< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » moeilijk na miskraam

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
moeilijk na miskraam
01/12/2008 @ 22:07
Tine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
fantastisch!!!! dikke proficiat!!!
xx

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:41
Binna

Online Status
Wat goed voor jou Anke !
Twee kindjes hebben is echt super,geniet van u zwangerschap en probeer u niet te veel zorgen te maken.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:06

kijk naar banner k heb al een wondertje rondlopen en nu heb ik er een mirakeltje bij beeb is 1cm gegroeid foto bij profiel

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 13:13

Ik weet het niet meer zenne ik kan ni meer al mijn energie steekt waarschijnlijk in een zwangerschap die niks meer is ik ben zo moe, telkens het een beetje op gang komt dan stopt alles gewoon. Ik ben echt zowel lichaamlijk als mentaal opgebruikt het kleine beetje overschot gaat naar Livia een geluk dat zij der is.
'k ben bang voor morgen bij de gyn hopelijk gen uitsel meer en zo snel mogelijk curretage of mss ergens toch nog een beebje met een hartj al durf ik er niet op te hopen, ik voel mij vandaag iets minder zwanger maar mijn t° blijft hoog deze morgen nog 37°.
Ik ben deze week ook heel erg ziek geweest waarschijnlijk van de stress mijn maag en lever alle spieren deden pijn!
Sorry ma 't ga mij ff echt niet af
Morgen meer nieuws
Anke

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 14:37

Anke,
NEEEEEEE Meisje toch.
Ik had zooooo gehoopt voor je.
Lieve meid, als je nood hebt? Je weet me te vinden he?
Dikke knuffel

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 10:48
tine

Hey Lieverd,

Wat jammer!!!! Probeer jezelf de tijd te geven om te rusten en je weet het... We hangen hier ergens rond voor jou é!

Véél sterkte

xxx Tine
Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 09:55
Davina

Online Status Bekijk profiel
Hey meid,

Ik wens je veel sterkte,....
Davina

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 08:07

't zal wel begonnn zijn nu, opgestaan en veel bruinverlis en wat buikpijn, een nieuw sterreke derbij

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:39

foto van echo staat op mijn profiel, hij zegt 5weken en 5 dagen ma ik was toen 6 weken en 2 dagen
volgens hier ben ik uitgerekend 18/07 en volgens hem 22/07 das nu toch geen reuzegroot verschil??
Ik verlies niks van bloed al 2 dagen niet meer super misselijk en moe, ik weet het niet zenne tis mss ne missed abortion terug, k wil der niet op hopen é ma toch soms steekt toch zijn kopke op
Erika hoe is het met je rug

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 10:20

Anke,
Maar meisje toch. Dikke knuffels en mijn duimen blijven draaien dat het een vechtertje is en toch blijft.

Tine
Hoe gaat het daar meid? Alles ok?

HIer gaat alles zijn gangetje.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 19:59
tine

Maar meisje toch... We duimen nog voor die andere 50%!!!!!

Hou je sterk!!!
Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 12:11

50% op miskraam slecht vruchtzakje te klein vruchtje

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 12:30

Soryy voor mega ogotalk ma heb gister nieuw bloed verloren ben der ni zo god van deze nacht en vandaag nog niks gehad ma ben echt niet gerust,daarjuist lag en klein stolseke in het toilet, hoop dat het ni meer word.
Morgen bellen naar gyn of ik der tussen mag

Anke

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 08:46
Tine

Hey,

Erika, wat vervelend dat je met die blijvende rugpijn zit Bij mij help osteopathie steeds héél goed, dus ik duim mee!

Zo spannend Anke! Ben echt héél blij dat alles goed gaat!!!

Ik heb vorige week donderdag mijn hsg laten doen en alles was normaal... Maar man, dat deed pijn!!! Heb dan zonet een weekendje Parijs achter de rug omdat wij moesten gaan zingen ginder, en dat doet deugd...

Nu snellen naar m'n werk!

xx Tine

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 08:41

hcg 1239

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 18:26

Erika ik begrijp 100% wat je bedoeld das hier ook, ik heb een spina bifida letsel en ze vinden mij ook te jong om er iets aan te doen!
Maar ik ben wel geholpen met osteopaath en regelmatig een infiltratie of mijn reeks van 8 spuiten.
OP den moment ben ik heel boos want den dokter had de resultaten nog ni! moet morgenvroeg bellen ben cht pissed

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 14:13

Anke,
Hey meid, ik DUIMMMMMM Hopelijk heb je straks goede waarden en blijft je spruitje lekker goed groeien!!
Spannend.

Hier dus kl*te nieuws.
Mijn rug is dus weer verslechterd. De dokter vond me nog wel te jong om nu al aan operatie's te denken en vind dat ik een beetje moet leren omgaan met de pijn. Of een pilleje meer moet nemen.
Maar ik ben de pijn zooooo moe. Ik leef nu al meer dan 20 jaar met die pijn die elk jaar maar een beetje toeneemt. Wil nu eindelijk ook eens lekker stoeien met mijn kleine meid zonder beperkingen, lopen, dansen weet ik veel.... Maar zonder die pijn en dat continue bekijken hoe en wat
Ach ja. Ik heb dus daarstraks naar een Osteopaat gebeld. Ik wacht nu vol spanning op zijn telefoon terug (kreeg de voice mail) en ik hoop dat hij me wel kan helpen. Over 2 jaar werd me verteld dat ik dat niet zou mogen doen. Want dat die mijn probleem alleen maar zou verergeren. Nu maar hopen dat die kine die me dat toen vertelde, allemaal maar uit zen duim heeft gehaald.
Hopen op goed nieuws dus.

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:26

Oh Erika hoop dat de uitslag van je rug goed is en da ze je snel kunnen helpen want rugpijn is echt wel klote!
Ik ben dus bloed laten trekken daarjuist en k was doodzenuwachtig, morgeenavond weet ik den uitslag spannend.
Hoe langer ik "overtijd" ben hoe liever ik dat kleintje wil é tis moeilijker en moeilijker om "afstand te houden.
Allé nog beetje wachten en dan bel ik naar de gyn dan word het echt echt
Tinne hoee gaat het met jouw?
Dikke kus en tot mrgen stressy Anke

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:26

Anke,
Dikke duim meid. Wanneer het je de uitslag? Morgen? Of meteen...

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 16:42

straks kom ik uitgebreid reageren maar eerst bloed laten trekken ben doodnerveus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]