Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/06/2008 @ 11:06 wendy ![]() | viki,tegelijk gepost. Mijn nod ligt iets later dan da van snuitje,kdacht zeker een week. Positief denken zo moet het!! Geniet van de minder misselijke dagen hè. groetjes |
| 24/06/2008 @ 20:49 Lieze | hoi, hier zijn we nog een keer, tja de einde-schooljaar-drukte zorgt er weer voor dat ik hier wat moet spijbelen! Gwen, amai das effe schrikken. Flink rusten hé en goed voor jezelf zorgen! Dikke knuffel! Eva, alles ok? Yoran blij dat het bijna vakantie is of toch niet? Flore wil de laatste dagen naar een andere juf. Ik vermoed dat er op school iets geweest is met de juf, nu ik sprak erover met een klasgenootjes mama en die zei net hetzelfde. Ik denk dat de juf aan vakantie toe is en de kids ook! Snuitje, zo'n eendebek is inderdaad niet van het prettigste maar ja wat moet, moet hé. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders sorry! hier alles ok, moe en misselijk maar wat heb ik te klagen? groetjes, Lieze Wendy, weekje ardennen hebben zeker wel deugd gedaan? Lief dat je ha de pregnyl wou zetten. Ik denk dat het voor het w-g kruis wat te laat geweest zou zijn, maar wie weet?! Viki ![]() |
| 23/06/2008 @ 10:08 Viki | Hoi allemaal, Even een berichtje van mij op het werk. Snuitje, ik had ook last van buikpijn zo'n 40u na de pregnylspuit bij mij sprong het eitje pas dan. Dus goed mogelijk dat je de eisprong hebt gevoeld! Wendy, bij mij zette de gynaecoloog de spuit zelf of deed zijn assistente dit. Vreemd dat jij en snuitje dit zelf moeten regelen. Cynthia, hoe gaat het met jou meid? ![]() Eva, die krampen kwamen echt van mijn darmen hoor. Ik heb nu geleerd het onderscheid te maken. En heb je je bloed al laten onderzoeken? Klinkt allemaal niet zo goed hé al die kwaaltjes ![]() Gwen, goed rusten hoor! Gun jezelf dat maar. Ik begrijp dat het wel niet leuk is om plat te liggen en afhankelijk te zijn van anderen. Maaar het is het allemaal waard. ![]() Lieze, joepie bijna vakantie voor jou. Hopelijk kan je er wat van genieten. Gisteren een bange dag gehad! Ik ben namelijk stomweg gevallen met de fiets. Het is heel onozel maar ineens lag ik daar plat op de grond. Buiten wat schaafwonden en pijn aan knie en pols voelde ik aanvankelijk niets. Maar ik was toch wat ongerust en we zijn naar de spoed gereden. Daar kreeg ik een gynaecoloog aan de lijn die me een beetje belachelijk maakte vermits ik geen bloedingen of hevige buikpijn had. Hij ging dan tegen zijn zin maar een bloedonderzoek doen om te kijken of er embryonale cellen te vinden waren in mijn bloed, dit zou wijzen op een bloeding bij het embryo. Moesten we anderhalf uur wachten op de uitslag. Uiteindelijk verwezen ze ons zonder uitleg door naar het bevallingskwartier voor een inwendige echo. Daar nog een uur moeten wachten. Ondertussen zaten we al drie uur in het ziekenhuis, hadden al in 3 wachtkamers gezeten maar nog geen dokter gezien. Uiteindelijk kwam een assistent mijn echo doen. Daaruit bleek dat alles in orde was met het kindje. Maar in mijn bloed waren er embryonale cellen gevonden, heel laag (0.03) maar toch. Er zou dus een klein bloedinkje geweest zijn waardoor er vermening is van mijn bloed en die van het kindje. De zwangeschap moet dus iets beter opgevolgd worden en mijn bloed moet regelmatig gecontroleerd worden op aanmaak van antistoffen tegen het kindje. Het zijn allemaal maar heel kleine kansen maar toch ben ik wat ongerust. Stom hé, gewoon door wat te gaan fietsen! Groetjes ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

kreeg. En mijn gynaecoloog zei dat het tussen de 36 en de 42 uur is dat je eisprong komt. Maar je weet wat ze zeggen 3 verschillende dokters, 3 verschillende diagnoses. En wat dat vrijen om de zoveel dagen betreft. Ik geloof daar eigelijk niet zo sterk meer in. Bij ons is het ook ineens plots gebeurd zonder dat we hebben uitgerekend wanneer het moest. Gewoon u zin doen dames! Want dokters hebben gemakkelijk spreken. Doe waar je je het beste bij voelt.Ik 
Geniet van je wondertjes deze vakantie 

maar goed dat je zelf toch even aandrong ! Hoe gaat het ondertussen? al wat bekomen? ik zou ook enorm geschrokken zijn !