volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 21:51 lise@work | Charlotte, Mij hebben ze aangeraden om kleertjes maat 54 mee te nemen. Zeker pyjamaatjes (geeft niet als ze wat groter zijn). Body'tjes hebben we ook in maat 50 gekocht. Lise |
| 20/11/2008 @ 19:42 Lise @work | Jelena; We zullen wel zien hé. Ik kan al niet meer wachten tegen dat het zover is!!!! lise |
| 16/11/2008 @ 19:17 Kay&Iz ![]() | zo dat zijn er ook al heel wat in je buurt dan hahaha. Hier zijn er in de familie bij ons dus al 5 met mij er bij.. en hier in de buurt word ook de een na de ander geboren. Ook van bekenden en oud klasgenoten en schoolgenoten..erg grappig! Gelukkig ben ik nu 1 van de eersten als t goed is, vind t toch elke keer wel "spannend"..welke naam zouden ze hebben hahahaha Mn vriend heeft de babysite ook ff aangepast, voor de geinteresseerden: http://surprise09.prefixxx.nl/ De foto's op de voorpagina doen t nog niet perfect, maar in t menu kun je ook t kopje foto's aanklikken, en de foto's bekijken. |
volgende pagina >
[Reageer]

Stoppen met de pil in januari 2008

dus wij gevraagd voor welke datum en zo.. want vorige keer zeiden ze dat mn baas (terwijl ik daar dus al nie eens meer werk) geregeld had dat mn verlof de 24e november in zou gaan.. dus toen hadden we al gezegd dat dat niet de bedoeling was, en dat ik daar dan al dik 10 dagen weg zou zijn tegen die tijd, dus wat mijn baas er dan mee te maken zou hebben.
3 mrt.
moet je toch goed doen.
Moest er zo om lachen