< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Moeilijke momenten doorkomen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Moeilijke momenten doorkomen
01/10/2008 @ 17:14
Greetje

Online Status Bekijk profiel
nouki, bij mij was er ook nog geen hartje te zien tijdens de eerste echo. en ook bij mij was het veel te vroeg. wanneer heb je een volgende echo? ik heb toen 3w moeten wachten en dat was om tegen de muren op te lopen.

anne, nog altijd niets?! ook nog geen voortekenen? naar 't schijnt zou bewegen/wandelen heel goed zijn om het kindje te laten indalen. bij mij heeft dat toch geholpen:)

leen, ik duim voor je dat het morgen heel goed mag gaan en dat er een aantal toppertjes tussen zitten.

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 20:49
Leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oei Greetje,je hebt je vergist,'t is Mel die zwanger is,niet Nouki
Bedankt voor het duimen!
Anne,al dat werk verzet je gedachten wel want die laatste weken zijn toch spannend hé en op een dag zal hij er toch uit moeten hoor
Nouki,ik hoop dat je superhard aan 't genieten bent maar 'k mis je hier wel

Leen x

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:29

Ha ha ha Leen: je beurt me op!!! Hij zal er uit moeten, er is er nog geen een mee blijven zitten ha ha ha...

... maar ik vrees dat er niets aan de hand is hoor... balen... ik ga echt weer overtijd, ik voel het gewoon!!!

Greet: wat jij optijd met bevallen? Of tevroeg of telaat... bij Jonas was ik 2 weken overtijd... en inleiden gaat nu niet meer i.v.m. het liteken van de keizersnee...
Ik heb er een hard hoofd in...

Leen: vandaag...

Liefs

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 09:43
Greetje

oeps... wat een vergissing. dank je wel leen om me er op te wijzen.
sorry hiervoor.

anne, ik ben exact 2 weken te vroeg bevallen. het straffe was dat ik die donderdag nog naar de gyn geweest ben en hij zei dat ik zeker niet in 't weekend zou bevallen. ik ben vrijdag nog gaan werken. vrijdagnacht zijn mijn weëen begonnen - waarvan ik dacht dat het buikkrampen waren:). ik heb nog redelijk geslapen die nacht en zaterdagmorgen zijn we om 9.30u richting ziekenhuis vertrokken, en om 14.12u was onze dochter er.
blijkbaar had ik donderdag toch al lichte weëen maar om ze niet te laten stilvallen heeft mijn gyn niets gezegd. anders zou ik zijn gaan rusten en nu ben ik gewoon blijven "door doen" waardoor alles soepel werd en ons kindje verder kon indalen. toen ik in 't ziekenhuis binnenging, had ik 3 of 4 cm ontsluiting en was de baarmoederhals al bijna heel ingekort. ik weet nog dat die vroedvrouw na 1.30u tegen mijn vriend zei "kom eens kijken hoeveel haar jullie kindje heeft". heb dan ook niet veel moeten persen...
waarom kunnen ze nu niet meer inleiden? heb je dan kans dat het litteken gekwetst wordt of zo? stel nu dat je weer 2w overtijd gaat, dan moeten ze toch iets doen?

leen,laat iets weten na de pu. we duimen dat het vlot mag gaan.

ik wou dat ik nu in nouki haar plaats was. lekker genieten in 't zonnetje, zalig!!!!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 13:26
mel

hoi leen heel veel succes vandaag, ik hoop dat alles goed meevalt

anne loop jij hier nu nog rond, je kindje zit veel te lekker bij zijn mama, die wil er nog niet uit blijkbaar, hopelijk duurt het niet te lang meer hé

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:38
weentje

willen jullie even stemmen op ons dochtertje
op

http://www.kids-harmony.nl
boven aan inde rechterhoek en dan op de naam shania

je kan maar 1keer per week stemmen

alvast bedankt

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:04
Leen

De pu is achter de rug en gelukkig maar want 'k heb afgezien...De verpleegsters zeiden zelf dat ik me nog heel sterk gehouden heb want dat het wel veel pijn zal gedaan hebben maar de tranen rolden over mijn wangen.Het ging dus niet vlot,ze geraakten niet goed aan mijn eierstok en ze hebben een(gelukkig kleine)endometriosecyste ontdekt en weggedaan.Vreselijk als je merkt dat er iets aan de hand is.Op een gegeven moment is één van de verpleegsters heel hard op mijn buik komen drukken om er beter aan te kunnen,het zijn 8 eicellen geworden.'k Heb nog een extra baxter met antibiotica gekregen omwille van die cyste,'k moet nu veel rusten en heb al tem dinsdag ziekteverlof.'k Had het mij toch wel anders voorgesteld.Hopelijk geraken er nu toch enkele bevrucht en kan de tp zondag doorgaan.

Leen

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:32
mel

oh leen wat erg dat het zo pijnlijk was, rust maar goed uit want daarna kan het ook nog pijnlijk zijn, hadden ze die cyste nog niet gezien op echo's? wel goed dat die er nu ook uit is, en nu duimen dat er veel bevrucht raken hé

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 17:27
Leen

Ik ben heel erg geschrokken,bij geen enkel onderzoek of dergelijke heb ik veel last gehad dus ik had me hier zeker niet aan verwacht.Nee,die cyste hadden ze nog nooit gezien,'k hoop dat ik daar nog wat info over krijg want 'k maak me er toch wat zorgen over.Ik hoop echt dat er een heel aantal bevrucht kunnen worden,'k ben er nu wel minder gerust in dan wanneer alles vlot zou gegaan zijn.Hopelijk is het de moeite waard geweest,een 2de poging zie ik op dit moment helemaal niet zitten.
Pfff,waarom moet het nu toch allemaal zo moeilijk gaan?

BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!shania 31/01/08
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, 1e kindje een dochter Emilie, 05/04/08!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08
wendy, 1e kindje, een dochter, 03-09-08

ZWANGER
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09,2e echo 02/09/08
mel,B,24j,na 22 maanden eindelijk zwanger met de eerste ICSI,29 september 1ste echo

BIJNA ZWANGER
Nouki,B,35j, 1ste IVF mislukt, terug IUI op 22/09
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,26 maanden bezig,5 IUI's mislukt,IVF/ICSI:02/10 pick-up,hopelijk 05/10 terugplaatsing

[Laatst gewijzigd door Leen - 02/10/2008 @ 17:29] - Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 18:34

Hoi hoi,

Leen: goh, wat vervelend dat het zo'n pijn deed... ik hoop dat je er nu geen last meer van hebt. En over zo'n cyste zou ik me niet tedruk maken. Ik had er ook wat en toch schijnt het niet erg te zijn en verder niet in de weg te zitten!!! Meid, suc6, het gaat goedkomen...

Mel: tja, hoest met jou? Lekker misselijk hi hi hi...

Greet: Jonas kon niet tegen weeenopwekkers, zijn hartje viel er van weg, dit wil in nooit meer, dat weten ze in het ziekenhuis. En daarbij heb ik een litteken en dat mag niet onder teveel spanning staan, dat is gevaarlijk. Ik denk dat als ik te lang overtijd ga ze het kindje gaan halen met een sectio. Onze jongen schijnt nogal groot te zijn, dus ik kan er eigenlijk al niet bij om deze gewoon op de wereld te zetten...

Maar goed, ik loop er nog steeds en dat zal ik ook nog wel ff doen.
Ik voel af en toe en dan voel ik het hoofdje mooi heen en weer gaan dus... echt indalen is er weer niet bij...

Liefs

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 07:48

... niks nakkes nada... had ook niet anders verwacht...

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 10:04
Greetje

anne, je bent t wel spannend aan t maken. hoop echt dat je niet al te lang overtijd zult gaan. we duimen

net zoals voor leen, dat er heel wat bevrucht mogen raken en dat er een echt toppertje tussen zit.
wat erg, leen, dat je zo hebt moeten afzien. rust nu maar goed uit. 8 cellen lijkt me toch al een mooi aantal. wanneer is de tp voorzien?
ik zal een extra kaarsje branden. mss helpt het wel.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:33
Leen

Greetje,de tp is zondag voorzien maar dat is natuurlijk enkel ALS er eentje of meer bevrucht geraken én normaal evolueren,het is dus heel bang afwachten.Bedankt voor het kaarsje maar als die zouden helpen was ik al lang bevallen,zoveel kaarsen zijn er al gebrand.
Anne,het is vreselijk als je merkt dat het niet juist loopt en je krijgt geen info,ik weet helemaal niet wat er juist was,enkel dat er een cyste was.De pijn is veel minder maar emotioneel is er nu helemaal een diep litteken.

Sorry maar 'k heb het echt heel moeilijk en 'k ben ongelooflijk bang want ik wil dit nooit meer doen

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 11:59
mel

hoi leen ik vind het echt erg dat je zoveel pijn hebt gehad maar ik zou dit zeker zeggen tegen de gyne want het kan zijn dat je gewoon te weinig verdoving hebt gehad, toen ze bij mij de verdoving inspoten was ik echt aan het draaien, kan mij voorstellen dat je het nu even niet meer ziet zitten, alhoewel ik er niet veel last van gehad heb heb ik het ook even moeten verwerken want het is een serieuze ingreep hé, en de dagen erna zijn niet veel beter want je leeft constant in onzekerheid, had dat ook en het is verschrikkelijk, veel sterkte en rust maar goed uit

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 19:07

Hoi hoi,

Leen: meid, ik geloof dat het enorm afzien voor je is... ik hoop diep in mijn hart dat je er helemaal uit komt hoor!!!
Maar zoals ik je al eerder heb gezegd: alle kuilen en hoge bergen op je weg... zul je allemaal achter je laten, dan heb je een strak weggetje voor je... geloof me...
Ik vind het heel erg voor je dat je dit eerst allemaal mee moet maken, het is niet niks, zeker niet als je niet weet wat er nu eigenlijk aan scheelt, anders zou je het misschien een plaatsje kunnen geven en nu gaat het gewoon niet...

Ik denk aan je

Greet: ach ja, ik mag niet klagen hoor... dan heb ik onze jongen nog lekker ff voor mezelf, zonder dat een ander hem kent
Hij komt als ´ie er klaar voor is, niet dan?

Mel: zo je bent al 6 weken geweest, tof meid, wanneer is je echo?

Nouki: eheeeeeeeeeeeee lekker op Kreta? Hier is het regen, onweer en wind ha ha ha

Liefs

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 20:20
Hel1

Oei Leen, je PU is precies zwaar tegen gevallen. Pff, waarom moet het altijd zo moeilijk gaan hé! ik voor een mooi aantal bevruchte cellen! wat die cyste betreft, ik zou me er ook niet te ongerust in maken, maar ik snap het wel hoor, als er al vanalles door je hoofd raast dan kan je dit echt missen hé
Anne, ja meid, dat beloofd! je voelt je jongetje nog niet indalen? zou je dan toch echt weer overtijd gaan? Lang gaan ze dat toch niet laten als het nu al zo'n grootje is?
Wij hebben vandaag onze 12(bijna 13) weken echo gehad. Onze kindjes doen het heel goed. Ze zijn nu allebei zo'n 6 cm, hebben een mooi vooruitstekend neusje, mooie oortjes en een hele goede nekplooi. De gyn had er goede hoop op! wat wel vreemd was, ik heb echt al een buik, ik was zowaar 2 kg afgevallen. In al die maanden van behandeling was er geen gram af te krijgen, nu 2 kg op 4 weken. Dat was natuurlijk wel goed nieuws! de kindjes nemen wat ze moeten hebben, en dat geeft me 2 kg ectra op het einde om bij te komen hé! want die 10 kg in totaal? Ik moet nu wel zeggen dat ik sneller een voldaan gevoel heb dan vroeger. Toen kon ik met smaak m'n bord helemaal leeg, nu ben ik al blij als ik er half zoveel inkrijg!
Op 31/10 volgende echo en dan 3 weken erna de 3D echo en uitgebreide onderzoeken. Tegen dan ga ik het weer benauwd krijgen maar voor nu ben ik echt weer gerustgesteld.
Mel, hoe voel je je? Is de misselijkheid al wat beter? Of moet ik zeggen, ben je er al een beetje aan gewend?
blijkbaar merken de mensen echt wel dat ik me beter begin te voelen, want hoe vaak ik te horen krijg: jij ziet er goed uit, je straalt! zelfs de gyn zei het me daarstraks, dat vond ik wel leuk, die ziet immers zoveel zwangere vrouwen hé
nu nog effe werken,
groetjes
Hel 1 en jip&janneke

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:49
weentje

dank jullie wel
maar had me wel vergist je kan 1keer per 24uur stemmen

xxxx van ons

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 08:16

...niets...

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 08:20
Wendy

Online Status Stuur bericht
anne jij bent ook vroeg wakker! hahaha!

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:47

Ach ja, rond half 4 a half 5 gaan de dopjes hier al open ha ha ha...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >