Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/09/2008 @ 20:05 Lieze | inderdaad ... heel rustig hier Gisteren toch nog "mijn geduld" verloren en naar boven gegaan. Heb Lars duidelijk toegesproken: als je nu niet stil bent, zet ik je buiten op straat en mag je niet meer binnen! Ja, zei hij met een big smile!!! Sophie, tja ventje zal ook wat moe zijn? Probeer hem extra lief te verwennen, meestal is die "geen goesting" bij mannen toch van korte duur hé! vandaag lekker voor tv en vroeg mijn bedje in, ik ben moe! groetjes, Lieze |
| 10/09/2008 @ 16:38 Sister Willie | Hallo sisters, Gwen, een hele late hel dikke proficiat met de geboorte van je meid! En zo'n dikkertje!! Allez, als je er eerst van uit ging dat ze misschien te licht zou zijn om meteen bij jouw op de kamer te mogen. Geniet er van, ze worden helaas veel te snel groot.Ja, sisters, schaam me een beetje maar ik ben hier niet meer geraakt. Eerst op vakantie geweest. De laatste week thuis genoten van het gezinnetje en gezorgd dat ze weer klaar waren voor school (dichte schoenen, nieuwe jassen, ....) Dan vorige week de eerste schoolweek. Boven verwachting voor iedereen heel goed meegevallen. Lotte heeft maar 2x wat moeilijker gedaan en ondertussen herken ik haar niet meer. Ik mag meteen vertrekken, krijg een dikke kus en knuffel en mag haar dan vrolijk achterlaten. 'T is wennen want ik zet haar al 2.5 jaar wenend af (eerst in de creche, vanaf februari op school steeds traantjes, aan me vastklampen, ...) en nu ... een hele vrolijke meid die zondag zelfs boos was dat ik haar niet naar school wou brengen. Cynthia, hoe is het Benten gegaan? Die zit nu toch ook in het eerste leerjaar hé? Die van mij vindt het al maar niks. Als ze kan lezen wil ze terug naar de kleuterschool want dat stilzitten op de stoel is maar saai. Allez, moet er al vandoor, mijn vader ligt in het ziekenhuis en daar wil ik vandaag toch ook nog geraken. Geniet van de zwangere buikjes en voor diegene die ervoor gaan, veel succes! Groetjes, Sister Willie |
| 13/09/2008 @ 14:05 Lieze | Sophie, tja beter met beide voeten op de grond blijven hé, niet teveel hopen en dromen ... al gun ik je het wel van harte hoor! Hier slaapt Lars wel goed overdag, zo'n goei twee uur, zeker. Flore slaapt nog af en toe, vandaag niet maar morgen waarschijnlijk wel. Wij gaan strakjes (als het droog blijft) naar het bos (Bulskamp-Beernem), kids met de fiets en wij op ons gemak te voet. Er is daar ook een speeltuin en eventueel kunnen we iets drinken of eten. Naar welke speeltuin gaan jullie, toversluis? Is dat al te doen met Arthur of moet je er steeds achteraan? Oorspronkelijk hadden we vier slaapkamers, eentje is bureau geworden maar dat wordt nu terug slaapkamer. Ventje vliegt met zijn bureau op de overloop (is ook wel vrij ruim hoor). We gaan dat laten op maat maken met ingebouwde kasten enz (ken je zo geen handig iemand die dat zou kunnen?) Vanavond is er op een een jazzfestival en ik moet gaan afwassen van 21 tot 1uur ... ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop hoor! Oh ja, ik rijd nu met een opel vivaro. Ik wou een ford galaxy maar deze was veel goedkoper en ruimen: ventje gelijk gegeven en nu hebben we nog centjes over om hier te laten schilderen of boven ingemaakte kasten ofzo ... allé, ga hier wat opruimen en de was ophangen groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

) heb zijn tut afgenomen, knuffel, uit bed genomen en licht aangedaan ... als Lars neit wil slapen moet hij maar spelen en mij in de zetel gezet! Heeft twee minuten geduurd en meneer ging terug slapen! Maar daarmee was de kous niet af zenne, hij is weer aant roepen ... ik vertik het om naar boven te gaan, want dan lacht hij zo lief en wil hij drinken of moet ik bij hem zitten, niks van, als ik daaraan toegeef kom ik niet meer beneden ... Maar er zijn hier ook momenten dat ze allebei doorslapen en van die nachten moeten we genieten hé!
moet niet teveel met de boekhoudster spreken, kan daar niet goed tegen!

maar... ben nog maar in het midden van mijn cyclus.....
dus,zou het kunnen dat men een beetje bloed verliest bij een eisprong???????