volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 09:34 snuitje ![]() | volgende echo is pas 5 januari ! Volgende controle is wel eerder : 15 december, maar das zonder echo. |
20/11/2008 @ 08:56 ![]() | O dat klinkt goed Geniet er dan maar lekker van zeg. Hoe is het met het schoppen in je buik? En wanneer heb je weer een echo? |
19/11/2008 @ 13:18 ![]() | Hey Snuitje! Gaat de tijd nu niet onwijs langzaam voorbij nu je thuis zit? Wel goed hoor dat je de rust neemt. Ben zooo nieuwsgierig naar jouw ukkiepukkie. |
06/11/2008 @ 10:14 ![]() | kim: hoe is het verhuizen gegaan??? Snuitje: wauw....wat een leuke echo'. Je bent vast heel trots!!! ![]() |
| 05/11/2008 @ 13:54 snuitje ![]() |
30/10/2008 @ 15:58 ![]() | snuitje: ja mooi is dat he??? ik had ook de placenta aan de voorkant. Maar straks kan je toch echt niet meer om het gevoel heen. Wiordt steeds heviger ![]() |
| 27/10/2008 @ 09:01 snuitje ![]() | jazeker Marloes ik heb er alles voor over... gezondheid is belangrijk voor mij en dat kindje. Kim, succes met de verhuis ! |
| 19/10/2008 @ 09:00 Kim 1975 ![]() | marloes .. bedoel je niet je verloofde :-) knuf kim en lilli |
| 19/10/2008 @ 08:59 Kim 1975 ![]() | blij te horen dat het al een beetje beter gaat !!! nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer !! goed he!! positief denken hoor en duimen doen we hier ook mee!! kim en lilli |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

Geniet er dan maar lekker van zeg. Hoe is het met het schoppen in je buik? En wanneer heb je weer een echo?

, en het hartje klopte heel goed en het had 4 kamers en 2 grote hoofdaders die daaruit vertrokken, en de hersenen konden we beter zien, een stuk van de klein hersenen heeft hij gemeten was ook prima, en de niertjes werkten en het galblaasje ook, het maagje was in orde, ik denk dat ik zelfs nog veel vergeten ben
...