< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/11/2008 @ 16:51
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kelly: Heeeel herkenbaar ook hier! Rond 2,5 jaar was het hier net hetzelfde... Met een piek toen hij net naar school ging. Horendol werd ik van Lubbe, in het begin van de maand! Ik kreeg ook constant "neen" naar mijn hoofd geslingerd, bijten, slaan, stout zijn in het algemeen... En nu ik zwanger ben, kan ik er ook echt niet meer tegen. Hormonen zeker??? Op den duur zat ik er gewoon naast te wenen!

Maar gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Hij lijkt een nieuw ritme te vinden met het school gaan. Meestal valt hij nu in de zetel of in de buggy in slaap, en zo is hij ineens weer een stuk meer genietbaar. Sinds hij naar school gaat, was het hier puur van vermoeidheid en van al die indrukken dat hij zo lastig loopt, of liep, want het is dus al veel beter nu. Ervoor had ik echt de indruk dat hij zich begon te vervelen in de creche, en dat hij daarom zo 'ambetant' liep! Misschien is het met Leroy ook wel het geval...

Het is sowieso voor de meesten een enorm lastige periode, en als je dan nog eens hoogzwanger rondloopt, moet het echt verschrikkelijk zijn! Ik leef met je mee! Maar het betert weer, echt!

Probeer zoveel mogelijk structuur aan te houden en consequent te blijven. Ik heb hier ook al gemerkt dat het weinig zin heeft tien keer te zeggen dat hij niet mag springen in de zetel. Het enige resultaat is inderdaad een dikke "neen" en nog veel harder door doen (tot hij eruit dondert en mama hem aan één been mag "redden"). Ik doe het niet meer, maar probeer hem af te leiden. Gewoon oppikken uit de zetel, zelf met iets beginnen spelen in zijn zicht, en dan komt hij na een tijdje wel af... (Vragen met wat ga je spelen of wat wil je doen maakt hem alleen maar bozer). Hier gaat het beter als ik niet meer aandring. Misschien heb je er ook iets aan???

M.: Ik denk dat wij er eindelijk doorheen zijn, door de tandjes! Misschien nog één kies die er niet helemaal door zit, maar kom, het ergste lijkt achter de rug! Het heeft lang genoeg geduurd! Hij kreeg zijn eerste tandje al op 4 maand! Ik maar denken dat we er snel vanaf gingen zijn!

Babietje: Wat doen je meisjes het goed zeg! Lijken ze goed op elkaar? Ik had zo de indruk van de fotootjes, maar ze zijn nogal klein, dus ik kan er serieus neffes zitten!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 17:52

kathy super om te horen dat er een mooi vruchtje te zien was
En nog een voor je vader omdat het alweer 2 jaar geleden was van de week... (waar blijft de tijd?!)

Kelly een heeeeel dikke knuffel voor jou sophie is af en toe ook zoooo vervelend maar als je dan hoogzwanger bent pffff dan is het echt wel enorm zwaar denk ik.... Nog ff volhouden hoor voor je !!!

Nou we moeten eten dus ben er weer vantussen

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:12
4mykids

Effie melden dat ik binnenkort een nieuwe naam zal hebben!
Gezien meer mensen me googlen ( voor praktijk) wil ik toch wat meer anonimiteit ( privé en werk moeten iets meer gescheiden kunnen blijven)
Verder niets te melden, hoewel niets!
Ben enorm ziek! Lang geleden dat ik me nog zo ziek heb gevoeld!
Komt erbij dat deze week superdruk was en nog is! Vandaag naar Brussel moeten gaan, morgen op schoolbesprekingen. Manman wat zal ik blij zijn als het zaterdag is!

Kelly, begrijp je echt hoor! Is niet gemakkelijk, maar er zijn echt efficiente methodes. Maar die kan ik jammergenoeg niet via mail uitleggen maar jou vraag klinkt me bekend in de oren! Zeker op professioneel vlak.

Moet jullie nu echt laten! Ben kapot!!
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:13
Ada

Bovenstaande berichtje is me!
Effie melden dat ik 23 december mijn 2 nieuwe kerstballen krijg

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 08:16
Kellytje

4mykids, leuke nieuwe naam !
Zo ziek en toch moeten werken, maar meisje toch! Hopelijk kan je dit weekend toch wat rusten he want anders ga je niet snel genezen vrees ik. Een dikke om je er even door te helpen vandaag!

Iedereen bedankt voor de steun deze week, dat deed goed!
Bij momenten lukt het me om met Leroy om te gaan en hem af te leiden voor er problemen komen, om rustig te blijven... Maar andere momenten moet er maar dát gebeuren en zie ik het helemaal niet meer zitten!
Ik denk ook wel dat er zenuwen in het spel zijn voor de volgende weken want het kan nu echt elk moment gebeuren he! En liever vroeg dan laat als het aan mij ligt! Ik begin echt verschrikkelijk ongeduldig te worden!

Mekkie, hoe is het nu ondertussen bij jullie? Zijn de moeilijke momenten met Timmetie al wat achter de rug? Ik vind het echt knap wat je doet meid, ik zou het persoonlijk niet kunnen vrees ik!

Ann, gelukkig dat het met Lubbe nu beter gaat want het is inderdaad niet gemakkelijk he .
Wel, ik denk dus ook dat Leroy echt toe is aan naar school gaan! Bij de onthaalmoeder kan hij zich nog wel íets uitleven, maar niet zoals het zou moeten vrees ik (echt veel plaats is er niet en dan moeten ze nog oppassen voor de kleintjes). Volgens mij ga ik hem de eerste dagen doodmoe van school gaan halen!

Bedankt voor de tips trouwens! Eigenlijk weet je dat allemaal wel, maar bij momenten is het zo moeilijk om dat toe te passen, of denk je er gewoon niet aan... Maar ik zal het toch zeker proberen hoor. Ik merk zelf dat als ik toch rustig kan blijven, dat hij eigenlijk zelf ook niet zó moeilijk doet...

M. hopelijk zijn jullie alweer wat beter? Het is echt weer erg he met de zieken de laatste tijd! En de echte piek verwachten ze pas in januari, dus dat belooft!

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 13:52
Ann

Kelly: Het is hier precies hetzelfde! Ik "vergeet" soms ook eens die tips, en dan lees ik hier van Ada of iemand anders van: zo ga je er best mee om, en dan denk ik: natuurlijk! Dat deden we vroeger toch ook, waarom ben ik daar nu mee gestopt??? Als het een tijdje goed gaat, verlies je soms uit het oog om consequent te zijn en dergelijke he... Zeker als je zwanger bent, of gewoon moe of ziekjes of zo... (of alles tegelijk!)

Ik zie soms ook op tegen de inspanning, zeker nu (ben zo snel moe en prikkelbaar), maar uiteindelijk loont het he! Lubbe is de laatste week echt weer helemaal de oude! Lief en knuffelig, en eigenlijk ook heel braaf! Ik ben weer zo fier op mijn ventje

Gisteren had hij zijn eerste knutselwerkjes van op school mee. Fier als een gieter natuurlijk! En maar uitleg geven! Ikke: heb jij dat geschilderd? Hij: Maar nee, mama! Gestempeld!!! ... Tsja, het moet juist zijn he!

4mykids: (Leuke naam!) Hopelijk voel je je gauw wat beter en kan je wat recupereren tijdens het weekend! Ik ben erg benieuwd hoe je je nieuwe "kerstballen" zal ervaren!

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 15:43
Vannie

Meiden, ik kom alleen ff snel piepen.
Heb het zo vreselijk druk met van alles en nog wat pffff. Ben druk in de weer voor Sinterklaas en kerst en moet nog zoveel doen. En aankomende tijd heb ik al zo weinig tijd. Alle weekenden zitten vol met feestjes, verjaardagen en uitjes dus ik moet alles in mijn eentje doordeweeks regelen. En dat met 2 kids en een huishouden, bijna niet te doen gewoon !

Kathy, goed te horen dat alles oke was. Ik was er al benieuwd naar. Goed zo ! Lekker genieten van je derde wonder !

Kelly, meid, in die fase zit ik met Kevin ook geregeld. Niet willen luisteren ! Ik kan alleen maar zeggen : je bent de enige niet, dat geeft mij in ieder geval altijd wat troost. En vergeet niet dat je nu onder de hormonen zit he ? Dan reageer je ook al anders als normaal.
Deze fase gaat ook weer over...

Mieden, het was even kort, sorry daarvoor. Ik zal na het weekend wat langer beppen.

xxxx

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 21:34
babietje

hallo

even snel, ons Lore heeft zonet een stuk van 10 cent ingeslokken. Dat zat in men handtas van daarnet in het sportpaleis, ze kwam bij mij in de zetel liggen en toen verslok ze haar eigen en toen zei men man je hebt die cent toch niet ingeslokken. Blijkbaar wel. Kunnen we iets doen, iets laten eten of drinken of naar de dokter gaan of gewoon wachten tot het er zo weer uitkomt. Ik ben maar bang dat dat ergens blijft steken, ja het gebeurt allemaal zo snel. Ik had het niet gezien dat ze dat eruit genomen had.

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 21:54
Kellytje

Babietje, m'n man heeft cursussen gedaan van rode kruis en hij zegt dat je niets speciaals moet doen. Er zitten geen scherpe kantjes aan en is klein genoeg om overal door te kunnen.
Volgens hem zal het er gewoon terug "uitkomen"...

Als je natuurlijk echt ongerust bent kan je altijd eens naar de ha bellen om het te vragen.

Kelly

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 12:48
Ada

Haha, babietje ja je geeft niet genoeg spaarcentjes zeker aan de kids? Ze zal gedacht hebben dan neem ik het maar zelf snel. Ze wou vast eens proeven wat het was ( de ontdekkingsdrang hé)
Wees gerust, een stuk van 10 cent is klein genoeg om overal netjes door te passeren. Mocht ze beginnen pijn krijgen ergens dan kunnen ze altijd eens een rx nemen om te zien waar hij zit, maar meestal doen ze er idd niets aan zoals Kelly zegt.
Is wel verschieten waarschijnlijk, maar er treft je geen schuld hoor! Je kunt ze toch niet altijd in de gaten houden.
Ik ken zo een kindje dat altijd steentjes opeet, je kunt moeilijk hun handjes vastbinden hé

Vanmiddag sintfeest bij de onthaalmoeder.
Ze zullen weer verwend worden met snoep en speelgoed!
Hier nog steeds immens verkouden ( ik proef en ruik al 4 dagen niets meer!)
vanmorgen lekker blijven liggen in mijn bedje tot 11 uur en heeft toch wat deugd gedaan! Tot later!!

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 21:55
babietje

Hallo,

Ja we hebben maar gewacht en niets speciaals gedaan. Maar ik heb vandaag nog niets gezien. Deze morgen zei ze wel dat wat buikpij had maar ze at dan toch wel verder van haar boterham en deze middag zei ze het weer en ze voelde ook wel aan haar buik. Ik heb ze dan op de wc gezet om kaka te laten doen en er kwamen een paar klein bolletjes uit maar geen 10 cent te zien. Daarna heeft ze nog eens kaka gedaan maar toen heb ik eigenlijk niet gekeken. Ik dacht dat dat er wel zou uitsteken, er was 1 dikker kakje bij maar ik heb er niet in gekeken, zal wel blinken dan zeker of zou het er echt middenin zitten?
We zullen morgen zien maar inderdaad een huisarts kan ook niet veel doen als een rx nemen en dan zullen we waarschijnlijk naar het ziekenhuis moeten.
Ons Emma reageert op de spuitjes die ze over een dikke 1.5 week heeft gekregen. Dinsdag had ze wat uitsalg op haar rug maar die was woensdag verdwenen. En sinds donderdag maakte ze koorts maar als we een suppo gaven was ze weer snel de oude. Sinds deze morgen heeft ze geen koorts meer maar van deze namiddag staat haar rug en buik wel vol uitslag en een klein beetje op haar voorhoofd. Als ze dat morgen nog heeft gaan we toch maar eens naar de dokter want woensdag is het 2 weken geleden dat ze die spuitjes gehad heeft. En dan nemen we ons Lore mee en dan vragne we het eens van die cent.
Ja Ada ze had die beter rechtstreeks in haar spaarpot gestoken he nu heeft ze er niets aan.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 07:58
Ann

Hey

Babietje: Oei, Emma reageert precies wel lang op die spuitjes?? Lubbe had er ook altijd wel wat last van, maar iedere keer maar een paar dagen. Alleen die laatste inenting, daar had hij wat meer last van.

Ik hoop dat dat centje er toch al uit is ondertussen. Maar als je zekerheid wil, zul je misschien toch een foto moeten laten maken he...

Hier ook weer een zieke: Lubbe is gisteren weer zo super veel beginnen overgeven. Ik heb hem maar 's voormiddags wat motilium gegeven omdat hij niets kon binnenhouden, en toen ging het wel wat beter. Maar 's avonds heeft hij om 23u toch nog zijn avondeten weer uitgespuwd. Vanmorgen sprak hij ook nog wat over buikpijn.

Komt altijd op zo'n slecht moment he... Mijn man zit met de maandafsluiting op het werk en ik moet DRINGEND studeren voor mijn examen van donderdag... Ik had hem liever thuisgehouden, maar hij heeft geen koorts of zo, dus hebben we hem dan toch maar naar school gestuurd. Wel maar voor een halve dag hoor. Dan kan ik hem deze middag nog eens motilium geven voor het eten, zodat hij ook wat vocht kan binnenhouden (deze morgen was zijn pamper helemaal droog). Hopelijk wil hij deze namiddag dan wat slapen. Gisteren heeft hij overdag niet geslapen, dus dat zou wel moeten lukken... We zien wel weer he. 't Is al de tweede keer dat hij dit heeft sinds hij naar school gaat...

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 14:20
M.

hoi allemaal,

kom ook snel even langs (dit forum is hier voorlopig mijn enige vorm van ontspanning nog)
t is hier weer ziekenboeg, Laurine heeft het rsv virus opgedaan in de creche ze is er echt ziek van, hoge koorts, niet willen eten, lelijke hoest...
de nachten waren hier zowiezo al onderbroken met de doorbrekende kiezen maar nu is t nog slechter
deze nacht sloeg echt alles
had het zelf ijskoud en kon de slaap niet vatten, pas tegen 12u ingedommeld, eruit om 1u, 3u en 6u30
gelukkig wou ze nog wat slapen en ik dacht om ook nog wat te blijven liggen, t is mijn vrije dag dus...maar nee begint er wel niet een tuinman bij onze buren de bomen te zagen en te snoeien, echt enorm veel lawaai
ga ik dan maar naar beneden om nog even wat in de zetel te liggen, begint er niet een 2e tuinman vanvoor ook te zagen ik kreeg het bijna
ben doodop, moet nog massa's werk doen
toilet moet helemaal herschilderd worden door de werken eraan
pff heb echt vakantie nodig hoor!
nuja, mijn man zit er ook wat door, we gaan deze week nog ff op onze tanden bijten en dan volgend weekend is t mijn verjaardag en sinterklaas en dan gaan we t er echt eens van nemen, t is meer dan nodig
sorry voor de zaagtrein maar t moet er even uit

ann, lukt het studeren wat? wat een slechte tijd terug voor Lubbe om ziek te zijn hé, maar ja ze kiezen er zelf niet voor
t is zo vervelend, net door die tandjes en nu weer dit

ada, wat grappig gezegd, 2 nieuwe kerstballen
en al een beetje nerveus ervoor of zie je t helemaal zitten?

4mykids, veel beterschap meid, als t een troost is, bijna iedereen is ziek nu
hopelijk voel je je snel wat beter

babietje, oei ook ff schrikken, gelukkig was t maar een klein muntje en ja t zal er wel weer uitkomen op de natuurlijke weg

sorry, maar moet jullie echt laten nu, de verfborstel is aan t uitdrogen

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:02
nessie@work

Aiai, toch een heleboel zieken hier. Ik val daar ook onder. Voel met echt alsof er een vrachtwagen over mij is gereden. Druk op mijn oren en hoofd, snotneus... Maar ja, we moeten verder hé.

@ Babytje, hopelijk is de cent er langs natuurlijke weg terug uitgeraakt ook. Volgende keer moet ze het toch maar direct in haar spaarpotje doen hé.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar mijn hoofd staat er niet naar. Dus de komende dagen kan het zijn dat jullie niet veel van mijn kant gaan vernemen. Met de kindjes gaat het goed, maar bij mijn schoonvader is gisteren een tumor ontdekt op zijn buikvlies. Morgen operatie en biopsie. Hopelijk weten we dan snel of het goed- of kwaadaardig is en waar we voor staan. Hij moet al zeker 6 dagen in het zh blijven (eerst intensieve), dus de dagen zullen weer goed druk worden.

Duimen jullie mee?

Groetjes!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:07
Ann

Oei Nessie, da's minder van je schoonvader. Hopelijk wijst de biopsie uit dat het niet kwaadaardig is... veel sterkte!

Lubbe is ook nog niet helemaal de oude en ikzelf zit op het randje van dat virus dat hij had, denk ik. Plus ook weer een kopvalling... Deze morgen voelde ik me in elk geval belabberd, dus ben ik maar weer in bed gedoken. Het ziet ernaar uit dat ik dat examen van donderdag zeker niet zal halen (niet meer genoeg tijd om alles te bekijken, laat staan te studeren), maar kom. Nu zijn er belangrijkere dingen he. Ons kleintje gaat nu even voor he!

Hopelijk gaat het gauw snel beter met Laurine? RSV heeft Lubbe nog niet gehad, maar ik heb gehoord dat dat echt ambetant is...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:28
Ada

Hey zieken!
Ikzelf nog altijd niet herstelt; hoofdpijn, verstopte neus, hoesten ( zoals zovelen zeker?) Geur en smaak is al een klein beetje terug, maar zeker niet zoals het zou moeten zijn.
Ik kan eerlijk gezegd geen zakdoek meer zien! Ben nog nooit zo lang ziek geweest. Ook Faith heeft er serieus van. Gelukkig geen koorts. RSV krijgen veel kindjes, maar ook volwassenen ( bij ons zorgt het voor keelpijn + verkoudheid) maar bij veel kleintjes slaat het op hun longen waardoor ze veel zieker worden. Storm heeft dat vroeger véél gehad en ook Faith al 2 keer. Maar gelukkig kan ik het thuis telkens zelf met aerosol oplossen en zijn ze nog niet moeten opgenomen worden.

Nessie,
veel sterkte meid! Moet wel schrikken zijn zeker voor je man! Brr mag er niet aan denken dat het vuile K beest weer zou toeslaan! Hopelijk is het goedaardig en herstelt hij snel van de ingreep. Ik zal voor jullie duimen!

M,
Neen ben nog niet zenuwachtig, denk dat ik het eigenlijk nog niet echt besef dat ik het effectief ook ga doen.
Ben alleen wat bang voor de pijn nadien.

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:14
Vannie

Meiden, ik ben bijna aan het eind van mijn latijn. Kunnen ze de dagen niet 2x zo lang maken ? Ik heb echt nergens meer tijd voor. Maar goed, adem in....adem uit....Vannie, rustig !!

Dit weekend met mams wezen winkelen voor Sinterklaas en kerst. Heb superleuke kerstkleding voor mij en Justin gekocht. Hebben we dat alvast maar. Ook heel veel kadootjes en andere spulletjes. Weer teveel uitgegeven natuurlijk haha. En 's avonds hadden we een verjaardag dus ik was kapot.
Zondag waren de mannen bij familie in Rotterdam en had ik eindelijk even een dagje om wat dingen af te maken. Maar toen belde 1 van mijn broertjes op of ik mee ging en toen zijn we met mijn beide broertjes en onze ouders op pad geweest. Mijn schoonzusje zat voor haar werk in Londen dus we waren echt weer eens met z'n vijfen als gezin weg. Dat was erg speciaal moet ik zeggen, komt echt weinig voor. Gaan we nu dus vaker doen haha. Zijn wezen wandelen, hebben films van vroeger gekeken van ons en zijn heerlijk uit eten geweest. Zalig !
Momenteel ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor vrijdagavond, moet nog veel doen. Inpakken, versieren, cakejes maken, noem maar op. Pfffffffffff ! En donderdag is er Sinterklaasfeest op school bij Kevin en doe ik meehelpen die ochtend. Heb er veel zin in.

Verder alles goed met de boys. Kevin is druk met zindelijk worden en
Justin doet het ook erg goed, het is een tevreden manneke. Heel anders als Kevin, wil vaker aandacht en zo, en hij houdt ontzettend van zingen en mee op de arm het huis door.

Ann, succes met je examen donderdag !

Nessie, wat een vreselijk nieuws van je schoonvader. Ik zal morgen aan hem denken en duimen natuurlijk. Jeetje meid, wat moet dit moeilijk zijn voor je. Heel veel sterkte gewenst

Babietje, pfoe, ja zo zie je maar met dat geld. Het verdwijnt dus ook in kindermondjes. Het blijven toch nog kleine kindjes wat dat betreft he ? Ik denk ook altijd dat de oudste al heel wat is, maar ze zijn nog zo klein ook.

Er ligt er 1 te krijsen, dus de plicht roept weer

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - Gisteren @ 13:15] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:11
4mykids

Haha Vannie! Precies of ik hoor mezelf bezig!
Waarom zijn die dagen niet vééééél langer? Vraag ik mezelf ook voortdurend af! Of waarom gaat de tijd niet wat trager!
Hier ook echt tijd tekort!
Ik loop de benen uit mijn lijf en doe echt vanalles, maar soms heb ik s'avonds het gevoel dat ik niets gedaan heb gekregen.
Of misschien zijn wij gewoon véél te druk en willen we veel te veel doen? Haha, zal eerder beetje dat zijn denk ik.
Groot gelijk rustig in- en uitademen!

A!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:43
mekkie

Hier niet veel beter nieuws...
Ik ben weinig online maar ben zoooo MOE!!!! Sophie gister weer pas half 11 gaan slapen (bij mij in bed) ik viel 11 uur in slaap, toen kwam hubbie net thuis, eer ik toen weer sliep was het 12 uur en om half 6 sophie weer wakker. Bij ons terug in bed gelegd, eer ik toen weer sliep was het half 7 of zo en om 7 uur moest ik er weer uit voor timmetie Nu ligt sophie nog te spoken... ik hoop dat dit snel over is hoor!! En overdag slapen? neeee tuurliijk niet. Zal stiekem wel een beetje blij zijn als ze half januari met de peuterschool begint! (als het lukt want de creche op zondagmorgen vindt ze ook altijd drie keer niks alleen als dr vriendinnetje er is gaat het wel).
Timmetie blijft morgen thuis want die slaapt ook pas net. Hopelijk kunnen we morgenochtend wat uitslapen....

Babietje is het centje er inmiddels al uitgekomen?

Malika oei rs virus? klinkt niet zo mooi

Kelly gaat het nog met jou?

rest kom ik later bijlezen ben echt te moe sorry ff douchen en slaaaaaaaaaaaaaapen (hoop ik)
Link naar deze reactie
Vandaag @ 07:12
Ann

Hier gaat het ook niet zo best. Sinds maandagavond heb ik verschrikkelijke hoofdpijn. Ik heb al veel hoofdpijn gehad in mijn leven, maar dit is van een ander kaliber. Ik kan gewoon niets doen. Van blokken is er dus niets in huis gekomen. Ik betwijfel zelfs of ik naar het examen ga morgen. Als het dan nog zoveel zeer doet, ben ik niet eens in staat om de trein naar brussel te nemen... Straks gelukkig een afspraak met de huisarts. Ik hoop maar dat het niets met de zwangerschap te maken heeft.

Ik durf ook niet veel innemen. Gisteren heb ik het geprobeerd, maar het hielp onvoldoende, dus heeft het volgens mij dan weinig zin om constant pillen te slikken he... Dat examen kan ik in elk geval vergeten. Ben maar halfweg de cursus geraakt (dikke klasseur). Voel me zo belabberd...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]