volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 15:54 konijntje | @Vit, belabberd van verkoudheid of misselijkheid? Hoe verloopt de zwangerschap anders? |
| Gisteren @ 20:51 ella | Inderdaad Vé , vanaf morgen heb ik ook nieuws en ben gelukkig niet zieker geworden dus de planning is nog steeds dat ik morgen nr Jette ga en overmorgen nr de minireunie he ;-) Heb het adres inmiddels doorgekregen alleen de naam van de andere bar nog niet maar ik kan int slechtste geval dat hele plein dan wel aflopen he, no prob! Denk dat eens bijpraten int echt wel eens goed kan doen! |
| 02/12/2008 @ 22:31 ella | Super voor je Anke dat het vals alarm was en hopelijk heb je vanaf nu een zorgeloze zwangerschap! @ Vé, ja hoor je mag voor mij bij reserveren, ik hoop alleen dat ik ni ziek ga worden want voelde me vandaag al wat slapjes en dat komt nu écht wel ongelegen want ik wil en zal vrijdag naar Jette gaan he! ;-) Hopelijk heb jij ook een goed gesprek gehad he... @ Joke, ik hoop dat het een beetje met je gaat.... |
| 02/12/2008 @ 18:27 nijnemijn ![]() | ah anke, wat is dat goed nieuws zeg! En nu genieten van je !! |
| 02/12/2008 @ 18:21 lin ![]() | Oef Anke, das positief nieuws! ![]() En nu maar lekker genieten van dat kleine wondertje in je buik! Linda |
| 02/12/2008 @ 17:24 konijntje | Ben blij voor u Anke! Probeer u wat rustig te houden nu. |
| 02/12/2008 @ 13:43 | Hey, Anke, amai da's goed nieuws !!! Zo zie je maar hé, nooit opgeven ![]() Groetjes Vit |
| 01/12/2008 @ 20:28 karen ![]() | Anke ik ben zo blij voor jou en je wondertje. geniet maar met volle teugen.![]() Groetjes Karen ![]() |
01/12/2008 @ 20:11 ![]() | Kijk naar banner klein mirakeltje 1cm gegroeid, moet er echt aan wennen want dacht dat ik morgen zou binnen moeeten vorr curretage foto echo bij profiel |
| 30/11/2008 @ 19:24 ella | hey, 2 dagen ni thuis geweest en kan nu dus pas komen piepen...Anke, ook al schat je je kansen klein in, ik hoop echt dat je morgen toch verlossend positief nieuws te horen krijgt... @Ve, hopelijk heb jij overmorgen een ophelderend en moedgevend gesprek ook met mevr Baetens, ge gaat zien, dat is een hele vlotte madam! En om op uw vraag te antwoorden, mailke sturen lukt me momenteel ni dus als het zaterdag nog doorgaat dan bezorg ik u dan wel mijn privé-adres hoor ...Via Nele zal ik wel de gegevens doorkrijgen tegen zaterdag, dat is geen probleem ... Alleen vraag ik me al af hoe laat jullie nu gaan afspreken,is het nu namiddag of avond geworden? Verder moet je hier natuurlijk niets gaan publiceren he ;-) Amaai, Lin, tweewekelijkse echo's al ,als je het zo bekijkt gaat het toch snel vooruit hoor, je kan echt al beginnen aftellen en kan me inbeelden dat je al beetje nerveus begint te worden maar don't worry dat doen alle moeders in spé denk ik he! |
| 30/11/2008 @ 18:33 konijntje | Hey Anke, ik hoop dat alles toch nog goed voor je uitdraait! Heel veel sterkte. En goed dat je het hier van je af kan schrijven en het niet alleen wil/moet dragen. Lin, inderdaad vanaf 30 weken is het om de twee weken controle. En later wekelijks, tenzij je nog niets van opening hebt. |
| 29/11/2008 @ 16:58 konijntje | Anke, hoe gaat het met jou? Precies al een paar dagen geleden dat je hier nog bent gekomen. Laat je eens iets weten? |
| 27/11/2008 @ 17:57 ella | heel spijtig te lezen Joke dat er momenteel geen terugplaatsing kan zijn....Zit nog niet in die medische mallemolen maar kan me perfect inbeelden dat dat heel teleurstellend moet zijn... emotioneel kan dat allemaal pijn doen en dan zit jij nog met vele fysieke lasten ook he... Gaat het een beetje momenteel? Wat procedure ICSI betreft, ik wist ook niet dat daar zoveel tijd ging tussenzitten tussen twee pogingen, Vé....pfff 3 of 4 maanden wachten nu? Wel goed dat je zo vlug nu naar die mevrouw Baetens op gesprek mag.... ik herinner me toch dat jij nog zo geen tweede gesprek gehad hebt en misschien kan je terwijl daar ook wat meer uitleg over krijgen he( het wel een donor en geen papa-verhaal) We hadden voor hetzelfde geld samen in de wachtzaal gezeten want ik mag paar dagen later gaan ;-) Maar misschien zie ik u de 6de he ... Gelukkig kunnen Vit en Nele hier toch nog wat positief nieuws brengen en gaat het nog goed met de andere zwangeren zodat we daar onze hoop op kunnen vestigen ... |
volgende pagina >
[Reageer]

bewust alleenstaande moeder worden?

!!

Anke ik ben zo blij voor jou en je wondertje. geniet maar met volle teugen.