< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
Vandaag @ 11:33
ikke

Online Status Bekijk profiel
Hoi hoi!

Ik zal proberen snel iets te laten weten, maar ik ga achteraf nog bij een vriendin langs, dus ...

Ja, maar is dat niet zo een beetje veel duur, zo'n proteïnedieet...?
Ik zal eerst nog maar wat verder puffen, ik zal wel zien na Nieuwjaar!

Sluutjes!
Ikke.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:18
sabje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hello,

Ikke , vandaag de grote dag , laat iets weten he .
Als je maar drie kilo of zoiets kwijt moet is dit het beste dieëet (proteïne) je moet maar 1 week zwaar afzien en dan is alles eraf ...

tot strakjes x

Link naar deze reactie
Vandaag @ 07:47
ikke

Het is vrijdag!!!!!

Ha ha ha Sabje! Ik ben ook (weer) aan het diëten geslagen!
Ik ben, op mezelf, het WW principe aan het toepassen, en mijn man weegt me elke woensdag...
Maar het lukt echt niet. Alhoewel ik me strikt aan de punten hou, gaat er niets af! Vreemd, de andere keren ging het zo wel... Zal nog maar wat proberen vol te houden. Maar 200gr op 2,5 weken is niet fijn!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:07
sabje

Hallo,
Even zien of ik nog kan volgen he met al die nieuwkomers...

Ikke ,jij kijkt uit naar de fm morgen he !!! We duimen alvast op grote eitjes en liefs wat meer dan eentje. Misschien geraak jij toch nog aan je zwangerschap in 2008 , duimen he !!
Trouwens had ik al gezegd dat ik uiteindelijk toch voor de krullen gegaan ben?Mijn kapper heeft me precies gegeven wat ik wou en het is mooi .

Gorgi , veel sterkte met je operatie, zo'n herstel kan zwaar doorwegen dus als je achteraf wat steun nodig hebt dan kom je maar naar hier he!!!

Nouki,
Beetje bij beetje zal het echte afscheid dichterbij komen vrees ik. Geloof me , de eerste dagen gaan hel zijn. Ookal zijn jullie geen koppel meer,er was altijd iemand om tegen te praten...Maar na regen komt zonneschijn en wij helpen je er wel door. Hoever sta je in Jette om als alleenstaande de kinderwens verder te zetten?Heb je al een gesprek gehad ?
In ieder geval veel sterkte want er komen vervelende dagen aan als je ze zonder ... moet doorbrengen.

Harlekijntje,
Goed dat je geen operatie nodig hebt . Ze zeggen ook dat je na het onderzoek vruchtbaarder bent omdat de weg zogezegd is vrij gemaakt dus ga ervoor he!!!

Heleen ,

Een dikke proficiat met je tweeling , hopelijk blijft alles goed gaan en kan je er toch al wat van genieten al zal je je ( zolang je ze niet elke dag voelt ) toch altijd wel wat ongerust maken.Niet doen , geniet ervan ,eens je wondertjes geboren zijn worden ze snel groot.Geniet ook echt van de zwangerschap ,zodat je achteraf niet kunt zeggen " had ik maar dit of had ik maar dat "of spreek ik nu teveel uit mijn eigen ondervinding ?

Lizzy,

Goed dat het aan de betere hand is met Laura.Onze Stig slaapt sinds drie nachten in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje en elke avond hoop ik dat het snel terug ochtend is ... Het is een schatje , maar hij kotst me na elke pap onder en das echt niet leuk ... Soms doen wij alletwee drie keer per dag andere kleren aan , je kunt denken hoeveel ik dus was en strijk...
Maar ik mag niet klagen ,ik geniet er nog elke dag van zolang ik thuis ben .

Ik ben trouwens aan het diëten .Ik volg het proteïnedieet onder medische begeleiding . Het is niet zo gemakkelijk vind ik omdat soms vergeet dat ik dingen niet mag eten. Dat was vooral in het begin zo , maar nu is het beter. Volgens de dokter moet ik min 8 en max18 kg vermageren.... Ik heb dus nog een lange weg te gaan maar met dit dieeet gaat het er heel snel af. Het addertje is dat je moet zien dat als je ermee stopt je niet ineens terug alles bij bent. Ik zou me bijvoorbeeld elke week wegen en als ik ben bijgekomen mezelf nog maar eens een week straffen door het nog een week te volgen om zo de kilo's er onmiddellijk terug af te hebben. Ik ben op anderhalve week vier kilo af en dat zie je toch al aan mijn buikje , als het zo snel gaat ben ik wel gemotiveerd maar zoals ik al zei , er is nog een lange weg te gaan. Vorige week heb ik een cursus gevolgd voor interclubleider en scheidsrechter (tennis) daarom was ik weer effe afwezig. Ik heb nu vernomen dat ik geslaagd ben , dus ben wel blij.

Allee , genoeg over mezelf gepraat...
Ikke , ik duim voor morgen .
Waar zijn eigenlijk de andere dames? (Peggy, Suze , Suus?)

tot gauw x

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:44
Harlekijntje

Geniet er maar van Ikke...

Nouki, tje er valt weinig te zeggen, hopelijk heb je inderdaad terug snel de moed en de kracht om verder te aan... Heb je het gevoel dat je nog zou willen of dat het zou kunnen goedkomen tussen jullie? Sorry als ik indiscrete vragen stel, maar wat is de echte reden, twijfel je? Waren de behandelingen te veel geworden? Als je nood hebt om je verhaal te doen, ...
Veel sterkte...
Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:08
ikke

Hey Nouki!

De reden is idd de economische situatie, maar toch ...

Ja zeg, het zal wel moeilijk zijn! Zeker als je per dag wat meer ziet verdwijnen ... Maar mss is die stap juist de 'trigger' die hij nodig heeft, en komt het nog goed ... Ik blijf hard voor je , welke richting je ook uitgaat!

Ja , ik heb maandag en dinsdag nog verlof genomen... Fijn!

ja ja! Bijna vrijdag!!!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 23:11
Nouki

Oei Ikke, bij jullie weten ze van de crisis precies? Of was het om een andere reden? Nooit leuk om een toffe collega te zien vertrekken, hé.
Hoe kom jij aan een lang weekend? Heb je verlof?

Ff over de verhuis. Hij is nog niet weg, hoor. Maandag kreeg F de sleutel van zijn appartement maar er moet nog verhuisd worden. Beetje bij beetje verdwijnt er elke dag iets... 16 december is de laatste en definitieve dag van 'het samenwonen'... Gek gevoel. Hoe dichterbij het komt hoe moeilijker het wordt. 'k Hoop da'k daarna snel de kracht en moed ga terugvinden. 'k Ben een sterke, maar toch....

Allee, het is bijna vrijdag, hé Ikke. Ik zal duimen

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 07:45
ikke

Hoi Hoi!

Het is bijna vrijdag!! Joepieee! En dan heb ik nog een lang weekend ook! Superrrr!

Wat een week alweer, maandag is er plots, heel onverwacht, een collega ontslagen! Iemand waar ik trouwens ook heel goed overeen kom!
Ik was nogal verschoten, en zij ook ....

Zo zie je maar weer dat er niets zeker is hè... Dan kom je toch wel effe met je voetjes terug op de grond!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 09:31
Harlekijntje

Bedankt voor de lieve woorden Nouki, heel veel sterkte vandaag...
Hopelijk vind je snel terug nieuwe moed...
Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 07:38
ikke

Hey lieve Nouki,

.... vandaag gaat hij dan verhuizen ... meid toch! Ik wou dat ik je een mega knuffel kon komen geven!!!!
Maar hierbij toch een virtuele:
Hopelijk valt je leven snel weer op zijn pootjes!

en bij mij is het geen IUI hoor, 'gewoon' het Clomid en Pregnyl gedoe. Wel naar gyn nu vrijdag om te zien of er eitjes zijn!
Ja idd, weer een jaar voorbij en we zijn nog altijd niet zw hè... Mijn biologische klok is zo onherbarmelijk aan het tikken! 37 roept het steeds....

Ik hoop zo dat we allemaal snel wat goed nieuws hebben, dat we gewoon ons 'lijntje' van naam kunnen veranderen! Iets met eindelijk een wonder of zo ..... Ja ...hopen.....

Enfin, we zullen wel zien... we moeten voor de zoveelste keer positief blijven hè!

Dus: kom op meisjes!!!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 22:52
Nouki

Hey,

Ik kom ook nog eens piepen!

Heleen, 2 hartjes dan nog wel! Wat een zaligheig! Ja, op onze leeftijd hoop je stiekem op een tweeling, hé. Hoe zwaar het misschien ook mag zijn, je krijgt toch ineens de beide kids waarop je altijd gehoopt hebt. Amai, ik ben echt jaloers op je!

Ikke, jij bent weer bijna aan je volgende IUI toe. 'k Begrijp dat je er moedeloos van wordt maar je moet volhouden, hé. Het zal wel eens lukken. Misschien heb je dit jaar nog goed nieuws! 't Is bijna 2009, inderdaad, en dan zijn er weer nieuwe wensen en voornemens maar ik hoop toch dat het dit jaar nog mag lukken (begin van dit jaar wensten we iedereen een zwangerschap toe in 2008, het MOET dus, hé )

Harlekijntje, goed dat je geen operatie nodig hebt. 't Is een feit dat ze ne mens zot kunnen maken, hé. Ik vind het al heel frustrerend om bij iedereen die verschillende behandelingen en hormonen tegen te komen. Ik vraag me constant af waarom het zo verschillend is want je twijfelt soms wel eens of je eigen behandeling wel de beste is, hé.
Nu dat alles in orde is bij jouw, hoop ik dat jij ook weer wat meer moed gevonden hebt om voort te gaan, hé.

Gorgi, geen probleem als je er niets over kwijt wil, tuurlijk niet! Ik hoop dat alles goed verloopt en je ons hier snel weer kan vervoegen en wie weet loopt het daarna wel in een stroomversnelling. Sterkte meid

Myrthe, bedankt om ons te steunen! En het zijn inderdaad heel mooie namen.

Lizzy, goed te horen dat alles oké is met Laura. Sabje, bij jullie ook alles oké?
Morgen is het dan zover, hé.... Mijn ex krijgt de sleutels van zijn app en dan is de stap gezet. Pff, 'k ben eens benieuwd naar de komende tijd. Ik kan inderdaad bij genoeg vrienden en familie terecht, hoor, en natuuuuurlijk kom ik hier ook meelezen dus verzet dat mijn gedachten ook weer.

Groetjes allemaal en hopelijk tot snel

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 22:45
Lizzy

Hey meidjes,

Hier alles al veel beter met onze Laura. Ze eet al weer heel goed, enkel de fruitpape en de gluten moeten we nog achterwege laten, maar ze kom alweer goed bij!

Myrthe, dikke proficiat me je 2-ling! Ook voor Heleen, en hopelijk niet te veel kwaaltjes hé!

Ikke, ik duim ervoor dat 2009 jullie jaar wordt meid!
Nouki, da's inderdaad snel hé, 01/12 is nu maandag al... Ik duim dat alles vlot verloopt...
Gorgi, ik hoop dat je niet teveel pijn hebt, en duim voor een snelle genezing!
Sabje, een nieuwe schijf in je pc? Dan kan je er terug invliegen, en dikke knuf voor Stig hé!

Lizzy

[Laatst gewijzigd door Lizzy - 28/11/2008 @ 22:46] - Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 10:01
Harlekijntje

Hey Myrthe, tof dat je reageert, een tweeling waw, toffe namen trouwens, zal wel een boel werk geven ook...? Geniet er maar van...
Gorgi, heel veel sterkte, als je toch iets kwijt wil... en anders heel veel moed, we denken aan jou...
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 17:16
Myrthe

Hoi allemaal,

Ik ben een stil meelezertje. Of beter gezegd een stil meelevertje. Ik volg jullie al een tijdje en wat zijn jullie een bikkels zeg!! Echt ik vind het super knap hoe jullie volhouden en er mee omgaan.

Ik ben zelf na drie jaar proberen zwanger geraakt via ivf. Ik heb vier iui pogingen gedaan en daarna mochten we overstappen op ivf. De eerste poging was meteen gelukt.
Heleen ik was ook zwanger van een twee eiige tweeling. Afgelopen zomer ben ik bevallen van twee jongetjes Ot en Sef.

Bij ons is de reden waarom het niet lukte niet gevonden. Ik heb zelf altijd het idee gehad dat het aan de innesteling lag. Dat het via ivf gelukt is zie ik als een heleboel geluk hebben.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn verhaal hebben. En ik wens jullie heel veel succes en doorzettingsvermogen toe. Ik weet dat het heel zwaar kan zijn. Mijn draaien voor jullie!!

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - 27/11/2008 @ 17:17] - Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 14:57
Harlekijntje

Hey Heleen, ni wegblijven hoor, ik trek me er juist aan op aan jullie verhalen... waw een tweeling, geniet er maar volop van, dat is stiekem mijn grootste wens... Hou ons maar op de hoogte, zo geven wij de hoop ni op...
Tja Ikke, dat is inderdaat nog eventjes voor we goed nieuws van jou kunnen krijgen, maar alléé ik duim ervoor, nog goed nieuws dit jaar!!!
De hsg is goed verlopen, vorige keer was er zogezegd vanalles mis, nu perfect in orde, dan staan ze te kijken dat ne mens gek zou worden... Maar alle dat is toch goed nieuws, geen operatie dus...
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 13:43
ikke

Hey Gorgi,

Oeps meid, een borstoperatie... nee zeg, geeft niet als je er niet meer over kwijt wil! Dat is je grootste recht, meid!
Je hoeft echt niet alles met ons te delen als dat niet goed aanvoelt, zeker niet.

Ik duim voor een hele snelle genezing, en een goede afloop van de operatie. Kan je de dag zeggen eventueel? Dan laat ik echt waar een kaarsje voor je branden ...

En we zijn nog 'maar' 1 maandje verwijderd van het nieuwe hoopvolle 2009!
Zoals ik al enkele jaren achter mekaar heb gezegd: wie weet wordt dit nu eens ONS jaar! ....

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 11:12
Gorgi

Hee meiden,

Vandaag mijn . Dus jammer genoeg niet gelukt , maar dat wist ik maandag al. Niet echt ee verrassing vandaag. Mijn temp daalde de laatste paar dagen alleen maar meer.

Dat betekent nu voor mij: richten op mijn borstoperatie. Verder wil ik er niets van kwijt, meiden. Excuses, maar is niet altijd even makkelijk om over dingen te praten. Echt heel ge, het ene onderwerp gaat makkelijker dan de ander,maar oke. Ik ga begin december onder het mes en ben dan voorlopig niet op het forum. Hopelijk gaat de genezing snel.

En volgend jaar: nieuwe kansen.

Groetjes,
Gorgi

PS.Heleen, niet wegblijven,hoor.
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 09:24
heleen

Ikke we mogen 11 dec weer een kijkje nemen en we wilden altijd 2 kinderen maar omdat ik al 38 ben hadden we zoiets moeten al blij zijn met 1 vooral als je dan de ene na de andere mk krijg en nu ik kan er nog steeds niet helemaal bij ik heb me nu ook weer opgegeven voor moeders voor moeders dat is het minste wat ik kan doen voor jullie ik blijf in ieder geval voor jullie allemaal keihard

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 07:21
ikke

Heleen!!!

Proficiat meidje! Een 2-ling!!!

Zeg, je moet toch niet weg blijven??? Je belast ons niet hoor! Allez, mij toch al niet...

Oooh ik volop dat het goed mag blijven gaan!!!
Wanneer is de volgende echo?

Hier verder geen nieuws, ongeduldig aan 't uitkijken naar volgende week, ja dat wel!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 21:43
heleen

hoi meiden ik kwam ff kijken hoe het met iedereen gaat ik blijf een beetje weg omdat ik jullie niet te veel wil belasten met mijn zwangerschap

Gorgi mijn draaien voor je dat je toch te vroeg heb getest want cb heeft meer hcg nodig die van kruidvat 2 voor 5 zijn heel gevoelig je temp zie er goed uit oh ik hoop het zo natuurlijk voor jullie allemaal

Harlekijntje heel veel succes met je hcg

Ikke jammer dat die toch gekomen zijn had gehoopt dat je was

Hier gisteren de eerste echo gehad en we hebben 2hartjes zien kloppen we krijgen een twee-eiig 2ling ik hoop dat jullie dit geluk binnen kort allemaal mogen mee maken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]