Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 20:12 4mykids | Effie melden dat ik binnenkort een nieuwe naam zal hebben! Gezien meer mensen me googlen ( voor praktijk) wil ik toch wat meer anonimiteit ( privé en werk moeten iets meer gescheiden kunnen blijven) Verder niets te melden, hoewel niets! Ben enorm ziek! Lang geleden dat ik me nog zo ziek heb gevoeld! Komt erbij dat deze week superdruk was en nog is! Vandaag naar Brussel moeten gaan, morgen op schoolbesprekingen. Manman wat zal ik blij zijn als het zaterdag is! Kelly, begrijp je echt hoor! Is niet gemakkelijk, maar er zijn echt efficiente methodes. Maar die kan ik jammergenoeg niet via mail uitleggen maar jou vraag klinkt me bekend in de oren! Zeker op professioneel vlak. Moet jullie nu echt laten! Ben kapot!! |
| 27/11/2008 @ 20:13 Ada ![]() | Bovenstaande berichtje is me! Effie melden dat ik 23 december mijn 2 nieuwe kerstballen krijg ![]() ![]() |
| Gisteren @ 10:02 nessie@work | Aiai, toch een heleboel zieken hier. Ik val daar ook onder. Voel met echt alsof er een vrachtwagen over mij is gereden. Druk op mijn oren en hoofd, snotneus... Maar ja, we moeten verder hé. @ Babytje, hopelijk is de cent er langs natuurlijke weg terug uitgeraakt ook. Volgende keer moet ze het toch maar direct in haar spaarpotje doen hé. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar mijn hoofd staat er niet naar. Dus de komende dagen kan het zijn dat jullie niet veel van mijn kant gaan vernemen. Met de kindjes gaat het goed, maar bij mijn schoonvader is gisteren een tumor ontdekt op zijn buikvlies. Morgen operatie en biopsie. Hopelijk weten we dan snel of het goed- of kwaadaardig is en waar we voor staan. Hij moet al zeker 6 dagen in het zh blijven (eerst intensieve), dus de dagen zullen weer goed druk worden. Duimen jullie mee? Groetjes! |
| Gisteren @ 14:11 4mykids | Haha Vannie! Precies of ik hoor mezelf bezig! Waarom zijn die dagen niet vééééél langer? Vraag ik mezelf ook voortdurend af! Of waarom gaat de tijd niet wat trager! Hier ook echt tijd tekort! Ik loop de benen uit mijn lijf en doe echt vanalles, maar soms heb ik s'avonds het gevoel dat ik niets gedaan heb gekregen. Of misschien zijn wij gewoon véél te druk en willen we veel te veel doen? Haha, zal eerder beetje dat zijn denk ik. Groot gelijk rustig in- en uitademen! A! |
| Gisteren @ 22:43 mekkie | Hier niet veel beter nieuws... Ik ben weinig online maar ben zoooo MOE!!!! Sophie gister weer pas half 11 gaan slapen (bij mij in bed) ik viel 11 uur in slaap, toen kwam hubbie net thuis, eer ik toen weer sliep was het 12 uur en om half 6 sophie weer wakker. Bij ons terug in bed gelegd, eer ik toen weer sliep was het half 7 of zo en om 7 uur moest ik er weer uit voor timmetie Nu ligt sophie nog te spoken... ik hoop dat dit snel over is hoor!! En overdag slapen? neeee tuurliijk niet. Zal stiekem wel een beetje blij zijn als ze half januari met de peuterschool begint! (als het lukt want de creche op zondagmorgen vindt ze ook altijd drie keer niks alleen als dr vriendinnetje er is gaat het wel). Timmetie blijft morgen thuis want die slaapt ook pas net. Hopelijk kunnen we morgenochtend wat uitslapen.... Babietje is het centje er inmiddels al uitgekomen? Malika oei rs virus? klinkt niet zo mooi ![]() Kelly gaat het nog met jou? ![]() rest kom ik later bijlezen ben echt te moe sorry ff douchen en slaaaaaaaaaaaaaapen (hoop ik) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

klussen vanaf juni 2005

Het heeft lang genoeg geduurd! Hij kreeg zijn eerste tandje al op 4 maand! Ik maar denken dat we er snel vanaf gingen zijn! 

voor je vader omdat het alweer 2 jaar geleden was van de week... (waar blijft de tijd?!)
sophie is af en toe ook zoooo vervelend
maar als je dan hoogzwanger bent pffff dan is het echt wel enorm zwaar denk ik.... Nog ff volhouden hoor voor je
!!!

!
om je er even door te helpen vandaag!
.

Ik had hem liever thuisgehouden, maar hij heeft geen koorts of zo, dus hebben we hem dan toch maar naar school gestuurd. Wel maar voor een halve dag hoor. Dan kan ik hem deze middag nog eens motilium geven voor het eten, zodat hij ook wat vocht kan binnenhouden (deze morgen was zijn pamper helemaal droog). Hopelijk wil hij deze namiddag dan wat slapen. Gisteren heeft hij overdag niet geslapen, dus dat zou wel moeten lukken... We zien wel weer he. 't Is al de tweede keer dat hij dit heeft sinds hij naar school gaat...
ze is er echt ziek van, hoge koorts, niet willen eten, lelijke hoest...
begint er wel niet een tuinman bij onze buren de bomen te zagen en te snoeien, echt enorm veel lawaai