< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
18/07/2008 @ 15:00
Lieze

dames, wij vertrekken morgenochtend voor een weekje welverdiende vakantie!!!
Allemaal een hele dikke knuffel, hou jullie goed en voor Eva!

zwanger
-------
Gwen, uitgerekend op 1 september 2008
Lieze, uitgerekend op 20 december 2008
Viki, uitgerkend op 29 januari 2008
Snuitje, uitgerekend op 13 maart 2009
Wendy, uitgerekend op 18 maart 2009

nog net niet zwanger
--------------------
Eva ( terug begonnen met menopur op 8/07)
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Wendy: di 22/7 3de hcg bepaling
Snuitje: vr 25/07 controle gynae : 1e echo
Cynthia: 29/7 uitgebreide echo van de eierstokken, 2/9 afspraak fertiliteitsarts ivm operatie
Lieze: 30/7 afspraak gyn: 2de echo
Viki:19/8 afspraak gyn
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:12
Viki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Lieze, inderdaad erg verdrietig allemaal Ik kan me voorstellen dat een hechte familie op dat moment heel belangrijk. En met de kindjes naar plopsaland? Lijkt me heel leuk.

Eva, hoe gaat het met het hondje? Ja dat is niet gemakkelijk hé in het begin. Ik voor de inseminatie.

Snuitje, hoe gaat het ermee meid? Nog steeds op en top in form?

Wendy, ook voor jou een dikke . Lijkt me inderdaad wel leuk zo een jaartje thuis zijn. Ik ga na de bevalling ouderschapsverlof bijnemen en nog nog wat vakantie. Dus ik ga ook in totaal 8 maanden thuis zijn bijna.

Gisteren heb ik eindelijk de echo gehad. Ho wat mooi!!! Het prutske was heel goed gegroeid (5,4 cm) en ik ben zelfs een beetje verder dan gedacht: gisteren exact 12 weken! Ik heel blij natuurlijk. Alles zag er heel goed uit: het bewoog goed en ook de hartslag was heel sterk. Ik zit nu wel een beetje op een roze wolk. (Sorry hoor, ik hoop dat ik niemand kwets hier met dit berichtje).

Dikke knuffel aan jullie allemaal en ik blijf en suporteren.

Ik zal het lijstje hieronder nog eens zetten en aanvullen:

zwanger
-------
Viki, uitgerkend op 29 januari 2008

nog net niet zwanger
--------------------
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Cynthia: 29/7 uitgebreide echo van de eierstokken, 2/9 afspraak fertiliteitsarts ivm operatie
Lieze: 30/7 afspraak gyn - in de loop van deze week HA
Viki:19/8 afspraak gyn

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:41
Lieze

héy

Flore is nog aan zee, dus ben ik vandaag alleen thuis met Lars. Ik wou ervan profiteren en wat kleine cadeautjes enz gaan kopen voor onderweg naar frankrijk, maar Lars vond dat geen goed idee. In elke winkel heeft hij zijn keelgat opengezet. En sommige mensen kijken dan zo hé. GGgggrrrrrr ik heb zelfs eentje van antwoord gediend, tja ze kunnen niet altijd hun zin krijgen hé mevrouw! Ze stond nogal te kijken zenne! Foert, ze kon de pot op!

Willie, we zijn al halfweg juli, dus augustus en jouw verlof nadert ook hé! hier komen er waarschijnlijk geen huisdieren, misschien een konijn. Ik zou een hond willen maar daar hebben we (vind ik) de ruimte niet voor en van katten gruwel ik (ik verjaag ze uit mijn tuin, gooi er soms balletjes naar, met een waterpistool ...)

Snuitje, geniet maar, voor je het weet is het zover!

Wendy, een jaar thuis zou aan mij ook niet besteed zijn. Nu misschien eerder dan bij Flore, toen was ik "blij" dat ik terug mocht gaan werken (mijn ventje ook, ging te veek/veel winkelen hihihi ), had alles en iedereen gemist. Je zal je wel bezig weten te houden met jullie huis enz hé.

Eva, allé t worden weer spannende tijden bij jullie!
veel plezier nog met het trainen van jullie hondje!

Morgen naar plopsaland en het dagje zee heeft gisteren deugd gedaan!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:21
snuitje

ik zou ook genoeg weten om te doen ... ik ben niet zo ne stilzitter ik bedenk altijd veel en krijg menne tijd altijd veel te goed om.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 11:02
wendy

hey,

eva,duimen dus!!!

Dat jaar thuis zitten zal wel meevallen omdat we ook met verbouwingen zitten aan ons nieuwe huis hè.Maar het is inderdaad lang,maar echt wel noodzakelijk met die agressie en sondes enzo.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 10:33
Eva

Hallo,

Ik heb vandaag terug een bloedafname gehad en ik denk dat ik vanavond pregnyl zal mogen spuiten. En dan de inseminatie hé. Ze gaan mij bellen na 15u. Spannend zeg!! Ik ben blij dat het maar 1 eicel is en dat ik er geen last van heb van die menopur. Het is toch veel beter dan die puregon hoor. Daar kan ik echt niet tegen.

Wendy, amai een jaar thuis zeg. Geniet er maar van hé. Ik zou mij vervelen hoor ik ben echt niet gemaakt om thuis te zitten. Maar ja als het moet voor de baby dan moet het hé.

Viki, het is een beagle. Een tof hondje maar een sterk karakter dus ik zal mijn werk nog hebben. Maar ja dat hoort erbij hé. Het is zoals met de kindjes, zindelijk maken overal moeten afblijven in huis.

Lieze, al een beetje bekomen? Ik zou ook moeten wenen amai. Ik heb het al heel moeilijk op begrafenissen maar heb gelukkig nog nooit naar een geweest van een kind. Dat zou ik ook heel zwaar vinden hoor.

Groetjes,
eva
xxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 10:19
snuitje

roh zalig zeg, een jaar thuis ! dat zou ik ook graag hebben...

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 09:51
wendy

goeiemorgen,

snuitje,ksnap je helemaal zenne,maar kga ook proberen te genieten.Maar ik tel ook naar de echo af...

sister willie,mercikes voor je wijze raad.Kzal het echt proberen.
Alles goed met de kindjes?

lieze,ik kreeg het moeilijk zenne toen ik je berichtje over de begrafenis las.Zo een kistje zien dat wil je echt nooit meemaken.Veel sterkte.
Geniet toch van je dagen aan zee.

Hier alles goed.Gisteren mijn laatste dag gewerkt.Normaal ben ik nu een jaar thuis.Vrijdag moet ik nog naar het idew,om alle papieren inorde te hebben,naar het ziekenfonds,...
Kga het werk missen,maar tis echt wel voor de veiligheid van dit kindje hè.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 11:25
snuitje

roh amai Lieze, ik krijg zelfs weer tranen in mijn ogen als ik lees wat je schrijft, zo hartverscheurend dat mensen zoiets moeten meemaken

En jullie hebben gelijk hoor, beter geen ... gisteren had ik zo'n twijfeldagje: is alles wel oké want ik voel niets?
Ik mag me geen zorgen maken... vanmorgen wakker geworden van buikpijn, oh wat vond ik dat fijn !

effe later was het wel weer over, maar toch beetje geruststelling dat ik toch weer iets gevoeld heb, misschien kwam het ook wel omdat ik dringend moest plassen

Ik wil 9 maanden genieten (nog 8 ) en ik wil helemaal niet dat dat rap gaat, hihi misschien spreek ik binnenkort anders, maar nu... nog veel werk aan ons huisje en lekker genieten... 8 maanden zal zo al rap genoeg om zijn, moet voor mij niet sneller gaan.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:37
Sister Willie

Hallo sisters van me,

Lieze, ik kan me voorstellen dat het gisteren een hele zware dag was voor jouw familie. Niemand wenst zo iets mee te maken. Veel sterkte en geniet van je dagje zee vandaag.

Snuitje, zit maar niet te roepen om kwaaltjes hoor en zoals hier al vaker vermeld, iedere zwangerschap is verschillend en het al dan niet hebben van kwaaltjes wil niet zeggen dat dat beter of slechter is, ik denk niet dat er een verband is. Mijn twee zwangerschappen waren beiden verschillend en toch heb ik 2 gezonde meiden op de wereld gezet. Geniet er zoveel mogelijk van en als dat kan zonder kwaaltjes, des te beter. Dat buikje gaat zowiezo dikker worden, wees maar niet bang.

Wendy, goed hé die bloedwaarden. Laat het maar eens goed doordringen en geniet van je zwangerschap.

Eva, een puppy, tof! Ik denk dat er bij ons, buiten de kippen, geen huisdieren zullen komen. Ik ben eerder voor de honden, mijn ventje voor katten en beiden zie ik niet zitten. Nu, ik zie de hond bij de buren treuren als zij werken zijn, ik zou niet willen dat dat beestje de hele dag alleen zit dus misschien is het wel beter zo.

Viki, donderdag nog eens een echo, het zijn echt momenten om steeds naar uit te kijken hé, dan word het zo eventjes tastbaar. Geniet maar van de beelden.

Gwen, lukt het nog met de platte rust?

Cynthia, is je kapoen de vakantie nog niet beu? Sofie zit al af te tellen, die kan niet wachten want ze wil nu toch eindelijk naar de grote school. Ben haar al een boekentas gaan kopen. Lotte snapt niet zo goed wat er gaande is, die vraagt nog iedere morgen of de school nu open is of dicht en wanneer ze dan wel terug opengaat. Ook heeft ze niet echt door dat ze dan naar een andere juf moet. Het gaat nog wat geven de 1st september denk ik.

Sophie, en nog wat kilootjes kwijt geraakt? En hoe gaat het met de job? Nog vlot te combineren met je gezin?

Allez, ga verder werken.

Daaag,
sister Willie
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:17
lieze x

Maar hier is heel wat goed nieuws te lezen hé!!!!

Wendy, goed hoor, zo'n flinke stijging! Misschien zijn het er wel twee?

Snuitje, inderdaad elke vrouw is anders en ook elke zwangerschap is anders. Hier is het helemaal anders dan de vorige keren, geen zorgen maken, gewoon genieten!

Eva, je handen vol met een puppy, geweldig! Yoran zal wel dolenthousiast zijn!
Goes dat er al een flink eitje klaarzit en dan eind van de week IUI, nog net op tijd voor mij om te duimen!

vandaag een dag naar zee, mijn schoonbroer brengt zijn kroost en met al die ambiance, daar kunnen we niet ontbreken hé. En dan nog woensdag of donderdag naar Plop en tussendoor ook nog valiezen inpakken ...
groetjes, Lieze (met al een hele dikke vette buik )

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:10
lieze

Gisteren had ik geen zin meer om nog langs te komen, het was een heel trieste dag geweest. Zelfs al in het ernaartoe rijden heb ik zitten wenen en toen ik aan de kerk kwam maar er nog rond moest rijden was ik echt al tranen met tuiten aant wenen. Ik geraakte mijnne auto bijna niet uit, k heb me gelukkige kunnen "vermannen". In de kerk dan nog ne schok en letterlijk achteruit gedeinsd vant verschieten: we moesten het kistje groeten (zo'n klein wit kistje, ongelooflijk). Ik hoop dat ik dit nooit, maar dan echt nooit meer moet meemaken, laat staan van mijn eigen kinderen. Dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe. Mijn nicht en haar vriend houden zich sterk, naar eigen zeggen hadden ze zich er al vroeger een "gedacht" van gemaakt dat het niet goed ging komen. Mijn ander nicht(je), de fiere meter, had het héél moeilijk! Op zo'n momenten ben ik wel blij dat wij zo'n hechte familie hebben, je voelde gewoon een verschil tussen onze kant en de andere.
Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:02
Viki

Wendy, Inderdaad een hele mooie stijging hoor! Proficiat

Snuitje, ik had in het begin ook niet veel kwaaltjes hoor. Maar dat is na een paar weken wel verandert hoor. Maar dat hoeft inderdaad niet zo te zijn. Veel van mijn vriendinnen hebben een zalige zwangerschap doorgemaakt zonder kwaaltjes.

Eva, leuk een hondje! Wat voor een soort is het? Yoran zal wel blij zijn zeker. En misschien tegen eind van de week inseminatie? Ik volop hoor.

Cynthia, amai wat een kwaaltjes bij Rhyss! Dan prijs ik mezelf nog erg gelukkig.

Hier alles ok. Nog steeds de misselijk/moe combinatie maar het is allemaal heel goed te doen hoor. Alleen moet ik 's morgens overgeven op een lege maag en dat doet dan wel pijn. En af en toe krijg ik wat pijn in mijn bekken en heupen als ik lang moet stappen. Maar ik heb het er allemaal voor over hoor. Deze donderdag krijg ik eindelijk nog eens een echo. Ik kijk er enorm naar uit!

Tot gauw

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 15:45
snuitje

amai Wendy je hcg is al hoog !

en volgende week mag je weer bloedtrekken? ik niet

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:40
wendy

zwanger
-------
Viki, uitgerkend op 02 februari 2008

nog net niet zwanger
--------------------
Cynthia
Kermit

afspraken
---------
Viki:17/07 11 weken echo.
Lieze: 30/7 afspraak gyn - in de loop van deze week HA

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 14:39
wendy

hey,

het is gestegen naar 945!goed dus.Amai schrik da ik had.
Volgende week terug bloedname,week erna echo.
Ben nu iets geruster...

eva,das goed hè een folikel van 14mm.
Nu sinds vandaag heb ik geen buikpijn meer maar wel een trekkerig gevoel dat ik tot in mijn benen voel.

cynthia,dank je wel voor het duimen.Amai zenuwpees da ik ben.

snuitje,u geen zorgen maken.Of toch proberen.maar ik snap u helemaal!!

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 13:56
snuitje

oh das goed... dat niet iedereen toch kwaaltjes had, want als ik dat zo lees hebben de meesten dat wel... en al snel vind ik...

Wendy, enne al gebeld?

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 13:08
Eva

Hallo,

Vlug eventjes reageren want heb het druk in mijn week vakantie. Sinds gisteren een puppy van 10 weken en je moet ermee bezig zijn hoor want hij bijt alles stuk haha!!
Met de inspuitingen gaat het ook goed. Ik heb 1 eicel van 14mm en de rest is kleiner dan 10mm das dus goed bij mij hé. Morgenvroeg moet ik terug op controle en dan misschien tegen het einde van de week de inseminatie.

Wendy, ik voor goed nieuws straks maar ik ben er zeker van dat het zo zal zijn. Ik had veel pijn in mijn buik de eerste weken zo precies dat ik mijn ging krijgen.

Snuitje, niet ongerust worden als je geen kwaaltjes hebt. Ik had er helemaal geen. Juist een beetje moe in het begin en voor de rest helemaal niets ik voelde mij supergoed.

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 09:57

Snuitje, het is niet alleen bij elke vrouw anders, maar ook bij elke zwangerschap. Bij Benten had ik echt een zaaaaaalige zwangerschap!!! In het begin wel heel moe en pijnlijke borsten, maar voor de rest; geen dag misselijk, geen pijn in mijn rug,...
En dan de zwangerschap van Rhyss... Bekkeninstabiliteit, rugpijn, buikpijn, dag en nacht misselijk, en noem maar op.
Benten is op 38,5 week geboren, Rhyss op 32 weken. Dus de kwaaltjes doen er volgens mij niks aan of het wel of niet goed gaat. De ene vrouw reageert zo op de hormonen, en de ander weer anders.
Dus: gewoon genieten meid! En misschien komen de kwaaltjes nog... Bij Rhyss had ik de eerste zes weken NIKS.

Wendy,

[Laatst gewijzigd door cynthia - 14/07/2008 @ 09:58] - Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 09:23
snuitje

ik heb regelmatig gevoelige tepels, maar meer heb ik niet... ik heb ook toen ik het pas wist anderhalve dag pijn in mijn onderbuik gehad... maar dat heb ik nu al bijna een week niet meer... dus ik vind dat ik precies geen kwaaltjes heb.

Dat kan toch geen kwaad hé? ik weet dat ze zeggen dat een zwangerschap bij elke vrouw anders is, maar ik heb ook al vaak horen zeggen: hoe meer kwaaltjes, hoe beter je kindje het doet... of is dat een fabeltje?
vandaag maakt het me toch een klein beetje bang dat ik bijna niets voel van kwaaltjes... het is écht moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben... voel me zo totaal niet...behalve dat ik blij ben dan als ik het tegen mezelf zeg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >