< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
08/07/2008 @ 07:50
loesje78

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeiemorgen allemaalWil jullie even bedanken voor al jullie lieve woordjes!Dat doet me echt goed,maar ben bang dat jullie nog even langer door moeten duimen voor me!Heb vanmorgen een testje gedaan,meer om te kijken waar ik aan toe ben,dus was weer negatief....We gaan over een kleine 2 weken op vakantie,en denk dat we daarna het potje maar eens weg gaan brengen.Ik kan het hier alleen op maandag inleveren,en ik ben dan bang voor de uitslag.Ik krijg die dan net voordat we op vakantie gaan,en we willen wel genieten van onze vakantie!

Cindy succes vandaag bij de gyn!Leuk dat je weer even mag spieken naar jullie kleintje op de echo!

Fijne dag allemaal vandaag!x

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:02
Lisette

Loesje zolang er geen bloed te zien is blijven we duimen hoor. Het zegt nog helemaal niets. Je test niet altijd op dag 1 al positief. Dus we blijven lekker positief denken tot we nieuws krijgen. Snap dat je niet vlak voor je vakantie de uitslag wil hebben. Aan de andere kant ga je misschien wat opgeluchter op vakantie als je weet hoe het zit. Dan is die vraag van zou er iets mis zijn al een stukje opgelost. Dan weet je alleen nog niet hoe het bij jou zit. Ach het is heel moeilijk allemaal. Ik hoop dat jullie toch met zijn drietjes op vakantie gaan.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:35

loesje: bij mij was de test op de dag dat ik ongesteld moest worden ook negatief en ik had nog met een ultra sensitive test getest ook, waarmee je in principe 6 dagen voor je NOD al kan testen. Maar 4 dagen daarna had ik toch een positieve test (blijf duimen hoor)

Lisette: met de kleine gaat alles goed. Ze heeft alleen spruw nu. Een schimmelinfectie in haar mondje. Dat komt door de borstvoeding, die ik trouwens nu al volledig heb afgebouwd. Nu moet ik haar 6 keer op een dag vloeibare medicijnen geven in haar mondje. Maar ze vindt het totaal niet leuk. Dus daar word ik dan ook niet echt vrolijk van. Overmorgen moet ik weer op controle bij het Consultatiebureau, dan zal ik weer zien hoe zwaar ze nu is en hoe lang

Met Thomas gaat alles wel goed he? Leuk dat hij zo goed van zich laat horen!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:37
loesje78

Hoi Lisette
Ik heb net nog een keer gebeld voor het potje.
Had naar de huisarts gebeld,want die moeten mij zo'n potje geven en een informatie formulier,maar die had ik dus helemaal niet gehad.
De huisarts had die niet,en die krijgt ze as vrijdag en anders na het weekend pas binnen!Dus voor as maandag kan ik sowieso geen afspraak maken en die maandag erop gaan we op vakantie.

Sorry meiden voor al mijn geklaag hier!Maar het lucht altijd wel weer wat op dat ik er met jullie over kan praten!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:39
loesje78

Marloes wat vervelend van die spruw zeg!Hoop dat dat snel weer over is!
Maar je geeft me een klein beetje hoop weer,dat je pas na 4 dagen een positieve test had!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:43

loesje: vervelend dat het zo niet echt opschiet met het potje inleveren. Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

Toen ik negatief had getest met die ultra sensitive test was ik ook behoorlijk terleurgesteld en overtuigd dat ik dus niet zwanger was, maarja was toch wel zwanger. Ik hoop echt dat het nu ook voor jou geldt! Hoop doet leven hoor.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:46

O loesje: nog iets. Bij een vriendin van mij heeft het ook heel lang geduurd voordat ze zwanger was. We waren namelijk samen begonnen en na een paar maanden was ik zwanger en zij nog niet. Pas toen de kleine van mij bijna een jaar was werd zij zwanger. Ongeveer 2 jaar heeft ze erover gedaan. Bij de een gaat het helaas sneller dan bij de andere, maar het is uiteindelijk wel gelukt. En nu is ze sneller dan verwacht in verwachting van een tweede. Ze is 7 augustus uitgerekend. Ik wilde je dat even laten weten, zodat je ook gewoon de moed erin blijft houden hoor!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:49
Lisette

Loesje hou inderdaad nog even je hoop. Je ziet het dus maar weer bij Marloes. Voorlopig ben je al 1 dagje overtijd meid. Laten we lekker blijven hopen met zijn alle dat dat potje niet meer nodig is. Dat zou het allermooiste zijn zo vlak voor de vakantie . Dus . En meid jij klaagt niet hoor. Kom lekker je hart luchten als je er behoefte aan hebt. Daar zijn we hier voor hoor!

Marloes wat vervelend dat ze spruw heeft. Altijd zo vervelend als die kleintjes iets hebben. Je kan ze niets uitleggen. Ja met Thomas gaat het uitstekend. Hij is zo voorbeeldig. Heb echt geluk met zo'n makkelijk knulletje.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:20

Loesje, ik kan me goed voorstellen dat je je vakantie daardoor niet wil laten beinvloeden
geniet eerst lekker van jullie vakantie en als het daarna nog nodig is kan je dan potje binnendoen
ik weet het is niet gemakkelijk maar niets weten is ook erg hoor geloof me
ik heb ook lang gewacht voor die testen en dan nog voor de resultaten omdat ik schrik had ervoor maar uiteindelijk weten we nu wel iets
ik wens je alvast een super leuke vakantie , ontspan jullie maar eens lekker en nadien weer met frisse moed ertegenaan
even de batterijen opladen en even weg van alles en iedereen

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:22
cindy

Ik ben terug van de gyne...heb een prachtecho gehad van ons beebje.
Hij/zij is nu 7,6 cm en lag vrolijk te bewegen in mijn buik. Was grappig om te zien, trappelen met de voetjes,handjes voor het gezicht, zich omhoog wippen.
Alles was prima...ik ben weer een opgeluchte mama.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:24

cindy: wat fijn dat alles goed is met die kleine. Leuk altijd als je weer een echo krijgt!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:36
pluisje79

loesje: laat idd je vakantie er niet door verpesten. Dat zou doodjammer zijn! Geniet van de rust én van elkaar... wie weet!

cindy: wauw dat kleintje van jullie toch al zo groot! Altijd geruststellend hé als je de echo ziet.

Marloes: ach die meid van jullie heeft spruw. Medicatie geven aan zulke kleintjes is echt wel vervelend. Hopelijk is ze er snel van af!

lisette: en heeft Thomas z'n keel nog opengezet?

Oef morgen een dagje thuis. Ben echt iedere dag super-kapot! M'n vriend stond de voorbije dagen met de late dus moet ik na m'n werk alleen voor de kids zorgen. De rest van de week is hij thuis dus dan valt het wel weer mee. Enkel donderdag nog werken en dan is het al weekend voor mij!

Groetjes van een uitgeputte mama!
x

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:03

pluisje: vooral als ze jhet niet leuk vinden en ze gaat er nu zelfs bij huilen.

Oef dat is dan wel vermoeiend! Rust lekker uit morgen

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 11:58
Lisette

Loesje ik zie nog geen reactie en dag 2 overtijd? Nog steeds niets te zien??? (hoop hoop hoop hihi)

Cindy super leuk nieuws. Die kleine spruit is zich al lekker aan het uitleven.

Pluisje die keel van Thomas staat altijd open haha. Kleine druktemaker. Ik ga hem zo weer eens ophalen bij opa en oma. Hij heeft tegenwoordig ook een kuif. Zo grappig joh. Echt zo'n kijk mijn zoon heeft echt wel haar kuif haha. Staat super schattig.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:50
loesje78

Hier helaas nog geen nieuws te melden.....
Zit te twijfelen om er morgen nog een testje tegenaan te gooien,als dat dan nog nodig is,of zou ik wachten tot vrijdag?

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:55

loesje , superspannend !!!!!!!!!!!!!!!!! als je nog testjes liggen hebt zou ik zeggen testen maar dan voel je je weer wat rustiger
in ieder geval moet je meteen komen vertellen hé als het positief is !!

ik vertrek zaterdag op reis en wil het graag nog weten hoor
succes met het wachten !

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:36
cindy

Loesje...heel spannend! Jij gaat toch nooit overtijd? Of wel?
Doe morgen maar een testje als je nog niet ongesteld bent

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 15:16
loesje78

Vindt het zo lief dat jullie allemaal met me meeleven!
Heb de laatste 10 maanden niet meer zo'n lange cyclus gehad.Had steeds 28 a 29 dagen.
Loop nu constant naar de wc omdat ik steeds denk dat ik ongie ben geworden!pff
Hoop dat ik snel weet hoe of wat.
Heb nog 1 testje liggen,nu maar hopen dat ik hem morgen nog kan gaan gebruiken!

Marijke waar ga je ook alweer heen op vakantie???

[Laatst gewijzigd door loesje78 - 09/07/2008 @ 15:18] - Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 16:33

loesje: wat spannend!!!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:37
pluisje79

loesje: oh het zou zo geweldig zijn hé! We duimen nu nog een versnelling hoger!

lisette: ha wie weet gaat hij later wel iets met z'n stem doen

Heb vandaag een nieuwe gsm moeten kopen. De oude laadde niet meer op. Vermoedelijk omdat Aiko er teveel speeksel had in laten lopen. Dom! Hij was pas een jaartje oud. Heb nu een 'goedkoper' modelleke want als ze straks per ongeluk weer met m'n toestel aan de haal gaat...

'k Ga es doorrijden: etentje bij een vriendinnetje!

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >