< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve
28/11/2008 @ 19:39
Nina Van Herck

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Vandaag nog eens bloedname gehad en mijn hcg waarden zijn nu 31303 dus dat is enorm goed gestegen ten opzichte van vorige week (3390)
Heb ook een afspraak gemaakt voor mijn 1ste echo en die gaat doorgaan op 10/12 om 12.15u
Dus nu kan ik gaan aftellen naar de echo en dan weet ik ook of het er 1 of 2 zijn, want dat kan ook nog zijn.
Spannend!!!

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 09:05
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nina vh veel succes vandaag bij de bloedname en dat je snel een mooie echo mag krijgen

Nina, je moet maar eens mijn bericht van 15 november opnieuw lezen, daar staat in wat Jolien allemaal met Siska doet. Jolien doet Siska ook bewust pijn en we weten niet goed hoe we dit moeten aanpakken. Als we haar straffen dan krijgt ze toch haar aandacht, negeren is ook geen oplossing want dan blijft ze gewoon verder doen met kletsen aan Siska geven. Ik hoop dat het gewoon een fase is waar ze door moeten, we hebben natuurlijk wel de pech dat het ook met de peuterpubertijd samenvalt.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 22:21
Muis

super super blij nieuws.
Eindelijk is het gelukt voor jullie, nina vh

wat kunnen jullie het oude jaar goed eindigen en het nieuwe uitstekend inzetn..

alles voor de baby

groetjes Muis

Nb Zijn er ondertussen al bevallen?
Kloef was alleszins voor deze periode uitgerekend...
En wie nog?

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:19
Nina

Hoi allemaal,

Was daarnet even grappig... Ik was het topic aan het zoeken en vond het niet... Bleek dat net Nina VH gereageerd had terwijl ik al verder aan het kijken was

Nina VH, Begint het beetje 'echt' te worden? Heb je al een afspraak voor een echo?
Ik werk in de bijzondere jeugdzorg (enfin, ben ondertussen al bijna een jaar thuis) Ook bij ons is CMV een gevaar en dat is één van de redenen waarom wij niet mogen gaan werken als we zwanger zijn en ook niet tijdens de borstvoeding.... Jammer van je stagen, maar dat is nu bijzaak hé?! Geniet maar van je tijd thuis!! Lekker relaxen en met de zwangerschap bezig zijn!!

Petra, ook hier een sneeuwman in de tuin. Daria was hier diegene die instructies gaf, ik mocht'm maken! Ze vond de sneeuw wel leuk om in te lopen, maar te koud om vast te pakken blijkbaar
Daria is de laatste tijd meer jaloers op Gioia en durft haar ook wel eens pijn te doen. Heb je dat ook met Jolien en Ciska?
Gioia is ondertussen een veel contentere baby, gelukkig! Ze huilt veel minder en kan al eens wakker liggen en fijn rondkijken. Maar op de arm is nog steeds het leukste! Tja, dat zullen alle baby's wel vinden waarschijnlijk...

Hoe is het met de rest? Al effe niks meer gehoord van sommigen!

Groetjes
Nina

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:08
Nina Van Herck

Hallo,

Petra, natuurlijk gaat de baby nu voor. Ik neem geen risico's.
Ik kan mijn theoretische vakken nog afmaken, maar mijn stage kan ik pas doen als ik bevallen ben.
Er wordt dus geen andere stageplaats aangewezen omdat het in een kleuterschool en in een creche moest zijn.
We moesten in totaal 160 uur doen, en heb er nu een 110 gedaan dus dat is niet slecht hé.
Die 50 uur moet ik dan wel inhalen als ik bevallen ben, maar dat vind ik niet zo erg.
Groeten
Nina VH

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 13:33
Petra

Nina vh, super om te lezen dat de waarde zo goed zijn gestegen, nu op naar de volgende bloedname en dan jullie eerste echo.
Jammer dat je je stage nu moet stopzetten, maar de baby gaat voor. Krijg je nu een andere stageplaats toebedeeld?

Hebben de kleintjes ook zo van de sneeuw genoten. Hier hebben de papa en Jolien een sneeuwman gemaakt, het was de eerste keer voor haar dat ze zoveel sneeuw zag, plezier dat ze had. Mama en Siska hebben vanachter het raam instructies gegeven

Groetjes

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 22:11

hoi nina

een hele tijd geleden spraken wij ook met elkaar en ik ben je altijd een beetje blijven volgen gaaf joh dat je nu zwanger bent van harte gefeliciteerd

groetjes bianca en sem
Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 16:42
Nina Van Herck

Hallo,

Heb mijn hcg nog gevraagd van de vorige keer en dat was 193 en deze week, dus vrijdag stond het al op 3390 dus dat is niet slecht hé!!!!
Heb me ook laten testen op het cmv virus, want als dit negatief zou zijn dan moet ik met mijn stage stoppen voor school.
En ja het is negatief dus ben ik met mijn stage moeten stoppen, vind ik wel spijtig. Maar nu gaat wel alles voor voor mijn baby en ik natuurlijk.
Nu moet ik vrijdag nog een laatste keer bloed laten trekken en dan mag ik een afspraak maken voor onze 1ste echo!!!!!
Het begint wel wat tot me door te dringen dat wel, maar ik denk pas echt als ik een echo heb gehad en dat ik het hartje heb horen kloppen.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 08:50
Petra

Ik wou je ook nog veel succes wensen voor vandaag en hopelijk een goede stijging

Ik kom vanavond zeker nog eens kijken, veel te nieuwsgierig

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 22:06
Nina

Hoi Nina VH,

Ik wil je nog even geluk wensen voor morgen! Ik ga er wel vanuit dat de waarden goed gestegen zijn hoor!! Laat je iets weten?
Is het al een beetje doorgedrongen ondertussen? Of zal het morgen pas 'echt' zijn voor jou?

Dat zou nogal een kado zijn voor je vriend! Mijn dochtertje is van de 14de juli... dus dat kan dan ook nog
De eerste echo zal ook spannend zijn hé? Ik denk idd dat je daar dan morgen een afspraak voor kan maken.

Groetjes en
Nina

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 10:20
Nina Van Herck

Hallo,

Ik kan het echt nog niet goed geloven.
Hoe mijn HCG stond heb ik niet gevraagd, maar ga dat vrijdag vragen als ik het niet vergeet.
Als ik goed heb geteld dan zou het voor half Juli ergens zijn, en mijn vriend is jarig op 16 Juli, dus wie weet op zijn verjaardag.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een 1ste echo, want ik denk dat ik dat volgende vrijdag pas kan doen, als ik weet dat de waarden goedd zijn gestegen.
Dan ga ik verder op controle in Turnhout en niet in Antwerpen.
Maar Antwerpen ga ik zeker niet vergeten hoor!!!!
Nu zijn het nog wel enkele bange weken maar dat zal me wel lukken denk ik.
Mercikes allemaal voor jullie steun en soms mijn geklaag en gezaag, maar dat heb je met al die hormonen.
Ik hou jullie zeker op de hoogte hier hoe het verloopt.
Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 13:08
Nina

Nina VH,
Fantastisch!!! Eindelijk jullie lange wachten beloond hé!!!
PROFICIAT!!!
Ik zit met tranen in mijn ogen achter de pc... Gek hé, eigenlijk kent ge mekaar hier niet echt en toch leef ik zo mee... Waarschijnlijk het feit dat we er ons iets bij kunnen voorstellen hé?!
Hoe was je HCG?
Genieten, genieten, genieten zou ik zeggen!! Heb je het ook al aan de familie verteld? of gaan jullie daar nog mee wachten?

Groetjes,
Nina

[Laatst gewijzigd door Nina - 15/11/2008 @ 13:09] - Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 09:34
Neela

Nina VH,
Een super super dikke proficiat ! Geniet ervan....
Het is een heerlijke tijd !

groetjes, Neela en Fleur

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 08:36
Petra

Ik zie dat ik hier al schandalig lang niet meer gereageerd heb, maar wat lees ik nu.

Nina vh, super meid eindelijk zwanger na het lange wachten, wat ben ik blij om hier nog eens goed nieuws te lezen. Ik zou zeggen geniet nu van elke dag die er komt en verander maar snel die banner in een mooie zwangerschapsbanner.

En ik ben blijkbaar niet de enige die het druk heeft.
Nina jij hebt het waarschijnlijk ook wel druk met je twee meisjes. Hier hebben we ogen en handen te kort op het moment. Siska heeft het kruipen nu helemaal onder de knie, ze kan nu van lig naar zit komen en begint zich ook al overal aan recht te trekken. Zo een verschil met Jolien die pas op 10 maand kroop en op 15 maand liep, nu zal het veel sneller zijn.
Hier hebben we nogal een zware week achter de rug. Zaterdag voor Jolien haar verjaardag naar Plopsaland geweest, ze vonden het toch leuk, gaan we zeker in de zomer nog eens doen. Spijtig dat het zover rijden is, maar op de terugweg waren ze beiden uitgeput en hebben we ze niet meer gehoord.
Morgen nog het verjaardagsfeestje voor de familie, ze zal weer verwend worden met kadotjes.
Alleen doen Jolien nogal lastig de laatste dagen, zo wordt ze 's nachts wakker en ligt dan gewoon twee uur in haar bed te wenen tot krijsen toe. Verder heeft ze enorme driftbuien en begint ze Siska bewust pijn te doen, ze omver duwen, op haar handen staan, kletsen geven, speelgoed afpakken en verstoppen,... Het is eigenlijk begonnen sinds Siska kruipt en nu beseft ze dat ze moet delen zowel in aandacht als speelgoed.
Siska die zit dan weer in een sprongetje waardoor ze 's nachts vaak wakker wordt op haar knieen en handen en ze heeft nog niet door hoe ze terug moet gaan liggen.
Hopelijk keer de rust hier snel terug, want zo een aantal onderbroken nachten kraakt een mens wel.

Groetjes

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 22:09
Jule

nina VH, een dikke proficiat, na zo lang wachten is het inderdaad moeilijk te geloven hé, dat heeft bij mij de eerste keer vrij lang geduurd vooraleer ik echt durfde geloven dat het gelukt was, denk wel tot men eerste echo, heb je daarvoor al afspraak gemaakt? voor wanneer ist beebje dan uitgerekend??

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 21:34

Waaauuuuuwwwww Nina VH!!! Da's echt supernieuws!!! Het lange wachten wordt dan toch beloond hé! Geniet ervan!!!

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 21:09
Nina Van Herck

YES, YES
Ik heb voor jullie heel goed nieuws!!!!!
Ik mag zeggen dat ik ben!!!!
Ik kan het zelf nog maar amper geloven.
Volgende week nog eens bloed laten nemen om te zien dat de waarden goed zijn gestegen.
Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 19:20
Nina

Nina VH??
Hopelijk te druk met het goede nieuws te vieren....

Ik kom straks nog eens kijken....

Nina

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 13:41
Jule

hey

nina VH, ik hoop dat je hier dadelijk met positief nieuws komt aandraven

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 13:34
Nina

Nog 2dagen, Nina VH...
Heb je al een gevoel? Spannend! Laat iets weten hé?!
Ik nog steeds

Hoe is het met de rest, ook al effe niet meer hier geweest! Ik ben dus niet de enige die het aan tijd ontbreekt
Groetjes,
Nina

[Laatst gewijzigd door Nina - 12/11/2008 @ 13:35] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]