Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/11/2008 @ 16:11 Harlekijntje ![]() | Proficiat Heleen.... genieten meid!!! |
| 13/11/2008 @ 21:58 Nouki ![]() | Amai, dinsdag schreef ik nog dat ik de volgende keer positief nieuws hoopte te lezen en het is al zover! Proficiat, hé!! |
| 16/11/2008 @ 15:45 | hello dames, IKKE , toch nog wat spanning voor morgen ? Ik duim toch nog mee, je weet maar nooit he. Lizzy, Amaai wat een verhaal. Al goed dat jullie er snel bij waren . Je mag er niet aan denken he... Hoe is het ondertussen met de kleine LAURA , is ze al wat minder ziekjes? Gorgi ,hoe voel je je? Nouki , nog steeds met twee thuis? Is er nog geen oplossing gekomen ? dikke knuf x Heleen , nog alles in orde? groetjes sab enne ... nog steeds geen pc ![]() |
| 18/11/2008 @ 10:43 Harlekijntje ![]() | Hey Ikke, hoe is het nog met jou? |
| 18/11/2008 @ 16:24 ikke | Hoi hoi ... Zoals ik dus al dacht.... negatieve test... ! Het was wel te verwachten, zo snel lukt het me niet om zw te worden! Enfin, ik wist het, maar toch ...Nu uitkijken naar de volgende ronde alweer. Dat de er maar snel zijn! Dan kan ik weer verder...Gorgi, jij start dus IVF in maart/april? Fijn meid! Ik Met de rest van de meisjes alles OK??? Liefs, Ikke. |
| 20/11/2008 @ 07:45 ikke ![]() | Jullie hebben het blijkbaar allemaal zo druk ...? ![]() Liefs, Ikke. |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Integendeel, allemaal tekens dat het niets is....
er maar snel zijn! Dan kan ik weer verder...
! Ja, de ene kuur reageer je er wat beter op dand e andere. Ik slik al 4 pilletjes per dag, gedurende 5 dagen en soms heb ik een cyclus waarop ik niet heb greageerd!