< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
25/07/2008 @ 10:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy en Snuitje, geniet van de misselijkheid en andere kwaaltjes! nee, ik weet wat het is om de hele tijd misselijk te zijn; is geen lachertje. Ik ben van Rhyss misselijk geweest van 6 tot 32 weken, dag en nacht. En toen ben ik bevallen! Hopelijk keert het snel zodat jullie ten volle kunnen genieten!!!

Snuitje, volgens de echo's was ik van Benten steeds twee weken minder ver, maar omdat het met stimulatie was, wisten we de juiste dag hé. Bij de eerste echo moest hij 7 mm zijn, terwijl hij maar 2 mm was. De gyn zei toen dat hij dacht dat het zou mis lopen, maar nee hoor. Ik ben bevallen van een gezonde zoon, al was hij idd een heel kleine pruts (45 cm en 2,5 kg).

Wij vertrekken vanavond naar de camping voor 16 à 19 dagen!!!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:38
wendy

snuitje,proficiat met je kloppend hartje.Eens je een kloppend hartje hebt is de kans op een miskraam al veel kleiner hè.
En die datum daar zou ik mij ni te fel op baseren want volgens mij kan da nog veranderen na de volgende echo.
Kben is benieuwd voor mij volgende week...

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:27
snuitje

ik ben net terug van eerste echo, er was een kloppend hartje maar volgens gynae ben ik nog geen 7 weken, maar maar 6 weken en 2 dagen..uitgerekend voor 18 maart 2009. Ik weet niet op welke datum ik me nu moet baseren? want ze rekent dat uit door te meten hé, als je 1 mm verkeerd meet scheelt direct een week hé... moet ik banner nu best aanpassen?
Over 3 weken mag ik terug, aangezien ze zei dat de meeste miskramen (maar dat is maar 1/10, dus 9/10 kansen dat het goed gaat benadrukte ze!) voorkomen tussen 6 en 8 weken ... dus donderdag 14 augustus mogen we terug, dan ben ik 9 weken ongeveer volgens haar dus.
en mijn 12 weken echo is bij een andere gynae op maandag 1 september.

zwanger
-------
Gwen, uitgerekend op 1 september 2008
Lieze, uitgerekend op 20 december 2008
Viki, uitgerkend op 29 januari 2008
Snuitje, uitgerekend op 13 maart 2009 (volgens gynae 18/03/2009)
Wendy, uitgerekend op 18 maart 2009

nog net niet zwanger
--------------------
Eva ( inseminatie gehad op 18/07 nu afwachten!!)
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Wendy: vrij 1/08 1e echo
Cynthia: 29/7 uitgebreide echo van de eierstokken, 2/9 afspraak fertiliteitsarts ivm operatie
Lieze: 30/7 afspraak gyn: 2de echo
Snuitje: 14/08 echo 9 weken
Viki:19/8 afspraak gyn
Snuitje: 01/09 echo 12 weken

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 09:42
wendy

hey dames,

tis hier stillekes.
Hier alles goed.Gisteren gans de dag misselijk geweest,maar vandaag tot nu toe niet.
Koken is nu wel geen plezier meer amai.Kheb al tegen mijn ventje gezegd als da nog erger wordt da hij zijn potje ga moeten koken.
Zalig weer hè.eindelijk.
Morgen naar nen trouw van een collega,maar ze geven buien en onweer.

snuitje,jij had vandaag je echo hè.

groetjes,wendy

zwanger
-------
Snuitje, uitgerekend op 13 maart 2009

nog net niet zwanger
--------------------
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Wendy: vrij 1/08 1e echo
Snuitje: vr 25/07 controle gynae : 1e echo
Cynthia: 29/7 uitgebreide echo van de eierstokken, 2/9 afspraak fertiliteitsarts ivm operatie

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:18
Eva

Moest het eventjes aanpassen had natuurlijk inseminatie op 18 juli en niet in juni hé!!!

Wendy, het zal gaan beginnen hé het misselijk zijn hopelijk is het niet te erg.

groetjes,

eva
xxx
zwanger
-------

nog net niet zwanger
--------------------
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Wendy: di 22/7 3de hcg bepaling

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 15:38
snuitje

oh fijn zeg... zo'n goeie waarde ! ik ben wel benieuwd bij mij.. ma das nog tot einde deze week wachten

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 14:19
wendy

heykes,

hcg was gestegen naar 17554! daardoor da ik mij dus zo misselijk voel sinds een paar dagen.Vandaag wil het ni overgaan...
Maar kben nu terug een beetje gerust hè.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:36
snuitje

hihi ja ben best wel blij met de zwangerschapskwaaltjes die ik tot nu toe heb, want ze zijn helemaal zo erg niet... ben wel heel moe, en gisteren ook even misselijk, maar niet lang en niet erg...

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:13
wendy

zwanger
-------

nog net niet zwanger
--------------------
Eva ( inseminatie gehad op 18/06 nu afwachten!!)
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Wendy: vrij 1/08 1ste echo

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:12
wendy

hey dames,

eva,!!

Hier de laatste dagen misselijk zenne.Vandaag moest ik bloed gaan laten nemen,en da wachten was er bijna te veel aan.Kheb alles kunnen binnenhouden.
Om 14u weet ik de uitslag van de bloedname.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:47
Eva

nog effe het lijstje aanvullen

zwanger
-------

nog net niet zwanger
--------------------
Eva ( inseminatie gehad op 18/06 nu afwachten!!)
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Wendy: di 22/7 3de hcg bepaling

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:46
Eva

Hallo,

Hoe gaat het hier? Juist terug van de ardennen een weekendje met neven en nichten amai vermoeiend hoor. Serieuze feestjes gebouwd maar wel heel plezant. Deed eens deugd zo goed ontspannen.
Vrijdag heb ik ook de inseminatie gehad dus nu is het afwachten hé.
Straks ga ik nog naar de infoavond van de hondeschool voor te zien of ik daar naartoe ga gaan met de James.

Snuitje, zo blij met de zwangerschapskwaaltjes? Ik heb ook geen bloedafnames gehad hoor voor de 1ste echo. Gewoon één keer om zeker te zijn dat ik zwanger was en dan niet meer.

Viki, bij jou verloopt ook alles goed zie ik. En je moet je niet verontschuldigen voor die roze wolk hoor. Het is maar normaal hé dat je zo blij bent dat alles goed verloopt.
Met de puppy is het inderdaad niet altijd makkelijk maar het is zoals een klein kind hé dat zal wel beteren.

Wendy, ze zullen wel blij zijn dat jullie een kindje verwachten niet iedereen toont dat hé.

Sophie, goed vermagert zeg. En ik zal ook zodat nummer 3 vlug komt.

Gwen, ja ik versprak mij ook serieus de laatste maand. Het is daarmee dat ik het bij een volgende zou zeggen aan iedereen.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:53
wendy

nee das standaard in het uza.1 augustus heb ik de eerste echo.Das allemaal op de ochtendraadpleging in het ziekenhuis.

groetjes

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:46
snuitje

vrijdag heb ik de eerste echo, en jij?

ik moet niet meer op bloedafname tussen die tijd... jij wel weer, moet je dat of vraag je daar dan zelf om? want bij mij zeiden ze daar niets meer van...

wij hebben het gisteren tegen mijn ouders gezegd en die waren enorm emotioneel, zelfs papa ... had ik niet verwacht

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:20
wendy

hey dames,

sophie,ja op naar nummertje drie!leuk leuk!

snuitje,wanneer heb je je echo?Ja bij mijn zus kwam de misselijkheid maar pas rond 8 weken,kan dus nog allemaal.

gwen,da verspreken is gebeurd,kan je niks aan doen hè.

Hier alles inorde.alé hoop ik toch hè.Dinsdag ga ik nog is bloed laten trekken,en ga ik terug geruster zijn.Af en toe heb ik toch nog zeurderige buikpijn,maar ik denk dat het eerder ook mijn darmen zijn.Vooral in mijn rechterlies heb ik soms lastige pijn.
Deze nacht eindelijk nog is goed geslapen,maar zeer raar gedroomd,dat ik al bevallen was van een jongetje enzo.
Gisteren hebben we het ook aan mijn schoonouders vertelt,ze waren heel content.Khad ze emotioneler verwacht,maar de ogen bleven droog.
morgen gaan we een dagje shoppen in nederland,daar het hier nationale feestdag is hè en alles dicht is.Valt een beetje te zien hoe het weer morgen is.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 11:07

Online Status Stuur bericht
hey hey,

Eva, ondertussen heb jij de inseminatie gehad?

Snuitje, Wendy, dat gaat daar meteen de goede kant uit hé! Die kwaaltjes, niet te hard op hopen. Bij mij was het meteen raak en duurde het langer dan 3 maanden. nog steeds krijg ik alle eten niet binnen. Ik gruwel gewoon als ik aan eten denk. Maar ... eten moet hé.

Lieze, een fijne vakantie hé! (ben natuurlijk te laat)

Onze vakantie is ondertussen voorbij. We zijn met vrienden, met kids (4j en 6maand) weg geweest. Ik heb vooral de zetels in het huisje gezien, af en toe eventjes meegeweest, maar dat heb ik mogen bekopen. Kleintje hier is wel mega gegroeid, tenminste, mijn buik. Ik geraakte plots niet meer uit mijn ligzetel hihi.
Ondertussen doe ik wel meer hoor, ik ga nu wel niet beginnen kuisen, maar probeer hier wel dat dingen af te krijgen, af en toe eens te gaan wandelen. Anders is mijn conditie er ook helemaal aan hé.
Heb me alleen ontzettend versproken deze vakantie. Mijn schoonbroer, toekomstige peter was langsgeweest. Dat is nogal nen hevige, ADHD'er zowel verbaal als fysiek. We hebben steeds over deze baby gesproken als Willy, om mezelf niet te verspreken. Enkel op momenten dat ik me erg veel zorgen maak verspreek ik me. En hij heeft het gehoord. Meteen wist iedereen het daar ... .

Gwen

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 08:03
snuitje

Viki, ik heb eergisteren bijna niets geslapen... en ben nu al 2 dagen dus ontzettend moe, nu weet ik niet of het komt door zwanger te zijn of doordat ik toen bijna niets geslapen had

Dus ik ben nu eventjes niet in topvorm hihi maar alleszinds ben ik er blij om ! Ik hoop dat ik me echt zwanger mag blijven voelen !

Mijn gevoelige tepels is nog wat erger geworden, als ik eraan kom doet het pijn, maar ook al als ik erop lig en mijn borst begint ook pijn te doen aan de linkerkant.

Ik vind het zalig, want nu kan ik het precies beter geloven... !

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:19
Lieze

sophie, speciaal voor jou ... !!!
Hopelijk brengt hij jullie zoveel geluk als ons!
groetjes, Lieze
(ingepakt, nu nog inladen!)
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:08
Sophie

Hello,

weer even geleden, sorry sorry, toch denk ik veel aan jullie.

Lieze, verschrikkelijke ervaring ... kan ervan meespreken, mijn neef zijn zoontje is van wiegedood gestorven, was 3 weekjes oud.. ook klein wit kistje, kan er gewoon niet aan denken, en is ondertussen 11 jaar geleden... Veel courage aan je familie, en ondertussen: geniet volop van je vakantie, hopelijk beter weer!!!

Ondertussen hebben we wel een heleboel zwangere vrouwen hé!!!!!!! Aan allemaal mega proficiat!!!! ik ben super blij voor jullie!!!!!!

Ik ben blijven steken aan ongeveer 60kg... zijn er bijna 9 af, en verder wil mijn lichaam niet, ik ben nu ook in de onderhouds fase, en mijn doel is nu gewoon dit te behouden, of misschien nog heel klein beetje zakken, maar ben al heel blij van het resultaat: is toch 2 maten minder in de kleren.

Zoals eerder gezegd gaan we voor nr 3, maar op gemak, heb nog geen stress... hopelijk hoeft dat ook niet (Lieze stuur je die engel nog es naar hier )

Dikke knuf!!!! en succes aan iedereen

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 16:39
wendy

lieze heel fijne vakantie!!

hier vandaag voor het eerst wel wat misselijk.Maar niet moeten overgeven ofzo.Voor de rest alles goed hè.Volgende week wordt het naar het schijnt wa schoner weer.tehopen hè.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >