< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
19/11/2008 @ 08:39
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Marijke oh super dat je mannetje wil spuiten. Zou dat zelf echt niet durven iiiieee. Ben bang voor spuitjes. En maandag al de 1e meting. Wat spannend. Ben super benieuwd hoe het zal gaan. Hoop dat het snel raak is. Al die behandelingen zijn niet echt leuk. Zal zeker een foto maken met zijn kerstmuts op hihi.

Pluisje ik heb hetzelfde hoor. Lust die dingen ook niet. Daarom heb ik het ook nooit in huis, maar dacht ik moet het eens halen. Misschien vindt hij het wel heel lekker. Ach was Aiko weer aan he spoken. Vreselijk meid. Niets ergers als geen nachtrust hebben!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:53
pluisje79

oef, aiko heeft een goede nacht gehad. Ze wilde eerst weer niet in d'r bedje maar het is dan toch gelukt!

Verder niet veel nieuwtjes.

x

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 18:12
Lisette

Jaaaaaa hij is door!!! De eerste tand is door. Hij heeft er niet eens last van gehad. Ik kan hem nog niet zien, want hij doet zijn tong er overheen. Maar ik voel hem duidelijk zitten. Dacht dat dat ding nooit door zou komen haha. Heb hem ook met zijn handjes aan zijn bedje gezet en hij bleeft alleen staan. Hij hield zich netjes vast met zijn handjes. Als hij nu ook nog door gaat krijgen dat hij dit allemaal gewoon lekker zelf kan. Dan zijn we al heel ver.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:23
Leigh

Hey, ik reageer snel even want Zara ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis met het rsv virus, en hangt aan de zuurstof! Het ergste is voorbij de koortsis al weg en het hoesten is ook al gebeterd alleen wil het eten en de zuurstof nog niet echt lukken! Echt niet leuk ben dus ook nog niet uit het ziekenhuis geweest sindsdien, nu heeft mijn ventje mijn pc gebracht en zo kan ik af en toe eens gedag komen zeggen en zo gaat de tijd hier iets sneller vooruit!! Heb het momenteel echt wel gehad, ik had me mijn witte broodsweken toch wel anders voorgesteld, eerst grootmoeder overleden en nu dochter in het ziekenhuis! pfff... Nu maar hopen dat de echo volgende week ok is want kan slecht nieuws op het moment echt wel missen!

xxx

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 21:16

leigh, ja je hebt al wat slecht nieuws te vererken gekregen hé
maar stilaan zal je meisje er wel doorkomen hoor
en jullie gaan bij de echo super goed nieuws krijgen
hou ons op de hoogte hé , ik denk aan jullie

pluisje, gelukkig een betere nacht
vermoeidheid zal ook wel niet helpen hé om met je partner beter overweg te kunnen maar dat komt allemaal goed

daarnet om spuitjes bij gyn, de verpleegster vroeg of er een verpleegster kwam thuis ik zei dat mijn man dat ging doen
ze vroeg zich af of hij verpleger was en toen ik dat ontkende had ze toch haar twijfels
ze stelde voor om iemand te bellen van het wit geel kruis (thuisverpleging)maar die komen dan met zo'n herkenbaar autootje en hoe ga ik dat uitleggen aan mijn schoonfamilie ( die hier naast en rechtover wonen )en tja die waren ook al gesloten
ze heeft dan een starterskit meegegeven speciaal voor de eerste keer
met een handleiding en spuitjes en naaldjes ( daar had ik totaal niet aan gedacht) een heel avontuur dus
toch beetje nerveus hoor voor dat eerste spuitje straks

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 08:48
Lisette

Leigh heb net al in juli gereageerd. Beterschap voor je meissie .

Marijke wat spannend zeg. Eng hoor dat spuiten. Moet er niet aan denken hihi. Oh ben er toch zo bang voor hahahaha. Je schoonouders weten niet van de behandelingen?

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 18:30
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Marijke supperspannend!!

Lisette HOERA!! gefeliciteerd! mooi he??

Leigh; jeetje meid..wat erg!! succes!!!

Hier ook niet al te best. Was de afgelopen dagen superverzwakt en lusteloos, moe. Kon alleen maar op bed liggen. Mijn moeder maakte zich erg zorgen, vond me ook mager. Voor mijn idee was ik 5 kilo aangekomen, ik eet ZOVEEL. Blijk ik minstens een kilo afgevallen terwijl ik al bijna 9 weken ver ben.
Ik heb maar 2x gespuugd dus daar ligt het ook niet aan.

Bloeddruk OK, Ijzer OK, alleen hartslag HEEL hoog. hartfilmpje ok. Nu bloed af laten nemen voor schildklier, hoor het morgen... naar hoor. Ben ook heel slank en superplatte buik. Tis dat ik een echo heb gehad en weet dat het hartje klopt en dat er een garnaaltje is, want anders...

knuffels

[Laatst gewijzigd door Rosie - 20/11/2008 @ 18:30] - Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:48

lisette, niemand weet daarvan alleen mijn zus en mijn baas
mijn schoonma wist dat we bezig waren voor een kindje en maakte dan nog dwaze opmerkingen dus die heeft het verkorven
en mijn mama is nogal bezorgd als ze dat zou weten zou ze er teveel mee bezig zijn dus

rosie, hopelijk is alles oké
is het niet normaal dat je afvalt omdat je kindje nu vanalles aan het opbouwen is ?

vandaag tegen mijn baas gezegd dat we er nu echt voor gaan en hij was erg bezorgd , hij zei het moet wel moeilijk zijn als er steeds mensen zwanger worden , ik hoop echt dat het lukt , vond ik wel lief

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 21:19
Lisette

Rosie ja wat een feest hè het is eindelijk gelukt. En meneer voelt zich meteen stukken vrolijker. Merk toch wel dat het hem dwars zat. Joh wat rot zeg dat je je zo slecht voelt. Tja het vergt nogal wat hè dat zwanger zijn. Er zijn genoeg meiden die juist afvallen hoor. Zou me daar niet erg ongerust over maken. Bij mij zag je ook niets met 8 weken. Het is niet altijd zo bij de 2e dat je sneller iets ziet. Het verschilt echt per persoon. Sterkte meid!

Marijke ah ja dus maar 2 mensen. Nou ja kan het wel voorstellen hoor. Het is ook nogal wat. Zou zelf wel met mijn moeder willen praten erover als ik dat door zou maken. Maar snap ook dat jij bang bent dat ze te bezorgd is. Wat onwijs lief van je baas. Met mijn MK was mijn baas ook erg lief. Moest bij hem op gesprek komen om te vertellen wat me dwars zat. En hij nam er echt de tijd voor om even te kletsen erover. En zei dat ik best naar huis mocht als ik dat wilde. Dat is wel fijn hoor. Dat doet niet elke baas.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:17
Rosie

Hoi meiden bedankt voor de reacties.

Marijke mijn baas weet nog van niets. Er is al iemand zwanger van een tweeling en er zijn veel zieken op de afdeling. Durf het niet zo goed te vertellen. Maar hij is de vorige keer ook erg lief geweest!! Dat is wel fijn. Goed dat je dat in je achterhoofd hebt hoor.

Ja ik weet het niet, ik voelde me echt dooziek, niet zwanger. En ik ben een kilo afgevallen maar als je ziet wat ik eet!! Bij Jayden was ik met 12 weken zwangerschap 5 kilo aangekomen en met 16 weken maar liefst 9..en toen at ik minder dan nu!!
En ik had toen met 8 weken al een buikje, maar nu zitten mijn broeker juist wijder.
Mijn hartslag was ook achterlijk hoog. Ik voel me nu wel iets beter, maar nu ben ik bang dat ik misschien iets heb opgelopen wat schadelijk is voor de baby. Ik word strakjes gebeld, benm benieuwd.

[Laatst gewijzigd door Rosie - Gisteren @ 11:18] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:53
Lisette

Rosie snap goed dat je daar erg bezorgd om maakt meid. Zwangerschap is altijd maar een eng en spannend iets. Er is zo ongelofelijk veel wat mis kan gaan. Je moet er gewoon niet bij nadenken zeg pffff. Als ik wel eens op die vlindersites kijk dan denk ik echt jemig wat verschrikkelijk. En zoals onze Cindy is overkomen is. Hoe ga je daarmee om??? Dat gun je toch echt niemand hè. Het is een wonder dat een kindje gezond en wel op de wereld komt. En daarom blijft het een heel wonderbaarlijk en bijzonder iets dat zwanger zijn. Als ik naar Thomas kijk denk ik nou ja zeg je gaat even met elkaar naar bed en kijk wat ervan komt. Wauw!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:58
Rosie

hihi Lisette wat heb je dat grappig verwoord.
Ja ik moest ook weer aan Cindy denken gister. Gelukkig is ze weer gezegend met een kindje

Nou bloeduitslagen alles was goed, maar wel veel witte bloedlichaampjes dus dat betekent een virusinfectie. Zeker opgelopen tijdens het weekendje weg.
Nu maar hopen dat alles goed is met de beebie! En dan maar mazzel dat ik een kilo ben afgevallen hihi

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:48
cindy

Leigh...hoe is het met kleine Zara? Ik hoop dat ze al een stuk beter is. En hoe gaat het met je zwangerschap? Niet te ziek ?

Marijke...wat lief dat je baas zo reageert. Toch wel belangrijk dat je steun krijgt hé meid!

Rosie...maak je niet teveel zorgen over je gewicht. Ik ben nu 7,5 maand zwanger en ben amper 7kg bij. Aangezien ik erg veel last heb van maagbrand eet ik dus veel minder en smaakt me niks. Zelf mijn gyne zag vorige week dat ik lichamelijk erg vermagert ben (uitgezonderd buik en borsten). Volgens haar is mijn kleintje nu al mijn reserves aan het opnemen. Zolang ons ukkie goed bijkomt moet ik me geen zorgen maken, maar ik moet natuurlijk toch zelf ook blijven eten hé want ook mijn reserves geraken op.

Lisette...ik probeer zo weinig mogelijk op vlindersites te kijken, kan het emotioneel niet aan op dit moment. Heb teveel angst dat er toch nog iets zal misgaan zelfs al ben ik bijna aan de eindstreep.
Het is bijna 1 jaar geleden dat ons Zara* geboren is,maar mijn verdriet voor haar is nog altijd heel scherp en pijnlijk aanwezig.
Er gaat geen dag voorbij dat ze niet in mijn gedachten is en ik ga nog elke week 2 keer naar het kerkhof.
Eergisteren vroeg iemand nog die zag dat ik zwanger was :"Dit is toch je 2de kind hé?" Heb direct geantwoord dat het mijn 3de is, voor de buitenwereld bestaat ons Zara misschien niet maar voor mij is ze er altijd, niet tastbaar natuurlijk maar wel in mijn hart.

[Laatst gewijzigd door cindy - Gisteren @ 20:28] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:41
Leigh

Cindy, met zara is het beter zijn net thuis!! Ben ik wel blij om, maar heb veel schrik gehad in het ziekenhuis toen het slecht met haar ging, je wilt je kindje niet verliezen hé! Ik denk vanaf het moment dat je zwanger bent dat het gedaan is met zorgenloos door het leven te gaan, want al tijdens de zwangerschap begint de zorgen, hier nu ook weer ook, hoop dat woensdag alles ok is want heb precies geen symptomen meer komt dit nu door de stress van in het ziekenhuis te zitten? Jij begint echt af te tellen hé, en wij tellen mee!!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:28

cindy, nog even volhouden meid en dan kunnen jullie eindelijk genieten
natuurlijk zal zara er altijd zijn , ze is jullie dochter hé

leigh, oost west thuis best hé
veel succes woensdag
ik denk dat stress wel een belangrijke factor kan zijn
als je meer terug op je gemak bent ga je weer meer van je beebje horen

Link naar deze reactie
Vandaag @ 19:35
Leigh

Marijke effectief, heb gisteren het hartje gehoord met de angelsound, en was vanacht weer zo misselijk als voordien!! Echt raar hé! In het ziekenhuis niets symptomen niet moe en niet misselijk, vandaag ontzettend moe stikkapot en oohh zoo misselijk!! hahaha En ik ben blij dat ik terug misselijk ben! Stoem hé!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]