volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/06/2008 @ 12:38 mama loïc | Hey, Ons kleintje laat op zich wachten hoor! Van mijn part mag het nu beginnen, die laatste dagen zijn zooo spannend. Ik hoop dat het nog spontaan komt en ik niet weer ingeleid moet worden. Duimen hé! 27Juni vertrekken we al terug naar tanzania, dus echt veel tijd hebben we niet meer, paspoorten etc...ochja, als alles maar ok is met ons kleine spruitje! kan het me bijna niet voorstellen hoe het zal zijn!Of Loïcje blij zal zijn...hoe we het gaan stellen met ons viertjes!spannend! tot gauw, hou jullie goed! liefs barbara |
09/06/2008 @ 22:24 ![]() | Barbara, ik duim voor je!!! |
15/06/2008 @ 15:18 ![]() | Jaaa, heerlijk mooi nieuws!! Proficiat Barbara, en geniet zoveel je kan van kleine Gaëlle en Loïc!! Bianca |
| 04/07/2008 @ 23:46 Ceci | hellooooo!! superlang geleden dat ik nog iets gehoord heb, maar blijkbaar heb ik ook nog eens de laatste 3 pagina's gemist. Eerst en vooral gefeliciteerd Barbara!! volgens mij ben je nu al lang weer terug thuis. Hoe ging de reis? en Gaelle, past ze zich goed aan (bij mij hebben zowel Marco als Maya bij hun aankomst in Benin ongeveer een hele maand gebruld). Bianchita, welcome back! Ik zit ondertussen ook al weer in Belgie, we zijn 23 juni aangekomen, dus een 10tal dagen zeker? We hebben sinds deze namiddag een auto, dus hei, nu zijn we er echt! Bianchita, bedankt voor de info, ik stuur je zeker nog een mailtje, weten nog niet echt hoe we het aan gaan pakken. Onze container wordt vanaf 19 juli in Antwerpen verwacht. Dus ondertussen hopen we nog op een wonder: een leuk huis vinden in onze prijsklasse dat onmiddellijk beschikbaar is zodat de container gewoon naar ons nieuwe huis kan. Ondertussen zitten we dus nog bij mijn ouders... He, ik heb jullie gemist! |
| 10/07/2008 @ 20:54 Gerda | zwanger in het buitenland Hallo, Ik ben Gerda, woonachtig in Roemenie, en 22 weken zwanger. Voor de bevalling wil ik terug naar Nederland. Heeft iemand adressen van kraamhotels voor mij? Ik kan op het internet alleen Rotterdam vinden.... Alvast bedankt! Gerda |
| 14/07/2008 @ 16:33 mirella Verbeken | bij ouders wonen Dag Ceci, Ik las in jouw reactie dat jullie voorlopig bij jullie ouders wonen tot jullie hier een eigen huis hebben gevonden. Voor een reportage in NINA, weekendmagazine bij Het Laatste Nieuws, zoek ik mensen die tijdelijk weer bij hun ouders wonen. Mochten jullie willen meewerken aan deze reportage (interview + foto), laat je me dan snel iets weten via onderstaand emailadres? Bedankt! Groetjes Mirella mirella.verbeken@persgroep.be 0478/87 63 89 |
| 14/07/2008 @ 18:50 jen | Ik woon in england sinds 1 jaar,Omdat ik heb een engelse jongen onmoet paar jaren geleden en sinds een jaar terug we wonen samen in te omgeving lancashire ![]() |
| 14/07/2008 @ 21:02 laura1979 ![]() | Hallo allemaal, Ik zat hier even na nieuwsgierigheid te lezen en ik zag de vraag van Gerda over kraamhotels. Ik woon zelf in tilburg en ben ook hier in tilburg naar een kraamhotel geweest. Deze heet de meiboom, als je deze wilt zoeken kan je naar http://www.thebe.nl gaan en dan bij baby op komst kijken. Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik heb er in ieder geval een super tijd beleefd. Verder wil ik iedereen suc6 verder wensen. Groeten, Laura |
| 18/07/2008 @ 17:19 Judith1981 ![]() | Als je dat zou willen checken, graag Bianca! Alvast bedankt! ![]() |
| 18/07/2008 @ 18:50 Bianca | hallo, ik heb net gekeken in onze documentatie en dit is het adres en telefoonnummer: europ assistance uk haywards heath europ assistance ltd sussex house / perrymount road west sussex rh 16 1dn united kingdom tel1 : +44 (1444) 44 28 00 h24 medical departme tel2 : +44 (1444) 44 29 00 h24 technical depart gsm1 : +44 (1444) 41 19 99 central switchboard ik ben niet zeker of zij dezelfde voorwaarden hebben als wij, maar je kan altijd eens navragen (best via "central switchboard" want de andere telefoonnummers zijn voor de bijstand zelf en niet voor het afsluiten van contracten, succes, bianca |
| 30/07/2008 @ 13:44 Mieke | zwangeren in Duitsland? Hallo, Per toeval kwam ik op dit forum terecht. Ik woon in Duitsland en ben pril zwanger. Zijn er nog mensen die zwanger zijn en in Duitsland wonen? Het lijkt me leuk af en toe te babbelen ![]() |
volgende pagina >

Zwanger in het buitenland?

zwanger van mijn eerste kindje. We weten sindskort dat het een
zal worden.
. We bellen elke week minimaal 1x en proberen verder veel te msnen, zodoende kan ze de groei van haar (7e) kleinkind toch een beetje volgen.
gesprekken te voeren.
! Waarschijnlijk krijgen wij wel child benefit, al is dan maar iets van £18 p/week.
.