< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » bewust alleenstaande moeder worden?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
bewust alleenstaande moeder worden?
Vandaag @ 15:56
Vit

Online Status Stuur bericht
Hey,

Van misselijkheid en moeheid. Voel me soms ook koortsig maar heb geen koorts. Wel mottig, misselijk, darmkrampen, draaierig en vreselijk moe, ... nog even op mijn tanden bijten en hopelijk is het dan over

Verder alles ok, verlang al om naar gynaecoloog te gaan de 23ste!

grts
Vit

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:54
konijntje

Online Status
@Vit, belabberd van verkoudheid of misselijkheid? Hoe verloopt de zwangerschap anders?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:53
Vit

Hey,

@ella, lin, nele en vé: sorry maar ik zal passen. Voel me de ganse week al zo belabberd en slecht, 1 dag heb ik me beter gevoeld en dacht ik oef het is over, maar nee nu al weer even erg. Hopelijk volgt er een reunië wat later en kan ik er dan wel bij zijn.

groetjes
Vit

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:51
ella

Inderdaad Vé , vanaf morgen heb ik ook nieuws en ben gelukkig niet zieker geworden dus de planning is nog steeds dat ik morgen nr Jette ga en overmorgen nr de minireunie he ;-) Heb het adres inmiddels doorgekregen alleen de naam van de andere bar nog niet maar ik kan int slechtste geval dat hele plein dan wel aflopen he, no prob! Denk dat eens bijpraten int echt wel eens goed kan doen!
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 21:30

hoi allemaal,

Oké kleine verandering van het plan. De tapasbar was volzet. Ik heb dus in een andere taverne gereserveerd op hetzelfde plein voor 5 personen( vit, ella, nele, lin en ikke). Gelieve dus nog jullie mail na te kijken, met de nieuwe gegevens.

Ella, komen hè, verzorg u maar goed.
Het gesprek met patricia Baetens was wel confronterend, maar heeft deugd gedaan. Ze is heel eerlijk geweest, heeft met mij het papier overlopen waarin de kwaliteit van mijn eicellen stond; Ze zei wel dat ik er minder goed op stond dan de gemiddelde 35-jarige. Toen moest ik wel even slikken. Maar ze was tenminste recht door zee en dat heb ik heel erg gewaardeerd. We hadden wel een discussie over het feit dat in mijn gezin enkel mijn ene zus het weet van mij en dat mijn moeder en andere zus er niks van weten. Ze vond dat niet eerlijk tegenover hen. Ergens heeft ze wel een punt en heeft ze mij wel stof tot nadenken gegeven. Ik zal het de zaterdag wel vertellen. Dan heb jij ook meer nieuws hè ella.

Grtjs,

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 22:31
ella

Super voor je Anke dat het vals alarm was en hopelijk heb je vanaf nu een zorgeloze zwangerschap!
@ Vé, ja hoor je mag voor mij bij reserveren, ik hoop alleen dat ik ni ziek ga worden want voelde me vandaag al wat slapjes en dat komt nu écht wel ongelegen want ik wil en zal vrijdag naar Jette gaan he! ;-) Hopelijk heb jij ook een goed gesprek gehad he...
@ Joke, ik hoop dat het een beetje met je gaat....
Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 18:27
nijnemijn

ah anke, wat is dat goed nieuws zeg! En nu genieten van je !!

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 18:21
lin

Oef Anke, das positief nieuws!
En nu maar lekker genieten van dat kleine wondertje in je buik!

Linda

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 17:24
konijntje

Online Status
Ben blij voor u Anke! Probeer u wat rustig te houden nu.

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 13:43

Hey,

Anke, amai da's goed nieuws !!!
Zo zie je maar hé, nooit opgeven

Groetjes
Vit
Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:28
karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anke ik ben zo blij voor jou en je wondertje. geniet maar met volle teugen.
Groetjes
Karen

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 20:11

Kijk naar banner klein mirakeltje 1cm gegroeid, moet er echt aan wennen want dacht dat ik morgen zou binnen moeeten vorr curretage
foto echo bij profiel

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 20:23

hoi ella,

Ja hoor nele heeft de gegevens al, het gaat 's avonds door, vanaf 17u30. Tof dat je er ook bij kan zijn. Dus ik mag voor jou bij reserveren dan ? Normaal gezien zullen we met 5 zijn.

Karen, als het jou nog lukt om te komen, laat je 't dan weten ?
Moest ik nog andere mensen vergeten zijn, laat dan iets weten hè.

Ik hoop ook echt dat het gesprek met mevr. baeten iets oplevert. Op de moment heb ik het weer heel lastig, zou niet liever doen als voor de tv te hangen, als 't maar iets passief is. Ik heb alleen nog wat schrik dat zij gaat zeggen dat als ik er zo van weet, dat het dan beter is om nog te wachten en dat wil ik helemaal niet. De angst dat het mij nooit zal lukken is alleen zo groot en daar zou ik echt kapot van zijn. Ik ben er ook nog niet over uit of ik haar iets zou zeggen over de manier waarop de transfer gebeurd is. zo kil ben ik daar nog nooit behandeld geweest. Ik blijf het daar echt wel moeilijk mee hebben. 't klinkt misschien zeurderig, maar ik kan er niks aan doen.

En joke, hoe is het met jou ? Kan je het een beetje verwerken ?
Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 19:24
ella

hey,

2 dagen ni thuis geweest en kan nu dus pas komen piepen...Anke, ook al schat je je kansen klein in, ik hoop echt dat je morgen toch verlossend positief nieuws te horen krijgt...
@Ve, hopelijk heb jij overmorgen een ophelderend en moedgevend gesprek ook met mevr Baetens, ge gaat zien, dat is een hele vlotte madam!
En om op uw vraag te antwoorden, mailke sturen lukt me momenteel ni dus als het zaterdag nog doorgaat dan bezorg ik u dan wel mijn privé-adres hoor ...Via Nele zal ik wel de gegevens doorkrijgen tegen zaterdag, dat is geen probleem ... Alleen vraag ik me al af hoe laat jullie nu gaan afspreken,is het nu namiddag of avond geworden? Verder moet je hier natuurlijk niets gaan publiceren he ;-)

Amaai, Lin, tweewekelijkse echo's al ,als je het zo bekijkt gaat het toch snel vooruit hoor, je kan echt al beginnen aftellen en kan me inbeelden dat je al beetje nerveus begint te worden maar don't worry dat doen alle moeders in spé denk ik he!
Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 18:33
konijntje

Online Status
Hey Anke, ik hoop dat alles toch nog goed voor je uitdraait! Heel veel sterkte. En goed dat je het hier van je af kan schrijven en het niet alleen wil/moet dragen.

Lin, inderdaad vanaf 30 weken is het om de twee weken controle. En later wekelijks, tenzij je nog niets van opening hebt.

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 13:14

Ik weet het niet meer zenne ik kan ni meer al mijn energie steekt waarschijnlijk in een zwangerschap die niks meer is ik ben zo moe, telkens het een beetje op gang komt dan stopt alles gewoon. Ik ben echt zowel lichaamlijk als mentaal opgebruikt het kleine beetje overschot gaat naar Livia een geluk dat zij der is.
'k ben bang voor morgen bij de gyn hopelijk gen uitsel meer en zo snel mogelijk curretage of mss ergens toch nog een beebje met een hartj al durf ik er niet op te hopen, ik voel mij vandaag iets minder zwanger maar mijn t° blijft hoog deze morgen nog 37°.
Ik ben deze week ook heel erg ziek geweest waarschijnlijk van de stress mijn maag en lever alle spieren deden pijn!
Sorry ma 't ga mij ff echt niet af
Morgen meer nieuws
Anke

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 10:38
lin

Stilletjes hier... ik begrijp het wel hoor met al dat slechte nieuws van de voorbije dagen, niet fijn, maar ik hoop dat jullie toch terug de moed vinden om er weer tegenaan te gaan, het komt wel in orde hoor... vroeg of laat.

Hier alles goed, ipv de maandelijkse echo voortaan tweewekelijks dus de volgende is op 8 december. Begint nu allemaal wel beetje concreter te worden, begin al beetje zenuwachtig te worden...

lin

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 16:58
konijntje

Online Status
Anke, hoe gaat het met jou? Precies al een paar dagen geleden dat je hier nog bent gekomen. Laat je eens iets weten?

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 21:12

Hoi dames,

Ik heb aan diegene waarvan ik een emailadres heb een mail gestuurd met de gegevens van de reunie. Nijnemijn en ella van jullie heb ik er nog geen. Wil je dit nog even doorgeven ?

Zelf heb ik er terug wat meer moed op. Ik ga wel de 15de aan de dr. vragen of ik eventueel toch niet in een onderzoek kan stappen als dit zou betekenen dat ik dan al in januari kan beginnen, lukt het niet, ja dan zal ik er vrede mee moeten nemen.

En joke hoe is het met jou ? Al een beetje bekomen van de schok ? Zeg je gaat toch nog wel een poging wagen hè, samen met mij. 't Is natuurlijk simpel gezegd, maar als je zoveel pijn hebt, is het niet vanzelfsprekend hè.

En ella voor jou komt het nu ook allemaal wat dichterbij hè. Spannend hè.

Grtjs, Vé
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 17:57
ella

heel spijtig te lezen Joke dat er momenteel geen terugplaatsing kan zijn....Zit nog niet in die medische mallemolen maar kan me perfect inbeelden dat dat heel teleurstellend moet zijn... emotioneel kan dat allemaal pijn doen en dan zit jij nog met vele fysieke lasten ook he... Gaat het een beetje momenteel?
Wat procedure ICSI betreft, ik wist ook niet dat daar zoveel tijd ging tussenzitten tussen twee pogingen, Vé....pfff 3 of 4 maanden wachten nu? Wel goed dat je zo vlug nu naar die mevrouw Baetens op gesprek mag.... ik herinner me toch dat jij nog zo geen tweede gesprek gehad hebt en misschien kan je terwijl daar ook wat meer uitleg over krijgen he( het wel een donor en geen papa-verhaal)
We hadden voor hetzelfde geld samen in de wachtzaal gezeten want ik mag paar dagen later gaan ;-) Maar misschien zie ik u de 6de he ...

Gelukkig kunnen Vit en Nele hier toch nog wat positief nieuws brengen en gaat het nog goed met de andere zwangeren zodat we daar onze hoop op kunnen vestigen ...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]