volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 20:22 Happy ![]() | Sharon, moeten we ons zorgen gaan maken?! |
| 14/11/2008 @ 19:35 siepe | Wij gaan denk ik niet echt wat doen aan de Sint nog, Nan heeft het allemaal niet zo in de gaten. Wie Siklaas is weet ze wel en wie Sattepiet is ook maar meer dan de naam bij de figuur echt nog niet. Ik denk dat we het maar bij de sintviering op de creche houden en pas volgend jaar kadootjes gaan doen. We hebben wel handpoppen van Sint en Piet gekregen, dat vindt ze helemaal geweldig! En dan Sinterklaasliedjes zingen met die poppen natuurlijk, vooral het "we zingen en we springen en we zijn zo blij want er zijn geen stoute kinderen bij" is een fijn regeltje dat we niet vaak genoeg kunnen zingen. Dan mag zij hard roepen dat iedereen lief is bij ons thuis en krijgen we allemaal een aai... ![]() De intocht bij ons morgen had ik wel leuk gevonden maar ik moet de hele dag werken en Nan is bovendien niet in orde. Al een paar dagen af en aan koortsig en erg hangerig. Dus ik denk dat mijn Lief er ook niet heen gaat met haar, heel misschien als het toch mooi weer is eventjes... |
| 14/11/2008 @ 08:17 Happy ![]() | Ik heb gisteren de cd van ernst bobby en de rest weer opgespeurd. Ook erg leuk. Kom helemaal in de sint stemming! |
| 11/11/2008 @ 13:04 Happy ![]() | Nelleke, we vergeten je echt niet hoor! Vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk is het snel over. Sharon waar ben je?!!! |
| 10/11/2008 @ 11:10 Happy ![]() | Ow ja...en mijn dochter is alweer 1 maand!!! ![]() |
| 07/11/2008 @ 20:01 Happy ![]() | Komt de goede man nu al aan? ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Januari 2007 baby's

Hij mag op zijn verjaardag voor het eerst! 
hihi, kleinigheidje....