
Carla

Dag Melis,

Vind je een baby van 3 maanden niet te klein voor in een buggy te zetten? Tine kan helemaal nog niet zelfstandig zitten hoor.
Volgens mij zakt ze daar gewoon helemaal in weg...

Voorlopig probeer ik het nog zo lang mogelijk te rekken met de draagmand die op het onderstel past maar ze zal toch ooit eens die maxicosi moeten aanvaarden he.

Groetjes,
Carla

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]