< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?
Vandaag @ 20:18
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Snuitje: ALs je ziekenhuis de doos niet geeft kan je die wel gratis thuis ontvangen! Ik vind wel dat je in NL veel meer krijgt hoor!!

SMDJ: Goed dat Daphné zo slaapt! Axel is een beetje ziek en wordt nu vaak wakker van t hoesten!

@Anke: gelukkig nemen ze je nu serieus!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:20
SMDJ

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iedereen

anke zou leuk zijn voor snuitje als het lukt voor die doos , die is inderdaad precies de moeite he

leuk dat ze u serieus nemen nu he

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:47
Anke

babydump heeft een gratis doos
etos
kruidvat
prenatal

Anders mail ff je gegevens Snuitje, ga ik hier wel ff uitzoeken hoe of wat.
Vraag ik ook die andere dozen voor je aan, als het lukt natuurlijk.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:38
snuitje

oh ik vind het wel de moeite klinken ja... maar voor de rest weet ik geen gratis dingen meer bij jullie hihi... dus van alles in één doos is wel een goed idee, maar ik weet niet welke dingen nog dan hoor...

en denk je dat dat wel zou gaan, iets afhalen op mijn naam? want ik moet een NL adres invullen volgens die website...

Ik vind het goed dat ze je nu serieus nemen ja ! Ook al ben je nu geholpen, het probleem zal zich vaak voordoen als niemand het meld hé... en gelijk heb je... dat is overduidelijk hé!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:39
Anke

Even kijken wat zat er bij mij in:

- romper
- pampers (een paar)
- speen
- lepeltje
- tijdschrift
- potje sudocreme
- speen voor op de fles
- doos met billendoekjes (incl doekjes)
- t shirt van flesvoeding
- paar zakjes flesvoeding (proef)

Dus als je het de moeite waard vind, vind ik het geen moeite om het voor je op te halen.
De baby doos vond ik totaal niet de moeite waard, zaten meer folders in dan wat anders.
Er zijn nog meer dozen bij ons die je gratis af kan halen, dus zeg het maar.
Desnoods spaar ik alles op en gooi ik het in 1 doos en stuur ik het op.

Een paar weken terug heb ik uitgezocht waar het CB onder valt, dus die heb ik gebeld om een melding te maken van het niet zo adequate handelen.
Vanavond werd ik terug gebeld door de manager van Evean Thuiszorg, ze had afgelopen dinsdag al gebeld, maar toen was ik er niet.
Ik heb het hele verhaal verteld en ze zei "ik schrik hier wel van, want dit mag absoluut niet gebeuren"
Nu gaat ze het dossier van Jelte opvragen en overleggen met haar stafarts.
Ook zal deze melding naar het CB toegaan en zal de CB arts van ons worden aangesproken.
Heb ook gezegd dat ik 24-12 weer een afspraak bij haar heb en dan wil ik het zelf ook nog bespreken.
Voor ik weer op gesprek ga hoor ik nog van haar, ze ging er meteen werk van maken.

Ik had bij die dame echt het idee dat ze me serieus nam.
Ze vroeg wat ik wilde, heb aangegeven dat ik dit nog een keer wil voorkomen in de toekomst, niet alleen voor mij, maar ook voor andere moeders.
Als een moeder komt die bezorgd is over iets wat haar kind heeft, dan moet het serieus genomen worden en ze moet niet worden afgewimpeld.
En dat ik er alleen een melding van wilde maken.
Ook vroeg ze of ik een andere arts en/of verpleegkundige wilde.
Dat hoefde niet van mij, ik weet dat ik in het vervolg nog steviger in mijn schoenen ga staan (hopelijk is het niet meer nodig).
Dus ik vind het prima om voor die paar keer dezelfde arts/verpleegkundige te hebben, ze weten nu dat ik er anders gewoon een melding van maak, dus hopelijk gaan ze me nu iets serieuzer behandelen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:27
SMDJ

snuitje inderdaad daphné heet gisteren geslapen van 21 uur tot 6 uur deze morgen en de nacht die geweest is van 21 tot 3 uur en daarna terug tot 9 uur zalig
jammer van die doos he maar die kom ik inderdaad ook niet bestellen

anke inderdaad daar wordt je zelf helemaal beter van als ze zo goed beginnen te slapen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:54
snuitje

hey Anke,

roh ja klopt jij bent van NL hé, vond jij de blije doos de moeite? Mij leek het heel fijn toen ik het op internet zag daarom stond mijn hoofd er al helemaal naar en was de teleurstelling groot dat dat in Belgie weeral niet zo was.
Netzoals de rozedoos, elk ziekenhuis geeft dat na de bevalling, maar net mijn ziekenhuis niet omdat ze het kwaliteitslabel voor borstvoeding hebben (en in de rozedoos zit flesjesvoeding of poeder daarvoor)... dus toen was ik ook al teleurgesteld.

Maar ach, tis maar een doos hé, voor mij moet je niet speciaal die moeite gaan doen... jij hebt ook je bezigheden enzo hé.

Ja SMDJ, je meisje weeral zo goed geslapen vandaag of was het eenmalig toen?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:52
Anke

Snuitje, kan ik iets voor je regelen?
Ik zou de blijde doos op kunnen halen voor je en dan stuur ik alles gewoon naar je toe.

Jelte blijft dan de rest van de tijd bij de gastouder.
Ik moet straks met m'n opleiding meer gaan werken, en ik vind het belangrijk dat Jelte ook zijn ouders ziet in plaats van alleen de gastouder.
Daarbij ziet Ruben Jelte alleen 's avonds als ie thuis komt van het werk en het weekend.
Dus een papa dag zo doordeweeks is ook niet verkeerd natuurlijk.

SMJD, wat slaapt ze goed zeg!!
Heerlijk is dat, zelf voel je je dan een heel ander mens na een goede nachtrust.

[Laatst gewijzigd door Anke - Gisteren @ 11:55] - Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:39
snuitje

oh nu was ik just heel content dat je op internet "de blije doos" gratis kon laten opsturen... ik vul alles in... krijg ik foutmelding verkeerde postcode... en toen zag ik het... website was ".nl"

ik kan dan toch zo teleurgesteld zijn als mijn koppie op iets staat hé... ik wou ook graag een blije doos

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:37
SMDJ

snuitje inderdaad das zalig en nu slaapt ze nog

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:17
snuitje

waaw wat een flinke zeg ! Zal voor u ook es goed doen hé!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:06
SMDJ

hey iedereeen

anke super dat jelte het zo geod deed bij de gastouder he
super dat de papa 1dag gaat thuisblijven bij zen zoon

lieke ja inderdaad ik zou ook heel men leven zwanger kunnen zijn

hier super trots onze meid heeft van gistern half 10 tot 3 uur deze nacht geslapen fles leeg en terug geslapen tot half 10 dus mama is ook goed uitgerust

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:24
snuitje

Het laatste stukje begrijp ik niet goed oops
Je zegt dat hij zijn ouderschapsverlof gaat nemen, zodat Jelte niet meer weg moet, maar toch is hij maar 1 dag samen met Jelte? Waar is Jelte dan die andere 4 dagen als Ruben thuis is? Of gaat Ruben 4/5 nemen?

en fijn dat het kolven zo goed gaat zeg ! Hebben jullie in NL ook een half uur recht op kolfpauze per 4u dat je werkt?

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 21:24
Anke

Hoe is het hier met iedereen?

Gisteren voor het eerst weer gaan werken na 4,5 maand genoten te hebben van m'n kleine ventje.
Heel apart, of je nooit bent weggeweest.
Je trekt je witte pak weer aan en je pakt de draad weer op...

Het kolven gaat heel goed!
Ik heb er de tijd voor en een prima ruimte, dus daar ben ik wel blij om.

Het is in de ochtend wel ff een geregel, om 5.15 gaat m'n wekker.
Snel opfrissen, beetje make up op, kleren aan en Jelte wakker maken.
Iets na 5.30 zit ik beneden met Jelte, alvast een voeding geven.
Om 6.00 klaar, spullen in de auto, en naar de gastouder.
Even een korte overdracht van hoe en wat en dan naar m'n werk waar ik dan ook net op tijd ben.
Om 17.00 haal ik Jelte weer op en dan nog ff knuffelen.

Vandaag paste m'n moeder op, die vond het helemaal geweldig.
Hij heeft het ook weer heel goed gedaan.
Bij de gastouder trouwens ook, ze hebben het heel gezellig.
Ik moest hem oppikken in het zwembad, want haar oudste moest zwemmen, dus hij zat keurig in z'n maxi cosi een beetje rond te kijken.
Toen kwam ik aan, helemaal blij... kijkt ie me aan van "oh, ben je er weer??? je laat me hier de hele dag achter en nou kom je ineens weer opdagen"
Hij draait z'n ogen naar boven en gaat de vlaggetjes (die daar hingen) bekijken.
Nou ja!!!! Maar op de terugweg was het weer de vrolijke Jelte die ik ken.
Dus het gaat helemaal goedkomen.

Ruben heeft besloten om gedurende mijn opleiding zijn ouderschapsverlof op te nemen.
Dus kan Jelte gewoon lekker thuisblijven en kan Ruben ook 1 dag in de week volledig van z'n kind genieten.

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 20:24
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hello,

Ja amai Snuitje da s wel snel weer werken... Ik had 3 maand en dat was voor mij wel goed! Geweldig he die stampjes!!! Ik mis het zwanger zijn wel voor die dingen! Ik zou heel mn leven zwanger kunnen zijn, maar dan wel zonder bevallen enzo...

Vele groetjes aan iedereen...

Lieke

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 14:53
SMDJ

inderdaad snuitje probeer maar iets te regelen met je baas he wat anders moet je wel snel gaan werken he

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 13:19
Anke

Dat zou wel lekker zijn!
Moet toch te regelen zijn als je met je baas op je gemak eens om de tafel gaat zitten om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Ik denk altijd maar, niks is onmogelijk.

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 23:00
snuitje

ik ben uitgeteld voor maart, dus dat zou half mei al terug werken zijn geloof ik... ga proberen verlof eraan te plakken misschien.
Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 22:06
Anke

Ja, het is idd veel te kort.
In welke maand beviel je ook alweer?
Ik heb er toen m'n zomervakantie bij opgenomen, dus 3 weken extra.

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 18:26
snuitje

ah dat wist ik niet hoe dat bij jullie was, maar idd ik vind 10 of 9 weken ook veel te kort...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]