volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 22:56 ABke ![]() | Ik heb er enkele gevonden. Lang leve Hyves ![]() |
| Gisteren @ 18:53 Suus ![]() | Nou ik ga alvast op uitje vertrekken. Haha, ik ben dan in ieder geval op tijd toch? Nee hoor, ga een nachtje bij m'n zus in Wijchen slapen. Dan is het nog maar een stukje naar Arnhem. Zou iemand mij ook nog een nummer kunnen mailen? Op: s_walraven@hotmail.com. Ik kan nergens de oplader van m'n mobiel vinden, maar misschien kan ik de telefoon van mijn zus lenen? Ik ben zo'n kluns met m'n mobiel. Is niet aan mij besteed. Ik heb 'm nooit bij me en als ik 'm bij me heb dan is-ie leeg. Waardeloos. Ik ben ongeveer de laatste op deze planeet die dus nauwelijks mobiel is. Ik trek m'n roze jas aan morgen. Val ik lekker op. Ik ga rijden zodra Nienke d'r fruit opheeft. Denk ik. Dus zal een uur of 11 worden. 12 uur in het Park Restaurant toch? Nog snel wat laatste dingetjes inpakken (paraplu!!) Tot morgen! En de rest: ook prettig weekend en ik spreek jullie morgenavond ook vast wel. |
volgende pagina >
[Reageer]

~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

) Straks fruithapje en rond 9.30 uur hopen wij weg te rijden.
ik heb een nichtje die neemt altijd 3dubbel zoveel mee dan nodig da's helemaal een ramp hihi.. we gaan samen met haar en haar man op vakantie elk jaar (dit jaar pas geweest). Dus Saar die 20kg zou voor haar lang niet genoeg zijn heuheuh..goed dat zij nooit met vliegtuig gaat
Moet toch wel een eind rijden, is 120km 

knuffel
ja hallo. dat verschil zie je toch wel