volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 22:52 Mis | Heej meiden, Weer ff een berichtje van mij. Ik ben lekker druk, en jullie ook zo te zien! Een paar lange werkdagen op school gehad, vanavond Youth Alpha! Nu zit Chris te springen om naar bed te gaan, morgen gaat om 4.45 zijn wekker Dus ik houd het kort!Conny, welkom hier! Ik zag je je ook op 't andere forum had gereageerd. Ik zit een beetje tussen twee forums te schommelen, vind 't allebei leuk ![]() Komende twee weekjes worden weer lekker spannend, ik hoop zo dat het deze maand 'gelukt' is! Maar ik probeer het in Gods hand te leggen! Wie kan me iets vertellen over de állereerste tekenen van een zwangerschap? Volgende week wordt Chris geopereerd aan z'n knie, dus hij is de komende weken/maanden thuis. Wel spannend allemaal!! Heej meiden, gauw meer en dan reageer ik op jullie! Slaap lekker! Greetz Mir |
| Gisteren @ 00:43 karin ![]() | Conny, welkom hier. Wat een verhaal zeg op je profiel. Het is hier op het moment best rustig, dus is het makkelijker om het allemaal bij te lezen. |
| 27/11/2008 @ 22:08 Mis | Heej! Ik ben ook weer thuis hoor. Vanavond weer gesprekken gehad. 10-minuten gesprekken hebben we na ieder rapport. Dan komen alle ouders (na het eerste rapport alle ouders, later mogen ze kiezen). We praten dan over het rapport, over hoe het thuis gaat enz. Altijd heel intensief, aan de lopende band door. Maar wel heel leuk! Chris is weer laat vanavond, 11 uur thuis! Grace, spannend hoor. Ik heb geen ervaring, dus kan helaas geen tips zijn. Hoop je dat je zwanger bent? Weltrusten allemaal straks! Greetz Ps. jullie mogen natúúrlijk Mirjam noemen, of Mir ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

Zwanger worden en christen zijn...

Dus ik houd het kort!
Mir
nu maar hopen dat het drog blijft.