< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
Gisteren @ 21:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi, Doktersbezoek was kort maar leuk, alles ziet er goed uit, wel nog steeds in stuit...kan dus goed zijn dat babytje na de geboorte nog een tijdje deze houding aanneemt, omdat die houding er zolang is geweest in mn buik...heb het eens opgezocht op internet, wel een raar zicht hoor!
Weeg een kilo minder dan vorige week, maar vruchtwater, hartje, activiteit van de baby is ok...
En misschien had ik toen meer gegeten...
Zag het hoofdje mooi in profiel en zag letterlijk dat beebje aan het slikken was, leuk!!

Pukkel, ben zo opgelucht dat je beter bent!!
Fie, Emmy, Miranda, ook alles goed houden hé
liefs, xxelsxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:41
pukkel

hoi dames,

daar ben ik weer ik voel me nog erg zwak maar spuug niet meer gelukkig, begin nu langzaamaan weer iets te eten hopelijk ben ik snel weer op krachten pffff wist echt ff niet meer waar ik het zoeken moest!!! morgen controle echo om te kijken hoe groot ons kindje nu is ik laat het jullie weten...!!!

fie en emmy veel sterkte met jullie kindjes

els mooi buikie hoor vlgs mij zitten we kwa grootte zowat gelijk mooi om te zien bij jou zit het ook laag he ben errug benieuwd heel veel succes bij de dokter straks

miranda hoessie nou met jullie?

liefs xxx

ps dank jullie wel voor jullie medeleven echt superlief

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:25
Emmy

Els; we hebben gekruistje bent dus nog niet bij de dokter geweest. Wat een mooie buik heb je zeg! Eentje om trots op te zijn!!
t begint te korten voor jullie nu he!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:24
Emmy

Els; dank voor je bezorgdheid. Hoe was t bij de dokter vandaag?

Fie; fijn zeg dat je zoveel bent afgevallen! Daar hoop ik nu ook op

Pukkel; hoesty nu? Das ook wat zeg, een infectie!

Ik moet met Ivo naar de fysio ivm zn voorkeurshouding. Hij kan zn hoofdje ook amper optillen als hij op zn buik ligt. Ik was gisteren bij het CB. Heb Gisteren dan heeeel veel met hem geoefend en vandaag ook. Kheb het voedingskussen eens onder zn borstkas gelegd en nu kan hij al n beetje zn hoofdje recht houden.Hoop zo dat het goedkomt!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:22

Hoi,

Fie, eet en drinkt Lobke dan niet wat moeizamer, heeft de dokter een creme voor in de mond voorgeschreven (daktarin denk ik), hopelijk lost alles zich snel op!

Ps; nog een 36 weken buikfoto toegevoegd op profiel (kan misschien de laatste zijn, je weet nooit hé)

tot vanavond nog eens, zal verslag uitbrengen van bezoek aan dokter,xxx

xxelsxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 06:14
Fie

heyhey

Pukkel, hopelijk ben je ondertussen al wat beter en gaat alles goed met het mini-mensje in je buik (hopelijk zit die daar toch)

Els, snot van Lobke is al beter. Maar hoesten doet ze toch nog fel. Ze heeft nu ook nog eens spruw van het aërosollen. Ik kuis/droog nochthans alles af na gebruik.

Emmy, ik was 25kilo bijgekomen tijdens mijn zwangerschap. Er zijn er nu 29 af
De eerste 20 zijn er zo vanaf gegaan (Lobke was niet licht en had veel vruchtwater dus dat waren al enkele kilootjes)
Die ander 9 zijn er met wat meer moeite afgegaan. Ik doe nu aan squash 1 tot 2 maal per week een halfuurtje. En ik probeer wat meer op mijn eten te letten, dus minder zoetigheid wat nu vreselijk moeilijk is met sinterklaas en de komende feestdagen.

xFie

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 21:26

Hoi iedereen,

ben zo benieuwd naar meer nieuws van Pukkel, als je dit leest, t allerbeste meid!!
Ik denk aan je!! xxx

Emmy, zorg dat je er niet onderdoor geraakt he, tracht te rusten als je kan

Miranda, alles ok?

Fie, snot van Lobke al beter?

hier morgen controle bij dokter, hou jullie op de hoogte,xxx

xxelsxx

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 10:39

@ pukkeltje, maar lieverd toch, kan me echt voorstellen wat je doormaakt nu, en ja tegen een virus kan je weinig doen hé, en je merkte zelf al op dat je de laatste tijd niet meer bijkwam in gewicht:flauwe troost misschien maar het aantal zwangerschapsweken zit wel goed hé, stel dat je zou bevallen...Hier ook geen reus te verwachten volgens de berekeningen,als ik twijfel en voel baby niet meer leg ik me tijdje op mn linker zijde, links geeft de meeste doorbloeding, voel t kindje vrij vlug bewegen dan, is toch een geruststelling hé. Moet je nog steeds overgeven?
En als vrijdag je te lang lijkt: niet twijfelen hé, naar ziekenhuis hoor!
T beste gewenst Pukkeltje!!

xxelsxx

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 09:54
pukkel

hoi liefies

hier gaat het momenteel niet goed gistermorgen in het zh geweest heb een virusinfectie heb gisteren meer dan 20x overgegeven waren bang vergifteging maar bloeddruk bleef stabiel dus nu weer thuis voel me nog erg zwak baby doet het nog redelijk heeft geen last van mijn virus maar moet mn temp.goed in de gaten houden wanneer ik koorts krijg weer terug want dit zou de weeen in gang kunnen zetten...ze vermoeden nu ook een groeistilstand bij de baby buik was van 33cm terug gegaan naar 31cm en ik kom geen gram bij de afgelopen 3 weken as vrijdag naar de gynaecoloog voor een uitgebreidde echo dan word het kindje gewogen/gemeten , ik maak me errug veel zorgen op het moment en hopelijk ben ik snel weer beter en gaat het goed met ons kindje!!! ik hou jullie op de hoogte

veel liefs pukkeltje

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 21:13

hoi
Emmy, deze zwangere telt echt af, word zo ongeduldig, is normaal hé
enne, die kilotjes, dat komt wel, geduld
alle anderen vele lieve groetjes,xxx

xxelsxx

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 20:43
Emmy

hoi

sorry dat ik even niet geweest ben. kheb t enorm druk en toch ook moe he.
Fie; jij was ook behoorlijk wat bijgekomen he? of heb ik dat verkeerd in mn geheugen liggen? Ja ik moet hier nog heel wat kilo's....khebnog wat te doen....heb jij er iets voor gedaan om ze kwijt te raken of is t vanzelf gegaan?

Pukkel; gefeliciteerd nog met je verjaardag...veel te laat maar evengoed bedoelt!

lukt het allemaal nog bij de zwangere meiden onder ons?

xx Emmy.

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 06:20
Fie

heyhey

Pukkel, nog een te late gelukkige verjaardag. Sorry. Maar hopelijk heb je kunnen genieten van jouw dagje.
Hihi, leuk dat ik je van dienst kon zijn met de naam

Emmy, ik geraak nog altijd niet in mijn broeken en Lobke is de zaterdag een halfjaar geworden. Dus het kan erger. Nochthans ben ik al mijn kilo's kwijt en meer ook maar ik krijg mijn buik niet meer weg en heupen zijn breder als dervoor. Frustrerend toch wel.

Els, voor jou ook al een gelukkige verjaardag voor donderdag in het geval dat ik het vergeet.

Miranda, Daan al beter? Bij Lobke is er ook RSV vastgesteld maar door regelmatig haar neus te spoelen en te aerosollen heb ik voorlopig uit het ziekenhuis kunnen houden. Maar ik vind nu wel dat de hoest erger en erger wordt. Hopelijk is ze rap terug beter.

xFie

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:02
pukkel

hoi els thanks enne indd.veel gelijkenissen wie weet bevallen we ook op dezelfde dag ben benieuwdddd ik ga jou ook alvast feliciteren want ik ben zoooo zeef dus van harte met je 35ste birthday enne succes bij de dokter!!!!

ja hier geen last van de maag maar wel merk ik dat teveel eten ineens niet meer gaat ik verdeel het nu meer over de dag heen en dat gaat prima al merk ik wel dat mn gewicht al 2 weken stabiel is zal het vlgd week ns vragen aan de verloskundige...

nou rustig aan els en ook voor mezelf hihihihi

fie,emmy en miranda alles okay?

xxx

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:53

@ pukkeltje: proficiat meisje met je verjaardag!!!! Dikke kusjes van hieruit, donderdag is het mijn beurt, we hebben wel veel gelijkenissen hé, haha

...ben dan wel zes jaartjes ouder, maar wie geeft daarom
Een vrij goede dag vandaag, maar nu speelt de maag me ook parten...laat hier het ene boertje na het andere, mn ventje bekijkt me dan zo...hihi, is hij van mij echt niet gewoon, ik voel echt dat beebje op mijn maag drukt, donderdag (op mn verjaardag) naar dokter, hou jullie op de hoogte
En pukkel, ze moeten idd nog wat blijven zitten hé, xxx
nogmaals proficiat!!!

xxelsx

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 19:48
pukkel

@els komt vast allemaal goed en het is gewoon niet anders je kunt je wel erg druk erover maken maar heeft ook geen zin en wie weet.....de wonderen zijn de wereld nog niet uit

today my birthday 29 alweer nog 1 jaartje en ik zit ook bij de club van de 30tigers!!!

ik kreeg vanmorgen een smsje van een kennisje die uitgeteld is voor 29 december was opgenomen in het zh met weeen en 3cm ontsluiting schrok ervan maar ze is nu weer thuis weeen hebben niet doorgezet en nu ist afwachten raar idee hoor begin nu ook wel de kriebels te krijgen maar nog zeker anderhalve week in mamas couveuse blijven

liefs

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 17:21

Hoi!
Op de vraag van de baby te draaien, neen, dokter is ertegen, vreest dat de bevalling zou inzetten, heb heel vlug bloedverlies, baarmoederhals is niet meer te voelen, wat wel kan is dat de bevalling nog spontaan inzet maar anders wordt het keizersnede.
We vertellen het niet aan onze familie en vrienden, zo is het ook nog een beetje een surprise, ze weten hoever ik ben en dat de bevalling er elk moment kan aankomen, ze weten dus vodoende, haha
Wat ik heel jammer vind is dat ik een paar uur minder mobiel zal zijn dan bij een natuurlijke bevalling, maar wordt onder epidurale uitgevoerd en de papa wordt binnengeroepen op moment dat kindje uit mijn buik wordt gehaald, ik dan nog even op recovery, dus papa zal intenser kunnen genieten van die eerste uurtjes...klinkt egoïstisch van me hé, heb één voordeel, wil echt borstvoeding geven en hun beleid staat me wel aan, binnen het uur na de geboorte aanleggen en voeden op vraag, dus het kindje zal door die reden wel vlugger bij me zijn dan bij iemand die na een keizersnede flesjes wil geven.
Je ziet, elke geboorte verloopt anders, waar het op aankomt is dat alles ok is met de baby, weet ook wel dat het voor de veiligheid van ons beiden is, er zijn vrouwen die bevallen van ee kindje in stuit maar ons kindje ligt zodanig dat ik het er nooit zou kunnen uitpersen.
Genoeg gezaag, alles komt goed, en Pukkel, heb ook veel last in buik, en nu echt mega veel aan mn linker heup, (stop met zagen els!)

xxelsxx

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 22:06
pukkel

@emmy ja eigenlijk wel heel heftig menstruatiepijnen zo voelt het nu...vertrouw het eigenlijk niet maar vind het ook voorbarig om te gaan bellen heb ook wat stress gehad de afgelopen week ....wsl is dat het hoop ik dan toch....

hopelijk gaat dat bij mij net zo wat kilootjes eraan houden zou het graag willen jij in ieder geval heel veel succes met sportte hopelijk lukt het je

fijn weekend knuf knuf

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 21:54
Emmy

Jammer Els, dat de kleine er verkeerd voor ligt. Gaan ze dan niet proberen het te draaien?? Lijkt me raar eigenlijk als je weet dat je een keizersnede gaat krijgen. Maja, je kan moeilijk anders he

Pukkel nog zo'n harde buiken?

Ja en hier dus aan t sporten. Bij Laura is het er ook vanzelf vanaf gegaan he, maar nu kan ik nog altijd geen ene broek aan en dat stoort me mateloos. Dat heb ik toch echt niet zolang gehad bij Laura, daar kon ik toch al vrij snel weer mn broeken aan. Bij haar was ik ook 25 kilo bij. Dus t zal bij n tweede toch moeilijker zijn denk ik...?

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 19:42
pukkel

hey els

wat balen zeg....maar ik begrijp dat je je erbij neerlegt wat moet je anders!!!! maar ze doen dus geen poging om het te draaien? en ist nog mogelijk dat het kindje zelf draait of.....
je datum word dan 15 december offe niet? echt spannend hoor nog 3 weekies dan raar idee he wel echt spannend
nou fijn weekend voor alle

dikke

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 16:25

Hoi:

Heb een dik half uurje op dokter moeten wachten (was tussen 2 operaties door), maar was allang blij dat hij me kon onderzoeken!
En ja, spruit ligt echt met de poep knal in mn bekken, is nu zo goed als zeker dat het een keizerlijke bevalling wordt, heb me er bij neergelegd, wat kan je anders, en als alles vlot verloopt mag ik ook al na een 5/6 dagen naar huis. Volgens zijn berekeningen zou het kindje dan ongeveer 3000 g wegen. Dus als de bevalling niet spontaan inzet ken ik nu al de geboortedatum, spannnend hé!
Papa vind het ook heel spannend, en kijkt ernaar uit eens niet te moeten werken met de feestdagen, heb hem nog nooit thuis geweten met kerst en nieuw, is bijzaak natuurlijk maar die eerste dagen met je kindje thuis in kerstsfeer heeft ook wel iets hé!

Vele groetjes aan jullie allemaal,

xxelsxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]