volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 20:33 ![]() | bloem wat een schitterend nieuws, ben echt blij voor jou! Echt wel goed dat ze je nu zo van dichtbij opvolgen. Hoe zit het met de zwangerschapskwaaltjes? Groetjes Elke |
| Gisteren @ 13:54 stefke ![]() | hey lieve bloem! super is dat om te lezen meid het gaat echt goed en je hebt een goede zwangerschap meid; je mag er nu wel op aan dat alles goed blijft gaan dus genieten maar |
| Gisteren @ 11:13 Bloem | echo was super!!!!!! Kindje is precies 2 weken en 2 dagen gegroeid. De datum staat nog niet helemaal vast. Op 16 december berekenen we de definitieve datum. Dat is nu nog wat lastig te beoordelen. De baby zwaaide met zijn armen en benen. Z'n hartje klopte goed. Zo ver zijn we nog nooit geweest. De VK was super tevreden. |
| 02/12/2008 @ 11:40 Luna ![]() | Bloem klinkt goed meid!!! Hopelijk vertel je ons doderdag snel het nieuws van je echo meid!!! Nu gaat het goed...ik voel het!!! |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

(verbeter me als ik me vergis