< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
13/11/2008 @ 16:11
Harlekijntje

Online Status Bekijk profiel
Proficiat Heleen.... genieten meid!!!
Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 21:58
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Amai, dinsdag schreef ik nog dat ik de volgende keer positief nieuws hoopte te lezen en het is al zover!
Proficiat, hé!!

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 00:04
Lizzy

Hey meidjes,

heleen, proficiat meid! Wij duimen zeker mee voor 25 nov!
Ikke, niet lang meer voor 17/11, ik duim zeker mee!!!

Wij hebben dit weekend de schrik van ons leven gehad! Laura moest veel overgeven en op zaterdagnacht was ze aan het stikken in haar braaksel en hebben we de MUG moeten bellen! We hebben haar dan ondersteboven gehouden en zo haar kunnen helpen. Ze was slijmen aan het overgeven en had buikgriep. Ze is dan onmiddellijk met een infuus opgenomen in het ZH want ze was aan het uitdrogen door het vele overgeven... Nu zijn we weer thuis (ik ben steeds bij haar gebleven in het ZH) maar ze is nog slapjes, ziet nog bleek en eet nog veel te weinig en enkel melk en BV.

Dus haar volledige herstel gaat traagjes en we zijn nu zo oplettend!
Ze lag nog maar een week in haar eigen bed in haar eigen kamer, dus haar bed hebben we onmiddellijk bij ons op de kamer gezet!
Ik ben superblij dat alles goed is afgelopen!

Maar nu ben ik terug om dubbel en dik mee te duimen!!!
Lizzy

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 07:34
ikke

Wow Lizzy! Dat moet heftig zijn geweest, meid!!
Wat een geluk dat alles is 'goed' gekomen! Ze moet wel nog aan sterken terug, maar amaai ....

Hier verder niets speciaals, nog altijd aan het aftellen, maar het is alweer niets. Ik voel niets van ik normaal altijd voelde bij m'n vorige zw... Integendeel, allemaal tekens dat het niets is....
Ik vind dat deze 'ronde' zo verschrikkelijk lang duurt!

Met de rest alles OK???

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 15:45

hello dames,

IKKE , toch nog wat spanning voor morgen ? Ik duim toch nog mee, je weet maar nooit he.

Lizzy,
Amaai wat een verhaal. Al goed dat jullie er snel bij waren . Je mag er niet aan denken he...
Hoe is het ondertussen met de kleine LAURA , is ze al wat minder ziekjes?

Gorgi ,hoe voel je je?

Nouki , nog steeds met twee thuis? Is er nog geen oplossing gekomen ?
dikke knuf x

Heleen , nog alles in orde?

groetjes sab

enne ... nog steeds geen pc
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 18:47
Gorgi

Hoi Lizzy, wat een heftig verhaal over Laura. Hoe gaat het nu met haar?

Vandaag had ik een gesprek met de gyn over het vervolgtraject. Ik hoef niet op de wachtlijst voor IVF. Ik mag beginnen, wanneer ik wil. We hebben besloten om in maart/april pas te beginnen. Ik word in december geopereerd en van die operatie moet ik genezen. En het wordt IVF. In maart heb ik eerst bloedcontrole en daarna kan ik beginnen met snuiven (synarel) en prikken (puregon). En om de eicellen te laten rijpen: pregnyl.

Spannend allemaal,hoor.

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes,
Gorgi
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 10:43
Harlekijntje

Hey Ikke, hoe is het nog met jou?
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 16:24
ikke

Hoi hoi ...

Zoals ik dus al dacht.... negatieve test...! Het was wel te verwachten, zo snel lukt het me niet om zw te worden! Enfin, ik wist het, maar toch ...

Nu uitkijken naar de volgende ronde alweer. Dat de er maar snel zijn! Dan kan ik weer verder...

Gorgi, jij start dus IVF in maart/april? Fijn meid! Ik hoor!

Met de rest van de meisjes alles OK???

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 07:45
ikke

Jullie hebben het blijkbaar allemaal zo druk ...?

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:46
Harlekijntje

Hey Ikke,

Nu eventjes verwerken, verdrietig zijn mag... Wat is de volgende stap bij jou (na je duiveltjes natuurlijk)?
Bij ons was het ook negatief, is toch altijd een harde dobber, maar allé we mogen de moed niet verliezen...
Sterkte meid!
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:41
ikke

Hey Harlekijntje,

Jij ook negatief ....? Wat een gedoe steeds hè!

Ik ben nog steeds op de aan het wachten ... dat ze maar snel komen, kunnen we weer verder...
Op dag 3 van ongi Clomid starten, en op dag 14 of 15 naar de gyn op controle, of ik wel goed gereageerd heb.
Jij?

Liefs,
en ook veel sterkte!
Ikke.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 13:09
karna

Hey Ikke,

Ik heb net je profiel gelezen en het heeft me erg aangegrepen...

Wat hebben jij en je man veel mee moeten maken en mooi om te zien hoe sterk jullie er steeds weer uitkomen.

Het zet voor mij alles ook weer wat meer in perspectief, wij hebben ons kindje verloren na 3 maanden zwangerschap, het was een missed abortion, dus een curretage was nodig. Ik vond dit ontzettend zwaar, onrechtvaardig en oneerlijk...

Waarom anderen wel en wij niet, terwijl wij er al ruim een jaar op hadden moeten wachten...

Nu zijn we alweer 9 maanden verder, maar nog niet zwanger en nu dus in het medisch circuit.

Maar dit alles valt nog mee bij jullie verhaal, dus ik wil je bedanken dat je het met ons hebt gedeeld, het geeft echt steun!

Heel veel geluk en sterkte bij de komende poging...

Liefs Karna

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:04
ikke

Hey karna!

Ondanks alles, toch welkom meid!
Het is echt wel oneerlijk hè? Maar wel een geluk dat ik het hier van me kan afschrijven, daar heb ik echt veel steun aan....

Ben je ook aan de Clomid? Ik ook ! Ja, de ene kuur reageer je er wat beter op dand e andere. Ik slik al 4 pilletjes per dag, gedurende 5 dagen en soms heb ik een cyclus waarop ik niet heb greageerd!

Op je profiel staat 'zie foto', maar er staat er geen. Ik ben wel benieuwd!

Maar idd, we mogen, niet opgeven hè!

Mss breng jij snel goed nieuws? Het wordt wel tijd dat er terug iemand met positief nieuws komt zenne!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:31
Nouki

Hey meisjes,

Ikke, ik zag aan je banner dat je 2 dagen overtijd was dus ik snel bij lezen maar'k zie dat je een negatieve test hebt gehad? En pas op het laatst las ik dat je gewoon nog niet ongesteld was geworden. Zou er toch geen kansje bestaan dat de test misschien te vroeg is geweest?

Lizzy, wat een verhaal over Laura, seg! Gelukkig is het goed gekomen maar ik kan me voorstellen dat je snel was om het bedje in jullie kamer te zetten, amai! Ik zou anders ook geen oog dichtdoen.

Gorgi, het lijkt me nog lang eer je terug in gang schiet maar ja, als je dan nog geopereerd moet worden tussendoor dan zit er niet veel anders op dan te wachten, hé. Ik hoop dat het dan na die pauze ineens goed zit

Harlekijntje, spijtig dat het bij jou ook weer negatief was!

Sabje, bij jou alles goed?
Wat je vraag betreft of we nog steeds met twee wonen. Dat is inderdaad zo. Mijn vriend (of moet ik nu ex zeggen? klinkt nog raar in de oren) heeft maandag een appartement getekend en zou vanaf 1 dec verhuizen. Gaat toch wel raar zijn om helemaal terug alleen hier thuis te zitten.

'k Vind het eigenlijk wel spijtig dat ik niet mee zo up to date ben maar ik heb zelf ook zo weinig te vertellen nu, hé Dat maakt toch dat je zowiezo al minder komt kijken. Ook het gebrek aan tijd tegenwoordig speelt een rol. 'k Duim in ieder geval wel mee voor degenen die nog altijd positief nieuws moeten krijgen. Hopelijk ik ook ooit eens, hé. Maar tegen dan is het bij jullie al laaaaang zover!! Zij maar zeker!

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 07:37
ikke

Hey lieve Nouki!

Nee, nee ik heb echt een dag 'overtijd' getest. Maar door de Ustrogestan blijven de uit. Vandaag of ten laatste morgen is het wel zo ver.
Daarom dat ik me er ook steeds zo druk in maak, ik verlies elke keer een week!

Ik kan mijn banner pas aanpassen wanneer de er zijn , een gedoe hè!

Wow! Hij heeft al iets anders gevonden, en verhuist al op 1/12.... dat zal idd wel wennen zijn, meid! Maar als je je eenzaam of zo voelt, dan kom je maar hier hè. Of we wisselen wel eens telnrs. uit of privé mail aderssen of zo. Zoals je zelf wil natuurlijk!

Heb maandag terug een dagje verlof, hééérlijk!!! Ja we hebben niet zo veel meer volledige weken te werken dit jaar, mijn man en ik. We hadden dat nog voorzien voor de werken thuis, maar aangezien die naar januari zijn verplaatst, moeten we dat nog opnemen! Is wel fijn....

Voor de rest niet veel nieuws ...

Heel veel liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 08:53
Harlekijntje

Hey Ikke,
we hebben geen cryootjes niet meer, dus volledige ICSI-cyclus herstarten en blijkbaar wordt er niet gewerkt tussen kerst en nieuw, dus dat is nu eventjes verplichte rustpauze...

Zijn er onder jullie die elders in behandeling zijn dan Gent en waar er niet een aantal keer per jaar volledig gesloten wordt???

Aan de rest heel veel goeie moed...
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 10:55
ikke

Hey Harlekijntje,

Ik heb begin dit jaar een IVF poging gedaan in het UZ Brussel (Jette), en zij werken volledig door! Ik moest toen tijdens de feestdagen steeds op controle en dat ging perfekt! Zij sluiten niet, ze werken gewoon door, wat mindere bezetting dat wel ...

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:30
Harlekijntje

Ben jij tevreden over Jette, ik heb is negatieve kritiek gehoord over vriendelijkheid daar, vandaar... En moet je tussen twee ICSI pogingen door wachten of mag je direct herstarten?
Wij overwegen nl om over te stappen naar Jette als deze ICSI niet gelukt is, zij zijn uiteindelijk toch het meest gekende centrum hiervoor...
heb jij idee van de wachttijden en de procedure die ze hanteren voor koppels zoals wij die overstappen?
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 13:46
ikke

Hélaba!

Ik heb echt, héél goede ervaring met Jette! Mijn vrienin ook trouwens, zij is va leuven naar Jette over gestapt en begint in december voor een 2de IVF. Haar 1ste poging in Jette direct gelukt ook!
Ik vond die mensen daar echt super vriendelijk. Die waar je dagelijks contact mee hebt om je te begeleiden en zo, nee echt super!

Ik weet niets van ICSI, tss IVF pogingen raden ze wel aan te wachten. En de wachtlijst is wel redelijk lang daar.

We zijn er ook naar info-avond geweest. Heel interressant en heel goed gedaan. Ja echt ik ben 100% pro Jette!
Mijn 2 kindjes zijn daar ook geboren... We zijn daar dan ook 2x goed opgevangen geweest.
Alleen na de gebeurtenissen, voor de foto'tjes dat is een ander verhaal.
Maar overall: niets dan goeds!

Ik zou zeggen, ga ervoor meid!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 16:48
Nouki

Ikke, lastig met die Utrogestan, hé. Ik lees da hier wel meer dat dat bij veel vrouwen de maandstonden doet uitstellen. Die van mij kwamen altijd op tijd, door de bolletjes heen zelfs... Zal ook niet goed geweest zijn waarschijnlijk maar het zorgde er wel voor da'k niet elke keer weer een paar dagen kwijt was, hé.
'k Hoop dat't niet meer te lang duurt.

Harlekijntje, ik ben maar één keer in Jette geweest en ik moet zeggen dat ik ze toch ook heel vriendelijk vond, hoor. Zelf ging ik naar Klina in Brasschaat en daar kon je gewoon élke cyclus verder ivf doen. Maar Brasschaat zal wel iets te ver zijn voor jou want'k veronderstel dat je eerder van de kanten van Gent bent. Maar moest je ooit verhuizen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >