Frutella,bedankt voor het duimen,hopen,etc. maar ik vrees dat ik je moet teleurstellen,je gevoel zit er naast.Binnenkort zijn jullie allemaal al zwanger van jullie 2de,wat ik jullie echt wel gun maar 't zou helemaal pijnlijk worden.
Nouki,leuk dat je nog eens langskomt in deze heel moeilijke periode.'k Begrijp wel dat je die afspraak afgezegd hebt,het is misschien wel wat snel.'k Kan ze misschien beter van je overnemen

Harlekijntje,je gaat je toch afvragen waar ze al die slaagkansen vandaan halen hé.Ik ben bijvoorbeeld nog niemand op dit forum tegengekomen die zwanger geworden is van een cryopoging.Ok,'t is goed dat ze het proberen,je weet maar nooit en het breekt die lange wachtmaanden maar 't is toch ook weer een extra teleurstelling.Spijtig dat er geen cryootje meer over is

Je mag gelukkig(in termen van de mmm)snel terug beginnen aan de volgende poging,hopelijk eindelijk met resultaat,wel stom dat ze in Gent met de feestdagen sluiten.Ik vrees dat onze volgende poging pas voor maart ofzo zal zijn,17 december hebben we pas een afspraak en dan moeten ze nog ergens een gaatje in de wachtlijst vinden

Veel succes voor je hsg volgende week,'k hoop dat het deze keer niet zo pijnlijk is
Meiden,'k heb héél slecht nieuws...'k Heb een testje gedaan en het is zo negatief als maar kan zijn,zelfs geen lichte schijn.
En voor jullie zeggen dat het misschien nog te vroeg is,het zou kunnen maar ik schat de kans heel klein in,'k voel dat mijn regels er aan zitten te komen en tot vorig jaar testte ze al op dag 14d na de pu(nu pas op dag 14 na de tp)dus dat zou ook vandaag geweest zijn.
Bovendien hebben we nog steeds geen nieuws gekregen over de cryo's dus ook daar begin ik aan te twijfelen of het wel goed nieuws gaat zijn.Ik snap het echt niet,wij willen zo graag een kindje,waarom krijgen wij er dan geen?Waar loopt het telkens weer fout?
Ook mijn vriend is er kapot van.Dus weer geen leuke sint,kerst of nieuwjaar voor ons maar alleen heel confronterende dagen

Hoe weten wij nu of het nog nut heeft verder te gaan?En we willen zo graag 2 kindjes maar met nog maar 4 resterende pogingen is dat bijna uitgesloten,als het al ooit lukt er eentje te hebben.Het is zo verdomd oneerlijk!!
BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!shania 31/01/08
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, 1e kindje een dochter Emilie, 05/04/08!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08
wendy, 1e kindje, een dochter, 03-09-08
ZWANGER
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09,2e echo 02/09/08
mel,B,24j,na 22 maanden eindelijk zwanger met de eerste ICSI,29 september 1ste echo
BIJNA ZWANGER
Nouki,B,35j, 6xiui, 1xiv - nu rust...
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,28 maanden bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF mislukt:geen tp,2de ICSI:21/11 negatieve urinetest,24/11 bloedtest
Harlekijntje, ICSI 1 mislukt (1TP, 1 cryo TP), start ICSI 2 wrschnlk 23/12, HSG 26/11