Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/10/2008 @ 09:33 margriet | pfff financieel ga ik er volgens mij niet zo op voorruit want krijg nu ook heffingskorting en allerlei toeslagen! kotm bij elkaar ook op 250 euro. Dus ligt er weer aan of er veel van die 420 euro afgaat. Hoop dat ik marlies vandaag nog spreek. Ik denk ook af en toe dat ik te lui ben om te werken hahaha. Nee hoor, ik werk liever voor mezelf, kan lekker mijn tijd indelen zoals ik het dan wil he. alleen ik hou er geen snars aan over. Ik snap best als mensen full zwart gaan werken. Ow ja suus, ik verdien 18.50 aan een behandeling, maar eerst btw afdragen en spulkosten, en uiteindelijk moet je nog de helft afdragen aan de inkomstenbelasting. Dus dan hou ik ook maar 8 euro per uur over. Suus, ja de taart was heerliJK! jammie. We hebben nog wel een stukkie over hahaha. Die fiets is denk ik hetzelfde als keano nu heeft. Mass, ooooow het is weer bijna zover! ![]() park is box? ik zit er ook af ent oe aan te denken om weg te doen, we hebben al een kleine kamer maar soms is ie nog handig he Hier een half uurtje langer geslapen oei mass, als ik het vergeet alvast een fijne dag daar bij thomas |
| 24/10/2008 @ 16:33 margriet | Hier 1 in tranen, ben heel boos geworden, duwt zo de kat weg die lekker stond te drinken. Dat is de enige moment als in box gaat als ie echt keer op keer naar de drinkensen etens bakje van katten gaat. jeetje wat een verhaal zielig hoor!Over de opmerking op taart (hyve) hij was heerlijk, bij superdeboer die het aangeleverd krijgt door een bakkerij. wipstoel? nee weet ook niet meer wat het is! Ik baal gewoon dat jullie nu aan voorbereidingen beginnen, onze is alweer voorbij! Was wel heel leuk! over maten: hier voornamelijk 80 of 86 maar heeft ook broeken van 74 Over werk: doet ze het of doet ze het niet? Nee ik doe het niet! Marlies heel erg bedankt voor je hulp! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

). En het tafelblad van haar triptrap gehaald zodat ze nu gewoon bij ons aanschuift aan tafel. Mathis moest dus zijn plaatsje aan het hoofd van de tafel afstaan maar vond het niet erg want das voor "kleine kindjes".
.
. En nu met Halloween gaat het telkens "hahahaaaa" als ze een heks ziet. 
.
). IK wacht volgende week af en dan maak ik misschien nog een nieuwe afsrpaak. 
Veel plezier!

nu hij veel begint te stappen is dat wel vervelend want dan loopt ie op z'n pijpen.
. Wist eignelijk niet dat er bij de echt geen blad zat. 

daarstraks zei ze tegen me "zie je wel, ik had het gezegd he"
ohh zeg... Cindy wat verschrikkelijk..