< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Moeilijke momenten doorkomen

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Moeilijke momenten doorkomen
Gisteren @ 21:16
mel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey harlekijntje ik duim heel hard dat het voor jou de volgende poging mag lukken, geef de moed niet op hé

oh leen, ik zou ook niet weten waarom het jullie niet gegund is, kon ik jullie maar helpen hé maar jammer genoeg kunnen we niks doen, ik ken hier wel een paar mensen hoor die zwanger zijn van een cryo dus het kan maar ik denk dat de kans klein is, toen wij begonnen hebben we van in het begin gezegd dat we op de cryo's niet rekenden want de kans is klein hé, ik heb het er soms moeilijk mee dat het bij ons zo makkelijk ging en bij jou niet, moest het aan mij liggen zou je direct zwanger zijn maar jammer genoeg kan ik er niet veel aan doen, veel sterkte leen, ik denk aan je

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:06
Wendy

Online Status Stuur bericht
leen wat een ontzettend slecht nieuws. ik vraag het me ook af hoor, waarom krijgt de ene zo makkelijk wat hij wenst en een ander niet?? er zijn geen antwoorden op behalve dat je er alles aan moet doen om het toch te proberen, probeer je droom waar te maken. dan ligt het in ieder geval niet aan jou. meid, het ligt zeker niet aan jou en ook niet aan je vriend. je hebt er echt alles voor over en ik zou echt tot het gaatje gaan om het waarheid te laten worden. je moet alleen zelf bepalen wanneer je dat gaatje hebt bereikt...
hele dikke knuffel meis..
x
wendy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:32
Leen

Frutella,bedankt voor het duimen,hopen,etc. maar ik vrees dat ik je moet teleurstellen,je gevoel zit er naast.Binnenkort zijn jullie allemaal al zwanger van jullie 2de,wat ik jullie echt wel gun maar 't zou helemaal pijnlijk worden.
Nouki,leuk dat je nog eens langskomt in deze heel moeilijke periode.'k Begrijp wel dat je die afspraak afgezegd hebt,het is misschien wel wat snel.'k Kan ze misschien beter van je overnemen
Harlekijntje,je gaat je toch afvragen waar ze al die slaagkansen vandaan halen hé.Ik ben bijvoorbeeld nog niemand op dit forum tegengekomen die zwanger geworden is van een cryopoging.Ok,'t is goed dat ze het proberen,je weet maar nooit en het breekt die lange wachtmaanden maar 't is toch ook weer een extra teleurstelling.Spijtig dat er geen cryootje meer over isJe mag gelukkig(in termen van de mmm)snel terug beginnen aan de volgende poging,hopelijk eindelijk met resultaat,wel stom dat ze in Gent met de feestdagen sluiten.Ik vrees dat onze volgende poging pas voor maart ofzo zal zijn,17 december hebben we pas een afspraak en dan moeten ze nog ergens een gaatje in de wachtlijst vinden
Veel succes voor je hsg volgende week,'k hoop dat het deze keer niet zo pijnlijk is

Meiden,'k heb héél slecht nieuws...'k Heb een testje gedaan en het is zo negatief als maar kan zijn,zelfs geen lichte schijn.
En voor jullie zeggen dat het misschien nog te vroeg is,het zou kunnen maar ik schat de kans heel klein in,'k voel dat mijn regels er aan zitten te komen en tot vorig jaar testte ze al op dag 14d na de pu(nu pas op dag 14 na de tp)dus dat zou ook vandaag geweest zijn.
Bovendien hebben we nog steeds geen nieuws gekregen over de cryo's dus ook daar begin ik aan te twijfelen of het wel goed nieuws gaat zijn.Ik snap het echt niet,wij willen zo graag een kindje,waarom krijgen wij er dan geen?Waar loopt het telkens weer fout?
Ook mijn vriend is er kapot van.Dus weer geen leuke sint,kerst of nieuwjaar voor ons maar alleen heel confronterende dagen
Hoe weten wij nu of het nog nut heeft verder te gaan?En we willen zo graag 2 kindjes maar met nog maar 4 resterende pogingen is dat bijna uitgesloten,als het al ooit lukt er eentje te hebben.Het is zo verdomd oneerlijk!!

BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!shania 31/01/08
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, 1e kindje een dochter Emilie, 05/04/08!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08
wendy, 1e kindje, een dochter, 03-09-08

ZWANGER
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09,2e echo 02/09/08
mel,B,24j,na 22 maanden eindelijk zwanger met de eerste ICSI,29 september 1ste echo

BIJNA ZWANGER
Nouki,B,35j, 6xiui, 1xiv - nu rust...
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,28 maanden bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF mislukt:geen tp,2de ICSI:21/11 negatieve urinetest,24/11 bloedtest
Harlekijntje, ICSI 1 mislukt (1TP, 1 cryo TP), start ICSI 2 wrschnlk 23/12, HSG 26/11

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:04
Harlekijntje

Online Status Bekijk profiel
Tof Leentje dat je me bijgevoegd hebt bij het lijstje....

BEVALLEN

ZWANGER
mel,B,24j,na 22 maanden eindelijk zwanger met de eerste ICSI,29 september 1ste echo

BIJNA ZWANGER
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,28 maanden bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF mislukt:geen tp,2de ICSI:10/11 tp,24/11 bloedtest
Harlekijntje, ICSI 1 mislukt (1TP, 1 cryo TP), start ICSI 2 wrschnlk 23/12, HSG 26/11
Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:02
Harlekijntje

Hey allemaal, bedankt voor de bemoedigende woorden... Nee Leen, we dachten dat er nog eentje in de vriezer zat, maar de prof wist me te zeggen dat ze dat ook blijkbaar ontdooid hebben...
Dus we moeten volledig opnieuw beginnen, ben al gestart met de pil gisteren, maar blijkbaar sluit de dienst in het UZ gent tussen kerst en nieuw dus mag ik maar beginnen met spuiten rond de 22ste december, was eerst enorm down daarover, maar weet je, hopelijk kunnen we het in die paar weken gewoon eventjes uit ons hoofd zetten...
Heb wel gevraagd om de HSG te herdoen, want die was vorige keer gedaan door vervanger en er staat wel in het rapport dat er geen vochtophoping was, maar wil zeker zijn alvorens volgende poging... Daar zie ik wel tegenop want dat was vorige keer verdomd pijnlijk
Allé leentje, verder geen tekenen meer, we duimen hier allemaal superhard voor jou, het is je echt gegund, breng ons hier maar een beetje goe nieuws, we kunnen het gebruiken...
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 21:31
Nouki

Hey,

Ik kom ook nog eens piepen.

Harlekijntje, spijtig dat je geen goed nieuws hebt gekregen. Gelukkig heb je de moed weer terug gevonden. He is zo, hé, je moet vooruit of je nu wil of niet.

Leen, ook voor jou. Als het toch niet gelukt is dan zal ook jij de moed wel terug vinden. Tot hiertoe is je dat altijd gelukt dus nu gaat dat ook zijn. Maar ik hoop wel dat je goed nieuws krijgt maandag, hoor! Ik vind echt dat het jouw toer eens mag zijn! Stel je voor, zo'n mooi eindejaarsgeschenk, zalig!

Hoe gaat het met de rest?
Wendy en Anne, hoe gaat het met jullie pasgeborenen?
En Mel, een hele mooie echo, hoor! Zal zeker speciaal geweest zijn om dat te zien. De grote droom van iedereen die hier zit

Ik heb geen nieuws natuurlijk. Bij mij ligt alles stil. Ik heb ook de afspraak bij de psychologe in het ziekenhuis afgezegd. 'k Vond het iets te snel ineens. Eerst maar eens op plooi komen en dan zien we wel.

BEVALLEN

ZWANGER

BIJNA ZWANGER
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,28 maanden bezig,5 IUI's mislukt,1ste IVF mislukt:geen tp,2de ICSI:10/11 tp,24/11 bloedtest
Harlekijntje

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:47
frutella

Dag meisjes!

Alweer efkes geleden hé.
Harlekijntje, welkom! Ik heb vol spanning al je berichtjes gelezen... Jammer van het resultaat! Maar je hebt precies al weer moed voor de volgende poging?
Leentje, meid, ik hoop zoooooooooooooo hard dat het nu jouw toer is!!! Ik kan er niet aan doen, maar ik heb er een ontzettend goed gevoel over!! Echt waar! Alleen jammer dat ik niet paranormaal begaafd ben, dus ik kan je niet verzekeren dat m'n gevoel zal uitkomen. Ik moet je wel zeggen dat ik ook niks speciaals voelde voor m'n NOD. Het uitblijven van de voortekens van m'n regels was het enige signaal. En de dag nadat ik getest had, kreeg ik plots een bloeding. Dus had ik niet getest; ik had gewoon gedacht dat ik m'n regels kreeg! Maar blijkbaar was dat een innestelingsbloeding. M'n (°)(°) waren even gevoelig als andere cycli. Dus ik hoop het zooo hard voor jou! Stuur maar positieve energie naar dat embryo'ke!! Het is zo spannend! Heb je wat te doen in het weekend? Dan gaat de tijd sneller door! Ga je zelf geen testje doen?

Toy toy toy!

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 19:38
Leen

Harlekijntje,een hele dikke,'k vind het zo erg voor je...
Tuurlijk is het een zware dobber,er was tenslotte een kans.Het komt altijd hard aan en 'k wou dat ik je kon zeggen dat het makkelijker wordt maar dat is niet zo,integendeel zelfs...Jij lijkt me wel een sterke madam,ik hoop dat je er snel weer bovenop komt
En wat gaat er nu gebeuren?Je hebt nog één cryo zeker?Heb je al een datum voor een nieuwe poging?'k Heb je alvast bij ons lijstje gezet,'k hoop dat je het niet erg vindt.
Mel,leuke echo,'k hoor iedereen zeggen dat dit de mooiste is omdat het kindje er nu nog helemaal op kan.Het zal idd wel een heelmoment zijn.Goed dat alles in orde is!
Anne,alles ok?'t Is al zo lang geleden dat we je nog gehoord hebben.Je zal het lijstje eens moeten aanpassen want je bent nog altijd zwanger

Hier alleen maar zenuwen en hoofdpijn,de gevoelige(.)(.)zijn verdwenen,'k heb geen idee wat ik ervan moet verwachten.'k Voel me niet anders dan andere keren en dat schrikt me wel af want van de meeste hoor je toch dit of dat.Ik zou zo graag willen dat het lukt maar ja,dat wil ik al 28mnd lang hé.Ik ben heel bang voor het resultaat,'k ga er helemaal kapot van zijn als het weer mislukt is.

Leen

BEVALLEN

ZWANGER

BIJNA ZWANGER
Nouki,B,35j, 1ste IVF mislukt, terug IUI op 22/09
Tamsie,B,21jaar
Harlekijntje

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 13:31
Greetje

ooohhh harlekijntje, vind het zo erg dat het niet heeft mogen zijn.
dikke knuffels

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:28
Wendy

harlekijntje wat ontzettend jammer.... echt heel erg voor jullie dat het weer niet gelukt is...
gaan jullie nog starten met een nieuwe poging, of is het al te vroeg om daar nu al over na te denken..
x
wendy

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:51
Harlekijntje

Hey Mel,
Prachtig die echo, amai zal wa zijn binnenkort als het zo een sjotterke is...
Wij hebben gisteravond slecht nieuws gekregen, de bloeduitslag was negatief... Terug zware dobber, maar we moeten verder doen...
Allemaal duimen voor ons Leen... Hey meidje, je verdriet tonen mag heus wel en op zo een dagen is het normaal dat het allemaal veel moeilijker is, maar probeer ook het positieve nog te zien (hoe moeilijk ook, geloof me ik begrijp je), maar trek je op aan je partner, jullie hebben elkaar, dat is ook belangrijk... En niet wanhopen, hopelijk goed nieuws voor jullie nu!!! Kaarsje brandt hoor!!!
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 07:21
Wendy

mel, wat geweldig! heerlijk joh. ben je eigenlijk nog misselijk

harlekijntje heb je al nieuws! succes!!
x
wendy

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:53
mel

hoi harlekijntje en leen voor jullie wordt het spannend hé, ik hoop echt op goed nieuws

ik had vandaag een echo en alles is dik in orde, de nekplooimeting was ook goed en het kindje bewoog heel veel, armen en benen sloegen alle kanten uit, heb ook het mondje zien opengaan, het was zeer leuk, ben wel iets minder ver, ben precies 12 weken en 3 dagen, heb van de gyne ook een heel pakket mee gekregen, ging daar buiten als een muilezel, het echootje staat op mijn profiel, natuurlijk ook een traantje moeten wegpinken

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 17:17
Leen

Harlekijntje,heel veel succes voor morgen!!!Ik hoop zo op goed nieuws voor jeMoet je voor een bloedafname gaan of moet je zelf testen?Oh,ik hoop het zo hard voor je!!!!
en ik denk aan je!

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 21:05
Leen

Harlekijntje,voor jou kort het nu echt wel af,overmorgen weet je het!!Nog geen voortekens van jeof heb je die nooit?Genieten van de feestdagen als het niet gelukt is,is uitgesloten,het zou alleen maar mezelf beliegen zijn.Het zou al de derde keer zijn,ik kan het deze keer zelfs niet opbrengen van nog te doen alsof.Ik zal de verplichte bezoeken doen maar that's it.
Normaal zullen er wel cryo's zijn,dat weten we pas eind van de week/begin volgende week maar je weet zelf ook dat ze eerst al de ontdooiing moeten overleven en dan nog.Ik reken daar niet echt op,het zou de wachtmaanden wel wat breken.Het is zo'n beetje nu of nooit,hoewel we waarschijnlijk nog wel verder zouden doen maar het zit me echt ontzettend hoog.Ik zou zo graag verhuizen naar ons nieuwe huis en een paar weken later eindelijk een gezinnetje hebben.
Maar zoals je zegt,eerst heel hardenvoor ons allebei dat het nu eindelijk lukt!!

Leen x

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 10:22
Harlekijntje

Ja Leen, begrijp je angst, mij kan het met momenten echt verlammen, maar meidje we mogen de moed niet opgeven, wat er ook is we moeten proberen te genieten van de feestdagen, en denken dat het dan maar de laatste keer is zonder babietje, in onze armen of met nen dikken buik, daar gaan we minstens voor hé...?!
Trouwens niet wanhopen hé, je zult toch echt wel embryootjes in de vriezer zitten hebben (wanneer heb je daarover nieuws?), dat geeft een waaier aan kansen, maar eerst en vooral en voor goed nieuws binnen een paar daagjes....
Liefs...
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 19:28
Leen

Harlekijntje,de pu is nog maar 10d geleden,normaal word ik tss de 14 en 16d na mijn eisprong ongesteld dus voor tekenen van mijnis het nog wat vroeg.Sommige vrouwen krijgen ondanks de utrogestan toch hun regels dus ik denk niet dat het je regels(al)zijn.Vandaag is het nog gelukt op het werk maar naar 't eind van de week ga ik helemaal gek worden.'t Is niet dat ik echt denk dat het niets word maar ik ben zo bang voor wéér een teleurstelling,ik denk niet dat ik nog de energie heb om hier weer door te spartelen.Ik wil zo graag met de feestdagen kunnen vertellen dat het gelukt is,die vreselijke periode achter ons laten,ons concentreren op het huis en eindelijk weer eens gelukkig zijn!Ik begrijp dus heel goed hoe je je voelt,die onzekerheid maakt me ook gek!
Wendy,Greetje,bedankt voor 't duimen,'k zou niet liever willen dan jullie goed nieuws te brengen volgende week maar 'k ben nu zo bang...
Dat zullen de meeste hier wel herkennen zeker?
Leen x

Leen x

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:57
Harlekijntje

Hey Wendy en Greetje, lief van jullie om ons zo te steunen...
Hoe is het nu met je schildklier Greetje, voel je je al beter? Bij ons in de familie komen ook veel schildklierproblemen voor, maar normaal moet je je toch met de gepaste medicatie snel beter voelen?
Heb sinds deze middag terug echt wel weer wa hoop, normaal ben ik helemaal ni zo een kieken zonder kop, ma die behandelingen wegen echt door, we verlangen zo naar het einde van die medische mallemolen en wa rust... Ma allé, hoef zo ni te zagen, jullie kennen allemaal da gevoel wel,... Nog eventjes proberen voort te werken.... Heb nog niks deftigs geproduceerd vandaag...
Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:13
Greetje

ik duim ook nog altijd voor jullie beiden.
mijn vriendin had bij haar laatste iui ook een bloeding. ze dacht echt dat ze ongesteld was en had alle hoop al opgegeven. wonder boven wonder bleek ze zwanger te zijn en was het een innestelingsbloeding. ik wil geen valse hoop geven maar dit hoeft niet een slecht teken te zijn.
ik duim dat jullie alle 2 kerst met z'n drietjes mogen vieren!

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 13:26
Wendy

ik duim voor jullie allebei (en ik ben in het begin ook bloed verloren hoor!)
x
wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]