< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Eindelijk bijna starten met IUI

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Eindelijk bijna starten met IUI
12/11/2008 @ 19:39
ster

Online Status
Aussie, spannend hoor! Ben zo benieuwd naar jullie ventje en naar de naam..haha. Heel erg veel succes! We zien je wel weer verschijnen!

Lotje, ja idd dat is niet handig als Lotte al veel tandjes krijgt..haha. Dat doet een beetje auw hopelijk wacht ze daar dan nog even mee.

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:23
Lotje

Online Status
Aussie wij denken aan je en geniet lekker van de kleine. We zien wel wanneer je op het forum verschijnt.

Liefs

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 17:59
Aussie

Online Status Bekijk profiel
Hoi meiden,

Ik kom even melden dat ik over een uurtje in het ziekenhuis wordt verwacht voor in te leiden. Ze gaan vanavond pilletje opsteken om de bmhals te verweken en dan morgen vroeg hopelijk de vliezen breken.

Ik zal 6 tot 8 dagen niet meer online zijn (naargelang het een keizersnede wordt of niet) omdat ik in het ziekenhuis beval!

Tot binnenkort voor een uitgebreid verslag!

Liefs,
Aussie

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 11:10
Lotje

Online Status
Leuk Ster dat Sep nu het lepeltje in de gaten krijgt. Het is ook zo leuk om te zien. Lotte sparteld al als ik het bordje pak en haar fruit ga klaarmaken.
Wat betreft de tandjes die zijn nog ver te zoeken bij haar ik zie echt helemaal niets. Ze mag van mij nog wel een tweetal maandjes wachten . Als ze tandjes krijgt ga ik (denk ik nu) de bv afbouwen.

En Aussie hoe gaat ie met jou????????? Je laat ons wel in spanning hoor!!!!!!

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 18:57
ster

Online Status
Vanochtend was de 1e keer dat als ik met de lepel eraan kwam zn mondje al open ging..haha. Echt leuk om te zien. Hij begint het nu echt te begrijpen, superleuk.
Nee, ik geef helemaal geen BV meer. Vond het wel prima na al die maanden. Heb nu meer het gevoel weer wat dat betreft mn eigen leven terug te hebben. Kan weer heerlijk gerkuid eten waar ik dol op ben. Kan in het weekend lekker een paar rose'tjes pakken. Dat heb ik meer dan een jaar moeten missen en hij doet 't geweldig op de FV, dus waarom niet. Ik vind het echt knap dat jij het zo lang kunt volhouden, dat hoor je tegenwoordig niet meer zo vaak. Top!

Hoe zit het eigenlijk met Lotte haar tandjes? Ik zie hier de 1e zitten aan de onderkant. Is volgens mij redelijk gemiddeld toch bij 6 maanden.

Geniet van je weekend!

En Aussie, als je nu ligt te puffen, kom op je kunt het

[Laatst gewijzigd door ster - 07/11/2008 @ 18:58] - Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 09:10
Lotje

Online Status
Ster leuk he dat voeden met een lepeltje? Lotte zit al te spartelen als ik haar bordje pak en in de keuken bezig ben met haar fruit. Als ze de lepel dan ziet doet ze haar mondje wagenwijd open echt leuk om te zien.
Ik geef trouwens ook nog steeds borstvoeding en dat wil ik blijven geven zolang het gaat. Met 9 maanden loopt wel het kolfrecht af op mijn werk en dan zie ik wel of ik stop ja of nee. Zolang Lotte het nog wil ga ik door.
En jij geef jij ook nog borstvoeding 's morgens en 's avonds?

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 21:35
ster

Online Status
Aussie, je houdt het wel spannend hoor! Ons ventje is geboren op 40w4d. Maar die 4 dagen overtijd leken wel eeuwig te duren, maar dat zul jij nu ook wel vinden Je kijkt zo uit naar de uitrekendatum, dat elke dag daar overheen veels te lang duurt...haha. Het kan nu echt nooit meer lang duren! Heel veel succes!

Lotje, Lotte dus al aan de groentehapjes, ben benieuwd wat ons schatteke daar straks van vindt. Het fruit gaat elke dag beter moet ik zeggen, hij snapt het idee van de lepel steeds beter. Blijf jij trouwens BV geven of stop je er nu mee?

[Laatst gewijzigd door ster - 06/11/2008 @ 21:37] - Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 19:38
Lotje

Online Status
Aussie fijn dat je kindje nog goed ligt. Het kan zo gebeurd zijn dat je je kleintje in je armen mag houden.

Lotte was trouwens precies een week te vroeg geboren en daar was ik ook wel opgelucht over want ik was het behoorlijk zat.

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 21:03
Aussie

Nou, vandaag 40 weken zwanger maar nog niets te melden hoor! Gelukkig gisteren wel goed nieuws, ons kindje ligt nog steeds goed en doet het ook heel goed! Ik denk dat ie het zo lekker vind in mama's buik dat ie geen zin heeft om te komen naar die koude gure wereld!

Zijn jullie ook overtijd gegaan? Ik weet het niet meer (ik dacht Ster wel)!

Ach ja, we blijven volhouden!

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 10:52
Lotje

Online Status
Aussie spannend hoor! Hopelijk ligt de kleine nog goed. Kan me voorstellen dat je nu wel je kindje in je armen wilt hebben. Heel veel succes in ieder geval met de bevalling.

Ster leuk dat je naar de jongegezinnenbeurs bent geweest. Ik zat er ook aan te denken, maar we zijn niet gegaan. Misschien de volgende keer.

Hier gaat voor de rest alles z'n gangetje. Lotte is nu aan de groente, maar dat vindt ze lang niet zo lekker als fruit. We blijven natuurlijk gewoon voorschotelen en ooit gaat ze het wel lekker vinden (hoop ik)

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 23:55
Aussie

Lotje, gelukkig heeft Lotte geen heupafwijking! Zal wel een opluchting zijn!

Ik wou jullie nog effe laten weten wat hier nog steeds niets gebeurt! Ik ben er zeker van dat ik overtijd zal gaan! Morgen weer naar de gyn, ben benieuwd of er als iets verandert is tijdens de laatste twee weken en hoop natuurlijk dat ons kindje nog steeds met het hoofdje naar beneden in de juiste positie ligt! In het slechtste geval moet ik nog 9 dagen geduld hebben... dan wordt ik zeker ingeleid!

[Laatst gewijzigd door Aussie - 03/11/2008 @ 23:55] - Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 16:31
ster

Online Status
Fijn om te horen Lotje, dat Lotte geen heupafwijking heeft. Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent.

Aussie, hoe is het met je? Ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient

Hier alles goed. Niks bijzonders te melden. Wij zijn afgelopen vrijdag naar de jongegezinnenbeurs in Utrecht geweest. Echt superleuk. Hebben een aantal dingen gekocht tegen mooie beursaanbiedingen, waaronder wat kleding. Volgend jaar gaan we zeker weer.

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 08:39
Lotje

Online Status
Gisteren zijn we met Lotte naar het ziekenhuis geweest voor een foto van haar heupjes. Ze was lekker wakker en zat rustig om zich heen te kijken in het ziekenhuis. Gelukkig hoefden we niet al te lang te wachten en waren we snel aan de beurt. Ik moest Lotte op haar zij neerleggen en ze vond het allemaal prima. Gelukkig mankeert ze niets en de arts zei dat het kan dat het ene beentje wat sneller groeit dan de ander, maar ze heeft geen heupafwijking. Ik ben heel erg opgelucht.

Met jullie alles goed?

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 12:47
Lotje

Online Status
Aussie wat heb je een mooie buik zeg! Het kamertje vind ik ook heel mooi. Wel fijn dat je kindje alsnog is gedraaid, denk dat het ook wel een dubbel gevoel voor je is want je had je kindje al in je armen kunnen hebben. Nu nog eventjes wachten, maar ook wel een fijn idee dat het op een natuurlijke manier kan.

Ster, Lotte wist al wat een lepeltje was, omdat ik haar vitamine D al op de lepel geef. Maar ze zit ook met haar handjes aan het eten . Banaan vindt ze trouwens wel lekkerder dan peer.

Vandaag hadden we de intake bij het nieuwe kdv. Heb er een goed gevoel over en de vrouwen zijn zo aardig. Ze begreep ook wel dat ik een beetje huiverig ben voor het kdv en ik mag altijd bellen als ik vragen heb of om iets anders. Het zag er ook zo anders uit. Lotte vond het ook leuk want ze was rustig aan het spelen en kwebbelen tegen andere kindjes.

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 20:51
Aussie

Ow ja, en als jullie zin hebben, in mijn profiel staat een buikfoto van eerder vandaag en een foto van een deel van onze kinderkamer!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 20:50
Aussie

Helaas, helaas meiden, ik wacht hier nog steeds! Dinsdag te horen gekregen dat het wonder zich had geschiedt en onze beeb zich toch nog heeft gedraaid. Nu ligt ie weer goed en is er geen reden meer om nog een ks te doen. Natuurlijk heel goed want nu kan het toch weer op een natuurlijke manier maar op het moment zelf was ik wel erg teleurgesteld omdat ik me er zo had op verheugd om ons kindje snel te kunnen zien en ik dus nu nog steeds op mijn honger zit!

De gyn heeft me wel gezegd dat ie me zal inleiden als ik dat wil. Ik heb afspraak met hem op 4 november (1 dag voor mijn uitgerekende datum) en indien ik wil leiden ze me op 5 november wel in (indien ons kindje tegen dan al ingedaald is of ik op zijn minst toch wel een bmmond heb die er klaar voor is).

Lotje, hopelijk is er toch niets mis met de beentjes van Lotte! Ik kan me voorstellen dat je je toch een beetje ongerust maakt he!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 20:10
ster

Online Status
Volgens mij is Aussie gisteren mama geworden kindje zou toch 22 okt. worden gehaald??? Kunnen we je al feliciteren? Ben heel benieuwd hoe alles is verlopen en of je een zoon of dochter hebt gekregen. Laat maar snel wat van je horen!

Lotje, fruithapje ging hier iets minder vlot als bij Lotte zo te lezen. Hij snapt echt het idee van een lepel nog niet, maar dat went natuurlijk vanzelf. We hadden vandaag banaan en dat vond hij wel erg lekker.

Wat naar van Lotte d'r heupje. Ik heb een vriendin wiens dochtertje wel een heupafwijking had gekregen door het stuitliggen in de baarmoeder. Zij heeft nu al een tijdje een spreidbroekje aan. Hopelijk is het niks ernstigs!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 19:14
Lotje

Online Status
Aussie hoe gaat het nu met je? Is het nog een beetje vol te houden allemaal? Ben erg benieuwd hoe je bevalling gaat en hoe je kindje gaat heten.

Leuk Ster dat Sep een boefje is, jongens zijn volgens mij echt anders dan een meisje. Lotte is ontzettend ondeugend en ik zie altijd aan haar ogen als ze wat van plan is (ze heeft grote ogen, net als haar vader )
Hoe zijn de eerste hapjes verlopen?
Bij Lotte was het erg leuk, eerst heel vreemd en ze wilde maar een paar hapjes, maar de volgende dag ging haar mond gelijk open toen ze haar lepeltje zag. Vandaag heeft ze peer gekregen en dat vond ze ook erg lekker.
Gisteren ben ik nog met Lotte naar de dokter geweest. We zijn doorverwezen door het CB omdat ze denken dat haar ene beentje wat langer is dan de ander (heupafwijking). Ik naar de dokter, lotte was lekker aan het brullen, ze wilde niet dat de dokter aan haar zat. Gelukkig kon de dokter wel het een en ander doen, maar we moeten voor de zekerheid naar het ziekenhuis om foto's te laten maken (zucht). Hopelijk is er niets aan de hand, maar ik maak me er wel een beetje zorgen om. Zelf zie ik helemaal niets aan haar.

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 20:57
ster

Online Status
Aussie, inderdaad de laatste loodjes voor jou, spannend hoor. Ik kan me ze nog goed herinneren. Elke dag leek wel een week te duren en moet je nu zien hoe snel de tijd is gevlogen. Maar wel balen dat het waarschijnlijk een keizersnede gaat worden, maar ja daar is dan toch niets aan te doen. En ach, wat maakt het eigenlijk uit hoe je kind ter wereld komt als het maar gezond is. Ik bedoel, ik heb dan een natuurlijke bevalling gedaan, maar had meer 'schade' als ik bij een keizersnee gehad zou hebben. Maar goed die van mij was ook wel uitzonderlijk maar dan word je dus op 22 okt. mama! Ik denk aan je

Lotje, fijn dat het geregeld is met het andere kdv. En ik vind dat je zeker een schouderklopje verdiend voor 6 mnd BV. Ik heb het je niet nagedaan. Nou had ik natuurlijk ook niet genoeg voeding, maar had ik dat wel gehad, dan had ik het zeker geen 6 mnd volgehouden met werk enzo..chapeau!
Lotte zal toch een dag eerder haar fruithapje krijgen als Sep..haha. Sep is zaterdag precies 5 mnd en we hebben toch maar even gewacht. Zaterdag krijgt hij dus zn eerste hapje. Ben benieuwd wat ie ervan vindt. Verder gaat het hier supergoed. Hij groeit echt als kool en is al een echt kereltje. Bij sommige baby's is het soms moeilijk onderscheid te maken, maar ons ventje is een echt mannetje, hij heeft nu al een boefjeshoofd, heerlijk

Aussie, heel veel succes met je bevalling en uiteraard met de allerlaatste loodjes!!

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 19:31
Lotje

Online Status
Aussie, de laatste loodjes.......
Je kindje is nu ook nog gedraaid, kan me voorstellen dat niet echt leuk nieuws is. Is hij inmiddels goed gedraaid? Krijg je nu een keizersnede en is deze al gepland? Over een paar weekjes heb je de kleine in je armen echt gaaf hoor. Echt van genieten hoor het gaat allemaal zo snel.

Ster hoe gaat het met jou en Sep? Hij krijgt al fruithapje he? Geniet hij daar lekker van?

Hier gaat alles goed. Lotte gaat half november naar een ander kdv (Aussie er zijn wel wachtlijsten, maar wij hebben ruim een jaar geleden ons al ingeschreven en er was nu pas plek). Opa en oma willen extra oppassen en Lotte vindt dat helemaal super. Ze is lekker vrolijk en kwebbelt er lekker op los.

Moet even nog iets anders kwijt. Lotte is morgen alweer 6 maanden en al die tijd heeft ze alleen maar borstvoeding gehad. Ben echt trots op mezelf en op de kleine (klinkt stom). Had nooit verwacht dat het zo zou lukken (dat ik genoeg voeding zou hebben enzo) en ik geniet er absoluut van. Morgen krijgt ze haar eerste hapje ben erg benieuwd hoe dat gaat, laat het jullie weten.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]