< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
30/06/2008 @ 16:15
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Loesje...ik zie inderdaad geen ballonetje! Weet niet waar dat naartoe is of hoe ik het er terug op moet krijgen?!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 16:17
loesje78

ja je hebt je ballonnetje weer!!!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 16:17
pluisje79

Cindy: wauw fantastisch goed nieuws! Ben enorm blij voor jullie! Nu duimen we op een geweldige afloop hé. Zet je gauw een tekstballonnetje bij je naam?

Loesje: ha dag meid. Daar dus weer eventjes wachten geblazen. Een mens moet soms verdomd veel geduld hebben!

Aikootje heeft idd de waterpokken. Deze ochtend had ze rond de 40 graden koorts maar die lijkt nu wel weer gezakt. Ben doodmoe want we zijn ieder uur vanacht aan haar bedje geweest. Ze had zo'n ongelooflijke dorst!

Hopelijk alles ok met de rest?

xxx

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:42
Lisette

Cindy wat ben ik blij voor je meid. Wat heb je dit verdient zeg. Ben enorm benieuwd wat het is. Wil het ook wel weten hoor, maar snap dat je het voor jezelf wil houden. Jullie hebben zoveel meegemaakt. Maar nogmaals ben zo blij dat je kindje gezond is. Ik bid voor je kindje dat het zo zal blijven.

Loesje de klusperiode zit er weer op meid. Nu weer dat vreselijke afwachten. Elke maand hoop ik zo erg dat het raak is voor je. Ik vind het zo erg dat het steeds maar niet lukt. Je bent altijd zo gezellig mee aan het kletsen over onze kids en die van jou moet er ook echt eens bijkomen hoor. Maar we blijven met je mee duimen. Ja leuke foto's hè van de dierentuin. Het is nu echt een mannetje met zijn spijkerbroek en nikes. Geen baby meer hihi.

Pluisje flinke knul is het al hè. Ik verbaas me ook steeds over hoe snel het gaat. Wel onwijs leuk dat je hem nu zo stoer kan aankleden. Nou heb vandaag bloed afgegeven voor die allergie. Hoop dat er iets uit komt. Ach Aiko de waterpokken het is echt nooit rustig bij jullie thuis hè? Irritant is dat hè als je computer niet mee wil werken. Ik pik ook wel eens het internet van buren hier. Is toch hun eigen schuld.

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:58
pluisje79

Groot gelijk: ze moeten hun netwerk maar beveiligen. Heb op het onze alleszins een beveiliging gezet tegen indringers hehe. Ja nu kunnen we onze mannetjes stoer aankleden. Is gelijk wel anders dan meisjeskledij kopen vind ik. Anders maar ook leuk!

Loesje We blijven duimen totdat het zo ver is!!

x

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:55
loesje78

Goeiemorgen allemaal

Cindy je hebt zeker wel lekker kunnen slapen na het goede nieuws!Bedankt nog voor je berichtje!Heb er nog een terug gestuurd!

Lisette en Pluisje bedankt voor de lieve woordjes en dat jullie zo meeleven!
Had gisteravond weer een flinke dip ff.Zat er ff helemaal doorheen.Doe altijd maar vrolijk en zeg altijd dat het goed met me gaat,maar vanbinnen!!!pff Op een gegeven moment breekt dat op,en dat was gisteren.Maar nu gaat het wel weer gelukkig!

Lisette wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

Fijne dag vandaag!Liefs Loesje x

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 08:58
Lisette

Pluisje een jongen is qua kleding inderdaad wel wat anders, maar oh zo leuk. Echt geweldig.

Loesje ik snap heel goed dat het je opbreekt. Het is zo erg als je zo'n sterke kinderwens hebt en het kindje maar uitblijft. Je hebt er ook totaal geen controle op. Dat is zo frustrerend. Dus je mag best zo af en toe even je hart luchten hier hoor. We begrijpen je heel goed. Een dipje is zo normaal. Je geduld is erg op de proef gesteld. Snel eens dat potje weg gaan brengen hoor. Ik moet geloof ik over een dag of 4/5 bellen voor de uitslag.

Cindy bedankt voor je bericht. Heb er ook 1 terug gestuurd.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 10:17

hey dames ,

ik laat ook nog maar iets van me horen
hier is het nog steeds dezelfde gespannen situatie
binnen 14 dagen vertrekken we op reis en hopelijk kunnnen we ons dan wat ontspannen
nadien moet er wel eens serieus gepraat worden over onze toekomst
ondertussen heb ik minder last van pms ( door homeopatisch middel)
was al aan het hopen maar is natuurlijk daar door

loesje, ik begrijp je zo goed ; ik zit ook vaak te lachen maar ben dan intens verdrietig vanbinnen

cindy

geniet van jullie kids !!!

groetjes

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:07
pluisje79

marijke: aiaiai nog altijd een gespannen situatie... das niet goed. Hopelijk gaan jullie valt de vakantie wel mee! Hoop dat jullie er op de één of andere manier snel uitgeraken want die spanning slaat natuurlijk ook terug op je lichaam. Dikke knuffel!

x

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:26
Leigh

joepie wij hebben draadloos internet!!! Eindelijk rustig van in de zetel een beetje internetten!! En heb voor mijn verjaardag een laptop gekregen een witte een super mooie. Moet straks weer met ons zara naar de kinderarts want ze hoest heel de dag door en ook s'nachts ook en dan kan ze er niet van slapen ocharme. Heb ik by the way al vertelt dat ik nog thuis ben tot september 2009. Hahahah heb mijn tijdskrediet aangevraagd en hopelijk tegen september 2009 is de 2de op komst en dan ben ik nog eens 6 maanden thuis!!!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 16:03
Lisette

Marijke wat rot dat het nog steeds niet lekker loopt tussen jullie. Misschien in de vakantie eens rustig met elkaar praten. Weg van alles en zeker van zijn ouders. Dit kan toch niet langer zo. Jullie moeten wel op 1 lijn zitten als er een ukkie bij komt.

Leigh jij bent al aan nummer 2 bezig?? Je gaat snel meid haha. Heerlijk tot september 2009 vrij. Ben zelf wel blij dat ik weer kan werken. Het geeft wat meer regelmaat in mijn leven. En ook voor Thomas is het leuk. Lekker in de ochtend bij opa en oma spelen en in de middag weer met mama. Wat een lieve avatar heb je. Echt een schatje hoor.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:45
pluisje79

zo seg Leigh: ook wel lekker meegenomen. Ik kan dat nog niet nemen want ben nog geen 5 jaar in de onderneming. Stom! Draadloos internet is idd een zaligheid. Dat ligt hier ook sinds gisteren!!

x

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 23:27
Leigh

pluisje, hiervoor moet je slechts een jaar in dienst zijn, als je tijdskrediet wil opnemen voor de zorg van je kindje. Als je, je tijdskrediet wil opnemen in 4/5 de moet je wel 5 jaar in dienst zijn.

Lisette, ja schattig hé, Zara met haar hoedje! Die kleine knaap van jou ziet er ook echt super koddig uit, echt om op te eten, en als ze later groot zijn dan gaan we spijt hebben dat we dat niet hebben gedaan!! hahahaha

dikke knuffel leigh

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:59
Lisette

Leigh zeker schattig. Echt een meisje met zo'n hoedje op. Ja ze zijn echt om op te vreten op die leeftijd. Inderdaad later plakken we ze liever achter het behang haha. Nou ja als we ze goed opvoeden valt het misschien mee haha.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:44
Leigh

seg een vraagje hoe gaat het met jullie gewicht? Ik krijg de 3 kilo er echt niet meer af!! en wij trouwen in oktober!!!
Ook is mijn figuur veel slehter als voordien, pfff... hoort erbij zeker!!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 13:16
pluisje79

hey leigh: de kilo's van ons zoontje waren er op 4 weken allemaal af maar die van dochterlief hangen er nog altijd aan! Ik had me toen wat té hard laten gaan qua eten. Ondertussen heb ik al wel sneller een beter figuur dan na de geboorte van Aiko. Heb een heel goede kinesiste die zulke oefeningen geeft dat je sneller een beter figuur hebt door vooral op een zachte manier je buikspieren en bekkenbodemspieren te trainen. Bij onze dochter had ik na een paar maand maatje 40 (ik had oorspronkelijk 36-38) en nu zit ik terug aan 38! Verder let ik toch wel een beetje op de hoeveelheid eten ik binnenspeel en voor de rest sporten/bewegen. Ik ga nu nog altijd naar de kine om oefeningen te doen. Zo beweeg ik verplicht toch minstens 1 uur intensief! 'k Zou eigenlijk nog minstens 1 uurtje op mezelf moeten kunnen trainen, dan zal het allemaal wel sneller gaan. Dus ja: een combinatie van op je eten letten en bewegen. Maar het zou goed kunnen dat je nooit meer jezelfde figuur terugkrijgt... (bekken)

Pfff afgelopen nacht 4 keer met dochterlief beneden gezeten. Ze schoot telkens huilend wakker om god weet welke reden. Bijgevolg: doodmoe. Ben vandaag ook gaan kennismaken op de nieuwe werkplek: 'k zie dat beter zitten dan waar ik nu werk! Hopelijk is het snel 1 sept!

x

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 17:13
Lisette

Leigh ik moet nog 2 kilo eraf van de zwangerschap, maar nog 9 extra van wat ik daarvoor erbij heb laten komen. Dus ik moet ook wel veel, maar kan me er maar niet toe zetten om te beginnen met een dieetje. Ik ga binnenkort toch echt eens beginnen.

Pluisje netjes meid al op maatje 38. Dat gaat al de goeie kant op hoor. Had Aiko geen jeuk van de waterpokken? Dat jeukt normaal gesproken heel erg. Wat leuk dat je nieuwe werkplek er leuk uitziet. Nu maar hopen dat het echt bevalt als je er aan de slag gaat.

Thomas had vandaag een ik heb geen zin dag. Nu geloven mijn ouders me tenminste als ik zeg dat hij echt wel kan krijsen. Hij steekt ook steeds zover die handjes in zijn mond dat hij gaat kokhalsen. Maar ik krijg die handen er maar niet uit. Ze blijven terug die mond in gaan.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 10:28
Leigh

wij gaan sevens een trouwkleed kiezen!! Spannend!! Ben echt eens benieuwd, ben er wel weer goed optijd mee!! Ik trouw binnen 3 maand een half!! en de uitnodigingen zijn ook nog niet verzonden! en dit en dat moet nog gebeuren..... aaahhh
Nog zoveel te doen ni gewoon!!!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:40
Lisette

Leigh dat is leuk om te doen hoor. Alleen erg laat inderdaad. Bij mij duurde het ook maanden voor de jurk binnen was. Ik heb hem bijna een jaar van te voren al gekocht.

Vandaag met Thomas in de maxi cosi naar de winkel. Ligt hij keihard te gillen. Niet huilen bedoel ik dan maar babbelen. Maar ja op dat volume noem ik het geen babbelen meer haha.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:41
pluisje79

leigh: en je trouwkleed gevonden? Kon dat nog zo maar 3 maand van tevoren? Waar ga je trouwen (ik bedoel: gemeentehuis/kerk/feestzaal) Zal wel stressen zijn zo alles nog 'op het laatste moment'.

Lisette: zo die Thomas van jullie legt het nu al zo goed uit! Dat belooft Heeft hij dat van de papa of mama hihi. Gelukkig lijkt de jeuk nogal mee te vallen. Enkel op haar hoofdje probeerde ze te krabben maar dat lukt niet zo goed met haar haar. Voor de rest bleef ze er goed af maar we smeerden er regelmatig wat poeder op tegen de jeuk. Dat hielp blijkbaar want als je zo'n bobbel open krabt dan wordt dit een blijvend litteken!

Vandaag rond half8 de deur uit en was pas 19 uur weer thuis van het werk. Had de late opening. Ben bekaf! Gelukkig morgen weer thuis.

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >