< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
06/09/2008 @ 19:16
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeienavond,

Hier ben ik nog eens. Vandaag heel de dag gewerkt en donderdagavond op stap geweest en gisteren ook dus nu een beetje moe. Ik word er toch aan herinnerd dat ik zwanger ben haha!!
Ben wel niet meer misselijk das al veel kan weer alles eten behalve spaghetti.
Met Yoran is het al beter hij is niet meer bang van de pop en hij weent wel 's morgens maar de juf zegt dat dat maar 1 minuutje duurt en de rest van de dag doet hij goed mee en speelt hij.

Viki, da moment komt er hé dat de kleren niet meer passen. Ik heb gelukkig allemaal broeken waar ik normaal een riem in zet en u doe ik die dus aan zonder. En voorlopig zakken ze nog allemaal af zou wel erg zijn hé nu al te klein.

Lieze, op tijd rusten hé als je al harde buiken krijgt. En dat heb ik ook wel dat ik veel minder geduld heb nu. Ik snap dat soms niet ik had dat niet bij Yoran. En het bloed was goed das ook al iets.

Wendy, eindelijk de sleutel nu kunnen jullie beginnen met de werken.
Ja die hormonen das niet te doen hé wat die allemaal met ons doen.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 15:33
Sophie

Heyhey!!!

Hier ikke nog snel.

Ik ben op van de zenuwn... van alle msierie!!! enfin, niks heel ergs... BTW controle enz pfffff, papierwerk , ikke weer nerveus dan hé!
Gisteren gaan zwemmen in tropisch zwembad van sunparks de Haan, dan besef je pas hoe groot ze worden: alleen op de glijbaan, alleen naar daar en naar hier.... Dan nog gaan eten, ze waren door op de dutskes... deze morgen met moeite uit bed te krijgen, zal ze er vanavond wel vroeg insteken!. Ik ben ook doodop, ik moet nog steeds elke nacht opstaan, voor de ene of de andere...vraag me af hoe ze het doen ze, de ouders die doorslapende kinderen hebben. Verder niks speciaaals hé. Gisteren van een vriendin gehoord dat ze er ook weer voor gaan, en dom van me, maar had iets van "lap, ze gaat zeker zwanger zijn voor ik"... dom hé, maar ja, bij haar andere was dat ook van eerste x raak dus ja...en ik ben zo bang dat het niet meer goed zit. Enfin, moet proberen er niet mee bezig te zijn hé!!!

Leuk de verbouwingen starten hé!! wij wonen hier ondertussen al 5 jaar en zijn er nog niet uit... denk dat het ergens nooit meer stopt.

Lieze, Lars nog niet proper, Arthur ook niet, gaat zeker niet zo vlot als bij Manon, hij beseft het precies nog niet. En is Flore snachts al proper? Manon nog steeds niet...zo 1 nacht op 7 is haar pamper es proper, weet niet hoe ik het haar moet aanleren.

allé, ga voortdoen, mag er sebiet alweer om!!!

Groetejs!

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 20:11
lieze x

hallo!
wat een rotweer dit weekend hé, de kids waren helemaal opgedraaid en wij ook! Ppppf was niet zo'n leuke zondag hier hoor. Hopelijk snel weer beter weer!

Wendy, de grote en kleine werken kunnen dus beginnen, spannend! Persoonlijk zou ik ook het liefst van al eerst de badkamer in orde willen, en dan de keuken. Zo leuk, plannen en gaan kiezen ... super ... geniet ervan!

Eva, tja raar hé dat minder geduld hebben, dat had ik de vorige keren ook niet ... wel niet zo gemakkelijk in de klas, waar ik véél geduld verondersteld wordt te hebben!

Sophie, ik ben ook nog totaal niet bezig met Lars proper te krijgen hoor. Flore die was van de ene op de andere dag/week proper zowel overdag als snachts. Dus hier al ruim een jaar geen pamper meer snachts. Vorige week had ze wel twee keer een ongelukje op school en k begon mij zorgen te maken, maar t was waarschijnlijk gewoon weer wennen.
Oei, veel stress daar precies, probeer u rustig te houden hé!
Doorslapen ... hier soms wel, soms niet ... de laatste tijd meer neit dan wel: Lars wordt dan wakker en wil niet meer slapen in zijn bed, wel in dat van ons ... goed voor één keer, twee keer maar dan wordt hij dat gewoon hé. Vorige week ben ik in t holst van de nacht daar uitgevlogen tegen hem (hormonen hé ) heb zijn tut afgenomen, knuffel, uit bed genomen en licht aangedaan ... als Lars neit wil slapen moet hij maar spelen en mij in de zetel gezet! Heeft twee minuten geduurd en meneer ging terug slapen! Maar daarmee was de kous niet af zenne, hij is weer aant roepen ... ik vertik het om naar boven te gaan, want dan lacht hij zo lief en wil hij drinken of moet ik bij hem zitten, niks van, als ik daaraan toegeef kom ik niet meer beneden ... Maar er zijn hier ook momenten dat ze allebei doorslapen en van die nachten moeten we genieten hé!

Hoe ist met de rest van de dames hier?

Vandaag was ik net op tijd om Flore op te halen op school (en niet in de opvang) en ze was BLIJ! Vorige week kwam ik in de opvang en begon ze te wenen want ze wou nog niet mee naar huis! T was dus met een bang hartje dat ik ze ging ophalen ...
Hopelijk lukt het mij elke week toch één keer hé!
groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 17:43
Sophie

Heyhey!! Kalm hier... iedereen druk bezig!!!Hoe ist met jullie???

Lieze, dat verhaal van tut wegnemen, licht aan enz... komt super bekent voor!!!!! ook al gedaan!!! gelukkig, zoals je zegt, is het niet elke nacht hé!

Verder niks speciaals, ben iets kalmer vandaag moet niet teveel met de boekhoudster spreken, kan daar niet goed tegen!
Wel is er nog mijn man die momenteel "geen zin" heeft... je zou denken dat hij het express doet!!!!!!! ggrrrr nog iets om op mijn zenuwen te werken hé!

Enfin, s'lutjes en tot schrijfs

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 20:05
Lieze

inderdaad ... heel rustig hier

Gisteren toch nog "mijn geduld" verloren en naar boven gegaan. Heb Lars duidelijk toegesproken: als je nu niet stil bent, zet ik je buiten op straat en mag je niet meer binnen! Ja, zei hij met een big smile!!!

Sophie, tja ventje zal ook wat moe zijn? Probeer hem extra lief te verwennen, meestal is die "geen goesting" bij mannen toch van korte duur hé!

vandaag lekker voor tv en vroeg mijn bedje in, ik ben moe!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 09:41
Eva

Hallo,

Hier een verkouden zwangere vrouw!! Ik heb echt een aanval van allergie ma ja ik mag niets nemen dus heb ik nu iets van homeopathie want het is niet te doen zo niezen en dan mijn neus lopen en hoofdpijn. Dus ga het vandaag en morgen als ik thuis ben een beetje rustig aan doen. Ik denk dat mijn buik ook gaat beginnen uitzetten want het trekt weer serieus.

Sophie, niet te veel opjagen hé. Ja, en je ventje geen goesting dat zal wel niet zolang duren zeker. Ze worden zeker groot de kindjes. Ik ben gisteren naar de infoavond geweest op school en als je ziet wat ze allemaal gaan leren in het 2de kleuterklas dan schrik ik toch hoor. Zoveel dat die moeten kennen op het einde niet te doen.

Lieze, ik mag voor het moment niet klagen met Yoran hij slaapt heel goed sinds zijn amandelen en poliepen eruit zijn. Af en toe droomt hij is of wordt hij wakker maar dat is meestal tegen de ochtend als mijn ventje opstaat dus dan komt hij lekker bij mama liggen. Ma ja binnen 6 maand moet ik toch terug opstaan. Ik hoop alleen dat het bij ons kindje nu vlugger zal gaan als bij Yoran het doorslapen.

Groetjes,
eva
xxx

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 09:57
wendy

hey dames,

hier druk hè.gisteren keuken bestelt en badkamer gekozen.Kruipt veel tijd in.en inladen hè.het huis is ene chaos,dozen overal,half ingeladen.pfff druk dus.
Ik heb zo in de vlugte alles gelezen.tis hier inderdaad rustig.

sophie,dat met je man zal wel beteren.Hier heb ik nu af en toe echt geen zin.Ook moeheid speelt daar toch een grote rol in.

lieze,lars die niet wil slapen,das ni fijn hè.Je kan hopen dat het vlug over is,en is normaal dat je hem duidelijk maakt dat hij moet slapen hè.

eva,oei een allergie.Bij hoofdpijn pak ik toch dafalgan zenne,dat mag hè.Hier begint ook het babybuikje.(ja kheb ook er één van mezelf )

zo dames ga is rekeningen betalen en dan verder inladen.deze avond bbq op het werk dus das wel leuk.hopelijk blijft het droog.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 16:38
Sister Willie

Hallo sisters,

Gwen, een hele late hel dikke proficiat met de geboorte van je meid! En zo'n dikkertje!! Allez, als je er eerst van uit ging dat ze misschien te licht zou zijn om meteen bij jouw op de kamer te mogen. Geniet er van, ze worden helaas veel te snel groot.

Ja, sisters, schaam me een beetje maar ik ben hier niet meer geraakt. Eerst op vakantie geweest. De laatste week thuis genoten van het gezinnetje en gezorgd dat ze weer klaar waren voor school (dichte schoenen, nieuwe jassen, ....) Dan vorige week de eerste schoolweek. Boven verwachting voor iedereen heel goed meegevallen. Lotte heeft maar 2x wat moeilijker gedaan en ondertussen herken ik haar niet meer. Ik mag meteen vertrekken, krijg een dikke kus en knuffel en mag haar dan vrolijk achterlaten. 'T is wennen want ik zet haar al 2.5 jaar wenend af (eerst in de creche, vanaf februari op school steeds traantjes, aan me vastklampen, ...) en nu ... een hele vrolijke meid die zondag zelfs boos was dat ik haar niet naar school wou brengen.

Cynthia, hoe is het Benten gegaan? Die zit nu toch ook in het eerste leerjaar hé? Die van mij vindt het al maar niks. Als ze kan lezen wil ze terug naar de kleuterschool want dat stilzitten op de stoel is maar saai.

Allez, moet er al vandoor, mijn vader ligt in het ziekenhuis en daar wil ik vandaag toch ook nog geraken.
Geniet van de zwangere buikjes en voor diegene die ervoor gaan, veel succes!

Groetjes,
Sister Willie
Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 16:30
Sophie

Hello,

ik heb een vraagje... misschien dom, ma bon, weet niet aan wie ik het anders moet vragen
Ik heb net een heel klein beetje bloed verlies maar... ben nog maar in het midden van mijn cyclus..... dus,zou het kunnen dat men een beetje bloed verliest bij een eisprong???????
denk het niet, ma bon.... allé, heb het super druk, en wil Manon niet te laat in de naschoolse opvang laten (ze haat het daar), dus reageren doe ik later!!!

bedankt!
xs

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 17:20

Sophie, jawel hoor, je kan licht bloedverlies hebben bij een eisprong!

Sister Willie, Benten gaat idd ook naar het eerste, en het valt super mee!!! Door zijn autisme hadden ze de overgang problematisch verwacht, maar niks van dat! Vandaag hadden we een gesprek met de juf en de GON-begeleider. De Gon zou maandag van start gaan. Hij gaat vooral werken op het perfectionisme en faalangst, en gaat ook extra oefeningen met hem doen omdat hij zich anders zal gaan vervelen in de klas. Maar voor de rest zei de juf ook dat hij heel flink is in de klas en goed meewerkt.

[Laatst gewijzigd door cynthia - 11/09/2008 @ 17:23] - Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 21:31
Sophie

heyhye!!! net terug van werk... zware dag dus! alles ok bij iedereen?

ik zit weer in mijn twijfeldagen...is alle sin orde bij mij? zie ik het zitten, een derde enz enz... enfin... zal het wel es allemaal van me af schrijven, maar nu niet...

Liefs
Sophie

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 08:45
lieze x

hallo iedereen!
Gisteren onze nieuwe auto gaan halen en gelijk een grote "toer" gaan doen om hem uit te testen en wat te wennen. Amai, hij lijkt echt wel verschrikkelijk groot, mega zelfs!!! Ik voel mij precies truckchauffeur!

Sophie, misschien ligt het aan de stress dat je twijfelt? Ik ben mij ervan bewust dat het niet altijd gemakkelijk gaat zijn, maar dat is nu ook al: een zware dag, zelf moe en kids die moe zijn ... ik moet er geen tekening bij maken, dan is het soms hier nu ook al eens de hel! Daags nadien zie je die kapoenen dan samen spelen en geniet ik met volle teugen: t zijn die momenten die het hem doen hé.
Ivm bloedverlies: ik zou zeggen innesteling ... maar wat vroeg in je cyclus of neit? wist nl niet dat je bij een eisprong bloedverlies kon hebben. Wie weet ...

Cynhtia, wat fijn dat de overstap naar het eerste zo vlot verloopt! Ik heb ook een kindje in de klas met ASS, die doet het ook goed, alleen in grote groepen/veel lawaai heeft hij het wat moeilijker. Het zal toch wel een opluchting zijn hé. Amai, binnenkort gaat Benten kunnen voorlezen en jij luisteren!

Willie, ook al een eersteklassertje! T gaat snel hé, geniet er maar van! Hopelijk knapt je vader snel op!

Wendy, en content van jullie keuken en badkamer keuze? Welke stijl gaat het worden?

Eva, ondertussen al wat beter hoop ik?
Tja, die nachtelijke opstaan-beurten staan hier ook weer bijna voor de deur!

groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 13:08
Sophie

Hello,

En wat voor auto hebben jullie gekocht? Wij hebben een Espace, zal dus zeker groot genoeg zijn met 3 kids hé!!! al is de koffer grotendeels gereserveerd voor Caesar (onze berner)

Tja, innesteling.... droomdroom hé!! maar wil er niet teveel in gelevern hoor, want het beetje bloed was nou net de dag dat ik "normaal gezien" zou een eisprong hebben (in hoever dat dat ook zo is...?i) ma bon, hoe dna ook, ik heb geen idee of innesteling onmiddelijk gebeurt na bevruchting enz en wil er ook niet lijk een zot naartoe zoeken, anders wordt het weer een opsessie. Ik zie wel aan het eind van de maand of de duivels langskomen, en zo niet, hoop ik op zwangerschap en zeker geen pco!!!! ben er zo bang van, een voorgevoel... we zien wel!

Verder hier alles ok, ga straks naar indoorspeelplein met kids, hoopte dat ze wat zouden slapen ervoor, maar ze maken er een feest van boven... en ze slapen nog in 2 aparte kamers hé!!!

Hoe ga jij het doen Lieze, hebben jullie kamers genoeg? Wij gaan Manon en Arthur samen leggen als er een derde is, en eens de baby ook doorslaapt, maken we een jongens kamer en een meisjes kamer...

allé, nu rap iets eten, en pamperzakje klaar maken!!

Xs

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 13:51
Sophie

Mijn man geen tijd voor te komen eten... dus heb ik het niet kunnen laten... en toch opzoeking gedaan hé!!! erg hé
Enfin, komt erop neer dat innesteling ten vroegste 6 dagen na eisprong kan gebeuren.. dus dat klopt niet hé! want zo'n vroege eisprong zal er hier wel niet gebeurd zijn, dus nu afwachten hé...

en proberen niet aan te denken humhum....

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 14:05
Lieze

Sophie, tja beter met beide voeten op de grond blijven hé, niet teveel hopen en dromen ... al gun ik je het wel van harte hoor!
Hier slaapt Lars wel goed overdag, zo'n goei twee uur, zeker. Flore slaapt nog af en toe, vandaag niet maar morgen waarschijnlijk wel.
Wij gaan strakjes (als het droog blijft) naar het bos (Bulskamp-Beernem), kids met de fiets en wij op ons gemak te voet. Er is daar ook een speeltuin en eventueel kunnen we iets drinken of eten. Naar welke speeltuin gaan jullie, toversluis? Is dat al te doen met Arthur of moet je er steeds achteraan?
Oorspronkelijk hadden we vier slaapkamers, eentje is bureau geworden maar dat wordt nu terug slaapkamer. Ventje vliegt met zijn bureau op de overloop (is ook wel vrij ruim hoor). We gaan dat laten op maat maken met ingebouwde kasten enz (ken je zo geen handig iemand die dat zou kunnen?)
Vanavond is er op een een jazzfestival en ik moet gaan afwassen van 21 tot 1uur ... ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop hoor!
Oh ja, ik rijd nu met een opel vivaro. Ik wou een ford galaxy maar deze was veel goedkoper en ruimen: ventje gelijk gegeven en nu hebben we nog centjes over om hier te laten schilderen of boven ingemaakte kasten ofzo ...
allé, ga hier wat opruimen en de was ophangen
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 09:24
Eva

Hallo,

Eventjes komen piepen hier. Straks om 11u beginnen werken tot 19 en morgen ook. En dan 2 daagjes thuis. Wel leuk met mijn verjaardag thuis zijn en de dag nadien ook. Ik voel mij al veel beter nu. Wel die verkoudheid die niet zomaar weg wil gaan ma ja da is normaal met dat weer hé. Regen, zon , warm , koud.

Sophie, ik kan je niet helpen ik heb nooit bloedverlies gehad.Niet met de eisprong en niet met de innesteling. Hopelijk lukt het snel hé. En ja dat twijfelen hebben we allemaal wel eens denk ik. Ik heb dat ook als ik zie hoe zelfstandig Yoran nu is en dan moet ik nu helemaal herbeginnen eigenlijk met flesjes en pampers. Maar dan denk ik aan de positieve kanten en vergeet ik dat allemaal hoor.

Lieze, amai een mooie nieuwe auto is plezant hé. Ik vind dat altijd heel leuk om zo mee te rijden als we een nieuwe hebben. Ik moet volgende week gaan helpen op het knalfestival. Ik moet wel aan de kassa zitten dus dat valt nog goed mee.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 10:31
wendy

hey dames,

eindelijk wat tijd kunnen maken om hier nog eens langs te komen.
Met de verhuis en zo is het toch druk en zaterdag trouwde mijn schoonzus,dus ook een ganse dag weg hè.Ik merk ook wel als ik heel veel doe ik pijn krijg aan de zijkanten van mijn buik.
ach ja tworden nog drukke tijden.

sophie,ik denk dat je bij beide (innesteling en eisprong) een beetje bloed kan verliezen.Nu het kan ook zijn (dit was bij mij zo) dat je hormonen een spelleke met uw lichaam spelen.

lieze,chique aankoop.fijn hè zo een nieuwe auto.Ik moest ook wennen aan zo een grote auto.(wij hebben sinds 2006 een caddy life volkswagen),maar nu zou ik niks anders meer willen.

eva,bij jou gaat het ook goed vooruit hè.en geniet van je verjaardag!

Zo ga is voortdoen.heb hier een chronisch dozen tekort,maar ik vrees da we gewoon te veel spullen hebben.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 16:48
Sophie

Hello!!

Hier weer beetje sukkel met gezondheid... geen idee wat het is: altijd "weg"vallen - zo net niet flauwvallen, maar wel heem je hoofd die wegdraait. Heb dat nog gehad, en toen hadden ze CMV ontdekt, is ondertussen al lang over. Gisteren lig ik in mijn zetel te kijken naar TV, dus zeker niet iets om te zeggen dat mijn bloeddruk daalt of zo, en plots draaide alles in de ruimet, en zag ik zwart, bbrrr, echt verschieten, dacht dat ik iest kreeg. Ga straks nog es naar de dokter, want loop daarboven op nog met felle steken in de linker bovenarm... en maak mezelf weer bang.

Lieze, we gaan naar in Moerkerke naar Bobo'sland, is ideaal voor kleinetjes en iets grotere, voor de ouders wel vermoeiend: veel lawaai. Ma bon, af en toe mogen ze dat es hé! en soms durft arthur niet meer,als hij Manon volgt in het groter deel, en dan moet mama de schoenen uit doen en erin kruipen hé!!!

Toversluis nog niet gedaan met hen. Schrijnwerkers ken ik, zal je een paar adressen doorsturen.

Wendy, let toch op hé, dat je niet teveel doet in je zwangerschap hé.

Eva, proficiat alvast met je verjaardag!!! geniet van je 2 daagjes vrij!

Allé, ga nog beetje verder doen!!!

xs

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 19:27
lieze x

ladys!

Sophie, toch maar eens laten nakijken hoor, misschien ijzertekort ofzo?
Bobo'sland, nog nooit geweest, zelfs niet van gehoord. Wij gaan de laatste tijd regelmatig naar de klimop in oedelem om iets te eten én de kids kunnen er leuk spelen ... Maar niet echt voor een namiddag te vullen hoor, alleen als ik geen zin heb om te koken (en das de laatste tijd regelmatig)

Wendy, ja bij jullie zijn het drukke tijden hé. Zoals sophie zegt, niet overdoen hé, luister op tijd naar je lichaam!
Ik ben ook content van onze auto/bus zenne, alleen parkeren is niet zo simpel in t stad!

Eva, om op tijd te zijn: gelukkige verjaardag!!!
Maak er een fijne dag van met je ventjes!!!

de werkweek is hier weer gestart, het voorbije weekend wel serieus last en pijn gehad ... donderdag op controle, tot dan moeten we het zien vol te houden hé! Het valt mij deze keer toch wel zwaarder en pijnlijker allemaal hoor, alhoewel ik dat niet graag toegeef! (ssshhht niet verder vertellen hé)
allé ik ga de kids in bed leggen, flore vraagt zelf om te gaan slapen!
ze is vandaag thuis gekomen met een krabbel over heel haar gezicht en een (nieuwe) gescheurde broek! Jammer, want ik vond het echt een stoere toffe broek en haar gezichtje: hopelijk blijft het geen lidteken!
groetjes, Lieze

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 23:17

Online Status Stuur bericht
hey hey

Sorry, het zal hier waarschijnlijk wel weer een ego berichtje worden ... .

Het is hier geweldig! Echt waar. Oké, een chronisch slaaptekort, af en toe paniek bij de mama als er iets nieuws gebeurt, maar vooral het gevoel, dat dit altijd al heeft moeten zijn. Dus dat zit goed hé.
We zijn van de borstvoeding overgeschakeld op flessen, wegens hevige reflux. In de hoop dat een zwaardere pap een oplossing zou zijn, maar dat blijkt toch niet. Nu is het naar het toilet gaan voor haar ook ontzettend moeilijk, dus dat moeten we ook nog regelen. Ik wil zo snel mogelijk starten met een andere pap, dus morgen ff bellen met K&G of de kinderarts.
Ik merk bij mezelf een overdreven "angst" als ik met Elise bij andere mensen, familie én vrienden ben. Ik wil eigenlijk niet dat ze haar vastnemen. Iedereen wil haar wakker zien, dus zijn er mee aan het bewegen tot ze haar ogen open doet, zitten aan haar gezicht met handen die eerst ... . Elise slaapt zéér weinig door de reflux, de ganse dag en nacht is ze aan het kreunen, op een arm lig tze nog hoger en dan is ze meestal rustiger. Maar dat vinden mensen niet fijn. Sinds vandaag huilt ze ook wel als ze bij vreemden ligt, stopt meteen als ik ze over neem.
Ikzelf ben al 2 dagen ongelooflijk ziek geweest. 38° en meer zelfs, door de medicatie om met borstvoeding te stoppen. Net die dagen stond mijn man met de nacht, dus moest ik wel verder. En sinds dat we thuis zijn heb ik ontzettend veel hoofdpijn en rugpijn. Wat blijkt, 16/10, hoge bloeddruk dus, nu neem ik medicatie, hopelijk gaa thet snel beter. De rugpijn, das door de epidurale, daar moet ik nog wqat tijd voor nemen eer het hersteld.

Ik beloof zo snel mogelijk tijd te maken oim hier alle berichten te lezen en ook te reageren. Nu wil ik er nog snel ff van profiteren dat mijn man thuis is, om een paar uur extra te slapen.
Tot later
Gwen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >