volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 11/11/2008 @ 13:29 wendy ![]() | hey veronique, hoe gaat het met jou,met mij gaat het goed,ik probeer mij niet te focussen op zwanger worden maar het is wel moeilijk hoor. alles goed bij jou? grt wendy |
| 06/11/2008 @ 19:11 veronique ![]() | he wendy hoe is het met je groetjes vero |
| 28/10/2008 @ 20:58 veronique ![]() | hey meiden de zijn er vandaag door gekomen hey neske leuk je weer eens te horen ben blij als alles goed gaat met jullie groetjes ![]() |
| 28/10/2008 @ 19:32 wendy ![]() | jaja meiden,ons veronique kent er wel iets van om iemand nieuwsgierig te maken,we zullen dan maar denken,geen nieuws,goed nieuws... |
28/10/2008 @ 13:34 ![]() | VEronique, nu is er toch echt wel hoop e... Hou me niet te lang in spanning e, is niet goed voor de baby! Graptjen e ik ben gewoon super benieuwd... ![]() Lisa |
| 27/10/2008 @ 10:02 Lisa | Hey Wendy, Dat kan ik geloven dat het je tegensteekt altijd die onderzoeken... Mss als je een effekes een rustpauze inlast voor jezelf, gewoon denken, we stoppen enkele maandjes, ik doe waar ik zin in heb en ik leef niet naar mijn cyclus en we klussen als we er zin in hebben en niet omdat we moeten... gewoon neker foert zeggen al is het maar 1 maand... ale vele groetjes en veel succes e Lisa |
volgende pagina >
[Reageer]

wanneer vruchtbaar na miskraam??

zijn er vandaag door gekomen