< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
Gisteren @ 17:36
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Wat een weertje zeg niet te doen!! We zijn naar babyboom geweest op de heizel hier in Brussel. Was wel eens leuk om te doen maar alles is daar in het frans. Wel stom want er was zo'n kraam met allemaal body's en slabbekes met tekst op maar ja allemaal in het Frans.

En met onze baby alles in orde want de gynae heeft niet gebeld dus veronderstel ik dat mijn bloed ook in orde was.

Viki, er komt inderdaad veel bij kijken. Maar als je hulp nodig hebt bij de babylijst bij ons bij dreamland of dreambaby krijg je een rondleiding met uitleg over alles!! Effe reclame maken haha

We willen het geslacht zeker weten en jullie mogen het ook allemaal weten.

Wendy, geniet er maar van bij de schoonmoeder. En ja je moet rusten hé als je zo pijn hebt. ik moet beginnen met zwangerschapsbroeken want het doet echt pijn als ik mijn jeans aandoe. Het zijn allemaal heupbroeken en dat duwt dan op mijn onderbuik en dan heb ik pijn hoor.

Sophie, hopelijk kan de osteopaat helpen hé. Ik ga ook gaan gewoon eens op controle ze zei dat ze dat deed op 3 maand, 6 maand en juist voor de bevalling.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:35

Online Status Stuur bericht
hey hey

Viki, drukte is ook wel oké hé, zolang je tenminste het zelf ziet zitten. Hopelijk zitten er ook wat bruikbare spullen tussen ... ik heb van mijn schoonouders een ganse doos gekregen met absoluut onbruikbare spullen, tenzij tijdens carnaval denk ik. En elke keer we daar komen krijg ik weer meer spullen die ik (en mijn man) écht niet willen aangeven, zelfs niet alleen bij hen. Terug geven doe ik ook niet, tot ze eruit gegroeid is. Anders krijgt ze het daar nog aan als reserve kleren.

Sophie, goed dat al je onderzoeken voorbij zijn en dat alles in orde is hé. Maak je je niet te druk, waardoor je last krijgt van vanalles?

oei, ik qdacht ff rust te hebben, maar ze is weer in tranen. Ik ga ze ff in bad zetten. wie weet?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:38
Viki

Hoi allemaal,

Ik ben er eindelijk nog eens geraakt. Het is de laatste weken enorm druk geweest op werk. En ook in onze vrije tijd hadden we een hele hoop sociale verplichtingen. En je zo voorbereiden op een babietje dat vraagt toch ook wel wat werk. Vandaag zijn we het behang en gordijnen voor de kinderkamer gaan bestellen. De eerste week van november heb ik verlof en dan gaan we het kamertje in orde brengen. Ondertussen hebben we al een hele hoop babyspullen gekregen van familie en vrienden en dat moet ook nog allemaal uitgesorteerd worden. Nog veel werk dus.

Wendy, goh fijn je eigen huisje. Maar kan me voorstellen dat het nog veel werk is en dat moet niet gemakkelijk zijn tijcens je zwangerschap. Op tijd rusten hoor.

Eva, super dat alles zo goed was op de echo. Ik ben ook altijd zenuwachtig hoor. Willen jullie het geslacht weten?

Sophie, jammer meid meid van de Hoe gaat het nu met het ventje? Kan hij zich al beter in een derde kindje vinden?

Lieze, neen nog altijd geen naam. Ik heb wel een naam die ik heel mooi vind en het ventje is er niet echt tegen maar hij wil het nog in beraad houden. Mannen hé. Hoe gaat het met jou? Zo zwanger zijn met twee kleine kindjes, lijkt me niet evident.

Gwen, wat mij betreft zou ik ook de natuur zijn gang laten gaan. Idd vreemd dat de gyn dit vroeg. Misschien eerder om je hormonen in balans te houden dan als anticonceptie maar dan nog.

Sister Willie, goh ik hoop echt dat wij voor de bevalling uit de naam zijn. Maar ja als je het niet eens geraakt dan is het zo hé. Zolang je je maar in de naam kan vinden is het goed. Mijn ventje is grote voorstander van de naam Merlijn maar daar krijg ik eerlijk gezegd de kriebels van. Ach ja over smaken valt niet te twisten zeker.

Ik hoop dat ik nu zowat op iedereen gereageerd heb, zo niet spijt het mij zeer.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 10:25
Sister Willie

Hallo sisters,

Wendy, gefeliciteerd met de woonst hé. Nu gaat het grote werk beginnen, het inrichten en verbouwen van jullie nestje naar eigen smaak. Geniet er van maar laat je voorlopig maar verwennen door je schoonmama, zeker als ze zo lekker kan koken.

Sophie, ik hoop dat je snel hier mag komen juichen hoor. En of dat nu voor nummer 3, 4 of weet ik veel hoeveel, je mag daar ook wel verdrietig om zijn hoor en eens goed vloeken als het niet wil lukken. het verlangen is er niet minder op, ook al heb je al van die guitige mini-mensjes rondlopen.

Eva, weer even gerustgesteld tot de volgende controle.

Viki, laat dat voetballertje in de buik maar lekker actief zijn. geniet van de schopjes want dat vond ik 1 van de zaligste momenten van het zwanger zijn indertijd (zolang het niet tegen de ribben was natuurlijk)

Lieze, en al een naam gevonden? Ik moet bekennen, bij Sofie heb ik pas na de bevalling de knoop door gehakt. Ik had liever een Kato gehad maar dat hoorde het ventje niet zo graag, vlak na de bevalling ben ik dan toch maar akkoord gegaan met Sofie. Geen idee vanwaar die ommekeer kwam maar ben er nu wel content mee ... alhoewel, een Katootje ......

Allez, de plicht roept hier weer ...

Tot lees,
Willie
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:02

heykes,

effe zonder in te tekenen.Tis raar dacht da ik hier gisteren een berichtje had achtergelaten.

Eva,super dat alles goed was.tis toch altijd spannend hè.Heb ik ook nog.

sophie,hopelijk werkt de osteopaath.

Hier alles op het gemakske hè.we logeren nu bij de schoonouders.lekker warm eten,...waarschijnlijk dat we in het weekend ons huisje wat leefbaar gaan maken,en dan naar daar verhuizen hè.Alé alles staat er maar alles staat nog overhoop.Plus dat we is moeten testen dat de ijskast daar wel goed kan werken.want de electriciteit moet vervangen worden enzo.
Met de zwangerschap alles vrij goed.Wel merk ik dat ik toen met de verhuis wel last had zenne.En nu nog af en toe wel bandenpijn.Buikje begint goed te groeien.
Zondag zijn we de kinderwagen en maxi cosi gaan bestellen in babydump in roosdaal.Scheelt toch wel in prijs.

groetjes,wendy (16 weken en 1 dag)
Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 21:21
Sophie

Hey!

Leuk Eva dat alles goed ik!!! Ben blij voor je.
Hier niet veel te melden, alles redelijk ok. Nog draaierig, volgende week afspraak bij osteopaat, we zullen zien.

Zo, en ondertussen zijn we weer op de eerste pagina!! had beetje moeite om ons te vinden !!!

Geniet allen van jullie avond!

Soph

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 22:04
Eva

Goeienavond,

Moest hier nog vlug eens passeren. Ben bij de gynae geweest en alles is in orde!! Ben superblij. Ik voelde mij zo ongerust niet te doen. De nekplooimeting was goed en ze heeft ook bloed afgenomen en als ik vrijdag nog niets gehoord heb is alles in orde. En ons babytje was zo met zijn voeten aan het stampen en met zijn handje ook. Echt heel grappig. Alleen foto's zijn niet zo duidelijk omdat er altijd zo een soort mist voor was.Yoran is meegeweest maar hij begreep het niet echt denk ik. Het leukste vond hij het bloed prikken.

Sophie, stom hé en ja je hoopt altijd ook al is die test negatief. Ik ken dat gevoel. En je mag toch hopen op een derde wat is dat nu.

Wendy, ik weet niet wanneer je dit zult lezen maar hou je goed en we zien je wel terug tevoorschijn komen hé.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 09:09
wendy

hey dames,

Nog effe vlug langskomen piepen voor de computer wordt ingepakt.
Gisteren een hele zware dag,maar in de namiddag heb ik vooral gecoordineerd.
We gaan een paar daagjes of weekje bij mijn schoonouders logeren.
Vandaag nog kuisen en dan hopelijk in de namiddag naar babydump in roosdaal.Is gaan zien voor een wandelwagen.
Kweetni wanneer ik terug op de computer kan,maar bij mijn schoonouders hebben ze ook internet.
Ga wel raar zijn.
Nog eventjes voor sophie een dikke knuffel.
En voor al de anderen ook zenne.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 19:21
Lieze

sophie, spijtig! Dat je er al twee hebt neemt niet weg dat je er nog naar kan verlangen en van dromen hé. Ik hoop dat je snel heel fijn nieuws komt melden op dat vlak hoor!
dikke knuffel!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 18:11
Sophie

duivels op bezoek........
Wist het, ma bon... hoop hé. En ik weet het wel, ik zou me moeten schamen, heb al 2 gezonde kindjes enz enz, ma kan het niet laten....

Groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 17:35
lieze x

hallo!

Eva, ik zou op 12weken ook nog niet willen thuis blijven, maar als het moet dan moet het hé. Die "ongerustheid" dat blijft hoor, of het nu de eerste, tweede of derde keer is ... Dat zit gewoon in onze genen denk ik.

Sophie, snap je wel: liever vandaag dan morgen hé. Maar je ventje mag niet meer van gedacht veranderen! Anders komen wij met hem wel eens een klapke doen! Maar je hebt het allemaal niet te keizen hé, jammer genoeg.

Viki, zijn jullie er al uit qua naam?

Wendy, dat is minder natuurlijk, geen elektriciteit en geen warm water. hopelijk geraakt het snel opgelost! En je ventje af en toe eens flink soigneren hé, met een kleinigheidje hé!

Cynthia, hier lag/ligt het kindje ook dubbel: hoofd en voeten naar boven. Ik ga toch wel serieus navragen of dat draaien eventueel zo'n goed idee is zenne. Aftellen wil ik nog neit hoor, nog veel te veel te doen: kamer, kaartje, suikerbonen, ... En qua naam, we zijn er dus nog niet uit hé, maar Stinus/Stines wordt het al zeker niet!

Gwen, ik weet het niet hoor ... ik zou de natuur zijn gang laten gaan ... als het eventueel zou mogen van de gyn hé. Misschien wordt dat jaar wat ingekort? Dat was toch bij mijn nichtje zo, zij moeten maar 6maanden wachten na de KS.

hier een blij iemand want het is weekend!!!!
groetjes, lieze

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 14:37
Eva

Hallo,

Sophie, ja je kan het niet plannen hé wanneer je zwanger wordt. Ik maakte mij in het begin ook zorgen over het leeftijdsverschil maar ik heb mij er dan bij neergelegd en nu zit ik er eigenlijk niet zoveel mee in. Het is toch te laat. We zullen wel zien. Tof dat alles met je hart in orde is.

Viki, ik ben ook superbenieuwd voor maandag de echo en eigenlijk ook een beetje ongerust ik weet niet waarom. Het zal wel normaal zijn hé ik weet dat allemaal niet meer van bij Yoran.

Wendy, niet te veel zelf doen hé met de verhuis. Ik voel het ook dat het de ene dag beter is dan de andere.

Ik ga wel gaan werken de maandag we zullen wel zien hé. ' S avonds naar de gynae en dan zie ik wel met haar. Wil wel nog niet thuisblijven hoor nu.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 14:04
Sophie

Hey... even testen of alles nu nog werkt, heb opnieuw ingetekend en zou niet alles willen kwijt zijn hé.

Hier niks speciaals, nog steeds geen bezoek van de "st..." duivels, en natuurlijk niet kunnen laten en getest, dikke negatiiiieeeff. GGRRRRR ik zou zo graag hebben dat er geen 3 jaar zou zijn tussen arthur en de jongste, ma bon, dat ziet er niet goed uit: hebben maar 1 maand meer. Nu ja, wat is dat nu van belang gaan jullie denken? Ik weet het, is ongelooflijk egoistisch. Maar ja, wacht al van december dat mijn man ja, zegt, nu is het ja, en nu wil ik dat het vooruit gaar hé. ben ook bang dat hij weer van gedacht zou verandern. En daarboven op ben ik bang dat PCO weer opduikt, en ook nog bangh als er teveel verschil in leeftijd is, dat ze niet allemaal overeen komen. Enfin, zo blijft een mens zich druk maken hé!.

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 13:27
Viki

Hoi hoi,

Eventjes niet meer geweest, nog altijd druk op het werk. Ik heb niet de kans om bij te lezen dus ga niet op iedereen reageren.

Ik wou eventjes laten weten dat de echo heel goed was. Nu zijn we 100% zeker dat het een jongetje wordt. De orgaantjes zagen er allemaal heel goed uit. Volgende maand gaan we die nog beter bekijken. Voor de rest voel ik ons manneke echt veel bewegen en het wordt steeds harder, echte schopjes. Mijn ventje heeft het nu ook al kunnen voelen. Wel een bijzonder moment!

Sorry voor mijn echoberichtje. Ik zal volgende keer proberen meer te tijd te maken om bij te lezen en te reageren.

Hopelijk gaat alles goed met jullie!

Tot gauw

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 10:14
wendy

heykes,

sophie,gelukkig dat uw hart inorde is hè.toch weer een geruststelling.
Dingen vergeten daar heb ik echt ongelooflijk veel last van,vooral de laatste dagen,kdenk da het deels door de zwangerschap komt en deels door de verhuis.Je moet aan zoveel denken.

Hier gisteren naar het huisje,ik stofzuig een beetje,wham innens gedaan.Nu alles van electriciteit stond nog aan,maar toch werkt er dus niks meer.Miserie dus.Gisteravond zag ik het ni meer zitten,er is ook nu geen warm water,geen electriciteit.Dus het zou kunnen dat we tijdelijk bij de schoonouders gaan logeren.Kheb ook wel last van de hormonen want gisteren bleven de tranen maar komen.
Ventje is ook oververmoeid aan het geraken,hij moet ook met alles sleuren hè.Tworden nog zware dagen hier...

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 15:58
Sophie

Heyy!!!

Om één of andere reden ben ik momenteel niet meer geregistreerd... ik snap er niets van.
Lieze, goed nieuws voor je breor, maar wel minder als dat in de school zit hé. Let maar goed op.
Ik dacht ook dat bij een derde een stuitbevalling mogelijk was. Goed informeren dus hé. Wil je nog es in bad bevallen?

Wendy, let toch op hé meisje!!! zo'n zware werkjes als pas zwangere da's toch niet altijd goed hé. Succès met de keuken!!!

Eva, een beetje thuis zijn kan nooit geen kwaad hé!!! Geniet ervan. Bijna 12 weken!!! kijk nu vliegt het alweer vooruit.

Hier resultaten van de hartonderzoeken: heb een heel goed hart!!! wat een opluchting! Nu nog echo van de nek voor eventuele scheurtjes in aders op te sporen, en dan mr van hoofd. maar 99% kans dat het van evenwichtorgaan komt, en als het niet betert moet ik naar neus/keel/oorarts. Ben ook ontzettend vergeetachtig, maar dat kan dan weer van vermoeidheid komen.

En ander nieuws... geen, duivels te bespeuren.... ze hebben wel vorige week een bloedtest gedaan, maar volgens huisarts was dat eigenlijk nog te vroeg, dus... misschien toch beetje hopen, al geloof ik erniet in.
Groetjes!
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 09:56
wendy

heykes,

Ik denk ook dat het bandenpijn is,maar dus ook een blaasontsteking.Moet nu 5 dagen pilletjes nemen.
Deze nacht gedroomd dat ik beviel van een jongen,en dat de bevalling eigenlijk goed meeviel...Rare dromen da ik heb zenne sinds ik zwanger ben.
Mijn zus had al 1 cm opening,dus das nog 9 centimeter te gaan zei ik tegen haar.
Khoop alleen da ze volgende week bevalt,want als het dit weekend is,dan kunnen we niet op bezoek gaan ivm onze verhuis.
Gisteren nog tot 21u spullen zitten vervoeren naar het huisje,en daarna nog gestreken.Ja kwil da alles gewassen is,want kweetni of we ons wasmachine direct kunnen aansluiten.
Vandaag moet ik ginder zijn want ze komen de keuken opmeten.Eerst mijn mama gaan ophalen,want die heeft het huis nog altijd niet gezien.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 06:47
snuitje

cynthia, ik wil na 25 weken nog eens zo'n echo... dan hebben we 2 soorten...eentje waarop de kleine heel mooi zichtbaar wordt (na 25 weken) maar ook ene waar hij/zij nog zo klein is en zo gans kan rondploeteren en bewegen ! Nu past hij nog helemaal in het scherm hé, na 20 weken al niet meer... dan krijg je enkel beelden van stukjes te zien hé.... en het geheel vind ik ook zo geweldig mooi

Wendy die bandenpijn heb ik ook al een week of 3, nu sinds enkele dagen begint het weer te beteren... en jij loopt ongeveer gelijk met mij dus dat zal vast ook hetzelfde zijn bij jou dat het bandenpijn is nu.

[Laatst gewijzigd door snuitje - 25/09/2008 @ 06:47] - Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 11:28
Sister Willie

Hoi sisters,

Hier gaat alles prima. Even genieten van de rust want zo meteen brengen ze ieder 1 vriendje mee van school.

Wendy, klinkt toch als bandenpijn hoor. Dat wordt daar serieus uitgerokken. Probeer bij de verhuis maar goed te commanderen en niet teveel zelf te pakken want dan ga je achteraf misschien moeten bekopen met nog meer pijn. Zet je maar mooi ergens op een stoeltje en wij ze alles maar van waar en hoe het moet.

Gwen, klint inderdaad een gekke vraag van die anticonceptie maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Een vriendin van mij heeft ook ettelijke jaren ziekenhuizen achter de rug en uiteindelijk via IVF (weet niet precies de hoeveelste poging) zwanger geraakt. 1 jaar na haar eerste bevalling was ze plots spontaan zwanger (geen voorbehoedmiddel gebruikt want het zou bij hen toch nooit lukken) de dokters stonden voor een raadsel maar ondertussen heeft ze wel 2 schatten van kinderen waar ze heel content mee is. Dus, zoals Cynthia zegt, ook al stoot jij een eventuele zwangerschap snel af, misschien toch beter voorkomen.

andere sisters, moet er nu helaas vandoor!

Dikke knuffels,
Sister Willie
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 10:37
wendy

hey dames,

Heb nog ni alles bijgelezen.Dus sorry dak ni reageer op iedereen.
Hier druk met de verhuis.Volgende week een weekje zonder internet.Vanaf zondag zitten we normaal in ons huisje.De verhuis is wel superbelastend.Ook de stress dat er bij komt kijken.
Heb de laatste dagen ook een lastig gevoel in mijn buik,alé meer naar onder toe.Is dit bandenpijn? Weet iemand dat?
Moet ook wel veel plassen,dus blaasontsteking?Kweet het ni.
Kzal blij zijn als heel die verhuis achter de rug is.Tis hier ook kermis op het plein dus da maakt de verhuis des te moeilijker.
Zo ik kom zeker nog eens langs deze week!

groetjes,wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]