Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 22/07/2008 @ 15:38 snuitje ![]() | oh fijn zeg... zo'n goeie waarde ! ik ben wel benieuwd bij mij.. ma das nog tot einde deze week wachten ![]() |
| 20/07/2008 @ 15:53 wendy ![]() | nee das standaard in het uza.1 augustus heb ik de eerste echo.Das allemaal op de ochtendraadpleging in het ziekenhuis. groetjes |
| 18/07/2008 @ 20:19 Lieze | sophie, speciaal voor jou ... !!!Hopelijk brengt hij jullie zoveel geluk als ons! groetjes, Lieze (ingepakt, nu nog inladen!) |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

! nee, ik weet wat het is om de hele tijd misselijk te zijn; is geen lachertje. Ik ben van Rhyss misselijk geweest van 6 tot 32 weken, dag en nacht. En toen ben ik bevallen
! Hopelijk keert het snel zodat jullie ten volle kunnen genieten!!!

maar volgens gynae ben ik nog geen 7 weken, maar maar 6 weken en 2 dagen..uitgerekend voor 18 maart 2009. Ik weet niet op welke datum ik me nu moet baseren? want ze rekent dat uit door te meten hé, als je 1 mm verkeerd meet scheelt direct een week hé... moet ik banner nu best aanpassen?
op maandag 1 september.
zodat nummer 3 vlug komt.
!!!
)