< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
20/11/2008 @ 09:34
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
volgende echo is pas 5 januari !
Volgende controle is wel eerder : 15 december, maar das zonder echo.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 08:56

O dat klinkt goed Geniet er dan maar lekker van zeg. Hoe is het met het schoppen in je buik? En wanneer heb je weer een echo?

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 14:22
snuitje

nee de weken vliegen voorbij, ik hou me goed bezig en ik moet alles zo rustig aan doen dat ik overal 3 keer zo lang over doe... veel slapen en rusten tussendoor dus daar verlies ik ook al veel tijd mee...

't gaat echt snel, ik geniet nu gewoon van de dingen die ik kan doen, normaal kan ik veel dingen niet doen omdat ik werken ben (niet dat ik dat erg vond, maar nu is het niet anders en ik maak er het beste van)

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:18

Hey Snuitje!

Gaat de tijd nu niet onwijs langzaam voorbij nu je thuis zit? Wel goed hoor dat je de rust neemt. Ben zooo nieuwsgierig naar jouw ukkiepukkie.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:07
snuitje

ja ik ben nog thuis... zal zo blijven tot bevalling hoogstwaarschijnlijk... kheb echt nog steeds teveel risico en we moeten nog steeds de kaap van levensvatbaarheid bereiken.

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 17:27

kim: wat leuk om weer een berichtje van jou te kunnen lezen. Jammer dat jullie nog in een campingsituatie leven, maar even doorbijten dan maar

Wel leuk weer zo'n pasgeboren baby

Met de kleintjes gaat het bij mij goed hoor. Nikki is wel ziek geweest, maar nu gelukkig weer beter en Anouk is helemaal vol van Sinterklaas. Nog 1 dagje werken en dan ben ik lekker 6 dagen vrij....joepie!!!!

Hoe is het met jouw kleintje kim?

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:13
Kim 1975

we zitten in ons huisje en daarmee is ook alles gezegd hihihi het is nog wat kamperen en zoeken zene ... en dat zal nog even zo zijn zolang we beneden nog moeten aanbouwen wonen we eigenlijk een beetje boven ... een slaapkamer ... kamer met materiaal en badkamer zijn nu ons woonterrein hihi ..

alles goed met jullie dames .. ik mis onze babbels wel een beetje moet ik zeggen maar ja ... er is geen andere optie natuurlijk dan nu een beetje wegblijven hier en voort te werken thuis anders geraakt het nooit af he hihihi ..

snuitje lekker van de zwangere buik aan het genieten nu? Ben je nu thuis?

marloes nog nieuws? alles ok met nikki EN de grote zus?

knuffels
kim en lilli

er is trouwens een heuse babyboom in mijn omgeving .. geeft me weer ongeloooooooflijke kriebels :-) morgen nog op bezoek bij een meisje genaamd Lies die gisteren geboren is ... 3.580 en 52 cm mama en dochter stellen het goed ... :-) Ik kijk er al naar uit om dat dropje hopelijk even te mogen vasthoduen hihihihi

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 10:14

kim: hoe is het verhuizen gegaan???

Snuitje: wauw....wat een leuke echo'. Je bent vast heel trots!!!

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 13:54
snuitje

met ons is het goed, mijn echo's net online gezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=MPKYQVEY

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 23:20
Kim 1975

joepieeee leuuuuk snuitje die bubbeltjes en gevoeltjes die je hebt van je kleintje ..

ja ja marloes danku wel .... :-) de mannen hebben een serieuze eindspurt ingezet amai ...

ik kom maar even zeggen dat wij dus morgen verhuizen en vanaf morgen zal ik pas thuis terug internet hebben op 10 dec. als het lukt kom ik af en toe nog is piepen op mijn werk tijdens lunch ofzo ...

en anders hou jullie heel goed dames ... verzorg die kindjes en in uit de buik :-)

dikke knuffels :-)
kim en lilli .. op naar hun nieuwe nestje ..

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 15:58

snuitje: ja mooi is dat he??? ik had ook de placenta aan de voorkant. Maar straks kan je toch echt niet meer om het gevoel heen. Wiordt steeds heviger

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 11:47
snuitje

jah volgens mij voel ik hem/haar nu elke dag wel eens een keertje bewegen.... echte stampen zijn het niet... maar ik heb ook placenta vanvoor liggen dus ik zal wel minder voelen denk ik.

tis wel zalig als het dat echt is wat ik voel!

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 11:16

Kim: wauw jullie huis begint nu echt op een huis te lijken. Wat knap. Leuk om te zien hoe het opknapt op die foto's!!!

Succes met verhuizen!!!

snuitje: hoe voel je je? En hoe gaat het met je buikje? Heb je al een paar schoppen mogen ontvangen van die kleine

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 09:01
snuitje

jazeker Marloes ik heb er alles voor over... gezondheid is belangrijk voor mij en dat kindje.

Kim, succes met de verhuis !

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 23:05
Kim 1975

joepieeeee !!!!heel leuk snuitje

meteen hier weer een teken van leven van mij ...

de eindspurt naar de verhuis gaat nu in .... nog zes dagen hihihi .. weer aftellen al is het niet voor een kindje nu :-)

tot gauw hoor dames .. als het weer wat kalmer is .. :-)

knufje
kim en lilli

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 13:40

Snuitje: wat goed nieuws dat alles goed gaat met de uk. :-D En ja dat je rust moet nemen dat heb je er wel voor over toch? Werk heeft gewoon even pech...

kim: ja mijn verloofde...hahaha..klinkt dat apart zeg. We gaan toch waarschijnlijk pas in 2010 trouwen. Wij hebben nu aardig wat kosten vanwege het vakantiehuisje die wij hebben gekocht en welke verbouwd moet worden + een auto gekocht etc etc. Dus het wordt 2010. Dus volgend jaar flink sparen

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 09:19
snuitje

hier ben ik dus weer!
ik heb buikpijn!... al sinds gisterennamiddag... wij gisteren naar de echo, daar meer dan uur moeten wachten doordat er dingen misliepen met andere mensen, dan waren we eindelijk aan de beurt, als laatste, en toen gingen we eerst bij ne man, terwijl dat normaal een ander is, en die deed de heel echo en alles t was zooooooooo mooi !!! Alles was in orde, alleen onze pruts lag heel erg verfrommeld int begin, en daarna hele tijd met zijn/haar neusje in de placenta, ocharme toch...er was te weinig vruchtwater tussen placenta en ons kindje.
En ze hebben echt alles gezien wat er moest in orde zijn, das fijn om te horen dat dat ook allemaal er heel goed uitzag! Toch een hele geruststelling, geen hazelipje, geen klompvoetje, we hebben de teentjes echt zien bewegen in close-up ohhh zo schattig kleine teentjes , en het hartje klopte heel goed en het had 4 kamers en 2 grote hoofdaders die daaruit vertrokken, en de hersenen konden we beter zien, een stuk van de klein hersenen heeft hij gemeten was ook prima, en de niertjes werkten en het galblaasje ook, het maagje was in orde, ik denk dat ik zelfs nog veel vergeten ben ...

en bijna op het einde toen kwam zij binnen (waar ik normaal ook mijn afspraak mee had) en ze herhaalde zo een paar dingen, zoals de hoofdomtrek en dat de placenta naar voren lag, en het leek een beetje of ze zijn werk controleerde (en ik had wel al gehoord dat hij een assistent was). Dus daarna zegt zij tegen ons, ik zit hierlangs als jullie klaar zijn kom je maar naar mij. Waarna die man zei tegen ons dat wel alles oké was hoor. En toen erna gingen we dus naar haar, en ik bleef zo een beetje staan omdat ik niet wist wat zij nog ging vertellen, en zegt ze zo : ga maar liggen hoor.
en hupla weeral alles opnieuw mogen zien (wel in sneller tempo) dus ik denk dat zij zijn werk controleerde. Wel tof zeg, ons uur wachten is dubbel beloond!

Daarna mijn eigen gynae gaan zoeken, verpleegsters zeiden al ge gaat waarschijnlijk toch weer zo moeten apart gaan liggen en om de 10 min bloeddruk nemen, maar toen ze mijn bloeddruk één keer namen zeiden ze oh dies goed, ik zeg jah ik weet het, ik ben ook thuis en als ik overdag rust is de bloeddruk savonds goed.
Dan kwam mijn gynae maar die moest dringend weg voor een spoedkeizersnede, dus die heeft me maar 2 minuten gezien en naar mijn lijst gekeken en gezegd dat ik toch moest thuisblijven dat ze geen risico's gingen nemen, zeker nu niet! Ze zeiden dat de zwangerschapsvergiftiging in de literatuur zich voordoet vanaf 26 weken, en daar begin ik nu naartoe te gaan, dus gaan ze voorzichtiger worden elke keer... ik heb nu ziekteverlof verder gekregen tot volgende controle, maar de kans is heeeeeel klein dat ik nog mag werken, want volgende keer ben ik weer een stap korter bij die 26 weken, wat het risico groter maakt, maar anderzijds de overlevingskansen beginnen dan ook groter te worden. En als ik goed rust moet ik me geen zorgen maken. Ben gerustgesteld! Onze pruts gaat het goed doen tot het einde!

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 21:49
snuitje

Ik ben terug van de echo's !!! jah je hoort het goed echo's : 2 gekregen... ik zal het morgen langer vertellen, nu int kort : alles was goed met onze prutsie, en ik mag tot volgende controle thuisblijven... maar de kans op werken zit er dan ook bijna niet meer in, waarschijnlijk zal het rusten zijn tot de bevalling. Maar ik denk dat dit het beste is, mannekes wat heb ik al 2 dagen zo hoofdpijn weer ! Ik denk van de zenuwen voor vandaag.

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 09:00
Kim 1975

marloes .. bedoel je niet je verloofde :-)

knuf
kim en lilli

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 08:59
Kim 1975

blij te horen dat het al een beetje beter gaat !!!

nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer !! goed he!! positief denken hoor en duimen doen we hier ook mee!!

kim en lilli

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]