Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/11/2008 @ 16:48 Sophie ![]() | Hey, hier nog steeds niks nieuws, morgen afspraak bij gyn. Xs |
07/11/2008 @ 21:02![]() | WOEHOOOEEEEEEE !!!! Kei goed ! 2008 = toch een bijzonder jaar ... En het duurt nog eventjes voor dat het voorbij is .... |
07/11/2008 @ 21:16 ![]() | WAAAAHHHH SOPHIE!!! Nu moet je niet meer twijfelen over een derde hé .Het gaat hier goed op dit topic meiden! Doe zo voort!!! ![]() |
| 08/11/2008 @ 08:48 Lieze | Sophie, geweldig!!!!!!!!!! fantastisch nieuws gewoonweg!!!!!! NU kan je ventje niet meer twijfelen hé!!!! Kei-goed hoor!!!!!! Gwen, 2008 was/is hier inderdaad een goed jaar hé. Op vakantie kan het allemaal anders lopen hé. Gelukkig loopt het thuis allemaal weer rustiger en beter! Cynthia, hoe gaat het met jullie? Zo lang geleden!? Eva, een meisje ... leuk ... dan heb je van elks eentje!!! Ik ben er hier meer en meer van overtuigd dat het een jongen gaat zijn, we zien wel hé, eind december weten we het met zekerheid! Wendy, ik heb nooit vocht uit mijn tepels gehad. Misschien wil dat zeggen dat bij jou de melkproductie goed op gang komt en dat BV geen probleem gaat zijn? Bij mij was dat telkens niet het geval? K weet niet hé, ik veronderstel maar. Donderdagavond het geboortekaartje gaan bestellen, werd tijd hé. NU ik had alles al in mijn hoofd en wist precies wat ik wou dus was het rap geklonken! Eenmaal thius werd ik me daar misselijk ... en heb heel de nacht liggen braken. Gisteren dan toch maar neit naar school geweest, thuis geslapen en het toilet gezelschap gehouden hé. Vandaag gaat het al wat beter, gelukkig maar, ik zit alleen met de kindjes: Flore is aant knutselen en Lars speelt met zijn auto's. Voorlopig zijn ze dus braaf en lief en ...ben er vandoor, ga mij wat in de zetel nestelen groetjes, Lieze |
| 08/11/2008 @ 11:06 wendy ![]() | sophie,proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes,wendy |
| 10/11/2008 @ 11:32 Viki | Hoi, Een berichtje van mij van op het werk ![]() Sophie nog eens een dikke proficiat ![]() Wendy, een joepie dan zijn we met twee. Hier helemaal hetzelfde probleem wel een meisjesnaam maar geen jongensnaam en we lijken echt niet overeen te komen. ![]() Lieze, gaat het al wat beter? Cynthia, leuk je nog eens te horen meid! Eva, kan deugd doen zo'n weekje vakantie. Wel goed dat je baas je nog wat minder laat werken. Hier alles ok. De kinderkamer is geschilderd en behangen en de meubels staan ineen. Nu enkel nog de aankleding. Zaterdag naar ikea geweest voor lampjes en tapijtje maar niks naar ons goesting gevonden Dan maar naar brico geweest voor verlichting maar daar ook niks. Ik heb nog wel tijd hé maar vind dat echt vervelend want ik wil dat kamertje zo graag af hebben. Nestingsdrang zeker?![]() Houd jullie goed meiden! ![]() |
| 11/11/2008 @ 10:51 Geengeduldje ![]() | Dames, mag ik eens iets vragen? Heeft clomid veel bijwerkingen? en zoja welke dan juist? ![]() |
| 13/11/2008 @ 14:03 Geengeduldje ![]() | Ok, bedankt viki! ben je dan veel gewicht bijgekomen? en worden cyclussen ook korter met clomid? ik hoop van wel, want zit nu aan ene van 57 dagen, pff... |
| 14/11/2008 @ 18:10 Lieze | Sophie, mooie banner! Tuurlijk is je ventje blij, wat had je gedacht, nu moet hij zelf die knoop niet meer doorhakken hé, de natuur heeft beslist! Moest je iets van medicijnen willen tegen de misselijkheid, ik hbe heir nog wat liggen ... en niet meer nodig! Wendy, tja dat voetballertje zal nog harder gaan stampen ook hoor, geniet ervan ook al houdt hij je snachts wakker! Geengeduldje, iedereen reageert er wat anders op. Ik kwam bij, humeur was heel wisselvallig, ... en toppunt van alles reageerde ik er niet echt op. Dus wij zijn overgestapt op menopurspuiten. Viki, jullie staan met de kamer al verder dan wij ... super dus! eva, volgende week verlof al sik het goed voor heb?! Geniet ervan! Cynthia, hoe waren de gesprekken ivm de opreatie? alles goed verlopen? Houd je ons een beetje op de hoogte? Zelf was ik zaterdag al beter en zondag eigenlijk weer helemaal ok. Maar woensdag was mijn kaars weer helemaal uit ... moe, zo moe en dan ook nog eens harde buiken ... ik sta soms precies op springen! Misschien was het beebje aan eht draaien (hoop het zó!!!) Ventje zegt dat ik er echt mega uitzie en dat het niet lang meer mag/gaat duren ... Pas volgende week maandag naar de gyn, dan weten we meer: draaien, keizersnede, stuitbevalling ... Vandaag mijn laatste echte werkdag gehad, vanaf maandag heb ik een stagiaire!!! Dan kan ik het wat rustiger aandoen ... wel goed hoor, want lang ging ik het niet meer volhouden! allé, t is weekend, genieten en rusten geblazen ... maar eerst (net als sophie) de hongerigen eten geven: puree, spinazie en fishsticks (flore mocht kiezen en zelf mag ik dat ook wel hoor!) groetjes en smakelijk Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

.
en heb heel de nacht liggen braken. Gisteren dan toch maar neit naar school geweest, thuis geslapen en het toilet gezelschap gehouden hé. Vandaag gaat het al wat beter, gelukkig maar, ik zit alleen met de kindjes: Flore is aant knutselen en Lars speelt met zijn auto's. Voorlopig zijn ze dus braaf en lief en ...
krijgen.

Dan maar naar brico geweest voor verlichting maar daar ook niks. Ik heb nog wel tijd hé maar vind dat echt vervelend want ik wil dat kamertje zo graag af hebben. Nestingsdrang zeker?