Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 15:00 Lieze | dames, wij vertrekken morgenochtend voor een weekje welverdiende vakantie!!! Allemaal een hele dikke knuffel, hou jullie goed en zwanger ------- Gwen, uitgerekend op 1 september 2008 Lieze, uitgerekend op 20 december 2008 Viki, uitgerkend op 29 januari 2008 Snuitje, uitgerekend op 13 maart 2009 Wendy, uitgerekend op 18 maart 2009 nog net niet zwanger -------------------- Eva ( terug begonnen met menopur op 8/07) Cynthia Kermit afspraken --------- Wendy: di 22/7 3de hcg bepaling Snuitje: vr 25/07 controle gynae : 1e echo Cynthia: 29/7 uitgebreide echo van de eierstokken, 2/9 afspraak fertiliteitsarts ivm operatie Lieze: 30/7 afspraak gyn: 2de echo Viki:19/8 afspraak gyn |
| 16/07/2008 @ 11:41 Lieze | héy Flore is nog aan zee, dus ben ik vandaag alleen thuis met Lars. Ik wou ervan profiteren en wat kleine cadeautjes enz gaan kopen voor onderweg naar frankrijk, maar Lars vond dat geen goed idee. In elke winkel heeft hij zijn keelgat opengezet. En sommige mensen kijken dan zo hé. GGgggrrrrrr ik heb zelfs eentje van antwoord gediend, tja ze kunnen niet altijd hun zin krijgen hé mevrouw! Ze stond nogal te kijken zenne! Foert, ze kon de pot op! Willie, we zijn al halfweg juli, dus augustus en jouw verlof nadert ook hé! hier komen er waarschijnlijk geen huisdieren, misschien een konijn. Ik zou een hond willen maar daar hebben we (vind ik) de ruimte niet voor en van katten gruwel ik (ik verjaag ze uit mijn tuin, gooi er soms balletjes naar, met een waterpistool ...) Snuitje, geniet maar, voor je het weet is het zover! Wendy, een jaar thuis zou aan mij ook niet besteed zijn. Nu misschien eerder dan bij Flore, toen was ik "blij" dat ik terug mocht gaan werken (mijn ventje ook, ging te veek/veel winkelen hihihi ), had alles en iedereen gemist. Je zal je wel bezig weten te houden met jullie huis enz hé. Eva, allé t worden weer spannende tijden bij jullie! veel plezier nog met het trainen van jullie hondje! Morgen naar plopsaland en het dagje zee heeft gisteren deugd gedaan! groetjes, Lieze |
| 16/07/2008 @ 11:21 snuitje ![]() | ik zou ook genoeg weten om te doen ... ik ben niet zo ne stilzitter ik bedenk altijd veel en krijg menne tijd altijd veel te goed om. |
| 16/07/2008 @ 10:19 snuitje ![]() | roh zalig zeg, een jaar thuis ! dat zou ik ook graag hebben... |
| 15/07/2008 @ 10:37 Sister Willie | Hallo sisters van me, Lieze, ik kan me voorstellen dat het gisteren een hele zware dag was voor jouw familie. Niemand wenst zo iets mee te maken. Veel sterkte en geniet van je dagje zee vandaag. Snuitje, zit maar niet te roepen om kwaaltjes hoor en zoals hier al vaker vermeld, iedere zwangerschap is verschillend en het al dan niet hebben van kwaaltjes wil niet zeggen dat dat beter of slechter is, ik denk niet dat er een verband is. Mijn twee zwangerschappen waren beiden verschillend en toch heb ik 2 gezonde meiden op de wereld gezet. Geniet er zoveel mogelijk van en als dat kan zonder kwaaltjes, des te beter. Dat buikje gaat zowiezo dikker worden, wees maar niet bang. Wendy, Eva, een puppy, tof! Ik denk dat er bij ons, buiten de kippen, geen huisdieren zullen komen. Ik ben eerder voor de honden, mijn ventje voor katten en beiden zie ik niet zitten. Nu, ik zie de hond bij de buren treuren als zij werken zijn, ik zou niet willen dat dat beestje de hele dag alleen zit dus misschien is het wel beter zo. Viki, donderdag nog eens een echo, het zijn echt momenten om steeds naar uit te kijken hé, dan word het zo eventjes tastbaar. Geniet maar van de beelden. Gwen, lukt het nog met de platte rust? Cynthia, is je kapoen de vakantie nog niet beu? Sofie zit al af te tellen, die kan niet wachten want ze wil nu toch eindelijk naar de grote school. Ben haar al een boekentas gaan kopen. Lotte snapt niet zo goed wat er gaande is, die vraagt nog iedere morgen of de school nu open is of dicht en wanneer ze dan wel terug opengaat. Ook heeft ze niet echt door dat ze dan naar een andere juf moet. Het gaat nog wat geven de 1st september denk ik. Sophie, en nog wat kilootjes kwijt geraakt? En hoe gaat het met de job? Nog vlot te combineren met je gezin? Allez, ga verder werken. Daaag, sister Willie |
| 15/07/2008 @ 08:10 lieze | Gisteren had ik geen zin meer om nog langs te komen, het was een heel trieste dag geweest. Zelfs al in het ernaartoe rijden heb ik zitten wenen en toen ik aan de kerk kwam maar er nog rond moest rijden was ik echt al tranen met tuiten aant wenen. Ik geraakte mijnne auto bijna niet uit, k heb me gelukkige kunnen "vermannen". In de kerk dan nog ne schok en letterlijk achteruit gedeinsd vant verschieten: we moesten het kistje groeten (zo'n klein wit kistje, ongelooflijk). Ik hoop dat ik dit nooit, maar dan echt nooit meer moet meemaken, laat staan van mijn eigen kinderen. Dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe. Mijn nicht en haar vriend houden zich sterk, naar eigen zeggen hadden ze zich er al vroeger een "gedacht" van gemaakt dat het niet goed ging komen. Mijn ander nicht(je), de fiere meter, had het héél moeilijk! Op zo'n momenten ben ik wel blij dat wij zo'n hechte familie hebben, je voelde gewoon een verschil tussen onze kant en de andere. |
| 14/07/2008 @ 15:45 snuitje ![]() | amai Wendy je hcg is al hoog ! en volgende week mag je weer bloedtrekken? ik niet ![]() |
| 14/07/2008 @ 13:56 snuitje ![]() | oh das goed... dat niet iedereen toch kwaaltjes had, want als ik dat zo lees hebben de meesten dat wel... en al snel vind ik... Wendy, enne al gebeld? |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Ik kan me voorstellen dat een hechte familie op dat moment heel belangrijk. En met de kindjes naar plopsaland? Lijkt me heel leuk. 

) en ik wil helemaal niet dat dat rap gaat, hihi misschien spreek ik binnenkort anders, maar nu... nog veel werk aan ons huisje en lekker genieten... 8 maanden zal zo al rap genoeg om zijn, moet voor mij niet sneller gaan.
)

ging krijgen.