Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 17:44 margriet | jah van mij ook! een fijne dag! toen wij een foto lieten maken bij de foto graaf zeiden ze dat je juist GEEN witte kleding aan moest doen |
| 30/09/2008 @ 20:32 *astrid* ![]() | ben weer uitstel van executie aan het kijken.... zoveel schulden en dan een baby... pfoei |
| 30/09/2008 @ 20:32 *astrid* ![]() | gelukkig helemaal goed gekomen!!! |
| 30/09/2008 @ 20:36 *astrid* ![]() | ow hier een geluidje dat lijkt op WABEJUH? ik zeg steeds HIER ;-) http://wwhaha.... gisteren de zijkussentjes / stoelverkleiner uit de kinderstoel gehaald... meteen een buil vanmorgen toen ze wilde "hangen" in de kinderstoel ;-) .... maar goed ze heeft het door hoor ;-) 1 keer gevallen (opzij) verder niet meer :-) |
| 30/09/2008 @ 20:38 massx ![]() | Wat??? moezimoe hier vandaag prikje ook 38c net.... Ene 9jan weer! |
| 30/09/2008 @ 21:53 massx ![]() | weltrusten allemaal! |
< vorige pagina | volgende pagina >

~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

. 33 Geloof ik he? Maak er maar een mooie dag van.

).
zalig. vandaag een superdrukke dag gehad. niet te doen! om half 9 ben ik pas kunnen gaan eten en dan gewoon snel boterhammen opeten en maar weer beginnen (anders heb je een half uur) om 22u00 eindelijk gedaan. weer een halfuur teveel gewerkt dus!!!
dan kruip ik ook maar in bedje. ben net al bij mijn klein schatje gaan kijken en iedere keer wil ik die zo mee lekker bij mij in bed nemen. ik heb dat wel nog niet gedaan maar soms echt zin daarin, zo lekker knus bij mij
ach zo een schatje!!!!
...
ai ik ruik een kakapamper
), weet iemand of er nog een kortingscode of promotie loopt ?