Hallo,
Even zien of ik nog kan volgen he met al die nieuwkomers...
Ikke ,jij kijkt uit naar de fm morgen he !!! We duimen alvast op grote eitjes en liefs wat meer dan eentje. Misschien geraak jij toch nog aan je zwangerschap in 2008 , duimen he !!

Trouwens had ik al gezegd dat ik uiteindelijk toch voor de krullen gegaan ben?Mijn kapper heeft me precies gegeven wat ik wou en het is mooi .
Gorgi , veel sterkte met je operatie, zo'n herstel kan zwaar doorwegen dus als je achteraf wat steun nodig hebt dan kom je maar naar hier he!!!
Nouki,
Beetje bij beetje zal het echte afscheid dichterbij komen vrees ik. Geloof me , de eerste dagen gaan hel zijn.

Ookal zijn jullie geen koppel meer,er was altijd iemand om tegen te praten...Maar na regen komt zonneschijn en wij helpen je er wel door. Hoever sta je in Jette om als alleenstaande de kinderwens verder te zetten?Heb je al een gesprek gehad ?
In ieder geval veel sterkte want er komen vervelende dagen aan als je ze zonder ... moet doorbrengen.
Harlekijntje,
Goed dat je geen operatie nodig hebt . Ze zeggen ook dat je na het onderzoek vruchtbaarder bent omdat de weg zogezegd is vrij gemaakt dus ga ervoor he!!!
Heleen ,
Een dikke proficiat met je tweeling

, hopelijk blijft alles goed gaan en kan je er toch al wat van genieten al zal je je ( zolang je ze niet elke dag voelt ) toch altijd wel wat ongerust maken.Niet doen , geniet ervan ,eens je wondertjes geboren zijn worden ze snel groot.Geniet ook echt van de zwangerschap

,zodat je achteraf niet kunt zeggen " had ik maar dit of had ik maar dat "of spreek ik nu teveel uit mijn eigen ondervinding ?
Lizzy,
Goed dat het aan de betere hand is met Laura.Onze Stig slaapt sinds drie nachten in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje en elke avond hoop ik dat het snel terug ochtend is ... Het is een schatje , maar hij kotst me na elke pap onder en das echt niet leuk ... Soms doen wij alletwee drie keer per dag andere kleren aan , je kunt denken hoeveel ik dus was en strijk...
Maar ik mag niet klagen ,ik geniet er nog elke dag van zolang ik thuis ben .
Ik ben trouwens aan het diëten

.Ik volg het proteïnedieet onder medische begeleiding . Het is niet zo gemakkelijk vind ik omdat soms vergeet dat ik dingen niet mag eten.

Dat was vooral in het begin zo , maar nu is het beter. Volgens de dokter moet ik min 8 en max18 kg vermageren.... Ik heb dus nog een lange weg te gaan maar met dit dieeet gaat het er heel snel af. Het addertje is dat je moet zien dat als je ermee stopt je niet ineens terug alles bij bent. Ik zou me bijvoorbeeld elke week wegen en als ik ben bijgekomen mezelf nog maar eens een week straffen door het nog een week te volgen om zo de kilo's er onmiddellijk terug af te hebben. Ik ben op anderhalve week vier kilo af en dat zie je toch al aan mijn buikje

, als het zo snel gaat ben ik wel gemotiveerd maar zoals ik al zei , er is nog een lange weg te gaan. Vorige week heb ik een cursus gevolgd voor interclubleider en scheidsrechter (tennis) daarom was ik weer effe afwezig. Ik heb nu vernomen dat ik geslaagd ben , dus ben wel blij.
Allee , genoeg over mezelf gepraat...
Ikke , ik duim voor morgen .

Waar zijn eigenlijk de andere dames? (Peggy, Suze , Suus?)
tot gauw x