< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
28/08/2008 @ 14:19
Jomie

Online Status
Hey snuitje,

Ik zie dat je zwanger bent, proficiat!!!!! Ik zat hier vroeger op toen jij nog volop probeerde zwanger te geraken en ik nét ontdekt had bij mijn oude gynae dat er PCO in het spel was. Ondertussen zie ik dat jou mooi nieuws te wachten staat! Ik ben zo blij voor je!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 14:37
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey snuitje,nee bij mij is het lager.Maar tis meer zo zeurderige pijn en soms is het wel erg.
Nu ja ik zou het zeker aan je gyn vragen,zeker omdat het nog vroeg in de zwangerschap is.

groetjes

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 13:36
Lieze

héy dames,
deze vm naar de ha geweest: hartje gehoord, gevoeld en bloed getrokken = alles was ok. Voor de bloeduitslag moet ik maandag bellen.

Wendy, die rare en vooral NARE dromen heb ik ook. Toen we de dag nadien met de boot naar vlissingen gingen heb ik gedroomd dat lars overboord viel! ZO echt dat ik er niet goed van was ... vreemd hé, en vooral niet leuk! Nu is het dromen wel weer wat geminderd, gelukkig maar!

Vandaag al druk in de weer geweest: naar de garage auto gaan vastleggen, naar de bank voor de verzekering ed, naar de dokter voor mij en beebje, naar de winkel ... nu effe middagpauze zenne. En dan straks nog eens naar de winkel (moest ijs hebben maar ging gesmolten zijn want ik moest nog langs de dokter) en dan cakejes bakken en crumble klaarmaken voor morgen, lars halen en dan met ventje en kids iets gaan eten: de kok staakt vandaag!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 19:48

Online Status Stuur bericht
hey hey

Snuitje, die pijn komt me bekend voor. Bleek bij mij toch bandenpijn te zijn hoor. Er waren momenten dat ik me liever niet zou bewegen, soms zeurige, soms stekende pijn. De baarmoeder moet immers serieus opgerekt worden, eer je kleintje kan groeien.

Hier gaat het nog steeds goed. Vandaag kwam K&G langs om te wegen en sinds we thuis zijn is ze nog net geen 200g bijgekomen! Bijna 3kg dus. Hormonaal zit ik wel helemaal in de knoop, tranen dat er hier al gevloeid zijn, ... niet normaal. Vandaag heb ik voor het eerst van mijn dochter kunnen genieten. Deze ochtend heb ik een vroedvrouw laten komen om wat te helpen met de borstvoeding (Elise doet dat prima, de mama is redelijk veel aan het knoeien) Ze heeft me nog wat truckjes, middeltjes en dergelijke geleerd en komt volgende week terug om eens te zien hoe het gaat. Als ik zou twijfelen, mag ik bellen en komt ze meteen (tenzij ze in een bevalling zit natuurlijk hé) Toch wel een aanrader hoor, een vroedvrouw laten komen. In België heb je officiëel recht op een aantal bezoeken van een vroedvrouw, het komt er op neer dat je niets moet betalen.
Na haar bezoekje heb ik weer de moed gekregen om verder te zetten en heb ik Elise even opgeeisd van mijn man om samen in de zetel te liggen, iets te gaan drinken met een vriendin ... . Hij was er immers al het meest mee bezig geweest, vooral de eerste dagen. Na een keizersnede kan je echt niet zo gemakklijk uit de voeten.

Enfin, ik ga hier eens verder se, Elise heeft honger!
Gwen

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 15:31
Eva

Hallo,

Prachtig weer hé! En ik moest maar tot 14u30 werken dus ik had geluk. Zou wel nog naar de winkel moeten en heb er niet zoveel zin in.
Ik ben ook nog altijd misselijk. Ik heb honger , dan eet ik en dan word ik misselijk elke dag hetzelfde. Ik had dat totaal niet bij Yoran echt raar. En voor de rest overdag moe en 's avonds kan ik niet slapen.

Lieze, er helemaal klaar voor zie ik voor het nieuwe schooljaar. En nog een straatbbq is wel echt goed weer hé vandaag om zoiets te doen.

Gwen, het zal wel beteren en die hormonen dat zul je nog een tijdje voelen hoor. En ja van een keizersnede heb je inderdaad wel serieus last hé in het begin. Ik ben eens benieuwd of het bij mij ook zal moeten terug.

Viki, ik ben inderdaad heel opgelucht dat alles goed is. Want je bent toch altijd ongerust hé voor die eerste echo. Maar het zit echt goed.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:40
wendy

hey dames,

iedereen genoten van het mooie weer?was echt wel zalig.wij hebben mijn schoonbroer en zijn vrouw zaterdag uitgewaaid,want vertrokken voor 1,5 jaar naar china.alé in december kome ze effe terug op verlof naar hier ,maar daarna is het echt meer dan een jaar dat we ze niet meer gaan zien.
Ben af en toe nog wel misselijk,maar tis zeker niet meer ganse dag.waar ik nu meer last van heb (en mijn omgeving nog meer) is mijn humeur.Mensen,da ga van blij naar boos in ettelijke seconden.fijn die hormonen.

lieze,fijn dat alles goed was met het beepje!
Fijne eerste schooldag trouwens!

gwen,die hormonen hè.die vroedvrouw vraag je dat aan via de mutualiteit?

eva,ik heb dit ook zenne,ik blijf savonds lang op omdat ik toch niet kan slapen.en sommige nachten slaap ik heel goed,en andere nachten moet ik gewoon constant naar het wc.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 17:28
snuitje

Heyla allemaal,

ik heb vandaag een lange vermoeiende verlofdag gehad maar wel enorm veel gedaan gekregen!
En onze 12-weken echo vandaag was zalig... super super super ! En de nekplooimeting was in orde, ze zei al direct dat ze weinig vocht zag zitten en dat dat heel goed was, daarna meette ze het en dan zei ze nog eens dat het heel erg goed was het resultaat!
En dan heeft ze nog zitten kijken, maar t was niet makkelijk amai onze pruts die bleef maar bewegen! En niet een klein beetje... eerst was het aant spartelen, daarna rustig precies aant schommelen en daarna had het de beentjes in de lucht met de voetjes gekruist en de handjes tegen elkaar...

daarna heeft ze gekeken naar de hersentjes (er waren al 2 hersenhelften te zien) en daarna keek ze naar de armpjes, vingertjes en dan beentjes en dan naar het blaasje, alles oké !
En toen had onze pruts een armpje langs het hoofdje en leek het even of hij/zij zwaaide naar ons

oh dit was zooooooooooo mooi ! Ik ben zooooooooooooo'n gelukkig mama'tje-in-spé

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:12
Sophie

Hey meiden, een snel berichtje!!

Terug van verlof, en onmiddelijk gestart met een drukke week. Maar was echt een zalig verlof!!!!mmmm...

Voor Gewen, mega proficiat met je meisje!!!
al de rest dikke knuf, nu geen tijd om bij te lezen.
Hier niks nieuws, net duivels op bezoek gehad, ... enfin, betekend dat er tenminste een eisprong geweest is hé... dus afwachten!!!

Liefs ikke

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:06
wendy

heykes,

sophie,welkom terug hè.

snuitje,super dat de echo zo mooi was.Ik hoop at het morgen bij mij ook goed is.Heb er natuurlijk wel een beetje bang voor...
Toch weer spannend zenne zo een echo.
En hoe zit het met de kwaaltjes?
Bij mij zijn ze sinds een paar dagen echt wel beter.Veel minder misselijk en veel minder moe.is wel fijn en mooi op tijd voor onze verhuis en verbouwingen.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:59
Eva

Hallo,

Alles goed hier? Ik heb mij geïnstalleerd met mijne computer in mijn bed en ondertussen tv kijken zalig gewoon haha.

Snuitje, leuk hé die echo van 12 weken ik vind dat eigenlijk de mooiste.

Lieze, hoe was de eerste schooldag? Yoran heeft bang van de klaspop hij denkt dat die echt leeft. Niet te doen deze morgen huilen maar de juf zei dat het in de klas al beter was.

Wendy, leuk hé als je zo minder misselijk bent. Ik ben ook al 2 dagen dat ik mij beter voel ik ben blij want amai zo misselijk vind ik helemaal niet leuk zenne.

Sophie, blijkbaar heel goed genoten van de vakantie!

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:30
snuitje

Wendy en Eva, ja de echo was echt zalig mooi ... maar nu moet ik weer tot de 20ste wachten op een echo... tussenin wel nog controle maar geen echo normaal gezien

jammer ! want dat is zo mooi je kleintje te zien !

Wendy met mijn kwaaltjes is het ook al 2 weken beter... ik ben nog wel moe maar een stuk minder... en ook minder misselijk en ook veel minder pijn aan borsten.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:57
wendy

hey dames,

echo was super.nekplooi was 1,6mm,dus inorde.ze hebben ook nog bloed getrokken en daar weet ik maandagavond de uitslag van.
Maar het was zo mooi om te zien.Nu is het al een echt kindje (weliswaar met een groot hoofd )
Het was 12 cm en serieus aan het trappelen.
6 oktober heb ik terug een afspraak.
nu ben ik toch weer gerustgesteld,en kan ik het een van deze weken eindelijk vertellen aan mijn grootouders en familie.(ja die weten het dus nog niet)Maar voor de rest weten het eigenlijk best al veel mensen.waarschijnlijk dat ze 6 oktober al het geslacht kunnen zien,dus ben best benieuwd dan.
Goh dees was wel super.zelfs mijn ventje werd stil van de echo.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:59
snuitje

12 cm is dat met de beentjes erbij?

nu begin ik heel sterk te twijfelen, volgens mij was ons kindje nog maar 7cm... maar zonder beentjes ... kan dit dan wel?

of zou ons kindje heel klein zijn? ik ga me geen zorgen maken, ze zeiden dat alles goed was, ddus dat zal ook wel hé

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:04
wendy

was met beentjes bij zenne!zeker geen zorgen maken.zonder de beentjes was het 6cm.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 19:52
Viki

Hoi allemaal,

Snuitje en Wendy proficiat met jullie mooie 12 weken echo. Wel grappig dat jullie zo gelijk op gaan. Eindelijk is de angstige periode achter jullie en kan je het beginnen vertellen!

Eva, ontspan je maar goed meid. Ik was als kind ook snel bang van poppen dus ik kan Yoran goed begrijpen

Gwen, ja het zal wel wennen zijn hé in het begin zo'n prutske in huis. Vooral als je een keizersnede hebt gehad en niet veel kan doen. Geniet met volle teugen van je kleine meid

Lieze, lukt het een beetje in de drukte van het nieuwe schooljaar met je zwangere buik? Wanneer zou je stoppen met werken?

Sophie, fijn dat je een leuke tijd had op vakantie! En ja dat is waar betekenen een eisprong en dat is op zich al goed nieuws voor ons hé.

Met mij alles goed. Mensen beginnen te zien dat ik zwanger ben, wel grappig. Raar dat mensen zo aangetrokken kunnen zijn door een zwangere buik. Collega's die ik amper ken leggen hun hand op mijn buik. Wel wat last van mijn hormonen (het ventje heeft het weer hard te verduren) maar dat nemen we er bij. Alleen vervelend dat ik in steeds minder kleren in kan. Zelfs mijn wijdste en langste truitjes zijn te klein aan het worden en krollen boven mijn buik dus ik zal nog eens moeten gaan winkelen (elke excuus is goed natuurlijk)

dag dames

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 15:11
Sophie

Heyhey!!!

Leuk hé die echo's!!! Vond dat ook zalig, en hier krijgen we er nog eens bij elke bezoek... leuk om naar uit te kijken hé!

Eva: Yoran bang van de pop? Is het ook Jules? Manon vindt die pop maar niets... Ze is wel heel blij dat de school herbegonnen is. maar ze is wel doodmoe. Die traantjes van Yoran gaan wel beteren, courage ermee. Vorig jaar moest Manon ook altijd wenen.
Arthur start 1 februari... dat gaat ook nog wat geven!

Lieze, hoe was jouw schoolstart? alles ok?

Allé, ga beetje doorwerken, vele groetjes en tot schrijfs

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:04

Online Status Stuur bericht
hey hey

Even snel, tja zo gaat dat nu.

Wendy, die vroedvrouw heb ikzelf gezocht. bij de CM kan je, na lang zoeken op de website een lijst vinden met vroedvrouwen die aangesloten zijn, wat wil zeggen, dat zij qua vergoeding datgene vragen wat je ook terug krijgt bij de CM.
Wel een aanrader hoor, zij is ondertussen nog eens terug geweest, geeft héél veel tips over al wat je maar wil.

Allé, nog ff genieten dat ze slaapt, kan ik de was opvouwen.

Groetjes
Gwen

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 18:46
Lieze

hoi dames, 1 september goed doorgekomen, maar amai ik ben moe savonds en k heb ook regelmatig gespannen en pijnlijke buiken. Ik wind mij ook heel snel op, gewoonlijk heb ik meer geduld ...
Flore is goed gestart, wou zo snel mogelijk naar school op maandag. Maar natuurlijk waren er nog geen kindjes en toen ventje haar achterliet is ze tegen een muur gaan staan wenen Gelukkig was het van korte duur, volgens de buren toch. En s avonds was ze heel enthousiast en nu nog dus maar wel héél moe!

Eva, Flore had vorig jaar ook Jules ... zij vond hem geweldig, vooral omdat hij mee mocht komen logeren als ze jarig was (weekend lang!)

Gwen, is het een flink slapertje?

Sophie, Lars start na de krokus pas, begin maart dus, eerst nog proper zien te krijgen ...

Viki, ik zou graag tot eind november gaan werken, maar of dat gaat lukken? Misschien dat ik toch nog wat 1/2 ga werken, halftijds ouderschapsverlof van Flore. We zien wel, nu effe weer in het ritme zien te komen en afwachten of het gaat met die buik hé!
Hier ook regelmatig een ventje dat het moet ontgelden ... hormonen hé.

Wendy, super-echo!

Snuitje, idem

Oei, ik moet nog naar de ha en de gyn bellen, ga dat gauw eerst doen!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 19:27
lieze x

mijn bloeduitslag ivm suiker was goed!
nu nog gyn bellen om mijn afspraak van 18sept te verzetten ... heb vergadering op school ... niet te combineren dus!
groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:33
wendy

hey dames,

Hier hebben we eindelijk de sleutel van ons huisje.nu kan het verbouwen en verhuizen beginnen.Heb tegen ventje toch gezegd dat de badkamer zo vlug mogelijk af moet,want echt daar in de kelder mij gaan douchen zie ik eigenlijk ni zitten,da is zo een vies en griezelig kot.
Er is echt nog veel werk aan,maar we geraken er hopelijk wel.
Voor de rest hier alles wel goed.Gisteren was wel vermoeiend en ook wel veel last van de hormonen.ventje heeft afgezien.Ik besef wel dat ik dan onredelijk ben,maar pas achteraf hè.ach ja hij snapt het wel,en kan er wel om lachen.(waar ik dus op die moment nog lastiger van wordt )

viki,das tof dat je buikje goed aan het groeien is.Nu ik weet al dat ik da ni ga kunnen verdragen als mensen ongevraagd aan mijn buik gaan komen.Nu ja da ben ik natuurlijk hè.

lieze,goed dat je suiker inorde was hè.en probeer toch maar rustig aan te doen ,want zo harde buiken is geen pretje denk ik hè.

gwen,ik zit bij de onafhankelijke,ga het binnenkort is navragen daar.want voor een eerste vind ik da toch interessant.

sophie,ik denk dat ik ook telkens een echo krijg bij de gyn.maar de 12 weken echo is wat uitgebreider,en zo één krijg ik op 22 en 30 weken ook.alles goed met de kindjes?

groetjes,wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >