Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2008 @ 12:48 Cindy ![]() | Oh ja, we gaan zijn kamertje ook verhuizen naar de onze, verven enzo en leuk inrichten. Zodat het kleintje in de babykamer kan en wij naar het tweede verdiep. |
< vorige pagina | volgende pagina >

niet dopen, maar wel meter en peter

pffff als het echt nog lang gaat duren word ik ZOT!!!
Ik denk dat ik haar gewoon moet laten doen, ze zal het uit haar eigen moeten doen, als ik er echt ga achterzitten gaat het misschien nog langer duren en dan gaat ze nog meer schrik krijgen! Want dat is het hoor; schrik! Je ziet echt aan haar dat ze het wilt maar niet durft, daarstraks ook, ze wou het en dan was ze zo coleirig omdat ze niet durfde!

Hij heeft dus uiteindelijk 3 tanden tegelijk getrokken, er waren naar het schijnt 3 slechte tanden! Aan de rechterkant heeft hij zeker 40min aan zitten trekken en sleuren!
Maar goed, ik ben ervan verlost en nu kan ik terug tegoei eten! 

ik denk dat ze een beetje teveel water binnenhad, en ze heeft nogal wat ondereen gegeten, vlees, pizza, spinazie!
Heb ook nooit heel graag gezwommen, kan het wel maar ik sta er niet voor te springen!
Wel grappig eigenlijk maar ja voor andere mensen is dat precies of je voedt je kind niet goed op..zij zijn toch ook klein geweest!! Ik trek me dat eigenlijk niet meer aan!
Ze zet nu elke dag losse stappen en ze kan heel goed haar evenwicht behouden, en ze vindt het zoooo leuk om alleen te kunnen stappen, ik ook trouwens!