< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
25/06/2008 @ 10:00
Mo

Online Status Bekijk profiel
Die goedenacht pap heb ik eerder al eens geprobeerd, maar lukt niet. Ze snapt een papfles niet. Dus heb het een paar keer gewoon (iets dikker) met een lepeltje gegeven. Maar ze slaapt er helemaal niet op door. Op den duur krijgt ze het niet meer weg en in verhouding krijgt ze dan minder als met de fles.

Heb al zoveel geprobeerd, er zijn al zoveel aangebroken pakken in de kast met van alles en nog wat, wat ze dus niet wil hebben!!

Gelukkig dat die bult weer weggaat bij Naëll. Vind dat ook altijd zo erg met sleutelbenen, dat blijf je vaak zien.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:55
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tippie: kan je al wat oefenen, misschien vind je 4 kindjes wel iets

Zucht... zat nog een briefje van een andere opvangplaats in de verzorgingstas van Senne, de onthaalmoeder belde net in paniek of Senne nog wel ging komen... Ja tuurlijk, want er is geen meer op komst.
Wel ff uitgelegd over vrijdag en dit weekend enzo. 'k ga mij ff klaarmaken en wat opruimen! Nu heb ik tijd en is het rustig in huis. Alé ja rustig... muziek staat volle bak!!
Amy MacDonald met het liedje "this is the life" ZALIG gewoon!

Mo: toen Senne geen fles wou hebben hadden we eens geprobeerd om koekjesmeel bij in de melk te doen.

[Laatst gewijzigd door ABke - 25/06/2008 @ 09:56] - Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:54
massx

geef je ook poeder?

en tippie weet volgens mij iets van belastingen....

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:53
*astrid*

k ga jullie ook verlaten ;-) tot vanavond :-)

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:47

Efkes heel kort want is hier toch wel beetje druk. Jade wel in bed maar dan nog 3 kleintjes die hier mijn woonkamer op stelten zetten. Nacht viel goed mee, geen enkele keer wakker geworden, een echt succes! Wel om 6u20 alletwee wakker (en was gisteren pas om 21u15 stil boven). Dus beetje moe nu. Maar voor de rest heel flink maar wel wat druk en wat aandacht nodig.
Alhoewel, ik zit al 2 minuten te typen en nze spelen nog steeds flink .
Oeie teveel gezegd, ben weg

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:47
*astrid*

haha die geven we hier ook die pap :-) gaat erin als euh... pap ;-)

we geven ook ochtend bisquit pap :-)

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:45
massx

Mo, svenn dronk ook 's avonds zo slecht hij vind die papjes van goedennacht geweldig, de poeder ook wel maar iets minder... Mss proberen voor vannacht! Het zijn die blauwe en zijn kant en klaar!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:40
*astrid*

die bult is een zwelling van het omliggende weefsel :-) als het goed is verdwijnt dat weer

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:39
Mo

Goeiemorgen,

Ben ik ook weer! Ik was gister vrij en ben 's morgens even naar mijn oma geweest, ze had Myra al bijna twee maand niet gezien. Heel dom, want ze woon top nog geen 5 km van ons. Maar dat sorot dingen schieten er vaak bij in. Heel slecht! Maar goed, oma was mega blij en Myra vond het ook super.
Hebben jullie babies dat ook, dat ze zich super op hun gemak voelen bij oudere mensen, zoals over-oma's?

Hier een slechte slaper (en eter) op het ogenblik, overdag geen probleem, maar ze slaapt niet meer door. Al drie nachten word ze om 02.00 uur wakker en heeft ze honger. Ze wil 's avonds mijn BV niet meer en volgens mij krijgt ze daardoor 's nachts honger. Maar dat terwijl ze voor het slapen gaat amper de fles leeg krijgt. Ik ben blij dat we morgen naar het CB gaan, even een paar vraagjes voorleggen.... Ik weet niet meer wat ik daar aan kan doen. '
Rijstebloem wil ze ook niet hebben voor het slapen!

Vanmorgen was ze kapot en wij erbij! Ze werd om zes uur wakker, dus aan de borst, toen viel ze in slaap en kon haar met geen mogelijkheid om zeven uur waker krijgen. Die zat heel duf in de auto in haar oogjes te wrijven enzo.. Bovendien had ze verhoging, 37.6

Was sneu van Naëll zeg, een gebroken ribje... Hopen dta ze er gauw geen last meer van heeft. Groeit dat wel weer mooi aan elkaar als je zo'n bult ziet?

Myra heeft nu maatje 62/68.

Verder weet ik het niet meer, moet ook even aan het werk, kom zo nog wel weer terug!! Doei doei!!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:36
*astrid*

hahah bednakt ;-) t is het diploma van me vriendje hoor ;-)

De mijne (dezelfde) komt pas in decmeber
Mischien een rare vraag hoor... maar is er hiet iemand die verstand heeft van de NL belasting? ;-) ... t scheint dat zolang ik naar school ga ik bijzondere bijstand kan aanvragen (ben ik niet nodig maar spaargeld is altijd welkom) alleen ik heb er totaal geen verstnad van ;-) .... hahaha... dus misschien hier iemand?

We hebben alles eens op een rijtje gezet en zodra een van ons een vaste baan heeft gaan we een huisje Kopen ipv huren. Omdat we allebei nog (lang) geen 23 zijn kunnen we een starters hypotheek krijgen wat dus inhoud dat je rente vrij 25000 meer kunt lenen als normaal en dat je de eerste 10 jaar minder betaald als de volgende 20 jaar. Ze gaan er dan namelijk vanuit dat je gaat groeien in je werkveld en dus na die 10 jaar makkelijker je lasten kunt betalen. Maar binnen 10 jaar hopen we allebei wel een baan te hebben dus dat scheelt dan alweer zoiezo in de lasten...

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:31
ABke

Mass: het is gelukkig al een heel pak minder. Ook geen buikpijn meer, dus ik hoop wel dat het over is nu. Zaterdagavond en gisterenmorgend nog heel veel buikpijn gehad. (en ik kan dan al zo weinig pijn verdragen)

Astrid: gefeliciteerd met je diploma

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:27
massx

Hoi,

suus, oh jee het zal toch niet een ontsteking worden....ik duim van niet

saartje, kom je bij ook nog even schoonmakentibe nog last gehad?

abke, heey hahahaha! dommies! Maar wel lekker genoten dus. En het vloeien is het nu over of minder?

Margriet, hahah gewonnen hier was het 7.15

astrid, hebben ze daar geen afkorting voor bedacht?? jeetje was een diploma, maar nog gefeliciteerd!Gelukkig heeft je meisje goed geslapen!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:20
saartje

keel is nog niet zoveel beter hoor. ik vrees dat ik het toch echt wel weer goed had zitten.
gerust??? nee dat woord ken ik momenteel niet meer haha

ik ga even boodschappen doen. tibe is wakker en ligt al te wachten in de maxi cosi. haha

tot straks

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 09:08
ABke

Saartje: is je keel nu al beter?

Over dat jaloers zijn op zwangeren, heb dat momenteel toch ook wel een beetje. Niet die al een tijdje zwanger zijn, maar die nu zo net zwanger zijn.
Een nicht van mij is bijvoorbeeld uitgerekend voor eind januari en dat doet toch wel een beetje raar.
Mijn buurvrouw is over 14 dagen bevallen en soms heb ik zoiets van "ze mag het hebben dat 's nachts opstaan enzo".
Maar een volgend... vorige week dacht ik om nog ff te wachten, soms zelfs geen meer en andere keren zou ik niets liever zijn dan meteen terug zwanger... achja we zien wel

Mo: Senne eet af en toe een boterham mee. Maandagmorgen gewoon 2 boterhammen met confituur en daar melk over. Vorige week thuis heeft hij eens een boterham met smeerkaas gekregen, in kleine stukjes zonder melk en dat gaat ook heel goed.

Saartje: je zit echt niet meer gerust hé! Senne kruipt ook overal rond, neemt alles vast, wil zich overal aan op trekken...
Maandag hadden wij hem in de eetstoel gezet, duwde hij zich opeens af tegen de tafelpoot... (niet hard gelukkig!) Maar dan besef je toch dat je niet meer gerust bent!

Tippie: goed dat de kinderarts toch mee wil werken. Hopelijk vinden ze iets hé.

Senne weet heel goed wat hij met een koek (of een stukje brood) aan moet. Meteen die mond in! In het begin vielen er nog veel stukken op de grond, maar intussen gaat dat vrij goed binnen.

Over Slapen: Senne slaapt meestal 3x per dag een uurtje tot anderhalf uur. (voormiddag soms langer) En gaat pas slapen rond 21u. Als ik moet werken is hij wel wakker al om 6.30. Maar nu zoals vandaag hebben we hem laten slapen tot 8u, dan een flesje en dan na z'n flesje vertrekt Joren en neemt hij Senne mee.
Vandaag, donderdag en vrijdag is Senne bij de onthaalmoeder, ben wel thuis, maar gewoon ff rust doet ook wel goed. (en 't is toch betaald)

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:54
*astrid*

goedemorgen!

ik ga het 1 keer vertellen:
het diploma heet:

Coöperatief sport en bewegings coördinator Consulent medewerker buurt onderwijs sport.

hahaah een hele mond vol ;-)

De nacht is hier 100% mee gevallen om 4 uur nog een zetpil en daarna was het weer stil... tot 8 uur vanmorgen... hapje... en toen lekker nog even naar bed... en ze slaapt nog steeds :-)
Ze is wel heel hangerig en huilerig maar toch eignelijk niet vervelend... ze weet niet zo geod wat ze er mee moet... want ze speelt eerst een kwartier op haar buik en daarna draait ze om en gaat pas huilen :-S

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:51
saartje

abke: hahahahah een beetje verkeerd dus fijn dat het goed gedaan heeft om eens lekker uit te waaien!!! wel vervelend dat je nog zoveel last gehad hebt! hopelijk is het snel over!!!

de was is opgeplooid, nu nog een paar stukje strijken en dan is dat klaar....

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:37
margriet

Online Status
hier goed nachtje! maar al om half 7 wakker en aan het kreunen dus ik denk leg hem even bij mij. ja springen de katten naast hem op bed, gelijk klaarwakker natuurlijk! Gerekt tot 7.00 en toen aan gaan kleden...
dus daarom ligt ie nu weer te slapen

Heel de week vrij.... zaterdag naar dierentuin

Verder niks bijzonders, even lezen

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:32
ABke

Goeiemorgen!

Wij zijn ook terug

Zondagavond laat nog vertrokken, naar Wenduine... vinden we de nummer van het huis niet... Bel naar mijn moeder, was het in Middelkerke geen idee hoe we bij Wenduine gekomen zijn. Dus we waren pas rond half 12 ginder, en dan moest Joren nog terug naar huis.

Zee'tje heeft wel goed gedaan, zo lekker eens uitblazen, rusten, wandelen, strand spelen of gewoon niks doen... ZALIG!
Wel heel veel pijn gehad afgelopen dagen, maar ik hoop dat het nu wel voorbij is.

Zo, ga eens even lezen wat jullie nog allemaal geschreven hebben.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 07:16
saartje

goeiemorgen,

ook ik ben al aanwezig!!! ik wil vandaag zoveel doen he. huisje mooi in orde krijgen voor als die mensen straks komen kijkn. dan nog gaan winkelen, strijken (is gelukkig niet echt veel) tibe was om half 7 wakker dus dat was wel redelijk goed.nu slaapt hij alweer....
als ik zo lees dan hoort tibe wel bij de "laat"slapers. normaal ligt hij pas rond 21u00 in bed... hangt er ook wel vanaf hoeveel hij heeft geslapen (maar dat is ook niet zoveel overdag)
's morgens gaat hij na de fles terug slapen tot 09u00
nadien van 11u30 tot (als we geluk hebben) 12u30
en dan na zijn groentepap gaat hij slapen van 17u15 tot 17u45
dus echt niet zo lang. maarja als hij daar genoeg mee heeft; ik kan hem niet nog meer moe maken

suus: mmm lekker zo een vieze luier he de geur kan gewoon in je neus blijven zitten hoor (als ik naar huis rij van het werk dan ruik ik die bejaarden hun luiers ook nog) hopelijk geen borstontsteking

massx: oh jammer dat hij zijn volgend kleurtje niet gehaald heeft. ach hij heeft zijn best gedaan als ik zo lees en dan ben je toch sowieso fier als moeder!!!

astrid: hopelijk is ze snel weer beter! ene wat heeft ze zich voorbeeldig gedragen op de uitreiking. moet ik hier niet proberen tibe zou liever onder de stoelen doorkruipen

tippie: waw 4 kindjes. gelukkig zijn ze al iets ouder en snappen ze al wat. maar evenzeer veel succes ermee! heb je toch goed kunnen slapen? of heeft dat meisje voor de sirene gezorgt deze nacht??? hahah

zo ik ga even wat was plooien... zal nog wel te vroeg zijn om iemand tegen te komen nu

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 06:20
Suus

Goedemorgen! Weer een gewone werkdag dus ik ben er weer lekker vroeg bij. Hebben jullie goed geslapen? Heeft het nichtje nog gegild Tippie? Hier niet zo'n beste nacht. Ik heb heel erg pijn aan m'n borst. Ik hoop niet dat ik nu op de valreep nog even een borstontsteking krijg ofzo. Ik zit nu ruim een week op 1 voeding... Na een paracetamol om een uur of 1 ben ik wel weer in slaap gevallen, maar ik bleef wat onrustig draaien en dromen. Het was ook benauwd op de kamer en Bas is weg voor z'n werk.

Nou ja. Gelukkig nog maar 3 dagen werken. Vandaag zorg ik dat ik een beetje op tijd thuis ben, want morgen zit ik met de musical van groep 8 van half 8 's ochtends tot half 1 's nachts op school. Dat zijn lange dagen. Vrijdagmiddag zijn de kinderen vrij. Dan begint de zomervakantie. Lekker hoor.

Nienke vindt die ballen wel aardig. Ik heb dus de 'voel-variant' er zit er 1-tje bij met hele korte stukjes lint aan de zijkant. Die pakt ze meestal. Maar ook de andere pakt ze op, probeert ze in haar mond te stoppen en laat ze dan vervolgens vallen. Vindt ze wel spannend als ze dan met kabaal wegrollen.

[Laatst gewijzigd door Suus - 25/06/2008 @ 06:22] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >