< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
28/07/2008 @ 13:48
Lieze

hallo!
wij zijn terug! goeie congé gehad, rustig, brave kids, zwembad, mooi weer, ... zalig!
En hier is het ook schoon weder! Dat het nog maar efkes blijft duren want zondag is het hier feest, liefst buiten natuurlijk!
Ik heb niet echt bijgelezen, maar ik veronderstel dat iedereen het goed stelt?!
Eva 18 juli was mijn zus jarig en is een vriendin bevallen, TOPDAG dus!!!
ga er weer vandoor, wat zoeken naar lekkere recepten voor zondag!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 22:09
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeienavond,

Warm hé!! Ma ja we klagen niet hé want als het weer begint te regenen wie weet voor hoe lang het dan is.
Hier alles goed, we kunnen niets anders doen dan afwachten. En kwaaltjes zoek ik niet want ik weet uit ervaring dat ons lichaam toch lelijke spelletjes kan spelen.
Ik weet alleen niet na zo'n inseminatie moet ik dan 14 dagen na de pregnylspuit tellen of 14 dagen na de inseminatie? Ik zal gewoon tot volgende week wachten dat weet ik het wel hé.

Lieze, leuke vakantie gehad zo te zien. En ja hier is het ook prachtig weer hé. Hopelijk brengt diene 18de geluk!

Wendy, ai de spoed das minder. Maar er is gelukkig niets aan de hand.Misschien als uw baarmoeder een beetje uitzet of zo dat dat invloed heeft op uw darmen. Maar toch altijd het beste om zeker te zijn. Die misselijkheid heb ik nooit gehad.

Viki, altijd leuk hé zo'n hartje zien kloppen. Ik vond dat ook heel speciaal. Ik ga geen bloedafname laten doen ik wacht gewoon af en dan zal ik misschien volgende week of zo een test doen en dan bloed. Ik heb geen zin om mij daar weeral zenuwachtig in te maken. Ik zie gewoon.

Snuitje, jij ook proficiat met het kloppend hartje. En op naar die datum moet je nog niet echt kijken. Bij mij was ik zeker van de datum omdat ik weet welke dag Yoran gemaakt is. En ik ben op die dag bevallen omdat ze het ingeleid hebben.

Ik ga mij douchen en dan nog een beetje tv kijken het is toch te warm om te slapen.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:18

Online Status Stuur bericht
hey hey

Eva, 14 dagen na de pregnylspuit moet je tellen. Op zich zou die pregnyl al langer uit je lichaam moeten zijn, maar men neemt meestal geen risico.

Wendy, verschieten zeg!!! Ik ben heb zelf ook met een gelijkaardige klacht naar de huisarts gebeld in paniek. Die mens was meteen naar de praktijk gekomen. Ook niets gevonden, bij de gyn ook niet. Ook nu nog heb ik daar af en toe meer last dan op andere plaatsen. Zij staken het op hevige bandenpijn en op zich klopt het ergens wel. Een paar dagen na die pijn, is mijn buik telkens weer groter.

Verder is het hier wel erg rustig hé.
Iedereen aan het genieten van het goede weer?

Ik ben terug aan het rondlpen en in orde brengen. Het bezoek bij de gyn was goed, bijrusten na 34 weken heeft geen zin meer. Kind ligt nog wel in stuit, dus de keizersnede wordt een beetje meer realiteit. Nu vrijdag pak ik mijn koffertje, zijn we toch al een beetje meer voorbereid hé.

Allé allen hier zomerse (te warme) groeten!!!

Gwen

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 10:09
Eva

Hallo,

Ik zal dus nog maar een beetje afwachten hé. Ik heb al 2 dagen buikpijn maar nog geen ! Het is vandaag 14 dagen geleden dat ik pregnyl gespoten heb.We zien wel hé.

Gwen, maak uw koffer maar dan ben je gerust. Binnenkort heb je je babytje in je armen.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:36
Lieze

Gwen, met koffertje klaar zal je het echt zijn hé, dat het staat te gebeuren! Is de kleine meid met je rusten dan ook flink gegroeid? Bijna is het zover, nog effe genieten van je buik en dan ... babytime!

Eva, het klinkt goed hé! Ik duim voor je hoor, de trend is hier gezet hé, dus gewoon zo verdoen!!!

Ventje is deze week nog in verlof, dus doen we veel (leuke) dingen. Vanmiddag moet ik naar vriendinnen/collega's, vanavond gaan we eten bij vrienden, kids slapen bij oma, morgen een nieuwe salon kopen, gaan kijken voor een auto, naar de gyn ... drukke, warme tijden dus!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 16:43
Eva

Hallo,

Ik word er hier helemaal gek van hé!!! Nog altijd geen ! En het is vandaag 14 dagen na de pregnyl. Ik heb wel buikpijn ma ja we zullen maar niet te veel hopen zeker. Anders ben ik terug zo ontgoocheld.

Lieze, geniet maar van de warme drukke dagen. Mijn broer ging mosselen maken en we moesten bij hem gaan eten. Maar omdat hij op een appartement woont heb ik hem gezegd om langs hier te komen met al zijn gerief. Hier kunne we buiten zitten.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 22:48
Joke

Online Status Bekijk profiel
Hey Eva,
Ik las even je berichtje...
Je zit nu op veertien dagen na je pregnyl-inspuiting...
Mss nog even wachten tot je veertien dagen na je eisprong zit... vermoedelijk morgen of overmorgen... en dan zou ik toch maar een testje wagen.
Die lichte pijn in je onderbuik wil niet noodzakelijk zeggen dat je ongesteld gaat worden... al kan het natuurlijk wel...
Ik duim in ieder geval op positief nieuws.
Al enig idee wanneer je evt zou testen?

Dag alle andere meiden,
Ik draai al geruime tijd mee op dit forum, onder het topic Nog mensen met PCO... ken alleen ons SNUITJE
Het probleem is dat er onder dat topic weinig meiden zijn die pregnyl gebruiken/ gebruikt hebben (behalve snuitje).
Ik wou daarom eens bij jullie polsen wat jullie als bijwerkingen ervaringen van pregnyl.
Ik ben enorm opgeblazen, het lijkt wel alsof mijn onderbuik met de dag toeneemt, ben al een week niet meer naar het (grote) toilet kunnen gaan, hou heel veel vocht op, heb licht gevoelige tepels en heb enkele dagen na mijn eisprong enorme pijn gehad in mijn buik (kroop letterlijk over de grond - had zoiets van "het gaat mislopen"). Vandaag had ik enorm veel, dik witverlies (nog nooit zulk witverlies gehad) en ook af en toe zo'n rare steekjes in mijn baarmoeder (lijkt op maandstondpijn).
Ik wou even vragen hoe jullie je voelen na pregnyl. Ik weet dat heel wat symptomen stroken met de bijwerkingen van pregnyl (die ik op de bijsluiter kon terugvinden).
Ik weet dat elk lichaam verschillend is en dat al die symptomen evengoed niets kunnen betekenen.
Het zou gewoon fijn zijn moest ik weten dat ik niet alleen ben en er enkele meiden zijn die me met mijn voetjes op de grond kunnen zetten, want op den duur wordt een mens van al die zaken...

Alvast bedankt voor de reactie
Dat we allemaal gauw ons snuitje mogen opvolgen

@viki,
Ik las even je verhaal ! Ongeloofelijk toch hoe het allemaal kan lopen, he !
Ik las ook dat je heel wat symptomen had die op de mijne lijken en je bleek toch niet zwanger... dus ik hoef me geen illusies te maken...
Hopelijk geniet je nu met volle teugen.
Liefs,
J.

[Laatst gewijzigd door Joke - 30/07/2008 @ 23:00] - Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 22:56
Eva

Hallo,

Joke, ik ga nog wachten hoor zeker tot zondag of zo. Ik heb van de pregnyl niet veel bijwerkingen. Juist dat ik mijn eisprong ook wel goed voel. Ik heb nu gevoelige borsten maar normaal gezien moet die pregnyl nu al uit mijn lichaam zijn hé na 14 dagen?
Ik weet alleen dat ik in het verleden al veel kwaaltjes gehad heb die ik blijkbaar krijg door eraan te denken dus hoop ik niet echt meer dat het in orde zal zijn.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 23:02
Joke

#Eva: Ik weet het, ons lichaam kan ons serieus voor de gek houden, heb dat ook jammer genoeg al meermaals meegemaakt in het verleden.
Het is idd zo dat de pregnyl momenteel al uit je lichaam moet zijn, normaal zo n tien dagen na de injectie...
Moedig dat je nog wacht tot in het weekend.
Ik duim hoor !

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 10:57
wendy

heykes,

eva,klinkt goed hè.Ik hoop het!

joke,met die pregnyl had ik ook wel last van verstopping en pijnlijke borsten.Buikpijn heb ik ook gehad.Na een 10 dagen waren de pijnlijke borsten gedaan en na 14 dagen begon dit terug.

gwen,ik denk dat het geen lachertje is hè nu hoogzwanger rondlopen.Mijn zus kan er toch ook ni goe tegen.Nu die heeft echt een minibuik voor 7 maanden dus ze kan wel nog alles.
Ja toen op spoed was het wel effe verschieten,en achteraf dacht ik,moest ik nu ni zwanger zijn zou ik ni zo in paniek hebben geschoten.Soms heb ik het nog zenne,maar ni meer zo fel als vorige week.toen was de dag erachter mijn beenspier en heupen echt stijf.

lieze,een druk programma zo te horen.Geniet ervan!

Hier kijk ik uit naar de echo morgen.alé natuurlijk ben ik ook wa angstig.Die warmte hoeft ook ni voor mij zenne,gelukkig da het in het weekend gaat afkoelen.
Misselijkheid valt goed mee,soms ineens nog wel zo een vlaag misselijkheid.Moe ben ik wel amai.gisteren gans de dag op stap geweest,maar savonds was ik serieus moe.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:25
Joke

Dag Wendy,
Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat de symptomen binnen twee dagen ook afnemen (ben dan ook mijn 10 dagen gepasseerd).
Je kreeg na 14 dagen opnieuw pijnlijke borsten??? Omdat je zwanger was, vermoed ik?
Geniet van je zwangerschap en de aankomende echo !
x

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:20
Sister Willie

Hallo Sisters,

Eva, mijn duimpjes zijn ondanks de hitte volop aan het werk voor jouw!

Joke, welkom hier. Ik heb indertijd ook heftig zitten reageren op pregnyl, niet te doen gewoon maar ik heb er wel een prachtige meid voor in de plaats gekregen die volgende week alweer 3 kaarsjes mag uitblazen. Veel succes.

Gwen, zo hoog zwanger en zo'n temperaturen, 't is niet gelachen hé. Zet je voetjes maar op tijd en stond in een verfrissend badje. Die stuitligging, dat kan nog draaien, zeker als het een kleintje is. Nu ja, denk dat je dat op dit moment weinig kan schelen hé en het voornaamste zal zijn dat het een gezond babytje is. Nog even op de tanden bijten en straks op de roze wolk genieten ....

Wendy, die schrik, ik kan er van meepraten. Bij mijn eerste had ik een bloeding op 6-7 weken. Ik heb de volledige zwangerschap in angst gezeten, voor ieder kwaaltje zou ik naar de dokter gegaan zijn. 'T is normaal hé, we hebben er veel voor moeten doen en willen dan zeker geen risico's nemen hé. Maar probeer tussendoor toch nog wat te genieten van het zwanger zijn. Veel genot morgen bij de echo !!! En verslag uitbrengen hé.

Lieze, mijn verlof staat ook eindelijk voor de deur. Nog een half dagje werken en dan trek ik hier de deur achter me dicht tot 1 september. Ook bij ons een drukke agenda de eerste 2 weekenden gaan we niks anders doen dan feesten. Tussendoor nog een bezoekje aan de dierentuin en Brussel (ja, de oudste wil het atomium en manneke pis eens in het echt zien) en dan de 15de vertrekken we voor een weekje naar de ardennen. RUST !!! Zalig !!!

Snuitje, Viki, niet teveel last van de warmte nu?

Allez, ga wat verder werken ...

Daaaaaaaaaaag,
Sister Willie
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:28
Viki

Hoi,

We zijn volop aan het inladen voor Mexico maar ik wou jullie nog even goeiedag zeggen voor ik vertrek (we vertrekken morgenvroeg en zijn zondag 17 augustus terug). Ik ga dus snel eventjes reageren, sorry als ik enkelen vergeet.

Joke, van pregnyl kreeg ik enkel pijnlijke borsten. Voor de rest voelde ik me daar heel goed bij. Het was vooral clomid die me verschillende vervelende symptomen gaf. Veel succes meid.

Eva, aah spannend. Jammer dat ik niet ga kunnen volgen hoe dit afloopt. Ik in ieder geval hoor.

Gwen, ja met je koffertje klaar voel je je veel geruster. Het komt nu echt heel dicht bij hé.

Wendy en Snuitje, geniet van je zwangerschap hé

Lieze, jij ook genieten hé! Van je zwangerschap en van de vakantie.

Vandaag 14 weken zwanger, in het tweede trimester dus. Ik voel me nu wel heel wat zekerder dan in het begin. Na de vakantie moet ik naar de gynaecoloog, kijk er al naar uit (wrs komen we dan het geslacht te weten!)

Groetjes en geniet nog van de zon.

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:34
Viki

Willie onze berichten hebben elkaar gekruist.

Ik heb wel last van opgezwollen voeten en enkels (ben zelfs deze week na het werk de eerste de beste schoenwinkel binnengestapt om comfortabele schoenen te kopen omdat ik het niet meer uithield in mijn elegante damesschoenen). En de warmte doet daar zeker geen goed aan. Maar ik klaag niet hoor. Ik denk dat deze warmte zwaarder is nu voor Gwen en anderen die hoogzwanger zijn.

Groetjes
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:08
snuitje

oh Viki geniet van je reis ! zalig zeg !

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 14:32
Joke

@Viki,
Hele fijne reis en geniet !

@ alle meiden,
Bedankt voor de reacties !

x

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 15:31
wendy

viki,geniet ervan!!zal zeker de moeite zijn.

willie,nog veel plannen.ja die schrik zit er echt in.Ik ben geobsedeerd door de kleur afscheiding ik heb...

smelt smelt.....tis op ons teras momenteel 60 graden,ni te doen.Ook geen zuchtje wind hè.

groetjes

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 22:00
Eva

Goeienavond,

Kunnen jullie jullie verwarmen? Ikke alleszins wel. In de winkel was het achter de kassa 42 graden deze namiddag en dat in een winkel voor zwangere vrouwen. We zeiden het tegen de persoon die instaat voor de preventie en welzijn die daar toevallig was en die zei dat we het niet gemeten hadden met een officiele thermometer. Was da nu voor zever.
Ik was blij als ik thuis was en een bad kon nemen alhoewel ik nu weeral zweet. Ben hier terug Yoran was eventjes aan het wenen en dan beneden voort gedaan was vergeten dat ik hier aan het typen was.

Viki, als je het nog leest goeie reis. En je mag zeker al geruster zijn nu hé. Alleen op tijd rusten en niet te veel in de zon hé. Ik hoop dat je over mij iets goed kunt lezen als je terug komt.

Gwen, het zal wel ontzettend warm zijn voor u nu je zo op het einde bijna bent.

Sister Willie, geniet van de vakantie. Ik nog 2 daagjes werken en ook voor 14 dagen thuis.Het is eens nodig. Zeker mijn ventje is serieus moe.

Wendy, het zal wel allemaal meevallen morgen die echo. De waarden in je bloed zijn toch allemaal heel goed?

Joke, ik wil gewoon niet testen omdat ik anders terug kan ontgoocheld worden. Volgende week zal ik zeker zijn dat de
niet meer kunnen komen en dan zal ik testen. Maar ik denk met al die buikpijn dat ik ze morgen of zo wel op bezoek zal hebben.

Groetjes,

eva

xxx

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:15
snuitje

Eva en?zijn ze er al ?

Ik hoop zo hard van niet !

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 09:28
Joke

@Eva,
Meid, je houdt ons wel in spanning, hoor !
Ik blijf

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >