< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
Gisteren @ 16:27
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Loesje getsie wat een ellende. Moet je nog eens 3 weken wachten. Alsof je niet genoeg verdriet ervan hebt. Maar het zou onwijs grappig zijn als je voor die 3 weken een andere uitslag binnen hebt . Ja leuke foto's hè. Ben er echt trots op. Het was duur maar super om te hebben.

Cindy ik snap dat je die 25 weken om zit te kijken. En ja inderdaad alsof er daarna niets mis kan gaan. Een gezond kindje op de wereld zetten is niet zomaar iets dat je even gaat doen. Het is echt een wonder als het gebeurd. Misschien gaat het 9 van de 10 prima. Maar als je net die ene van die 10 bent is het bitter hard. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit kindje jullie wel gegunt is. Na alle miskramen en Zara krijg ik een heel goed gevoel bij dit kindje. Kan niet wachten om de kleine te kunnen aanschouwen. Zit die laatste 20 weekjes lekker met je mee om te kijken haha. En het gaat echt goedkomen. God zal je toch niet 2x zo iets vreselijks aandoen denk ik dan.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:21
loesje78

Cindy,ik snap heel goed wat je bedoeld hoor,aan de ene kant zul je blij zijn als je over de 25 weken heen bent,maar meis ik weet nu zeker dat jij een heel gezond beebje op de wereld gaat zetten!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:17
cindy

Loesje...wat een gedoe allemaal hé, die wachttijden, om gek van te worden! Waarom kan zoiets allemaal niet wat vlugger gebeuren!

Ik kan inderdaad gaan aftellen, het kan niet vlug genoeg gaan!
Eigenaardig genoeg wil ik nu eerst zo vlug mogelijk die 25 weken bereiken, dat is puur psychologisch waarschijnlijk.
Op 25 weken zwangerschap ben ik vorig jaar ons Zara* verloren, het lijkt nu wel een mijlpaal om die grens te bereiken. Heel bizar gevoel, net alsof er daarna niks meer kan misgaan.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:43
loesje78

Hallo allemaal
Hoe is het hier met iedereen?

Cindy proficiat!Alweer op de helft!Nou kan het aftellen beginnen!

Lisette wat een leuke foto's van Thomas zeg!En wat fijn dat hij zo goed groeit!

Pluisje hoe is het met je keelontsteking?Ik heb er denk ik ook last van!Bah!

Marijke leuk een logeetje!Hoe is het verders met je?

Met mij gaat het wel.Had weer ff een dipje.Heb ik eindelijk van mijn arts het potje en het informatieformulier,duurd het weer ff om een afspraak te maken!grrr De 1e 2 maandagen kan het niet.Kan pas over 3 weken.Vindt het echt raar dat het hier alleen op maandag kan tussen 08.00 uur en 08.15 uur!Schiet zo ook niet op he!Maar ja nog ff geduld.

Fijne dag nog allemaal!x

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:53
Lisette

Marijke hij doet het zeker goed. Lekker binkie is het. Oh wat leuk een mannetje van 1 jaar. Leuke leeftijd hè. Even lekker genieten van zo'n klein mannetje. Waarom gaat zijn moeder eigenlijk zonder hem op reis? Zou het niet kunnen hihi.

Cindy gefeliciteerd!!! De helft van de rit zit erop. Nog een paar weekjes en dan heb je een super mooi kindje in je armen. En een lekkere druktemaker ook zo te horen. Vervelend joh dat de kleine in de nacht zo druk is. Hoop dat hij of zij dat snel af gaat leren als hij/zij de wereld komt verkennen. Ja ik heb zeker foto's gemaakt van de 1e fruithap. Het met een lepeltje eten had hij al onder de knie. Ik was al een week of 2 begonnen met zijn ochtend papje met zijn lepel te geven. Dus wat dat betreft ging het goed. Maar de smaak van fruit das weer andere koek. De vieze gezichten die hij trekt bij de 1e hap zijn zo grappig. En dan kijkt hij met rooie oogjes me aan van mam wat doe je nou?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:50
cindy

Marijke...Leuk zeker zo'n logeetje in huis. Je zal wel je handen vol hebben met hem

Lisette...mooie foto op je avatar. Heb je geen foto's genomen van de eerste fruithap van Thomas?? Ik heb dat gedaan bij mijn oudste Naomi, echt grappig was dat! Overal fruitpap behalve in haar mond

Pluisje...beterschap hé meisje! Lastig zo'n keelontsteking

Hier alles ok, sinds gisteren officiel de helft van de zwangerschap bereikt. Ik voel onze beeb alle dagen goed bewegen, vooral als mama wil slapen lijkt het wel feest in de buik. Met als gevolg dat ik veel wakker lig 's nachts en overdag heel erg moe ben
Maar we hebben het er graag voor over

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:02

pluisje,
vervelend hé keelontstekingen , heb er dit jaar ook al 2 en een halve gehad , veel beterschap in ieder geval
en naman ook verkouden ? verzorg jullie maar goed hé

lisette, thomas doet het echt wel goed hé
mijn logeetje (het is trouwens een jongetje) blijft nog tot morgenvroeg dan gaat hij naar m'n schoonma

hoe is het met de anderen ?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:31
Lisette

Hey pluisje! Goh Naman is lekker klein. Die van mij is weer erg groot dus dan lijkt het een flink verschil. We zijn niet erg groot allebei dus van wie hij het heeft weet ik niet. Hij kreeg wat ik in huis had op dat moment wat fruit betreft. Omdat hij maar mocht beginnen met 2 lepeltjes en de dag erna 4 vond ik het zonde om veel te maken. Gister heeft hij een potje gehad appel, banaan en aarbei. Was om te rillen bij de eerste hapjes haha. Hij had het bakje bijna leeg. Toen kwam steeds zijn tong naar buiten dus ik dacht hij zal wel vol zitten. Gezellig een afscheiddiner. Veel plezier! Oh tuurlijk mag je dat vragen ik word 31. En Thomas vandaag alweer 5 maandjes haha.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:55
pluisje79

hey lisette: ben vandaag naar K&G geweest met naman. Ik dacht dat ie toch wat groter was maar hij is dus 67cm en weegt 7,260kg. Maar ben er niet zeker van of ze hem goed hebben gemeten. Normaal gezien moeten we op 9 september naar het ziekenhuis en daar zal hij ook wel weer worden gemeten en gewogen. Ben es benieuwd dan! Hij is dus niet bij de groten en hij is nog altijd een fijn gebouwd ventje. D'r mag dus nog altijd gewicht bij voor z'n lengte maar hij volgt de curves goed dus geen zorgen. Jouw Thomas is dus echt mega! Maar misschien zijn jij en je man ook best groot?
Hier krijgt Naman ondertussen groentehap (zoals ze dat bij jullie noemen) met vlees en vis. Hij vindt dit best wel lekker! Oh jij begint met één soort fruit? Ik maakte direct een mix van banaan, appel en appelsien + koekjesmeel. 't Valt me wel op dat hij de laatste dagen terug snel honger na z'n groentjes en fruit. En hij is ook enorm onrustig. Hij heeft vandaag alles bij elkaar nog geen 2 uur gedut... Hopelijk gaat het terug beter als z'n verkoudheid over is.
Met mij gaat het weer wat beter. Ik ga morgen en vrijdag terug werken. Morgenavond is trouwens m'n afscheidsdineetje van m'n collega's.

Oeps, dit is weer een hele brok tekst geworden. Maar voor ik het anders nog vergeet: een fijne verjaardag vrijdag!!! Hoe oud wordt je als ik vragen mag? (ben het vergeten) en ga je wat speciaals doen?

liefs!!
x

[Laatst gewijzigd door pluisje79 - 20/08/2008 @ 21:56] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:14
Lisette

Zo de afgelopen dagen geen internet gehad. Maar hier ben ik weer hoor. Niet veel gekletst zie k.

Marijke ben ook enorm trots op de foto's. Echt leuk om eens een echt mooie foto te hebben. Poeh al die kilo's vreselijk hè. Ik wou dat ze weg waren. Leuk een kleintje van 1 over de vloer. Hoe lang blijft ze?

Pluisje nu jij weer ziek. Het is echt lopende band werk daar hè? De parkeerplaats is volgens mij nog niet af. Ben nog steeds vrij. Eerst vrijdag mijn verjaardag vieren en volgende week weer aan de slag.

Maandag weer naar het CB geweest. Zal zo het nieuwe gewicht er even bij zetten. Hij zat lekker met de huilende baby's mee te gillen. Boefje. Hij ging vrijdag van zijn buik naar zijn rug rollen. Dat vond de arts erg knap. Alles verder goed hij pakte wel steeds haar spullen af. Aangezien hij nogal flink is mocht ik alvast beginnen met het fruithapje en later de groente. Ben begonnen met banaan. Nou vies dat hij het vond haha. De eerste happen zijn echt rillen haha. En hij kan ook staan tegenwoordig. Dingen gaan ineens snel zeg. Hij kan al best een lange tijd met soms even inzakken staan. Geweldig vindt hij dat.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:45
pluisje79

Ha die marijke: dat zal wel druk worden zo met een 1-jarige peuter in huis. Heb je ondertussen nog met je ventje gepraat?

Loesje: hoe is de uitslag geweest van het potje?

Lisette: en nog altijd geen deftige parkeerruimte bij jou op het werk? Of heb je nog steeds vakantie?

Heb voor de verandering toch weer es een keelontsteking zeker. Als ik oververmoeid ben en dus vatbaarder voor ziektekiemen, slaat dit altijd op m'n keel. 'k Ga morgen vermoedelijke en dagje thuis blijven zodat ik wat kan bijrusten en wat uitzieken. Woensdag ben ik sowieso thuis. Ook m'n neus begint dicht te slibben...Bij Naman is het gelukkig wat beter. Aiko is momenteel kerngezond. Hopelijk blijft dat zo. Ze is nu wel weer super-moe van de kinderopvang teruggekomen: vroeg opstaan, weinig dutten met alle gevolgen vandien. Een oververmoeid kindje.

xxx

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 17:07

hey lisette , wat een fotomodel die thomas , knap hoor

loesje gaat het wat met je ?

pluisje , zonde hé als ze zo ziekjes zijn, veel beterschap !

ik wil ook wat afvallen maar bij mij zijn het vakantiekilo's en heb de laatste tijd nogal veel gesnoept en dan moeten stoppen met sporten tja dan is het niet moeilijk hé
straks komt mijn neefje naar ons op logie omdat mijn schoonzus op reis is
gaat wel leuk worden maar toch ook wennen hoor zo ineens een kindje van een jaar in huis
zal mijn gedachten wat verzetten

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 23:35
Lisette

Pluisje ja poseren daar is meneer wel goed in. Hij heeft altijd wel een lachje weg te geven hihi. Wat rot hè die verkoudheid. Die kleintjes kunnen er niets mee. Ze kunnen niet snuiten enzo. Bij Thomas is het gelukkig weer wat weg. Heb een ui onder zijn bedje gezet. Poeh wat stinkt dat zeg haha.

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 11:24
pluisje79

lisette: wat een mooi ventje is die thomas! En zo gewillig poseren seg

Naman had het gisteren nog echt lastig met z'n verkoudheid. Het kon niet in slaap vallen en moest vaak huilen. Ben er afgelopen nacht weer verschillende keren uitgeweest: om het uur. Toch al iets beter dan om het half uur...

xxx

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 22:27
Lisette

Pluisje ik zie ook vaak vrouwen die net bevallen zijn die super slank zijn. Dan denk ik ook hoe krijgen ze het voor elkaar. Alsof er niets gebeurd is. Vreselijk. Vervelend dat je zo moe bent. Ben zelf ook vaak moe hoor. Je krijgt toch weinig rust met zo'n kleintje en jij zelfs 2.

Rosie ik moet er ook 2 à 3 af om terug op het gewicht voor de bevalling te zijn. Alleen was ik voor de bevalling al te zwaar geworden. Dus moet er dan nog zo'n 8 kwijt. Dus heb mijn werk klaarliggen.

Vandaag de foto's van de fotograaf opgehaald. Zijn echt super leuk geworden. We konden ons niet inhouden en hebben er nog 3 bijgekocht. 1 kregen we gratis. Geweldig zulke mooie foto's van onze knappe knul. Heb er 1 als avatar gemaakt. Op mijn site staan de andere ook. Oh ja en dat vergeet ik nog te zeggen. Gister Thomas op zijn buik gelegd. Wou een foto maken met alleen zijn luier. Mooi blood lijfje. Maar Thomas had andere plannen hij rolde plots zo om naar zijn rug. En hij deed het zelfs 2 keer. Knap hè? Vond het een geweldig gezicht en hij vond het onwijs grappig.

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:27
pluisje79

dag rosie: we moeten toch afzien hé Ik ga hier iedere week nog naar de kinesiste anders kom ik dus niet uit m'n luie zetel. Want ben dan zo content dat ik es 5 minuten op m'n gemak zit. Ik zie sporten als een opdracht. jammer want anders vloog ik er misschien wel iedere dag in. Het zit hier trouwens nog vooral rond m'n billen en dijen heb ik gemerkt...

Ben mega-moe! Naman is verkouden en ik heb echt ieder half uur aan z'n bedje gestaan omdat ie dan begon te huilen wegens tutje kwijt. Vreselijk voel ik me... En ik ben de laatste dagen sowieso nogal moe. Alhoewel ik redelijk goed heb geslapen. Aiko had het deze ochtend ook lastig. Die was gisteren bij de bbq nogal hevig aan het spelen en dat voel je dan 's anderendaags dan nog hé. Ze liggen er nu allebei in. Hopelijk blijft het eventjes kalm daarboven!

xxx

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 22:05
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Hoeveel kiloos moeten jullie allemaal nog kwijt??

Ik was in totaal 17 kilo aangekomen (ongeveer)
En er moet nu nog 2.3 vanaf om weer hetzelfde gewicht te zijn van ervoor..

Maar het blijft moeilijk en alles is zo slap, ondanks al het lopen, buikspieroefeningen en crosstrainer!!!!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 21:13
pluisje79

haai lisette: net terug van de familie bbq. Ik vind het straf: daar waren twee meiden die ook rond dezelfde periode zijn bevallen en die hebben al hun figuur terug Hoe doen ze het toch? Dus ik snap je maar al te goed dat je op zoek moet naar een nieuw badpak. Had de afgelopen dagen ook lopen zoeken naar een nieuw maar heb dan toch m'n oude nog es gepast en het paste terug! Een paar weken geleden niet dus voila: de bezoekjes aan de kinesiste werken. Maar desalnietemin moet er nog altijd zo'n 5 kg af...

xxx

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 16:28
Lisette

Pluisje hij is zeker een klein reusje. Geef hem toch echt alleen zijn melkje en papje hihi. Leuk hè lekker zwemmen met de kinderen. Wil het ook vaker gaan doen, maar moet echt een nieuw badpak na de zwangerschap pfff.

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 11:00
pluisje79

Leigh: hoezo je vindt geen zwembad? Hier in Beveren is dat geen probleem. Daar komen ze zelfs jonger! Je hebt hier een apart baby/peuterbad (met glijbaan), een kinderbad (met glijbaan), een 25-meter bad, een rond bad met zeer stijle glijbaan en nog een aparte lange glijbaan + een aantal bubbelbaden die beginnen te bubbelen mits ingooi van 1 euro. Zwemmen tijdens piekuren kost je 3,5euro.

xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]