volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/11/2008 @ 15:21 Cindy ![]() | Hey ja hé, gewoon halen bij de apotheek; witte doos met roos en groen denk ik. is de beslissing gevallen? grtz |
14/11/2008 @ 21:18 ![]() | Hei, kan je dat zo kopen bij de apotheek? heb dat ook genomen als ik zwanger was van ons Fiebe, en dat was toen een roze doosje! Bij jou ook? Groetjes |
27/10/2008 @ 20:32 ![]() | Hei, alles cava ginder?? Voel je de kleine al bewegen?? Hier gaat alles z'n gewone gangetje! Groetjes wij ![]() |
| 23/10/2008 @ 20:33 Cindy ![]() | Hey Nele, heb je deze oproep ook op de andere topics gedaan want op dit zijn het juist ik en bebe hoor. meer ga je er hier niet bij elkaar krijgen. ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

niet dopen, maar wel meter en peter

een wcverkleiner dus!
Dat meen ik niet hoor! 

1ste 2 dagen zullen nog afwachten zijn, nu is het al iets beter maar dat kan rap terug slechter worden zeggen ze! Ze ligt onder een koepel aan een monitor die 'r hartslag in het oog houd en ze krijgt ook zuurstof! Ocharme nog maar 6 weekjes oud! Maar vandaag kreeg ik het nieuws dat het al wat beter ging met haar, laat ons hopen dat het zo blijft, ze moet zeker tot vrijdag in het ziekenhuis blijven!