< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
24/10/2008 @ 08:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Iedereen komt hier 's avonds typen en dan ik maar weer 's morgens.
Gisteravond hebben we Jade's park weggedaan (zat ze eigenlijk al niet meer in sinds de zomer ). En het tafelblad van haar triptrap gehaald zodat ze nu gewoon bij ons aanschuift aan tafel. Mathis moest dus zijn plaatsje aan het hoofd van de tafel afstaan maar vond het niet erg want das voor "kleine kindjes".
Nu hadden we ineens weer zoveel plaats in huis dus maar het keukentje en poppewiegje en poppestoeltje uitgehaald. Jade vind het echt super!

Saartje, jammer dat de test negatief was maar je kans zit er nog altijd in he. Ik gewoon lekker verder .

Mo, heel knap hoor van Myra!! Jade geraakt niet verder dan boe voor de koe en auw voor de poes. Voor het varken ademt ze hard in en uit door haar neus maar lukt dus alleen maar als ze wat verkouden is . En nu met Halloween gaat het telkens "hahahaaaa" als ze een heks ziet.

Carla, heel veel sterkte gewenst de komende dagen. Hopelijk kan je op een mooie manier afscheid nemen van je moeder.

Margriet, weet je nu al wat je gaat beslissen? Want echt een grote hulp zijn we hier niet he .

Mass, ik heb eventjes genoeg van de fotoshoot (raar he ). IK wacht volgende week af en dan maak ik misschien nog een nieuwe afsrpaak.

Suus, leuke dag gepland vandaag!! Dus jou zien we hier wel niet. Veel plezier op het trouwfeest! En we doen heel hard ons best om niet teveel te schrijven .

Och ja ik denk dat we vanaf nu toch wel kunnen zeggen dat Jade stapt... Ze kruipt eignelij kenkel nog als ze gevallen is want dan kan ze nog niet zelf gaan rechtstaan dus dan kruipt ze ergens naartoe om zich recht te trekken en is ze weer weg. Nog heel wiebelig maar wel superkoddig!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 09:23
massx

Morgen

Tippie, ja je bent er steeds gezellig ochtends

suus, daar was je dus. Zondagavond pfft nienke weer zien, zou een grote foto meenemen Veel plezier!

Hier lekker geslapen, en gaan we vandaag maar eens beginnen met de voorbereiding voor svenn zijn verjaardag.

dus doei!]
morgen jördy naar thomas

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 09:33
margriet

Online Status
pfff financieel ga ik er volgens mij niet zo op voorruit want krijg nu ook heffingskorting en allerlei toeslagen! kotm bij elkaar ook op 250 euro. Dus ligt er weer aan of er veel van die 420 euro afgaat.
Hoop dat ik marlies vandaag nog spreek.

Ik denk ook af en toe dat ik te lui ben om te werken hahaha.
Nee hoor, ik werk liever voor mezelf, kan lekker mijn tijd indelen zoals ik het dan wil he. alleen ik hou er geen snars aan over.
Ik snap best als mensen full zwart gaan werken.

Ow ja suus, ik verdien 18.50 aan een behandeling, maar eerst btw afdragen en spulkosten, en uiteindelijk moet je nog de helft afdragen aan de inkomstenbelasting. Dus dan hou ik ook maar 8 euro per uur over.

Suus, ja de taart was heerliJK! jammie. We hebben nog wel een stukkie over hahaha. Die fiets is denk ik hetzelfde als keano nu heeft.

Mass, ooooow het is weer bijna zover!

park is box? ik zit er ook af ent oe aan te denken om weg te doen, we hebben al een kleine kamer maar soms is ie nog handig he

Hier een half uurtje langer geslapen

oei mass, als ik het vergeet alvast een fijne dag daar bij thomas

[Laatst gewijzigd door margriet - 24/10/2008 @ 09:34] - Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 09:51
Mo

Online Status Bekijk profiel
Goeiemorgen!

Carla: Heel veel sterkte de komende tijd... je weet dat het er aan zit te komen, maar dat moment komt altijd veel te snel!! Sterkte!

Tippie, Myra zit nog steeds in de box, ze vind het niet eens erg. En ik vind het wel makkelijk om af en toe even mijn handen vrij te hebben. Dus we laten hem voorlopig nog effe staan. Als ik het blad van haar stoel afhaal trekt ze met tafekleed en al alles van tafel, dus dat doen we nog maar niet, hahaha!!

Ik was zelf ook niet zo heel erg bezig met die boekjes enzo, maar vorig weekend waren we in de stad en ze zag die boekjes liggen en ging helemaal uit haar dak, dus heb ze meegenomen. Mijn moeder heeft samen met haar gespeeld met die boekjes en ze had het dus binnen een week onder de knie.

Gister naar het CB geweest, ze weegt nu 9050 kg en is 74 cm lang. Ze was lang en slank zeiden ze. Ze moest allerlei dingetjes laten zien wat ze al kan en daarop zeiden ze dat ze ongeveer een maand voor is op gemiddeld. Ook heeft ze weer twee prikkies gehad. Dat was me toch huilen!

Oh ja, ik was vergeten haar na het wegen en meten een luier om te doen en ze heeft de hele tafel er onder geplast, hahaha!

Mass: Bijna een jarige!!! Leuk hoor!! Wat ga je allemaal doen voor hem? En heb je al een cadeau?

Nu ga ik even wat doen, heb er een beetje moeite mee vandaag. Ik ga wat eerder weg. Even samen boodschapjes doen en dan heb ik een reünie met oud collega's!

Later!!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 10:08

haha jullie beginnen binnen te sijpelen .

Mass, leuk die voorbereidingen voor de verjaardag!! En ja hoor heel gezellig 's morgens als er toch niemand anders is .

Margriet, als je er maar zo weinig aan overhoudt zou ik het echt wel niet doen! En een park is inderdaad de box, scheelt ineens veel als die weg is hoor!

Mo, hier geen tafelkleed op de keukentafel dus dat probleem hebben we niet. Vanmorgen was ze wel maarten zijn boterham met preparé aan het opeten die hij klaargelegd had om mee te nemen naar het werk. Hij is het dus duidelijk ngo niet gewoon dat ze ineens zo dichtbij zit .

En ze leren nu inderdaad wel heel gemakkelijk dingens hoor. Jade reageert op bepaalde liedjes. als ik in een klein stationnetje zing begint ze halverwege te zwaaien als een gek .
En bij ballonetje ballonetje blaast ze mooi mee en zegt ze ook al boem voordat ik eraan kom.
Wat worden ze snel groot!!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 12:14
Luna

Middag

Carla

Debbie een plank voor de triptrap? Wist niet eens dat dat bestond! Wij hebben het dus altijd zonder gedaan hahaha! Spike doet altijd dienst als kruimeldief, wel handig

Mass, Svenn zaterdag al aan de beurt Ik keek eerst verkeerd, bij datum van Jördy hahaha ik dacht wat gaat ze nu die taart al bestellen!

Suus, druk weekend voor de boeg! 2 weken geleden was mijn eerste nacht zonder Arlen, het ging redelijk maar je hebt toch je momenten natuurlijk. Hij had het prima naar z'n zin hoor bij oma

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 12:50
ingrit

Goedemuiddag

Was ik ook weer eens.

Margriet: wij zijn dus niet echte helpers. Als Keano nog in de box zit, zal ik hem er nog niet uit halen.

Luna: tippie heeft een alternatieve triptrap, een namaak, hebben wij ook voor Esmee. Daar zit idd een plank bij.

Tippie: dus nu stapt ze echt, Thijmen gaat nog steeds kruipen, maar het begint hier ook al meer te komen. En de box is idd een sta in de weg, maar hier zit hij er nog heel graag in. Geen last van een vervelend zusje.

Mass: succes met je voorbereidingen. En ik hoop dat Jördy morgen een leuke dag heeft.

Mo: hier nog helemaal niks wat dat betreft. Thijmen kan enkel alleen nog maar mama zeggen en dat ook nog maar alleen als hij boos is. Voor de rest komt er nog geen woord uit.
Hij en Myra verschillen niet veel in lengte en gewicht. Thijmen van 75 cm en 8988 gram, maar dat ik hem nu lang en slank vind. Nee niet echt.

Carla: sterkte nu het zo afloopt met je moeder!!

Thijmen vannacht weer 2 keer wakker geweest. Ik weet niet wat het is. En gisteravond was het ook al weer brullen in bed. Na een half uur met hem op zijn (donkere) kamertje op schoot gaan zitten. En daarna is hij toch in slaap gevallen. Maar dus om 0.30 en 4.45 wakker. Kan niet aan zijn oortjes liggen, want daar hebben ze dinsdag nog naar gekeken en toen was het goed. Misschien toch tandjes of dromen.

Ingrit

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 14:27
CindyM

Ik kom ook nog eens piepen!
Ben net de taart gaan bestellen voor Ilah's verjaardag. Het gaat passievruchtenbavarois worden met bovenop een foto/tekening van de Teletubbies in marsepein en waarschijnlijk een hoop slagroom.

Gisteren heeft Ilah haar eerste stapjes helemaal los gezet. Ze wilde van de tafel naar haar relax en dat was net even verder dan gedacht...
Woensdag zijn we bij de kinderarts geweest en ze weegt intussen zo'n 8,5kg en is 71cm groot. We zijn ook stilletjesaan begonnen met testen op koemelkallergie. Ze heeft intussen enkele stukjes jonge hollandse kaas gegeten en eergisteren een boterhammetje met plattekaas. Ze mag ook met de pot mee-eten maar we moeten gewoon letten op het kruiden.
Tot nu toe is er nog geen reactie geweest van haar allergie dus dat is goed nieuws. Misschien kunnen we binnen x-aantal tijd overstappen op soyavoeding.
Ze heeft nog steeds een hardnekkig hoestje, maar de dokter heeft gezegd dat ze moet uitzieken en dat het wel voorbijgaat. Volgende keer zal ze waarschijnlijk wel weer een prikje krijgen als ze intussen nog geen windpokken heeft gekregen.
Voor de rest gaat alles hier z'n gangetje..

(heb niet zitten bijlezen sorry hoor..)

groetjes en alvast fijn weekend!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 14:55
Luna

Hm Cindy hier ook nog steeds die hoest, weet niet goed wat ik er mee aanmoet nu. Ben vorige week naar huisarts geweest, hoestsiroopje voorgeschreven maar helpt niet echt (vind ie ook nog harstikke vies dus een heel karwei om het binnen te krijgen)
Denk dat ik na het weekend toch terug ga.. Het slijm zit los dat wel.

Ingrit, ligt ook wel aan de bouw van je kind denk ik hoe slank ze lijken. Arlen is niet te licht voor z'n lengte maar z'n middel is slank (vervelend met broekjes) bv. een mt 74 zit goed rond z'n taille maar is wel veel te kort. Dan heb je van die handige broekjes met verstelbare taille, zet je dat superstrak en nog trek je em zo van z'n billen nu hij veel begint te stappen is dat wel vervelend want dan loopt ie op z'n pijpen.
Maar hij is vanboven aan de shouders erg breed, daar zitten we aan maat 86, soms 92 ligt eraan.

Zijn er nog zo die een maat groter nodig hebben bij de bovenkleding? Jammer van de joggingpakjes die ik heb, kan ze nooit gelijk aan doen.

Zijn er nog kindjes die in de wipstoel zitten? Arlen wil absoluut niet meer.

En nu ik toch aan m'n vragenkwartiertje bezig ben, hoe doen jullie het nu, als je bv. zondags weg wil, met de slaapjes? Arlen zit nu overdag aan 1 slaap van 13u30 tot 17u. Maakt die ene dag dan niet uit denken jullie of breek ik dan zijn regelmaat?

Alvast bedankt!!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:08
Lisa

Hier ook nog steeds hoesten. Niet mee naar de dokter geweest trouwens. Gisteravond neusspray gegeven en dampo op de borst en toch maar een zetpil: en Svend heeft voor het eerst in 2 weken weer een nacht doorgeslapen. Alleen ik niet. We hebben een andere babyfoon en hoewel dat ding het goed doet, had ik de hele tijd zoiets van; hoor ik hem nu wel of niet. Ik was ook raar aan het dromen en buiten stormde het ook nog. Slaapt Svend een keer door.....

Die andere babyfoon is ook weer eens typisch Marlies. Ik had Svend een ochtend in zijn bed laten liggen en de babyfoon mee de stal ingenomen. Babyfoon in de borstzak van de overal. Ik buk om een emmer melk op te pakken en ..... blub blub blub. Daar ging de babyfoon in de melk. Hij brande nog wel, dus ik denk die doet het nog. Niet dus. Een paar dagen op de kachel laten drogen, maar nee. Toen maar een nieuwe gehaald.

Hier trouwens ook verschillende maten. Broeken is maat 80, soms 86 en shirts en truien maat 86, soms 92. Svend is ook lang, gewicht weet ik momenteel niet. Zal rond de 12 kilo zijn?! Een buikje heeft hij niet meer, wel dikke benen. Hij is wat grofgebouwd.

En de wipstoel daar zit hij al maanden niet meer in. Is hij niet in te houden hoor. Vandaag wilde hij ook al niet meer in de wandelwagen. Dan strekt hij zich helemaal zodat hij niet kan zitten. Eigenwijs figuur af en toe. Hij is ook zo bewegelijk. Aankleedkussen is ook een drama. Soms strekt hij zich dan ook zodat hij er bijna achterover afduikt.....

Praten doet hij nog niet echt hoor. Met de trekkers en auto's racet hij wel door de kamer en dan maar broem, broem, broem. Hij zegt het dan niet, maar doet het met zijn lippen. Verder wel mama, maar de rest is aah of eeh of huh. De hond was laatst een keer mia (is Mila), dus dat leek erop.

En nu ga ik naar de stal. Kalfjes melk geven. Ik laat de kleine boef ff binnen. Hij vermaakt zich samen met de hond in de keuken. Ik moet ook echt opstaan nu, want ademhalen doet soms gewoon zeer als ik zit. Lekker op de bank zitten is er niet meer bij of rustig eten. Ik doe alles half liggend, en nog maar een week of 9 te gaan.........

groetjes!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:09
Lisa

Oh en Wendy, die slaapjes. Svend slaapt overdag niet zoveel. Hooguit van 12.30/13 uur tot 14.00/14.30. Daar hebben we dus geen problemen mee. Ons probleem is altijd dat we er op tijd weer moeten zijn om te melken (16.30).

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:13

Haha Wendy zal es proberen om wat vragen te antwoorden.

Jade draagt ook nog broekjes maar 74, ze heeft niet zo'n dikke kont maar wel een heel erg dikke buik dus die broekjes zitten daaronder en 74 past perfect ook in de lengte want ze is niet van de grootste. De bovenstukken zijn maat 80 of zelfs 86 (want die dikke buik moet erin ). Mathis had dat ook echt zo een heel bol buikje en bij hem is het nu pas aan het weggaan. Mathis heeft echt wel een vree smal kontje dus met hem ook wel soms probleem met de broeken die zakken er altijd over. Denk dat ik nog nooit de knoop van zijn broeken heb opengedaan . Toen hij anderhalf was droeg hij brokejs maar 68 haha want was toen al proper dus die andere waren allemaal op een normale kont+pamper gerekend .

Wipstoel??? Die staat al maaaanden op zolder in juni heeft ze er voor het laatst ingezeten en toen ging ze echt de hele tijd over de boord hangen!

Van de slaapjes hangt het er een beetje vanaf waar we gaan. Als we ergens op bezoek gaan dan probeer ik het wel te plannen dat ze daar kan slapen. als we ergens echt gaan wandelen of zo dan laat i kze wel es in de buggy slapen. Maar Jade slaapt normaal van 12u30 tot ten laatste 15u dus meestal wachten we dan gewoon om te vertrekken en en dan slaapt ze rodn 5u nog efkes in de buggy of auto of zo.

Ingrit, oeie wel vreemd dat thijmen zo overstuur is en wakker wordt 's nachts.
En wij hebben inderdaad geen "echte" triptrap. Waarom 150euro betalen als je er eentje voor 60 euro kunt kopen . Wist eignelijk niet dat er bij de echt geen blad zat.

Nog dik half uur werken en is weekend!! Woohoo

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:21
ingrit

Wendy: hier maatje 74 aan, maar dat begint nu een beetje te klein te worden. broeken zijn nog wel goed omdat hij maar korte beentjes heeft. Thijmen heeft voor die broeken die afzakken bretels (geen idee hoe dat in belgie heet) om.

Met slapen proberen we altijd daarna weg te gaan en anders moet hij daar slapen, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.

Wipstoel, wat is dat??? Staat hier al een poosje op zolder. Komt er alleen vanaf als we kindertjes hier hebben die kleiner zijn.

Ik heb net een verjaardagskaartje voor Thijmen gemaakt. Straks even kijken of Johan hem goed keurt. OP de voorkant heb ik in een kader zijn foto en op die kader staan autotjes. En dan staat er verder nog Hoera, Thijmen 1 jaar. Aan de binnen kant heb ik dan een foto met een paar van zijn autotjes als achtergrond en dan de tekst wanneer hij zijn verjaardag houd. En dat hij graag autotjes wil.

Ik ga Thijmen uit bed halen

Ingrit

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:46
Luna

ik dacht al, misschien dat Cindy iets anders bedoelt met relax? Als je het bekijkt heb je van zo'n wipstoel echt niet veel plezier. Arlen heeft er niet vaak in gezeten.

En Svend heeft dus dezelfde maat Marlies, dat had ik al verwacht hihi..
Dus ook bij anderen dat boven- en onderlichaam niet evenredig groeien. Is eigenlijk ook logisch als ik het zo bekijk: een veulen z'n benen gaan eerst achteraan groeien, staat ie met z'n kont in de lucht (kalf trouwens ook eh Marlies?) het kan toch ook allemaal niet gelijk op gaan.
Ingrit bretellen, ja da's een idee! Wij noemen ze ook zo hoor
Debbie haha dat lijkt me wel heel schattig zo'n bol buikje! Als Arlen op z'n rug ligt zie je die onderste ribben zo iiehh hou daar helemaal niet van! Maar ja Davy is ook zo'n schrale van kont en taille, dus wat wil je!
Ja ik vond de triptrap veeeeel te duur! Als ik dat geweten had! Maar ik heb hem eigenlijk gekocht met de waardebon die we op het einde kregen (10% van alle gekochte kado's van de lijst) Ik had nog een eetstoel nodig voor de keuken onder bij de zaak (daar eten we eigenlijk het meest alleen zondags niet). Als ik had geweten wat ik nu weet, had ik zelfs nooit zo'n stoel gewillen die boven op het appartement staat. Da's zo'n lomp geval, superzwaar en robuust, heel handig voor mijn gewrichten dus

Denk dat ik de slaapjes, nu ze toch zo regelmatig zijn, ga respecteren, ook al is het zondag en is dat mijn enige vrije dag in de week. Dan kan ik ook eens even wat tijd voor mezelf nemen, zonder dat ik van hot naar hèr moet zeulen (wat veel familie van me verwacht) en eens lekker lui doen. Zal er wat aan moeten wennen, maar op een gegeven moment gaat hij dit natuurlijk ook niet meer nodig hebben en kan je al eens een dag overslaan. Maar dat zal nog een tijdje duren hahaha ze groeien nu al zo snel!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:48
CindyM

Hier staat de relax nog beneden, maar haar knuffel zit er meer in dan Ilah zelf. Ze zet hem erin en begint dan 'te wippen' met de stoel. Leuk hoor.. dus laten we hem staan.
Park/box staat ook nog beneden, we hebben geen zin hem nu af te breken als we toch voor een 2de gaan en ze vind het leuk om langs te stappen.
Heb vandaag de eerste uitnodiging uitgedeeld, meter was heel blij. Er staan fotootjes op van elke maand, zie je ze zo groter worden.

Vanmorgen een kleine verrassing bij de onthaalmoeder: Ilan, 8 weken oud en verlaten/verstoten door zijn moeder. Die onthaalt ook (maar dan venten) in het Gentse en het is haar derde kindje dat ze verstoot. Ze is ocharm zo'n 25 jaar. Hij moest naar het ziekenhuis wegens een verteringsprobleem en ze heeft hem niet bezien, hij wordt ontslagen maar ze gaat hem pas dagen later halen om dan meteen naar de politie te gaan en hem te droppen.

Vanmorgen was hij dus bij onze OM omdat een vriendin van haar pleegouder is. Die moest naar de rechtbank om te gaan horen of Ilan bij haar mocht blijven. Zo'n lief ventje! Gelukkig beseft hij het allemaal nog niet...

Als je moederhart dan niet pijn doet klopt er iets niet denk ik.. De OM snapte het ook helemaal niet en ze was duidelijk kwaad op die moeder.
Ilah vond het minder leuk dat mama zoveel aandacht besteedde aan dat manneke, maar ze zal het toch moeten leren.

Ilah is sinds het weekend blokjes beginnen stapelen, en dat gaat elke dag beter en sneller. Ook ringen worden netjes over het buisje gepast en ze kent zelfs al de volgorde van groot naar klein.
Maar ik durf te wedden dat ze er allemaal geen zin in heeft als we nog eens naar Kind&Gezin gaan volgende maand.

Nog heel even en het werkenweekje is weer gedaan..
totaal geen zin meer.. bah.

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:53
Luna

Oww Marlies, wat ik nog wilde zeggen, een week terug sliep Arlen ook zo weinig! Maar sinds hij begint te stappen, slaapt hij gelijk een marmotje 3.5 uur aan een stuk.
Hij is de hele dag aan het stunten en oefenen hebben m'n schoonouders nog gelijk dat ie zal lopen voor z'n 1ste verjaardag. En ik maar roepen neenee daarstraks zei ze tegen me "zie je wel, ik had het gezegd he"
hmpf...

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:56
Luna

ohh zeg... Cindy wat verschrikkelijk..
Je leest het zo vaak in de krant, maar als het dan in je omgeving gebeurt.. Denk dat ik hier ook echt nie goe van zou zijn, krijg het nu al koud als ik het lees.

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 16:33
margriet

Online Status
Hier 1 in tranen, ben heel boos geworden, duwt zo de kat weg die lekker stond te drinken. Dat is de enige moment als in box gaat als ie echt keer op keer naar de drinkensen etens bakje van katten gaat.

jeetje wat een verhaal zielig hoor!

Over de opmerking op taart (hyve) hij was heerlijk, bij superdeboer die het aangeleverd krijgt door een bakkerij.

wipstoel? nee weet ook niet meer wat het is!

Ik baal gewoon dat jullie nu aan voorbereidingen beginnen, onze is alweer voorbij! Was wel heel leuk!

over maten: hier voornamelijk 80 of 86 maar heeft ook broeken van 74

Over werk: doet ze het of doet ze het niet? Nee ik doe het niet!
Marlies heel erg bedankt voor je hulp!

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 17:42
delphine v

haai,
ben hier ook nog eventjes ...
wat een triest maar echt door en door triest verhaal van ilan die verstoten is door zijn moeder. nouja, kan je zo'n vrouw wel moeder noemen ?? maar ik weet zeker dat er genoeg pleeg-/adoptieouders in de rij staan om dat kereltje alle liefde van de wereld te schenken. alleen later, als ie het zal beseffen, wel even een harde brok om door te slikken zeg, pffft.
wipstoel hier een kleine maand weg geborgen. nu een zitzak met harnasje, soort doomoo (maar de goedkopere variant), dat later dan als gewone zitzak kan gebruikt worden.
beetje rare dag hier. aymeric om 16u20 uit de crèche gehaald, maar vanavond ga ik weg. samenkomst met enkele mensen van de avondschool arabisch. heb ik in een ver verleden nog gestudeerd. ik dacht dat het snelle hap eten was of iets drinken, blijkt nu dat we een menu'tje eten in een restaurant. hihi, aymeric gaat mee, want vriendje laat werken (promo-avond van 't werk met alle klanten). heb 'm nu even op bed gelegd, in de hoop dat ie ging slapen, maar hij wil niet echt. heb 'm een 30-tal minuutjes niet gehoord, maar nu weer mopperen. zal 'm maar beneden halen.
ik reageer morgen meer, niet zo een heel druk weekend gepland, mag ook wel een keertje.

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 18:31
Luna

toppie Margriet, dat je een besluit hebt kunnen nemen! Goed dat er hier toch een paar met verstand van zaken zitten
En ik baal dat het bij jou al een leuke herinnering is! hahahahaa! Nee, ik hou niet van dat geloop en gedoe op voorhand, dat moet dan weer tijdens die drukke zaterdagen hier. Maar als ik er op tijd mee begin... heb nog even maar da's nou mijn slechte eigenschap: altijd alles op het laatste nippertje kan Davy echt van kapot vallen maar helpen? neeeeeuuu hoor! Hij liet me al duidelijk weten dat hij NIET ging sleuren met stoelen/tafel.. wat dus wel nodig is want heb maar 4 stoelen op het appartement. Is lastig want we hebben ook nog eens een draaitrap waar niet alles door past.. en laat nou vijzen en monteren ook niet één van mijn sterke kanten zijn

Leuke avond int verschiet Delphine, laat je morgen weten hoe het ging met Aymeric op restaurant? Vorige zaterdag hadden wij het nog eens gedaan (was al even geleden) en ging super! Hij had pannekoek gegeten en een ijsje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >