Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 13:52 massx ![]() | oja wendy bedankt ![]() tippie, hij sport 2x in de week met school zwemmen en les en gymen als hij zijn b dilploma heeft mag hij een sport kiezen |
| Gisteren @ 14:17 massx ![]() | wendy, mannen!!! grrrrr! enne zucht ja voetballen.... ![]() |
| Gisteren @ 14:19 *astrid* ![]() | whahahaha... ik zie het voor me... Wendy in een strak roze pak, masker op, blonde lokken... mega wendy ;-) http://wwhahihahaha... en ja, ik sta inderdaad in de super alle etiketten te lezen ;-) geloof mij: tarwe, suiker, maltodextride, haver, rogge, gerst, blablabla |
| Gisteren @ 14:19 *astrid* ![]() | hier is de voetbal op zaterdag mddag ;-) |
| Gisteren @ 14:52 ingrit ![]() | Suus: en nienke dan?? Met bas mee of was ze met jou mee?? |
| Gisteren @ 16:57 massx ![]() | suus kruidvat is niet veilig zag een kasteel..... |
| Gisteren @ 21:23 Mo ![]() | Hey!! Morgen ben ik ook aan het werk en ik probeer dan te reageren, beetje een hectische dag, sorry!! Ries is morgen jarig en is liever vrij, dus we hebben geruild met onze vrije dag!Check: http://www.richard-monique.nl voor de nieuwe Myra foto's, ze staan ook op mijn Hyves inmiddels, ik kan weer uploaden, was iets met de instellingen! Slaap lekker allemaal!! |
| Gisteren @ 22:21 margriet | jah mass ik wilde je al op je vingers tikken kasteel stond in de folder! suus mannen hehe! Net gewerkt, laat thuis dus, ben kapot, gedoucht! ik lees morgen wel weer verder! Oja mass ikke ikke ikke wil een bon voor kruidvat! |
| Vandaag @ 09:40 massx ![]() | Morgen! Jördy is nu naar pietengym :-) |
| Vandaag @ 10:11 margriet | morguh.... ik heb wallen ![]() hahahahha Stil hier! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

als hij zijn b dilploma heeft mag hij een sport kiezen
Maar erg vervelend ik zie je al staan in de super alle labeltjes lezen..
Maar zelf moet ik mij dan soms beheersen want hij kan zo'n drama maken om niks! Soms schaam ik mijn oren af, vanmorgen nog toen er een schade-expert hier was.. hij moet echt eens leren om zich wat in te houden. Mannen...zucht! 

en is liever vrij, dus we hebben geruild met onze vrije dag!