Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2008 @ 14:19 Jomie | Hey snuitje, Ik zie dat je zwanger bent, proficiat!!!!! Ik zat hier vroeger op toen jij nog volop probeerde zwanger te geraken en ik nét ontdekt had bij mijn oude gynae dat er PCO in het spel was. Ondertussen zie ik dat jou mooi nieuws te wachten staat! Ik ben zo blij voor je! |
| 29/08/2008 @ 13:36 Lieze | héy dames, deze vm naar de ha geweest: hartje gehoord, gevoeld en bloed getrokken = alles was ok. Voor de bloeduitslag moet ik maandag bellen. Wendy, die rare en vooral NARE dromen heb ik ook. Toen we de dag nadien met de boot naar vlissingen gingen heb ik gedroomd dat lars overboord viel! ZO echt dat ik er niet goed van was ... vreemd hé, en vooral niet leuk! Nu is het dromen wel weer wat geminderd, gelukkig maar! Vandaag al druk in de weer geweest: naar de garage auto gaan vastleggen, naar de bank voor de verzekering ed, naar de dokter voor mij en beebje, naar de winkel ... nu effe middagpauze zenne. En dan straks nog eens naar de winkel (moest ijs hebben maar ging gesmolten zijn want ik moest nog langs de dokter) en dan cakejes bakken en crumble klaarmaken voor morgen, lars halen en dan met ventje en kids iets gaan eten: de kok staakt vandaag! groetjes, Lieze |
| 03/09/2008 @ 13:04 wendy ![]() | was met beentjes bij zenne!zeker geen zorgen maken.zonder de beentjes was het 6cm. groetjes,wendy |
| 04/09/2008 @ 18:46 Lieze | hoi dames, 1 september goed doorgekomen, maar amai ik ben moe savonds en k heb ook regelmatig gespannen en pijnlijke buiken. Ik wind mij ook heel snel op, gewoonlijk heb ik meer geduld ... Flore is goed gestart, wou zo snel mogelijk naar school op maandag. Maar natuurlijk waren er nog geen kindjes en toen ventje haar achterliet is ze tegen een muur gaan staan wenen Gelukkig was het van korte duur, volgens de buren toch. En s avonds was ze heel enthousiast en nu nog dus Eva, Flore had vorig jaar ook Jules ... zij vond hem geweldig, vooral omdat hij mee mocht komen logeren als ze jarig was (weekend lang!) Gwen, is het een flink slapertje? Sophie, Lars start na de krokus pas, begin maart dus, eerst nog proper zien te krijgen ... Viki, ik zou graag tot eind november gaan werken, maar of dat gaat lukken? Misschien dat ik toch nog wat 1/2 ga werken, halftijds ouderschapsverlof van Flore. We zien wel, nu effe weer in het ritme zien te komen en afwachten of het gaat met die buik hé! Hier ook regelmatig een ventje dat het moet ontgelden ... hormonen hé. Wendy, Snuitje, idem Oei, ik moet nog naar de ha en de gyn bellen, ga dat gauw eerst doen! groetjes, Lieze |
| 04/09/2008 @ 19:27 lieze x ![]() | mijn bloeduitslag ivm suiker was goed! nu nog gyn bellen om mijn afspraak van 18sept te verzetten ... heb vergadering op school ... niet te combineren dus! groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

)

betekenen een eisprong en dat is op zich al goed nieuws voor ons hé. 
Gelukkig was het van korte duur, volgens de buren toch. En s avonds was ze heel enthousiast en nu nog dus