< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/11/2008 @ 16:15
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gelukkig dat het al wat beter gaat hopelijk is ze snel van de spruw af!

Echt rotweer hè ze waren hier van het waterbedrijf al aan het controleren want vanmorgen regende het heel hard en het water liep bijna niet weg.
Ze hebben laatst veel bladeren weg gehaald van de gemeente en denk dat er heel wat achter is gebleven in de putten.
Voor de rest is het wel droog geweest alleen waait het ontzettend hard!

Bedankt voor de tip heb mijn buikfotootje erop gezet van 20 weken.

Liefs Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 10/11/2008 @ 16:15] - Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 10:29
Net

hoi hoi,

Romy je hebt al een aardig buikje, leuk hoor.
Ik probeer hem nu weg te werkendat buikje.

Heb nieuwe foto,s op het profiel gezet!!!!!!

groetjes

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:53
Romy

Hey Net mooie foto's zeg!!
Heerlijk om je 2 meisjes zo te zien en wat word demi groot zeg!

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 21:18
Romy

Hey sannie hoe is het bij jou??
Kreeg vanmorgen bericht van die vriendin van mij (die een dagje voor jou uitgerekend was) die heeft vanmorgen een zoontje gekregen.
Ben wel erg benieuwd of jullie meisje nog lang op zich laat wachten....

Liefs Romy

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 07:40
Sannie

Hey meiden

Net leuke foto`s!!! Je hebt 2 prachtige meiden hoor, helemaal super!!

Romy wat is je buik al mooi!! En gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van je vriendin, leuk hoor.

Hier alles oke, heb het idee dat alles wat begint te rommelen maar voorlopig zit alles er nog in hoor.
ctg`s zien er nog steeds top uit, de kleine is nog erg actief al is het trappen en stompen er nu wel uit, het is nu veel draaien met der kont hihi.
Gister ochtend zaten we saampjes aan het ontbijt en nog voor ik 1 hap kon nemen werd ik acuut kotsmissleijk, het overviel me en de tranen liepen over me wangen ik werd helemaal niet goed, enorm veel steken die aanhielden bij me schaambeen en dacht nog ohnee het zal nu toch niet, mag wel hoor maar schrok er van hihi. Het moet nog heel even blijven zitten want me vader ligt momenteel voor een zware operatie in het ziekenhuis en die mag de komende dagen nog niet weg. Hij word vandaag geopereerd aan een verstopping in ze halsader dus het is nog best een enge operatie.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 10:06
Romy

Jeetje San heel veel sterkte met je vader kan me voorstellen dat het wel een spannende operatie is ja!
Met dat rommelen begon het bij die vriendin van mij ook dus wie weet over een aantal daagjes....
Nu moet ik wel zeggen dat we het wel verwacht hadden dat hij eerder zou komen want ze had al harde buiken vanaf 20 weken regelmatig & vaak hoor je dan wel dat ze toch wat eerder komen.

Ben wel heel erg benieuwd bij jou hoor san...

Net hoe is het?? Heeft Demi de sinterklaas gekte al te pakken of valt het nog mee??
Bij Isa valt het nog mee maar het is vooral Julian die haar gek maakt die is echt niet meer te houden.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 08:00
Sannie

Hey meiden

Nou de operatie is geslaagd en alles functioneerd nog zoals het moet dus ben heel blij dat me paps nog de oude is, tja je weet het nooit het blijft een belangrijke slagader.

Hier blijft het rommelen, ik liep al geregeld..lees iedere dag al met een inlegkruisje omdat ik soms wat urine liet lopen, tja daar kan je ff niks aan doen maar wel vervelend vind ik, veel waterige afscheiding wat nu dus gepaard gaat met soms wat slijm en rood/roze afscheiding. Kleine voel ik nog prima bewegen. Morgen weer een flow meting, ctg en controle dus ben benieuwd.. heb nu wel veel last met zitten, alsof ik boven op haar hoofd zit erg pijnlijk en totaal niet prettig. Romy ik heb ook al vaak harde buiken..vaak te zien op de ctg, soms om de 5 en soms om de 10 minuten. Ik zie het allemaal wel hihi ze mag komen hoor al mag ze uiteraard ook nog lekker blijven zitten.

Liefs

San

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 09:40
Romy

Wat fijn dat alles goed is gegaan met je vader het is inderdaad toch een groot risico die operatie!

Dus zoals ik het goed begrijp kan het wel eens wat deeltjes van je slijmprop zijn die je verliest?!
In dat geval kan (hoeft niet) het wel eens heel snel gaan SPANNEND hoor!!
Ik hou het hier goed in de gaten!

liefs Romy

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 10:01
Romy

Hey meiden hoe is het bij jullie??
Het is zo stil hier....

San kan je ons al goed nieuws brengen??
Ben zo benieuwd...!!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 14:16
Net

hoi hoi,

San en??????

Ja ik heb eigenlijk niet heel veel te melden hoor Romy Gisteren lekker in de sneeuw gespeeld en nu schijnt het zonnetje.

Demi vannacht gespookt dus ik heb weinig geslapen
Met Jade alles prima!!!

groetjes

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 15:00
Sannie

Hey Romy en Net

Nou ik heb eigenlijk ook niet zoveel te melden.. zo verlies je deeltjes van de slijmprop en denk je nou er rommelt wat, heb indalingsweeen gehad en voorweeen en nu is alles gestaakt, niks geen gerommel meer, niks geen voorwee of indalingswee, alles helemaal rustig hier, ik heb nog wel ff geduld, maar niet veel ik wil ons meissie zien
Hou vreselijk veel vocht vast ineens en me bekken gaan weer vervelend doen, heb ineens last van obstipatie wat ik een beetje kan wegwerken met wat olie drinken en havermout eten, gelukkig werkt dat nu nog, maar al met al mag het van mij nu wel komen

Morgen weer een hele rits in het ziekenhuis, ctg, dan groei echo en flow meting, dan controle en dan weer naar huis.. ben pas smiddags aan de beurt dus zal pas de volgende dag verslag kunnen doen.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 09:10
Romy

Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis san ben benieuwd hoe het geweest is...
Het kan goed stilte voor de storm zijn hoor maar jullie meisje houd het in ieder geval goed vol daarbinnen!!

Net heerlijk hè die sneeuw zondag?!
Wij hebben ook sneeuwballen gevecht gehouden was echt super leuk!
Ik denk dat dit de eerste keer is dat Isa heel bewust zo sneeuw meemaakt ze vond het dan ook geweldig.
Jammer dat het vaak niet zo lang blijft liggen.

Hier gaat verder alles hartstikke goed.
Mag morgen weer naar de verloskundige toe en dan vanaf nu 1x in de 3 weken dus het gaat al opschieten.
Over 3 weken de 4d echo ben zo benieuwd!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 08:47
Sannie

Hey meiden

Net leuk he die sneeuw..kindjes kunnen daar zo van genieten en de ouders ook want die worden vaak weer kind haha

Romy veel plezier vandaag met de controle!!

Hier alles weer goedgekeurd, flow meting was nog steeds hetzelfde en dus niet verder verhoogd, de bloeddruk was weer iets gedaald naar 120/81, de ctg was weer perfect op wel weer flinke harde buiken na.
En de kleine was goed gegroeid.. ze hebben haar nu geschat op 2244 gram met een marge van 338 gram die marge kan er dus bij of vanaf, maar gemiddeld dus 2244 gram.. op de vorige meting was het gemiddeld 1851 gram dus een flinke spurt gemaakt
de marges worden wel groter hoe verder we komen want het is moeilijk meten als de kindjes groter worden.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 08:36
Romy

Hey san wat goed dat alles zo goed was en dan groeispurtje heeft ze dan in ieder geval nog mooi meegenomen toch?
Nog maar eventjes en dan zullen jullie eindelijk jullie meisje vast kunnen houden het begint wel enorm spannend te worden hè?!
Ik ben wel erg benieuwd wil wel een fotootje zien tegen die tijd hè .

Bij de verloskundige was alles okee moet wel iets rustiger aan gaan doen omdat ik al een paar keer harde buiken heb gehad & even voor de zekerheid na laten kijken of ik geen blaasontsteking heb.
Het kon ook zijn dat de baby een groeispurtje maakt waardoor de baarmoeder sneller geprikkeld word.
Mijn buik groeit wel behoorlijk snel nu, dus het zal me niks verbazen als het daarmee te maken heeft.

Ik ben in totaal nu 8 kilo aangekomen dus denk dat het wel iets meer gaat worden dan bij Julian & Isa (12 kilo totaal) maar goed ik let aardig op wat ik eet & meer kan ik er toch niet aan doen..

De baby ligt nog steeds met z'n kont naar beneden, 4 weken geleden bij de echo ook al en is volgens mij ook niet gedraaid in de tuusentijd.
Ben benieuwd of ie dat vol gaat houden, gelukkig hebben we nog tijd genoeg.

Nou San mocht ik je niet meer spreken voor die tijd (kan nu iedere dag natuurlijk), veel succes met de bevalling wij wachten in spanning mee af !!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 12:33
Romy

San hoe is het bij jou?? Nog geen leuk nieuws te melden??

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 11:31
Romy

San je houd ons wel in spanning hoor!!

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 21:05
Net

hoi hoi,

Ben hier ff snel om te kijken ofadt er bij San er al wat is, maar nog niets gehoord dus van haar, misschien ligt ze wel lekker te genieten van haar kleine meid.

Romy buikje groeid lekker en het ligt met de billen naar benede nou het heeft nog genoeg tijd om te draaien.

Ga snel weer ff verder met de sint voorbereidingen en daarna een flesje geven.

Hier wel aller goed hoor maar gewoon super druk want ook nog 2 verjaardagen het weekend.

Doei doei

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:46
Sannie

Hey meiden

Hier eindelijk bericht van mij

Hier een enorme trotse mama van een geweldige dochter genaamd Kim, ze woog bij de geboorte 2166 gram en ze is 45,5 cm klein :lol:

De bevalling is razendsnel gegaan en was best zwaar. Om 20:50 braken me vliezen en om 21:10 lag ik al op bed in het ziekenhuis, de weeën kon ik moeilijk opvangen en werd gelukkig door de verloskundige enorm goed geholpen. Om ongeveer 2 uur heeft ze me getoucheerd en had ik 2 cm ontsluiting. Rond 3 uur had ik het heel zwaar en ging ik even onder de douche om te relaxen, maar na 10 minuten had ik het vreselijk zwaar en ben ik eronderuit gegaan. Om 3:40 heeft ze me opnieuw getoucheerd en ik had inmiddels in 40 minuten al 6 cm ontsluiting. Om 4:10 kon ik niet meer en voelde ik dat ik mee moest persen en idd volledige ontsluiting. Om 4:34 is Kim geboren :) . Ik heb een dubbele knip gekregen want Kim had het heel zwaar, haar hartje klopte steeds langzamer en stopte bijna, ze moest eruit en vanaf perswee 2 is een andere verloskundige hard op me buik gaan duwen, met perswee 4 was ze eruit en dat was maar goed ook. Het reanimatie team stond al klaar en ge gynaecoloog kwam net binnen dat Kim er net uitgefloept was. Ze begon meteen hard te huilen en ze deed het enorm goed. Ze is direct over gebracht naar de couveuse afdeling maar mocht meteen al in een open bak liggen. Om 7 uur was ik klaar en mocht ik bij haar en om 8 uur lag ik op zaal, helaas zonder Kim die moest op de couveuse afdeling blijven. Om half 9 kreeg ik enorm veel pijn in me buik en er was enorm veel spanning rond mijn bed, ik had 500ml bloedstolsels in me baarmoeder zitten die eruit geperst zijn, helaas bleef het daar niet bij want een uur later had ik wederom een stolsel van 400ml. Ik werd met spoed naar de ok gereden want het ging heel erg slecht met me, ik was inmiddels al 1700 ml bloed verloren. Op de ok werd er wederom een stolsel uitgeperst en ik werd direct onder narcose gebracht. Ze hebben me gecuretteerd en daarna was ik stabiel. Ik heb in totaal rond de 2500ml bloed verloren en ik heb 2 bloedtransfusies gehad. De vrijdag was ik meer dood dan levend en pas savonds was ik weer een beetje aanspreekbaar en kreeg ik iets kleur. Daarna ging het steeds beter en met Kim ook. Ze lag in een open bedje met alleen kruiken en alleen een infuus voor haar bloedsuiker. De borstvoeding gaat enorm goed en omdat ze zo goed drinkt vloog haar bloedsuiker omhoog en wonder boven wonder mocht ik maandag naar huis met Kim waar de kraamhulp ook even daarna kwam.
Ik moet enorm rustig aan doen want ik ben nog niet helemaal opgeknapt na al dat bloedverlies en doordat ik borstvoeding geef gaat het allemaal iets langzamer dan normaal maar ik voel me nu prima.

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:00
Romy

WAUW san van HARTE GEFELICITEERD met jullie meisje Kim!!
Leuke naam trouwens!
Wat fijn dat ze het zo goed doet!!
Jeetje dat is dan wel heftig geweest voor je zeg ik hoop dat je snel weer opknapt maar laat je nu eerst maar eens even lekker verwennen en neem de tijd om bij te komen van de bevalling hoor nu het nog kan.

Zodra je weer wat meer energie hebt zet maar een mooi fotootje op je profiel ben erg benieuwd hoor!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:46
Net

hoi hoi,

San van HARTE meid!!!! en wat een leuke naam.
Je bevalling was wat minder maar je hebt het er voor over en jullie komen er weer helemaal boven op al duurt het nu wat langer.

Alles is lekker achter de rug en nu maar lekker genieten en je heerlijk laten verwennen!!

Hier druk druk druk gisteren sint op mijn werk vanmorgen Demi op psz en vannavond pakjesavond. Alles gaat voor de rest oke hoor, nog 1 week en dan gaan we een midweekje naar lommerbergen, we kijken er erg naar uit!!

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]