< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
07/06/2007 @ 16:10
E.

Online Status Stuur bericht
Warm, warm, warm vandaag!

Lisette, weet je, je hebt allerlei symptomen, zowel zwangerschaps- als ongisymptomen, dus het wordt veel te ingewikkeld om na te gaan of je nu zwanger bent of niet, ik kan alleen maar sterk duimen en wachten op je zwangerschapstest uitslag zondag!! En je blijft zo kalm, houden zo, aan het resultaat kan je toch niets veranderen!

Cindy, misschien geraak ik hier nog vanavond, maar misschien ook niet, dus alvast een heel goed weekend gewenst, klinkt super leuk! Maar niet vergeten vooraf en achteraf je ventje op het bed te smijten he, je hebt toch al gisteren geoefend..

Vyonne, nog eens spijtig van je negatieve test, maar gelukkig heb je nu al een beetje een idee van hoe het verder moet bij je gyn; viel hij/zij goed mee? Vind ik zoo belangrijk, een gyn die je 100% aanstaat!

Freaky, gelukkig dat het niet geforceerd was, is leuker zo, maar ik moet toegeven dat het bij ons soms wel geforceerd is hoor. In normale tijden doen we het rustiger aan dan om de 2dagen, dus in de klusjesperiode is de aanzet niet altijd vrolijk, al komen we gelukkig wel uiteindelijk in de stemming..

Jip, ik ken je (nog) niet, maar je verhaal is zo triestig, ik voel met je mee!! Ik heb al 1x een curettage gehad, maar 3miskramen is te veel voor 1persoon, ik duim zo dat jullie de volgende keer wat meer geluk hebben! Waarom moet je 1 ronde wachten? Wij mochten er direkt voor gaan, maar dat zal wel weer afhangen van gyn tot gyn zeker. Heel veel sterkte, maak plaats voor verdriet en hopelijk is er binnenkort weer plaats voor vreugde!

Alice, morgen je nod he, voel je al iets? Ik duim!!

Ilsie, spijtig van je ongi, even balen en vol moed naar de volgende ronde he!!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 16:10
lotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hehe na een half uur lezen ben ik aan het begin

Lieve jip
gelukkig is het je allemaal "meegevallen" het zal best weer even tijd kosten om dit te verwerken! neem je tijd zou ik zeggen!
dikke knuf!!!!

cindy veel plezier ga maar lekker ontstressen dan kan je er weer flink tegenaan! (met smijten hihihiihi)

freaky kan me voorstellen dat je gaar bent pffff tot 4 uur wachten!
hier ook iemand die zijn slaap hard nodig heeft!
maar goed je geduld werd beloond las ik wel!

hier niet veel nieuws te melden!

liefs lotte

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:21
nefertiti

Jip, wat fijn dat alles zo vlot is verlopen, ik heb aan je gadacht vanmorgen. Nu het geestelijk verwerken meid. Ik hoop dat jullie vakantie daar aan bijdraagt. Heel veel sterkte

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:21
Jip

Online Status
Marleentje, ik las even een kort berichtje van je op het mei-forum. Je bent op vakantie geweest, ga je weer met ons mee doen? Maanden geleden hadden we samen onze NOD. Ik hoop dat je weer mee komt doen!
Cindy, bedankt voor je lieve woorden. Jij moet weer aan de bak he, dit weekend. Zet 'm op. Ik duim voor je dat het gauw raak is! Geldt ook voor jou, Loesje78. Ik zie dat je in de groene dagen zit. Sterkte!
Lisette, we zijn allebei al een keer door de molen geweest. Mijn man heeft controle van het zaad gehad, dit was goed. En ik heb een HSG gehad (doorspuiten van de baarmoeder enzo en dit was ook goed. Ik krijg alleen over 6 weken nog een keer een onderzoek (volgens mij alleen bloedprikken) of er geen stolling van het bloed optreedt in de baarmoeder (als ik het goed zeg), waardoor de doorbloeding van het vruchtje bemoeilijkt wordt. Ik weet niet zeker of ik het zo goed verwoord heb, maar daar komt het ongeveer op neer. Ik weet ook niet goed wat daar eventueel aan te doen zou zijn. Bij mij zijn al een keer de hormoonwaarden gecheckt en die zijn ook goed, dus dan weet ik niet welke onderzoeken nog gedaan kunnen worden.
Wanneer ga jij testen, Lisette?
Alice, je moet bij dit soort verhalen ook niet te lang stilstaan, want eerlijk is eerlijk: het gaat vaker goed dan dat het niet goed gaat!
Freaky, jij bent dus van de "standjes en zo", hahaha. Nou, ik ben het "traditionele" type, wij proberen niet zoveel, maar hebben er nog steeds veel plezier in. Maar nu mag het even niet he, eerst moet de wond genezen en moet ik ongesteld geworden zijn.
Liefs,
Jip
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:18
cindy

Ilsie...meer geluk de volgende ronde hé

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:11
cindy

Getverdekke ...het is warm! Ik zit hier te puffen op het werk. Van airco hebben ze hier nog niet gehoord !

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 15:10
ilsie

hey

ook hier zijn de gekomen, dus kan me schrappen uit het overtijd lijstje.

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 02-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 05-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06

AFWACHTEN:
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
lotte, NL, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Conny,NL,1e kindje, 3e echte ronde,NOD 25-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 30-06
Luna, 24, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07
Ilsie, B, 2e kindje, 7e ronde, NOD 03-07
Jip, NL, 37, 3de kindje, 2jr.bezig (na 3mk), NOD 05-07

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008
Mo uitgerekend voor 08-02-2008
Floor uitgerekend voor 11-02-2008

groetjes

ilse

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 14:55
Freaky

Online Status Bekijk profiel
Welkom Jip... had gehoopt dat ik dit niet zou hoeven doen op dit forum maar helaas. Ben blij voor je dat het meegevallen is deze ochtend, en wens je veel succes met de verwerking. Het is niet niks zeg!
Op dit forum sleept iedereen elkaar weer door de hele cyclus heen, hebben het over "standjes" en soms ook over het mooie weer! Ik spreek nu denk ik voor allen als ik zeg dat wij dat natuurlijk ook bij jou zullen doen!!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 14:20
Alice

Hoi Jip,

Jeetje, ik kende je verhaal niet, heb er ook geen woorden voor! Ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte! Weet even niet wat ik moet zeggen......

Liefs Ellis

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 14:18
Lisette

Jip fijn dat je er bent meis. Ik heb ook al aan je zitten denken vanmorgen. Ik heb zo met je te doen. Gelukkig is de behandeling meegevallen. Nu het verwerken nog. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn en nu van een gezond kindje. Heb je het er nog met je gyn over gehad voor volgende zwangerschappen? Misschien dat er iets niet goed is ofzo? De angst zal er de volgende keer wel weer goed in zitten denk ik. Nou meid klets lekker mee. Dan sleuren we je weer door de ellende heen.

Loesje dank je voor het duimen. We zullen zien. Het ongi gevoel is nu weer helemaal weg. Wel steeds plassen... Maar hou me hoofdje koel.

Vyonne jullie horen het natuurlijk meteen van het weekend hoor . Jammer weer een negatieve test. Heb je veel bloed verloren nu? Of was het een drupje. Misschien een innestelling. Zei de gyn er niets van dan?

Freaky nou mooi toch hoe het gegaan is. Nou ik heb het ook menig keer moeten forceren. Dus als het wel zo was wat maakt het uit. Als de zwemmertjes maar binnenkomen. Maar ja dat fantaseren over beebjes helpt wel. Dan moet je toch weer even oefenen hè haha.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 14:08
loesje78

Hallo Jip

Welkom hier.
Wat fijn dat je al zo vroeg weer naar huis toe kon.
Heb vanmorgen nog aan je zitten denken.pff is ook niet niks he.
Ik hoop voor jou dat de zon weer snel gaat stralen!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor je!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 13:54
cindy

Jip...ik ben blij dat het goed verlopen is deze morgen in het ziekenhuis,heb dikwijls aan jou gedacht. Hopelijk gaat het psychisch een beetje,je zal dit natuurlijk wel moeten verwerken. Als je binnen 2 weekjes op vakantie gaat kan je toch ontspannen samen met je man.
Liefs Cindy

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 13:14
Jip

Online Status
Dag dames, ik kom net "overgevlogen" van het mei-forum en ik heb daar heel wat meegemaakt. Ik ga het hier niet allemaal herhalen. Wie het wil lezen, moet maar even terugzoeken op het mei-forum, vanaf ongeveer 23 mei.
Ik zie heel veel bekende dames, die mij ontzettend opgebeurd hebben, de laatste weken. En voor de onbekende dames: hallo, ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn! Ik wil graag meeleven met jullie wel en wee.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis en ik ben vanmorgen gecuretteerd van mijn 3de miskraam. Het is een hele heftige tijd geweest, maar vandaag is het echt 1000% meegevallen. Ik mocht al om kwart voor 8 naar de o.k. en het ging zo voorspoedig, dat ik om 11 uur alweer thuis was.
Nu moet ik een ronde wachten, tot ik weer ongesteld wordt en dan mogen we evt. weer zwanger worden. Ik zet mijn nod gewoon over 4 weken, maar de vorige keer heeft het wel 6 weken geduurd, voor ik ongesteld werd.
Ik hoop de komende tijd weer af en toe langs te komen en jullie verhalen te lezen, want ik moet nog even "bij lezen" op dit forum.
Veel sterkte allemaal en liefs van Jip

OVERTIJD:
Ramona: 13 dagen overtijd...
Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05
Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 02-06
Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06
Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06
Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 05-06
Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06

AFWACHTEN:
Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06
E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06
Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06
Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06?
Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06
Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06?
Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06
Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06
Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06
Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05
Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06
Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 20-06
Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06
fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06
lotte, NL, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 21-06
Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06
Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06
Conny,NL,1e kindje, 3e echte ronde,NOD 25-06
Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06?
G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 30-06
Luna, 24, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07
Jip, NL, 37, 3de kindje, 2jr.bezig (na 3mk), NOD 05-07

ZWANGER:
Caroline uitgerekend voor ??
Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008
Jacky uitgerekend voor 07-02-2008
Mo uitgerekend voor 08-02-2008
Floor uitgerekend voor 11-02-2008
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 13:13
Freaky

Nou... jullie denken nu wel dat het heel geforceerd gegaan is, dat had inderdaad goed zo kunnen zijn! Maar dat is dus gelukkig niet gebeurd.

Hij had een ontzettende rotweek achter de rug en had het nogal moeilijk. Ik had alle zin allang verloren! In bed ook nog samen gefantaseerd over een kleintje, tja, toen werd er toch nog wat afgeknuffeld!

Yvonne veel succes.. Leuke gyn.? Vrij belangrijk lijkt me, je moet toch heel intieme zaken gaan delen!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 12:59
vyonne

Hallo,

Lisette, spannend hoor! Ben benieuwd wat er uit de test komt!

Vandaag moest ik naar de gyn. Voor de zekerheid vanmorgen eerst een testje gedaan maar die was negatief. Wel wat bloed te zien, maar dat is sindsdien weer opgehouden.

Maar goed, bij de gyn was het meer een kennismakingsgesprek, er werden vragen gesteld over onze gezondheid en er is een afspraak gemaakt voor een onderzoek. Ook moet m'n man wat zwemmers doneren en ik moet bloed prikken als m'n ongi is begonnen. We hebben over een tijdje de vervolgafspraak. Dus nog weer afwachten, maar ik had ook niet verwacht om nu al iets te horen.

Iedereen een fijne dag nog!

Groeten,
Vyonne

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 12:44
loesje78

Hoi Lisette,

Ik nog steeds voor je hoor!
Ben heel benieuwd.
En spannend dat je het weekend al gaat testen,kan niet wachten tot het bij mij weer zo ver is.

Succes en sterkte met wachten he!

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 12:29
Lisette

Cindy nee hoor meid. Maar ik stel me er liever op in dat het wel gaat doorbreken dan kan het alleen meevallen. Heb al zolang steeds valse hoop gehad. En ik ben er nu vrij rustig onder. En ik weet het is gewoon even afwachten. Weet je ik heb net weer geplast en de druk in mijn buik is weer wat minder nu. Wel nog wat ongi gevoel. Ik weet het zegt niets, maar sinds ik ook geen zwangerschapskwaaltjes heb denk ik zal wel niets zijn. Zoals ik al zei jullie mogen voor mij hopen dan ga ik lekker rustig blijven haha. Kunnen jullie me zeggen zie je nou wel als het wel zo is haha. Ben zo blij dat ik dit met jullie kan doormaken. Wat een fijne mensen zitten hier toch. Ik zag vanmorgen pas dat maandag mijn NOD is haha. Kan je na gaan dat ik er dus echt niet meebezig ben deze maand. Ben zo met jullie in de weer hahaha. Ga van het weekend wel even een testje wagen. Ik hoop dat mijn temp wat omhoog schiet dan gaat het er nog iets beter uitzien voor me.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 11:15
cindy

Loesje...ik ga zeker profiteren van mijn weekendje zonder kids en mannen. Dit is al het 4de jaar dat mijn zus,mijn nicht en ik dat doen...het is een soort traditie.
Spijtig alleen dat het weer niet echt zal meezitten.
Maar we kunnen toch wandelen,shoppen en lekker gaan eten en vooral....ontstressen

Fieke...als je alle dagen geklust hebt kan jij je ei niet missen hé! Je hebt je best gedaan en nu is het afwachten

E....Ik hoop dat mijn ventje zijn beste zwemmers heeft ingezet! En dat ik een gezond en sterk ei heb

Lisette...nog niet wanhopen hé! Zolang er geen bloed is hopen we voor jou

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 11:14
Lisette

E. nee mijn temp zegt nog niets hoor behalve iets naar beneden. Maar elke daling is toch al iets van iiieee snap je. De vorige keer dat ik ongi werd ging hij onder de 37 dus dat zegt ook nog niets. Maar het is meer hoe mijn buik aanvoelt. Zo strak en gespannen. Wat krampen. Precies zoals het vorige maand ook aanvoelde. Dus het is meer daarom dat ik denk dat het wederom mislukt is deze maand. Ik zal sowieso heel verbaasd zijn als ik een posi test zou hebben. Weet je het is ook zo dat deze maand mijn cyclus ineens korter was en mijn ei dus een week eerder uit zijn schulpje kwam. Dus we waren nog niet echt goed begonnen met klussen. Maar ja ik ga er maar niet vanuit zoals ik al die dagen al denk. Dan kan het alleen maar meevallen toch.

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 11:11

ik hoop het ook dat ik vanaf deze maand mijn eisprong voel.
anders is dat echt niet zo evident want mijn cyclus varieert nogal.

JA LOESJE EN LOTTE gezellig samen aftellen!
het klussen zal bij jullie ook wel bijna op het einde lopen .
al doe ik toch een paar dagen langer hoor!! ge weet maar nooit.

alé nog ewa werken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >