< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
16/09/2008 @ 20:05
lieze x

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
héy, vandaag echt een k*t-dag op school. Constant krijg ik te horen dat ik MAAR vijf kindjes heb! Weet ik ook wel en k zou er graag meer hebben, maar ik kan ze toch niet toveren hé! Vandaag werd het me wat teveel, heb me teruggetrokken in mijn klas, ze konden allemaal den boom in!!

Gwen, met reflux geen ervaring maar ik heb ook al gehoord hoger leggen, melk indikken en gaviscon geven ...
Bescherm jij je meisje maar goed, t is de jouwe en niemand moet er liggen aan frutselen!!! zeker niet als ze slaapt!!!
Hopelijk valt het huiluurtje wat mee!

Wendy, je kan bij de post ook een regeling afsluiten dat ze voor bvb 6 maanden uw post doorsturen. Dan heb je zo in de gaten bij wie het nieuwe adres nog niet is doorgekomen hé.

Snuitje, ik heb van geen van beide dvd of video ... enkel de foto's/echo's ... Ik weet niet of ik er later nog naar zou kijken, liever nu filmpjes maken denk ik. Maar dat is ieder zijn gedacht hé, anders moet je eens op zoek naar zo'n 3D-echo's of 4D in de buurt?

Sophie, niet teveel stressen hé, t komt wel goed!!! Zoals Cynthia zegt, het hoeft niet ernstig te zijn hé, beter eens laten nakijken.

groetjes, tot later
Lieze

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:14

Gwen, Benten heeft ondanks de medicatie en alle hulpmiddeltjes last gehad tot 11 maanden. Hij had het ook van vaste voeding.
Rhyss heeft het gehad tot 13 maanden, ondanks zeer zware medicatie. Hij heeft het nu trouwens terug erger.
Maar toch brachten de middeltjes wel wat verlichting.
Mag ik eens vragen wat Elise heeft van symptomen? Is ze onderzocht geweestvoor reflux?

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 09:36
wendy

goedemorgen,

sophie,ik kan geloven dat je verschiet.Hoelijk kunnen ze gauw specifiek zeggen wat er scheelt en wat je eraan kan doen.veel moed!

lieze,geen fijne dag gisteren.je heb zo van die dagen hè.hopelijk valt het vandaag wat beter mee.
Ja van de post ga ik sebiet aanvragen seh,dan sturen ze 4 maanden je post door en regelen nog wat dingetjes.kost 20 euro maar is wel een gemak denk ik.

cynthia,hoe is het voor de rest met jou?

gwen,ik voel dat ik minder aankan,soms heb ik het er wel moeilijk mee,dat ventje veel alleen moet doen.Nu we hebben nog hopen werk en veel te weinig tijd.waarschijnlijk dat ik voor de grote opkuis toch volk ga moeten inschakelen.

snuitje,ik heb dit eigenlijk niet gevraagd de vorige keer,dus ik weet niet of het bij ons in het ziekenhuis kan.maar ik denk inderdaad dat je wel apart ergens echo's kan laten nemen.Ik weet dat het zeker kan in nederland.In belgie weet ik het niet.effe googlen misschien.

Zo ik ga eens verder doen seh.gisteren mij een ganse dag niet goed gevoeld.terug beetje misselijk en voelde mij algemeen gewoon niet goed.Hopelijk vandaag een betere dag.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 13:56

Online Status Stuur bericht
hey hey

Lieze, laat ze allemaal maar doen! Probeer wat van je kids te genieten, MAAR 5 ... ach allemaal gemakkelijk gezegd.

Cynthia, ondertussen zijn we al 2 keer bij een arts geweest. Nu heeft ze last van haar slokdarm, die is redelijk geïrriteerd, niet moeilijk. Qua symptomen, met een verdoken reflux zie je eigenlijk niet veel, er komt dus niet veel terug. Maar het blijft allemaal over en weer gaan in die slokdarm. Kreunen, blijven slikken en een opgelucht gezichtje als je haar helemaal rechtzet. Ze huilt niet zoveel, maar dat doet ze over het algemeen al niet. Morgen terug naar de kinderarts, voor opvolging.

Gwen

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 17:09
Lieze

hallo iedereen

vandaag ging het weer beter op school, blijkbaar had "mijn gedrag" indruk gemaakt want smorgens kwamen ze hun excuseren en zeggen dat het niet op mij bedoeld was ... blablabla Ik hbe de vorige jaren telkens een super-grote klas gehad, en niemand heeft dit jaar een grote klas, dus hebben ze eigenlijk ook geen recht vna spreken ... wacht tot ik er na elke vakantie/rapport weer bijkrijg ... dat vergeten ze wel natuurlijk. Maar dat is allemaal bijzaak nu
Vanmiddag telefoon gekregen van mijn zus: mijn broer ligt op intensieve zorgen met een bacteriële hersenvliesontsteking!!!!!
Gelukkig dat zijn vrouwtje heel wantrouwig is en snel in paniek slaat, ze zijn vannacht met spoed binnengegaan en gelukkig maar, anders ...
Dan is dat gezever op school allemaal zo onnozel en kinderachtig.
Ondertussen zijn ze bij mijn broer met AB gestart en zou hij morgen naar een gewone kamer mogen, tien dagen blijven en zeker een maand niet gaan werken. In het ziekenhuis hebben ze wel duidelijk gezegd dat ze er goed aan gedaan hebben te komen, dat de meeste mensen te laat komen!

Gwen, inderdaad maar vijf ... ze tellen wel voor tien!!!
Elise is al bijna één maand, ongelooflijk hé!!!

Wendy, toen wij verhuisd zijn hebben wij ook zo'n pakket genomen, heel gemakkelijk!

allé, ik ga naar mijn kindjes die in de speeltuin zitten met de papa!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 22:18
Eva

Dag iedereen!!

Gwen, Yoran had ook verborgen reflux. Ik moest gaviscon geven en ook zantac. Ik gaf een melk die je bij de apotheker vond maar niet echt gekend was ik denk enphamil of zoiets weet het niet echt meer is ook zo lang geleden. En toen ik dat allemaal deed had hij er eigenlijk geen last meer van. Ik heb die medicatie ook maar tot 1 jaar gegeven want toen hij vaste voeding kreeg ging het veel beter. Hopelijk heb je vlug een beetje beterschap.

Sophie, nog niet panikeren hé. Wie weet is het gewoon een beetje van de stress of zo. Ik heb ook maar 10 over 7 van bloeddruk maar wij hebben dat allemaal in de familie ik heb daar geen last van.

Lieze, maar 5 dat is toch ook genoeg en zoals je zegt je kan er toch ook niets aan veranderen. Amai uw broer das ook schrikken zeg hopelijk is hij vlug beter. En op tijd rusten hé!!

Wendy, ik heb ook zo'n dagen dat ik mij echt niet goed voel. Ma ja ik heb ook niet zoveel rust omdat ik al eentje lopen heb hé en nu in plaats van te slapen zit ik hier te tokkelen op mijne computer haha!!

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 10:16
Viki

Hoi allemaal,

Lang niet meer geqweest omdat het vreselijk druk is op het werk. Ik ben nog maar drie weken terug bezig en al overspannen. Heel veel avond en weekendwerk. Nu heb ik gelukkig een hele goede verantwoordelijke die met mij inzit. Ze heeft me nu verplicht om mijn resterend verlof en compensatie dit jaar op te nemen in halve dagen per week. Wel leuk dat ze met mij inzitten.

Alles gaat heel goed met mij en het kleintje. Ik voel het sinds een aantal weken bewegen en dat is echt een heel bijzonder gevoel. Morgen 20 weken echo, een belangrijke! Wel spannend dus.
Het enige probleem is dat ons manneke geen naam meer heeft. We hebben namelijk gisteren ontdekt dat onze gekozen naam in 2007 naar de top 10 van populaire namen in Vlaanderen is verschoven (daarvoor was het nog top 30) en dat vinden we wat overdreven! Dus zoeken naar een nieuw iets originelere naam.

lieze, je niet te druk laten maken door die collega's hoor das niet goed voor jou en het kindje. Oei hopelijk gaat het snel beter met je broer. Gelukkig waren ze er op tijd bij.

Eva, ja ik kan me voorstellen dat je nu minder kunt rusten. Bijna tijd voor echo bij jou?

Wendy, proficiat met je huisje. Vraagt waarschijnlijk veel van je die verbouwingen. Op tijd rusten hoor.

Gwen, ho seg ik zou er precies ook niet tegen kunnen als ze zo met mijn babietje bezig zijn terwijl ze ligt te slapen. Wie doet nu zoiets? Kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is met die reflux. Hopelijk lukt het geleidelijk aan beter met de pap.

Sophie, kan me voorstellen dat dat schrikken is. En ik heb ook altijd een lage bloeddruk en dan schrikken mensen ook altijd zo maar eigelijk voel ik daar zelf weinig van. Komt wel in orde

Snuitje, ik weet niet of mijn gynaecoloog dvdjes maakt van de echo's. Hij heeft het in ieder geval nog nooit voorgesteld. Ik zal het hem morgen eens vragen. Wel vervelend dat het bij jouw gyn niet kan.

Cynthia, hoe is het ermee meid?

Tot gauw

Eva

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 13:54
snuitje

wooooohoooooo dames, op 4 oktober om 10u hebben wij een echo in een echocentrum van MINSTENS 30 minuten... op dvd !!! en dat voor maar 50 euro !

ik kijk er zo naar uit !!!! onze lieve kleine pruts zien ! En dan daarna elke avond kunnen bekijken ! het betekent zoveel voor mij, ons kleine langverwachte wonder!

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 18:31
Sophie

Hey

ondertussen zit ik in een rimram van onderzoeken: ben uiteindelijk naar de cardioloog geweest op woensdag, advies van de huisarts om vroeger te gaan. En die vrouw heeft me doodsbang gemaakt: ze wil me van boven en onder testen!!! ze spreekt precies of ik morgen ga doodgaan, heb nog nooit zoveel stress gehad: we hebben al echo van het hart gehad, dan cardiogram, en bloed om alle mogelijke smerige kankerachtige toestanden uit te sluiten. Niks te vinden. ZE is overtuigd dat ze iets gaat vinden, en ik denk dat ik gewoon moe ben, ma bon: morgen moet ik een fietstest doen, dan 24u met zo'n bakje lopen. Dan echo van halsvaten, dan MR van mijn hoofd... en dan wil ze me laten opnemen om met camera naar mijn hart te gaan!!!! haaallllllooooooooo dat laatste wil ik niet, zeker niet als al die andere toestanden in orde zijn. Doodsbang ben ik en sindsdien voel ik natuurlijk vanalles, ken je dat: heb constant zeer in mijn linker zij enz enez... maar dat zit nu in mijn hoofd hé!

+ met de bloedtest wou ze een zwangerschap test doen, zo kon ze voortdoen met haar examens: negatief: maar dat was woensdag, dat is toch zowiezo te vroeg om dat te zien , ook in bloed.... dus ben ik nu bang met die stralen voor die hoofdscan enz, neem dat ik toch zou zwanger zijn... kan er allemaal niet mee lachen, ben zo bang van dat mens, en kan ook niet zeggen: foert, k' ga naar een ander: ze is de vrouw van mijn gyne!!!!!
enfin - morgen die 2 eerste testen, en hopelijk zegt ze dan dat het goed is.

groetjes!

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:04
Lieze

Goeienavond!
Sophie, probeer je neit teveel zorgen te maken (makkelijk gezegd ik weet het). Moest het iets voor de hand liggend zijn, dan hadden ze het al gezien, nu zoeken ze verder om zeker te zijn dat ze neits over het hoofd zien. Flink fietsen morgen hé!

Snuitje, geniet ervan!

Viki, als je echt zeker bent van je naam, dan maakt het toch niet uit op welke plaats hij staat, niet?! Wij, vooral ik, twijfelen hier ook nog steeds hoor!

Gisteren op controle geweest, alles was ok. Beebje ligt wel in stuit (dat heb ik dus verleden weekend gevoeld) en was moeilijk te meten want zowel hoofd als benen lagen naar boven. Moest hij/zij op 36weken nog in stuit liggen dan gaat de gyn proberen te draaien ... Hopelijk is dat niet nodig hé. Verder deze keer wel wat hogere bloeddruk, van t werk hé, mag mij niet zo opwinden ... Alles zat nog mooi dicht dus rondlopen enz is geen probleem. Gewicht en lengte ... geen idee, doordat beebje zo raar lag was het niet te meten. Over vijf weken terug maar dan zonder echo denk ik.
Mijn broer ligt op een gewone kamer ondertussen, al weten ze nog niet juist welke bacterie het juist is, dus krijgt hij voor verschillende. Ik heb wel absoluut verbod gekregen om op bezoek te gaan!
Dus gaan de kids en ik dit weekend naar mijn ouders, ventje is heel het weekend bezig en weg, dus beter naar daar gaan en wat ontspannen dan thuis zitten met de kids en mij opwinden!
Nu eerst nog dweilen dat het hier weer netjes is voor we vertrekken en in een proper huis weder thuis komen hé.
Fijn weekend allemaal!
Lieze
Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 15:32
wendy

hey dames,

lieze,gelukkig dat je broer al wat beter is hè.En beepje heeft nog genoeg tijd om te draaien hè.Geniet van je weekendje aan de zee,vandaag is het alvast mooi weer.

sophie,ik kan geloven dat je ne serieuze schrik gepakt hebt.Nu ik had ooit ook een ruis op mijn hart.Die van het medisch onderzoek van het werk zei dat ik het zeker verder moest laten onderzoeken.Maar de huisdokter tilde er niet zo zwaar aan.Hij zei wel dat als ik ooit zwanger werd ik het wel rustig aan moest doen.
En die operatie zou ik ook ni zien zitten,zeker ni alles alles tevoren dan wel ok is.

snuitje,geniet van je echo.wauw 30 minuten.

eva,wanneer heb jij je volgende echo?

Hier druk met verhuizen.Ik voel het wel zenne.momenteel serieuze pijn aan mijn linkerbil dat uitstraalt naar mijn been.en hormonen vliegen weer in het rond zenne.
Volgende week nog een heel drukke week en weekend en dan wonen we in ons ander huisje hè.Nu kga het dees week daar wa leefbaar maken en plaatske maken om te koken enzo.
Kga is voortdoen hier.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 14:00

hey hey

Wendy, allé dat wordt dan hard werken de komende dagen. Neem op tijd je rust hé!!

Lieze, gaat je gyn toch draaien? Dat wilde die van ons niet doen, wegens te veel risico. Soms draait zo'n beebje niet omdat hij/zij niet kan, bv wegens navelstreng rond nekje. Maar je gyn zal wel weten wat hij doet. Op handen en knieen zitten, geef je beebje de kans om zelf te draaien ... . Hoe gaat het met je broer ondertussen?

Sophie, hoe was het met de onderzoeken? Ben je wat gerust gesteld kunnen worden? Viel die fietstest wat mee?

Snuitje, goed dat je dat hebt kunnen regelen.

Viki, allé da

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 14:03

oeps te snel een knopke.

Viki, nu kan je dus opnieuw gaan kiezen, moeilijk hé.

Ons Elise is aangekomen in de groeispurt, met bijhorende tranen van 5 weken. Niets is nog goed, liggen, zitten, hangen, alles kan maar even. Liefst bij mama op schoot. Tijdens de opleiding (ergotherapie) hebben we een boek besproken, 'oei ik groei', met daarin de fasen van ontwikkeling met bijhorende huilperiode. Ik geloofde er niet echt in, maar moet nu wel toegeven, dat het wel blijkt te kloppen. Tegen 6 weken zijn we er weer voorbij ...

Allé, snel ff het huis opruimen, want er komt weer kraambezoek.

Groetjes aan allen !
Gwen

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 20:13
Lieze

Gwen, das juist, elise lag ook in stuit!
Ik hoop ook dat mijn gyn weet wat ze doet, nu we zijn nog zover niet dus kan ik mij nog altijd goed informeren hé. Ze zei wel: t is dat of een keizersnede ... Maar aangezien de weg hier al "vrij" gemaakt is, en zeker na Lars van 4,5kg misschien mag/moet ik dan toch gewoon bevallen van een (eventueel) stuitkindje?
Elise een groeispurtje, altijd weer effe wennen aan die tranen vond ik. Maar zoals je zegt, het gaat voorbij!
Ik moet wel zeggen, ik heb zo'n rustig gevoel bij jouw berichtjes de laatste tijd, alles op z'n pootjes, tja het staat je goed hé mama ! (en das goed bedoeld hé)

Wendy, t was niet aan zee te doen dit weekend, maar bij mijn ouders thuis. Flore vond het hilarisch om te lachen toen ik zei dat we naar oma en opa hun huis gingen!

Sophie, ça va???

Broer is aan de betere hand, mocht vandaag naar huis dus das goed hé.
Ik kwam maandag op school en kreeg daar te horen dat een broer van een leerling het ook zitten had en opgenomen was. Paniek alom!
ik ga mij neerleggen, ben weer bekaf! en mijn buik die voelt ook niet zo lekker ...
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 21:30
Eva

Hallo,

Hier zijn we nog eens. Deze week moet ik thuis blijven van de dokter. Heb al serieus last van bandenpijn. Blijkbaar mijn baarmoeder dat begint uit te zetten. Ik dacht nu al!! Maar ja dus een weekje rusten als Yoran naar school is. Misschien ook wel te veel gedaan dit weekend ma ja. Ik zal het moeten leren dat het niet hetzelfde is als bij Yoran. Had dan ook naar de gynae gebeld maar ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken zolang ik geen bloedverlies heb.En volgende week ga ik toch voor de echo op 12 weken dus dat is niet meer zolang hé.

Viki, niet te veel overspannen worden hé! Hoe was de echo?

Snuitje, leuk zeg ik ben heel blij voor je want dat wou je wel echt!

Sophie, ik denk ook dat ze alle testen doen om niets over het hoofd te zien. Maar iets ernstig hadden ze nu toch al gezien denk ik. Veel sterkte

Lieze, das goed nieuws van je broer. En ja in stuit hopelijk draait de baby nog hé. En dan konden ze ook niet meten of zo. Misschien volgende keer beter. En niet te veel opjagen als het niet meer gaat blijf je misschien beter eventjes thuis. Das wel niet zo makkelijk op school.

Wendy, bijna verhuizen spannend hé. Ik moet volgende week maandag naar de echo. Ik kan bijna niet meer wachten.

Gwen, dat hoort erbij die groeispurten. Ik weet daar niet zoveel meer van erg hé. Ma ja het is ook 4 jaar geleden.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 21:49

hey hey

Tja, ben ff aan het genieten van een beetje 'vrije tijd' nu mijn man thuis is. Ik moet zeggen, ik voel me ook wel goed hoor. En ja die tranen, ellendig, maar het hoort erbij en ik maak er me geen zorgen over. Zolang mensen maar niet zelf hun tijd opeisen met Elise, is het in orde.
Toch ff een vraagske hier. Over 4 weken mag ik naar de gyn, dan wordt er gesproken over anticonceptie. Maar voor ons klinkt dat erg gek. Wij hebben er 5 jaar over gedaan om Elise te krijgen, hebben nu nog maar één kans voor een volgende (die we zeker wel willen). Via natuurlijke weg is de kans enorm klein, aangezien mijn lichaam een kleine foetus afstoot. Daarom dat we het gek vinden om ook maar iets van anticonceptie te gebruiken. Er mag zeker nog een 2de komen, eender wanneer. Maar na een keizersnede raden ze af om binnen het jaar zwanger te worden. (wat ook wel een streep door mijn rekening was hoor)
Het is moeilijk om hierin een goede beslissing te nemen en ... ngo 4 weken wachten ... da's wa lang hoor

Gwen

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 10:09

Gwen, effe snel op jouw vraag. Na Benten (dus de eerste ks) moesten we een half jaar wachten. Na Rhyss een jaar, omdat het een tweede ks was.
Na Benten hebben we 5 maanden de pil genomen. Na Rhyss 7 maanden, omdat ik steeds buikpijn had en bleek van de pil te zijn.
Je moet dat voor jezelf uitmaken natuurlijk... Ik zou dan als ik van jou was, een half jaartje de pil nemen zodat je baarmoeder toch wat op zijn plooi komt. Ook al stoot je lichaam eventueel een kleine foetus af, het zou dan toch een zwangerschap en dus een belasting voor je herstellende baarmoeder zijn hé. Maar ik begrijp de tegenstrijdigheid hoor. Ik vind het ook altijd zo stom om de pil te nemen, terwijl je goed weet dat het toch niet zonder IVF lukt.

Eva, goed rusten dan hé!!!

Sophie, ik duim hier voor goeie resultaten hoor!

Lieze, bij Benten hebben ze ook niet gedraaid, maar weet eigenlijk niet waarom. Hij lag zowel met voeten als met hoofd naar boven. Je kan stilaan beginnen aftellen hé! Ben benieuwd, ook naar de naam !

Wendy, veel plezier met de verhuis, en vooral in je nieuwe huisje!!!

Snuitje, geniet ten volle van de echo hoor! Al vind ik het wel heel vroeg voor zo'n echo. Vanaf een 25 weken wordt het echt mooi!

Viki, zo druk op het werk ! Probeer toch om je niet te overdoen hé!
Hoe was de echo? En al een naam gevonden intussen?

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 10:37
wendy

hey dames,

Heb nog ni alles bijgelezen.Dus sorry dak ni reageer op iedereen.
Hier druk met de verhuis.Volgende week een weekje zonder internet.Vanaf zondag zitten we normaal in ons huisje.De verhuis is wel superbelastend.Ook de stress dat er bij komt kijken.
Heb de laatste dagen ook een lastig gevoel in mijn buik,alé meer naar onder toe.Is dit bandenpijn? Weet iemand dat?
Moet ook wel veel plassen,dus blaasontsteking?Kweet het ni.
Kzal blij zijn als heel die verhuis achter de rug is.Tis hier ook kermis op het plein dus da maakt de verhuis des te moeilijker.
Zo ik kom zeker nog eens langs deze week!

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 11:28
Sister Willie

Hoi sisters,

Hier gaat alles prima. Even genieten van de rust want zo meteen brengen ze ieder 1 vriendje mee van school.

Wendy, klinkt toch als bandenpijn hoor. Dat wordt daar serieus uitgerokken. Probeer bij de verhuis maar goed te commanderen en niet teveel zelf te pakken want dan ga je achteraf misschien moeten bekopen met nog meer pijn. Zet je maar mooi ergens op een stoeltje en wij ze alles maar van waar en hoe het moet.

Gwen, klint inderdaad een gekke vraag van die anticonceptie maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Een vriendin van mij heeft ook ettelijke jaren ziekenhuizen achter de rug en uiteindelijk via IVF (weet niet precies de hoeveelste poging) zwanger geraakt. 1 jaar na haar eerste bevalling was ze plots spontaan zwanger (geen voorbehoedmiddel gebruikt want het zou bij hen toch nooit lukken) de dokters stonden voor een raadsel maar ondertussen heeft ze wel 2 schatten van kinderen waar ze heel content mee is. Dus, zoals Cynthia zegt, ook al stoot jij een eventuele zwangerschap snel af, misschien toch beter voorkomen.

andere sisters, moet er nu helaas vandoor!

Dikke knuffels,
Sister Willie
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 06:47
snuitje

cynthia, ik wil na 25 weken nog eens zo'n echo... dan hebben we 2 soorten...eentje waarop de kleine heel mooi zichtbaar wordt (na 25 weken) maar ook ene waar hij/zij nog zo klein is en zo gans kan rondploeteren en bewegen ! Nu past hij nog helemaal in het scherm hé, na 20 weken al niet meer... dan krijg je enkel beelden van stukjes te zien hé.... en het geheel vind ik ook zo geweldig mooi

Wendy die bandenpijn heb ik ook al een week of 3, nu sinds enkele dagen begint het weer te beteren... en jij loopt ongeveer gelijk met mij dus dat zal vast ook hetzelfde zijn bij jou dat het bandenpijn is nu.

[Laatst gewijzigd door snuitje - 25/09/2008 @ 06:47] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >