volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/11/2008 @ 22:11 | hoi nina een hele tijd geleden spraken wij ook met elkaar en ik ben je altijd een beetje blijven volgen gaaf joh dat je nu zwanger bent van harte gefeliciteerd groetjes bianca en sem |
| 21/11/2008 @ 08:50 Petra ![]() | Ik wou je ook nog veel succes wensen voor vandaag en hopelijk een goede stijging Ik kom vanavond zeker nog eens kijken, veel te nieuwsgierig ![]() |
| 15/11/2008 @ 09:34 Neela ![]() | Nina VH, Een super super dikke proficiat ! Geniet ervan.... Het is een heerlijke tijd ! groetjes, Neela en Fleur |
14/11/2008 @ 21:34 ![]() | Waaauuuuuwwwww Nina VH!!! Da's echt supernieuws!!! Het lange wachten wordt dan toch beloond hé! Geniet ervan!!! |
| 14/11/2008 @ 19:20 Nina ![]() | Nina VH?? ![]() Hopelijk te druk met het goede nieuws te vieren.... Ik kom straks nog eens kijken.... Nina |
| 14/11/2008 @ 13:41 Jule ![]() | hey nina VH, ik hoop dat je hier dadelijk met positief nieuws komt aandraven |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve

) Ook bij ons is CMV een gevaar en dat is één van de redenen waarom wij niet mogen gaan werken als we zwanger zijn en ook niet tijdens de borstvoeding.... Jammer van je stagen, maar dat is nu bijzaak hé?! Geniet maar van je tijd thuis!! Lekker relaxen en met de zwangerschap bezig zijn!!
Ze vond de sneeuw wel leuk om in te lopen, maar te koud om vast te pakken blijkbaar
Nina VH,
Eindelijk jullie lange wachten beloond hé!!!
Gek hé, eigenlijk kent ge mekaar hier niet echt en toch leef ik zo mee... Waarschijnlijk het feit dat we er ons iets bij kunnen voorstellen hé?!
, na zo lang wachten is het inderdaad moeilijk te geloven hé, dat heeft bij mij de eerste keer vrij lang geduurd vooraleer ik echt durfde geloven dat het gelukt was, denk wel tot men eerste echo, heb je daarvoor al afspraak gemaakt? voor wanneer ist beebje dan uitgerekend??