< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
07/06/2007 @ 22:40
g-tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Probeer rustig te slapen Jip!
Ben ook blij voor jou dat de dag voorbij is!!!
Slaap zacht!
xxx

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 22:37
Jip

Online Status
Lieve Kiwi-girl, bedankt voor je lieve woorden. Een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet ervan en... kom vooral zwanger terug...hahaha. Ik hoop het echt.
Na jouw vakantie, ben ik w.s. weg, want wij gaan over 2 weken weg. Maar goed, we lezen wel weer bij!
g-tje, gezellig, dat geklets hoor. Blijf komen he!
Zo, dit was een enerverende dag, en ik ben blij dat "hij" voorbij is!
Slaap lekker, lieve dames. Een nachtkus van Jip
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 22:14
g-tje

Hey Kiwi-girl
Beloof om zeker iets te laten weten als je terug bent na die paar weken en ook je NOD...
En blijven hopen hé meisje!
Wij duimen zowiezo hier!!!
Tot binnenkort x

Emmeke
ook bij mij een drukke periode op het werk (vakantiegeld enzo berekenen) maar ik ga toch een poging doen om ook bij te lezen en af en toe te schrijven... maar ik ken mezelf, ben een beetje verslaafd dus zal ik waarschijnlijk toch meer hier komen dan gepland...

Marijke,
Klussen meid, wie weet is je eitje er net en ben je nog volop vruchtbaar!!! bey bey dus!!!

Pip, nog niet negatief denken meisje, nog even afwachten en dan nieuwe test doen, als je twijfelt gewoon zoals ik een snelle bloedtest laten doen, dan heb je zekerheid!

Jip, ja ja als ik tijd heb kom ik hier zeker kletsen, ik wil zo weinig mogelijk missen, want ik kan jullie gewoon niet missen!

-x-

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 22:01
Kiwi-girl

Lieve Jip,

Heb een paar dagen forum gemist en zie nu hoe het jou vergaan is... Hoewel je geen 'zware' verhalen wilt, wil ik je toch even schrijven dat ik erg met je mee leef. Je bent zo positief en sterk - ik gun het je enorm. Veel sterkte bij je herstel en hopelijk komt de definitieve zwangerschap voor je derde kindje snel!

Ik ga er wegens vakantie een aantal weken tussenuit.
Heb mezelf wel in het lijstje gezet, maar zal dus na de vakantie (week na m'n NOD) pas hier weer zijn. Ik neem voor de zekerheid maar een test mee, maar ik reken natuurlijk nergens op...

Iedereen hier veel succes in deze juni-ronde en hopelijk zijn er veel zwangeren bij als ik terugkom!
Groeten!
Kiwi-girl

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 02-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06

AFWACHTEN:
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
lotte, NL, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Kiwi-girl, NL, 34 j, 1e kindje, 7e ronde, NOD 20/24-6 (?)
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Conny,NL,1e kindje, 3e echte ronde,NOD 25-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 30-06
Luna, 24, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07
Ilsie, B, 2e kindje, 7e ronde, NOD 03-07
Jip, NL, 37, 3de kindje, 2jr.bezig (na 3mk), NOD 05-07
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 16e ronde, NOD 05-07

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008
Mo uitgerekend voor 08-02-2008
Floor uitgerekend voor 11-02-2008

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 20:52
Emmeke

Amai, wat wordt hier veel geschreven. Er kruipt zoveel tijd in bijlezen dat ik geen tijd meer heb om te schrijven.
Ik heb nu tot eind juni een heel drukke periode op het werk. Zal misschien niet teveel kunnen schrijven, maar kom zeker kijken, hoor. Ben erg benieuwd met al die NOD's.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:43

hey dames,

even niet kunnen lezen omdat ik vanmorgen op het werk was en vanmiddag zo moe dat ik in de zetel geploft ben

hier wordt nogal wat afgeklust en gesmeten seg
bij ons is het er gisteren niet meer van gekomen
mijn ventje vroeg ernaar maar ik was echt wel moe
we hadden geholpen op het bedrijf van zijn ouders en
waren pas om 11u binnen en dan nog douchen en zo
vanmorgen zag ik dat we toch hadden moeten klussen want volgens het boekje heb ik vandaag mijn eisprong dus nu ben ik weer een beetje down omdat het mss weer niets wordt deze maand door m'n eigen schuld
afwachten maar zeker

vanmorgen zalig naar de markt en daarna zwemmen.
nu nog wat schoolwerk en daarna een nieuwe poging om te klussen
morgen familiefeest op het werk dus zal 'savonds ook weer uitgeteld zijn

aan iedereen veel succes met afwachten, smijten, klussen , verwerken , en voor de zwangeren genieten van die buikjes

groetjes marijke

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:38
Pip

Online Status Bekijk profiel
Wat is er weer een hoop gekletst! Ik kan het echt niet bijhouden hoor dames! Ik durf hier tijdens werktijd echt geen kijkje te nemen.
Fijn dat jullie zoveel aan elkaar hebben en elkaar zo goed kunnen oppeppen, ik lees zo eens in de 2 a 3 daagjes alle vorderingen goed door ...
Gefeliciteerd alle zwangere meiden; Caroline, Monique, Jacky, Mo en Floor.
En voor de rest.
Ik zit een beetje over tijd te wezen .... Heb zojuist wel een testje gedaan, maar nega. Ben bang me hetzelfde als vorige maand staat te wachten. Toen had ik een cyclus van 50 dagen Als dat weer zo is, dan hebben we er mooi naast geklust deze maand.
Dat het maar een vruchtbaar weekend mag worden voor de klussers onder ons!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:33
Jip

Online Status
GGGG-tje is GGGGevonden dus! Tjonge je hebt het druk, dame, maar leuk dat je nog even langs kwam...
Lisette, mijn andere kids zijn bijna 4 en bijna 6, maar de oudste kan dus niets en beseft niets. Weet ook niet dat ik zijn mamma ben. Klinkt moeilijk, is het soms ook wel, maar hij is ons zonnestraaltje hoor. Een echte lieverd. Maandag wordt hij weer geopereerd, maar goed, dat laat ik hier even voorbij gaan, het is de 26ste keer en daar kan heel veel over gezegd en geschreven worden, maar ik heb al zoveel "zware" verhalen verteld, ik wil het een beetje luchtig houden, anders word ik zo'n "zwaar geval"...
Maar de jongste (ontzettend ondeugend) roept elke dag dat hij een baby wil..........de boef.
Oooo Lisette, wat kun jij lang wachten. Ik had allang getest.... Knap van je. Ik ben heel benieuwd en duim voor je! Je hebt me trouwens aangestoken met je vrolijkheid, want ondanks alles, ben ik het ook. Ik heb zin om leuke dingen te gaan doen!
Loesje, klussssssssssen!!!!
Freaky, lekker 2 weken vrij, joh. En dan met dit weer. Geniet ervan!
Vyonne, wat balen joh, dat je ongesteld geworden bent. Even heel erg balen en dan volop er tegen aan hoor. Sterkte. Op papier hebben we dezelfde NOD, maar met mijn curettage is het echt even gokken wanneer alles weer op gang komt. Bovendien doe ik even een ronde niet mee om zwanger te worden.
Dames, fijne avond en tot later!
Liefs,
Jip
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:23
vyonne

Meteen het lijstje maar weer aangepast!

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 02-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06

AFWACHTEN:
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
lotte, NL, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Conny,NL,1e kindje, 3e echte ronde,NOD 25-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 30-06
Luna, 24, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07
Ilsie, B, 2e kindje, 7e ronde, NOD 03-07
Jip, NL, 37, 3de kindje, 2jr.bezig (na 3mk), NOD 05-07
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 16e ronde, NOD 05-07

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008
Mo uitgerekend voor 08-02-2008
Floor uitgerekend voor 11-02-2008

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:21
vyonne

Dag Jip,
Van harte welkom hier! Heb af en toe je verhaal gevolgd op het mei-forum, wil je veel sterkte wensen én succes bij de volgende poging. Nu eerst op vakantie en alles verwerken. Tis niet niks..

Hier is de echt doorgebroken. Ga dus op voor de volgende ronde..
De gyn vandaag was echt een aardige man, nam naar mijn gevoel alle tijd voor ons, wel erg prettig!

Groeten,
Vyonne

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 17:56
g-tje

ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh zzzzzzzzzzooooooooooo
lief... dat jullie me missen...
ik heb een uur nodig gehad om bij te lezen (nu weet ik ook eens hoe dat voelt)
maar zeg, jullie zijn toch zo'n lieverdjes!
nee, ik was niet aan het klussen, moest dringen bijwerken (met al dat geklets hier de laatste weken) en heb even doorgewerkt, want er moest iets af en morgen kan ik ook niet komen want dan heb ik een bijscholing
ik kan niet op alles van iedereen antwoorden, want dat ben ik deze nacht nog bezig...

maaaaaaar
Jip: voor jou natuurlijk toch eventjes wel een extra hart onder de riem, want we kennen elkaar van het mei-forum...
goed dat alles vlot is verlopen deze morgend en goed dat je vol moed vooruit kijkt in de toekomst!!!

dikke knuffel voor jullie allemaal lieve meiden!!!
morgen moeten jullie me ook missen, maar ik lees jullie verhalen vrijdagnacht of zaterdag wel bij...
succes voor de klussers
geduld voor de NOD-s
en voor de tussenliggers zoals ikke: veel geduld en oefenen en zachtjes smijten met ons ventje
love you all!!!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 17:48
Freaky

Vannacht nog.. ging een slappe lach direct over in een jankbui.. ja zijn wel hormonen denk ik. Hoop ik. Als dat niet zo is, is het maar goed dat ik morgen va 18.00 TWEE WEKEN VRIJ BEN!!!!!!!!!! En de drukte op m'n werk en alle andere emoties even vrij kan geven.

Ik zie buiten dames met zulke leuke zomer kleertjes aan, ik wil ook!!! Zin om te shoppen.... Tassen vol... Tja eerst de tuin maar s opleuken, gaan ook veel centjes naar toe. Maar wel een heeeel goed doel!

Dames fijne avond, ga vanavond wel een paar uur meer slaap pakken.. Dit was een zware dag pffff!!!

Knuffels

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 17:39
loesje78

Hallo allemaal,

Lisette,mijn humeur gaat ook alle kanten op,Vooral vorige maand.Het ene moment voelde ik me kiplekker,en het volgende moment kon ik zo gaan janken.Die hormonen!
Tot nu toe heb ik daar nog geen last van,maar dat zal wel weer komen...

Ja G-tje waar hang je uit???????

Jip,wel fijn zeg voor je dat je mannetje zo achter je staat,en dat hij je zo steunt.Beterschap nog,en rust maar lekker uit,en laat je maar eens lekker in de watten leggen.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 17:16
Lisette

hahaha Freaky je bent er lekker mee. Je krijgt steeds een nieuw stempel.

Ja g-tje waar ben je. Snel iemand zoek g-tje!! hihi Je bent even weg en iedereen in de stress. We missen een kwebbelkousje hier.

Jip wat een lieve man heb je. Ja iedereen vraagt aan de vrouw hoe het gaat, maar de man word vaak overgeslagen. En tja was ook hun kindje. Maar hij is dus ook een positief mens begrijp ik. Dus lekker niet opgeven. De aanhouder wint. Hoe oud zijn jou 2 andere kids nu? Weten ze wat er aan de hand is? Ja dat bloed checken is zo irritant, maar ik betrap me er steeds weer op. Zo stom is dat! Nog 2 daagjes en dan een matcare testje.

Wil toch even zeggen voel me goed vandaag. Lekker vrolijk. Weet niet waar het door komt, maar ik ben er blij mee haha. Zijn jullie ook zo hormonaal sinds jullie aan de klus zijn gegaan? Mijn humeur gaat alle kanten op. Ik heb alleen een lichte hoofdpijn blegh.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:35
Freaky

JOEOEOEHOEOEOE!!! G-tje!!

Cindy, voor je vertrekt toch nog maar even wat luchtigs aantrekken voor je manneke, maar of je daar van afkoelt??

Mijn armen plakken vast aan het buro. Ook geen airco dus..

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:34
Jip

Online Status
Even weer een mailtje vanaf het bed, jaja, want dat kan bij ons thuis. Dat is wel eens lekker! Het gaat goed hier. Geen last van de narcose gelukkig en ik voel me lichamelijk kiplekker. En verder gaat het best goed. Ik ga denken aan leuke dingen en ik probeer toch vooruit te kijken. Waarom mijn gynaecoloog het advies gaf 1 periode te wachten, alvorens zwanger te raken? Hij zei: met de eerste echte ongesteldheid kunnen er nog allerlei schraapsels mee komen.... Ik lees inderdaad dat de meningen verschillen, maar ik hou me even aan dit advies. Hebben we meteen nog even de tijd om te verwerken...
Nefertiti, ik ga heel hard voor jou duimen dat je deze keer zwanger zult zijn.
Lotte, dank voor je knuf! Eentje terug voor jou! Hoewel, JIJ moet je bezighouden met knuffelen, want deze dag is je eisprong!!!!!! Weg achter die pc en klussen dus...
E. leuk om met je "kennis te maken", ik had tegen de "mei-dames" gezegd dat ik hier niet opnieuw mijn hele verhaal ga schrijven, dus dat laat ik even zo. Ik wil geen angst scheppen voor anderen en ik wil zelf ook weer vrolijk vooruit kijken. Ik ben een optimist, dus we gaan gewoon de toekomst in kijken! Maar..... ik zie dat jij in een spannende fase zit. Wanneer ga je testen?
Lisette, dat van dat checken of je bloed hebt, dat is zo vervelend. Ik had dat ook steeds. Steeds maar weer naar de wc gaan, bah! Ik ben benieuwd hoe het met je "afloopt" en wanneer je test.
Hoe het met mijn mannetje ging? Hij was heel erg teleurgesteld door de miskraam. Maar hij is een heel evenwichtig persoon, op wie ik heel goed terug kan vallen. Bovendien heeft hij mij met klem gevraagd of we toch niet nog even door zullen gaan voor een 3de kindje. En dat vond ik zo indrukwekkend, dat ik toch meteen ja zei. Hij wil het zo graag (en ik ook hoor, maar ja, die vervelende miskramen...).
Freaky, ik snap je uitleg over de standjes....hahaha.
Misschien is G-tje aan het klussen? O nee, NOD pas eind juni. G-tje, waar ben je??????
Dames, geniet van het mooie weer en tot gauw!
Liefs,
Jip
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:30
cindy

Freaky....ik heb het ook opgemerkt! Deze morgen heeft ze een bericht gezet (zie 8u58). Maar voor de rest van de dag geen g-tje

G-TJE......WAAR BEN JE??????

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:21
Freaky

Ik mis G-tje vandaag! of heb ik ergens overheen gelezen?

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:16
Freaky

He, nou heb ik weer de stempel van de standjes!!! Ik weet niet hoe het zo kwam, een aantal dagen geleden vroeg iemand geloof ik of het raar was of ze de benen in de lucht hield na de klus! En zo werd er een beetje op voortgeborduurd.. Erg grappig wat er toen allemaal gezegd werd. Laten we er het maar op houden, dat ik dingen wel bij de naam kan noemen (hier doe ik het wel iets voorzichtiger hoor ha ha!)

Wilde alleen maar zeggen dat het niet ALLEEN over ons grote verlangen ging...

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:13
Lisette

Ilse jammer meid. Ik hoop volgende keer een beter resultaat.

Jip oke dus alles is wel in orde. Ja weet je hele geschiedenis natuurlijk niet. Maar wel goed te weten dat alles toch wel goed zit dan hè. Nou ik hoop dat je bloedonderzoek dan ook oke zal zijn. Ik ga zaterdag een testje wagen denk ik. Ik heb nu niet zo'n last meer van mijn buik. Alleen met bukken voel ik dat mijn buik strak staat. Moet wel veel plassen. En niet druppeltjes ook echt grote plassen. Pfff zo maar weer eens dat eind lopen naar de WC. Ik kijk overigens wel steeds weer even op het papier hoor. Is het al zover??? Maar dat doe ik echt altijd ook al voor mijn eisprong haha. Zelfs toen ik zwanger was. Nou en het bloed kwam toch waar ik zo bang voor was. Ik leer het niet meer af haha. Hoe is het trouwens met je mannetje. We hebben het nu natuurlijk steeds over jou, want we kletsen met jou. Maar hij zal ook wel flink depri hierover zijn of niet? Voor mannen is het natuurlijk anders, maar toch is het voor hem ook rot.

Alice dat klopt hoor. 20% van alle zwangerschappen lopen fout. Dus 80% verloopt prima. De kans is dus groter dat het goed gaat.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >