< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
Gisteren @ 13:52
massx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oja wendy bedankt

tippie, hij sport 2x in de week met school zwemmen en les en gymen als hij zijn b dilploma heeft mag hij een sport kiezen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:15
Luna

Had ik ook geen flauw idee van! Met Astrid in ons clubje worden we wel goed op de hoogte gehouden Maar erg vervelend ik zie je al staan in de super alle labeltjes lezen..
Voor onze kinders kan het al eens geen kwaad als ze zoiets binnen krijgen maar voor Naëll is dat wat anders.

Mass heeft Jördy al een idee wat ie gaat kiezen? Ik zie je al aan het voetbalveld staan op zondagochtend

Het was hier net weer een crisismoment... mijn man is zo'n stresskonijn brr! Heb het effe opgelost, MegaWendy komt eraan Maar zelf moet ik mij dan soms beheersen want hij kan zo'n drama maken om niks! Soms schaam ik mijn oren af, vanmorgen nog toen er een schade-expert hier was.. hij moet echt eens leren om zich wat in te houden. Mannen...zucht!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:17
massx

wendy, mannen!!! grrrrr! enne zucht ja voetballen....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:19
*astrid*

whahahaha... ik zie het voor me... Wendy in een strak roze pak, masker op, blonde lokken... mega wendy ;-) http://wwhahihahaha...

en ja, ik sta inderdaad in de super alle etiketten te lezen ;-)

geloof mij: tarwe, suiker, maltodextride, haver, rogge, gerst, blablabla

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:19
*astrid*

hier is de voetbal op zaterdag mddag ;-)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:47
Suus

Online Status Bekijk profiel
Hmmm.. Bas werkt vandaag thuis. Kom ik net terug uit de Ikea, is-ie weg? Waarom laten mannen nooit even een briefje achter? En z'n telefoon ligt hier, want die begon te rinkelen toen ik 'm belde.. Handig hoor.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:51
ingrit

Hallo allemaal

Tippie: leuk kasteeltje. En je niet te druk maken om de melk, komnt allemal wel goed.

astrid: de spagaat. heb ik nooit gekund.

Mass: succes met aan het voetbal veld staan. Maar ja, dat is waarschijnlijk de droom van de meeste jongentjes, voetballen.

Mo: leuke foto's hoor. Die van mij moeten nog steeds komen, maar kan momenteel geen foto op de pc krijgen.

Delphine: Wat is er nu mis met 9maand. kan je baas toch geen commentaar op hebben.

Luna: van mannen wordt je soms echt gek.

Ik hoor dat Thijmen alweer wakker is. Esmee wilde ook naar bed. Na een uur riep ze mij, dat ze had gepoept. Maar volgens mij is ze wel na die tijd in slaap gevallen.

Ingrit

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:52
ingrit

Suus: en nienke dan?? Met bas mee of was ze met jou mee??

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:31
Suus

Nee Nienke was met mij mee. Hij zal toch nog wel even naar zijn werk zijn gegaan. Auto en laptop zijn weg. Maar wel een beetje vreemd hoor. Ik zal wel iets verkeerd hebben begrepen..

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:57
massx

suus kruidvat is niet veilig zag een kasteel.....

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:45
Luna

Suus herkenbaar: mobieltje thuis laten liggen..

Astrid had het meteen door, de vergelijking hahah.. ik was erna nog aan het denken of jullie Mega Mindy in NL ook hebben

Ingrit, Arlen wilde ook niet slapen, had hetzelfde aan de hand als Esmee, alleen hij riep me dit niet haha moest zelf ontdekken maar dat had ik snel begrepen pfff wat een luchtje in z'n kamer

Mass kasteel toch in het land Mijn portemonnee is heel gelukkig dat ik alleen op zaterdag kan gaan winkelen (zijn alle koopjes meestal uitverkocht)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:59
Suus

Nou Bas was weer terecht. Was inderdaad nog even naar het werk gegaan. Hij vond gelukkig ook wel dat hij eigenlijk even een briefje had moeten achterlaten.

Haha, dus ik moet niet naar het Kruidvat? Ze heeft echt speelgoed zat hoor. Moet me niet in de verleiding laten brengen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:00
moezimoe

Hey,

KOm ik ook weer eens piepen!

Hier loopt Anna ook nog niet. Wel heeft ze het loopautootje ontdekt en loopt wel rond de tafel enzo.....Maar de meeste hier zijn supersnel hoor!

Verder weinig nieuws!

Super dat Mads bijna naar huis komt!

Ik heet hier Cindy en zeg ook vaak Mega Juf Cindy is een echte superheld, die .......velt! De kinderen in mijn klas vinden het prachtig! Ook hier in Nederland bekend hoor!

Gr Moezimoe

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:23
Mo

Hey!!

Morgen ben ik ook aan het werk en ik probeer dan te reageren, beetje een hectische dag, sorry!!

Ries is morgen jarig en is liever vrij, dus we hebben geruild met onze vrije dag!

Check: http://www.richard-monique.nl voor de nieuwe Myra foto's, ze staan ook op mijn Hyves inmiddels, ik kan weer uploaden, was iets met de instellingen!

Slaap lekker allemaal!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:54
*astrid*

Ries dan maar :-)

Hier terug en heel boos.... grrr....

pietengym... succes :-) saaie pieten maar goed, kinderen vinden het al snel leuk dus dat was niet een probleem... pepernoten gegooit, lekker rommel gemaakt, toestellen hok overhoop gooien enz :-) LEUK :-)

maar wel jammer dat ik dat dus allemaal in mijn eentje kon opruimen... ik geef dus van half 3 tot kwart voor 9 les.... en kon dus toen nog beginnen met hengelen naar pepernoten en alles weer netjes zetten, kasten inpakken enz... bleg....

En ik zag ineens ook allerlei kinderen meedoen die niet op de gym zaten... dan vraag ik mij af, is dat normaal of ligt het aan mij dat ik het niet gewoon vind. Ja, soms komt er wel eens iemand kijken, of een vriendinnetje meedoen, maar met 20 tegelijk????

grrrrrrrrrr

vanmiddag met Naëll aan het vernevelen geweest bij de HA, krijgt nu weer volledig zuurstof snachts extra (1,5 liter) voor de kenners.... en dan om de 2 uur slijmoplossers... maandag weer naar de kinderarts...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:21
margriet

Online Status
jah mass ik wilde je al op je vingers tikken kasteel stond in de folder!

suus mannen hehe!

Net gewerkt, laat thuis dus, ben kapot, gedoucht!

ik lees morgen wel weer verder!

Oja mass ikke ikke ikke wil een bon voor kruidvat!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:40
massx

Morgen!

Jördy is nu naar pietengym :-)

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:11
margriet

Online Status
morguh.... ik heb wallen
hahahahha